GURASO BILERA 2 URTE 2009/10 IKASTURTEA
GAI ORDENA ORDEN DEL DÍA EGOKITZE PROZESUA 2 URTEKO HAURREN EZAUGARRIAK IKASTURTE HONETAKO HELBURUAK GELAKO EGUN BAT ELKARBIZITZA PROIEKTOA OHARRAK PROCESO DE ADAPTACIÓN CARACTERÍSTICAS DE LOS NIÑOS DE 2 AÑOS OBJETIVOS PARA ESTE CURSO UN DÍA EN CLASE PROYECTO DE CONVIVENCIA NOTAS
1. EGOKITZE PROZESOA / 1. PROCESO DE ADAPTACIÓN EL PROCESO DE ADAPTACIÓN AÚN NO HA TERMINADO. TIENE QUE CONSEGUIR LA REFERENCIA AFECTIVA CON LA PROFESORA. LA PROFESORA NO ES SOLO PARA EL/ELLA. TIENE QUE RELACIONARSE CON LOS DEMÁS NIÑOS/AS. TIENE QUE INTEGRARSE EGOKITZAPEN PROZESUA EZ DA AMAITU. IRAKASLEAREKIN LOTURA AFEKTIBOA LORTU BEHAR DUTE. IRAKASLEA EZ DA BERARENTZAT BAKARRIK. BESTE UMEEKIN HARREMANAK. MOLDATU EGIN BEHAR DA.
2. 2 urteko haurren ezaugarriak 2. Características de los niños/as de 2 SOY CAPAZ DE ... SOY INCAPAZ DE ... NO PUEDO HACER PERO PUEDO APRENDER EGIN DEZAKET EZIN DEZAKET EGIN EZIN DEZAKET EGIN BAINA IKASI DEZAKET
Egokitzapena / Adaptación HELBURUAK / OBJETIVOS Egokitzapena / Adaptación Autonomia / Autonomía Lenguaia garapena / Desarrollo del lenguaje Motrizitatea / Motricidad
3.1 EGOITZAPENA 3.1 ADAPTACIÓN ESKOLARA ETA DAUDEN ESPAZIOETARA (ARETOA, JOLASTOKI...) IRAKASLEETARA ERRITMO DESBERDINETARA BESTE UMEEI JANGELARA A LA ESCUELA Y A SUS DISTINTOS ESPACIOS (ARETO, PATIO...) A LAS PROFESORAS A LOS DIFERENTES RITMOS A LOS DEMÁS NIÑOS/AS AL COMEDOR
3.2 AUTONOMIA 3.2 AUTONOMIA USO DEL SERVICIO KOMUNA ERABILTZEN VESTIRSE Y DESVESTIRSE COMER RECOGER LOS JUGUETES Y MATERIAL DE CLASE PARA MANIFESTAR DESEOS Y NECESIDADES KOMUNA ERABILTZEN JANZTEN/ERANZTEN BAZKALTZEN JOSTAILUAK ETA GELAKO MATERIALA JASOTZEN NAHI EDO BEHAR DUENA ADIERAZTEN
3.3 DESARROLLO DEL LENGUAJE 3.3. LENGUAIA GARAPENA NAHIAK, BEHARRAK ETA ARAZOAK AHOZKO HIZKUNTZAREN BIDEZ ADIERAZTEA. ETXETIK DAKARREN HIZTEGIA ABERASTEA. HAU LORTZEKO: IPUINAK, OLERKIAK, ABESTIAK ETA HITZEGITEKO FITXAK EXPRESIÓN A TRAVÉS DEL LENGUAJE ORAL DE DESEOS, NECESIDADES Y PROBLEMAS. AMPLIACIÓN DEL VOCABULARIO QUE CADA UNO POSEE PARA CONSEGUIRLO: CUENTOS, POESÍAS, CANCIONES, FICHAS DE VOCABULARIO
3.4. MOTRICIDAD 3.4. MOTRIZITATEA CONOCIMIENTO DE SU PROPIO CUERPO MAYOR EQUILIBRIO, COORDI- NACIÓN Y DESARROLLO MOTOR DÓNDE: AULA DEL MEDIO Y ARETO CUÁNDO: MOTRICIDAD FINA: EN EL AULA DE PLÁSTICA A TRAVÉS DE DISTINTAS TÉCNICAS Y MATERIALES. EUREN GORPUTZA GERO ETA HOBETO EZAGUTZEA OREKA, KOORDINAZIO ETA GARAPEN MOTORIKOA LORTZEA NON: ERDIKO GELAN ETA ARETOAN. NOIZ: ESKU MOTRIZITATEA: PLASTIKAKO GELAN, TEKNIKA ETA MATERIAL EZBERDINAK ERABILIZ. Asteazkena Miércoles Osteguna Jueves 9 -10 MATILDE ANA 10 -11
4. GELAKO EGUN BAT / 4. UN DÍA EN CLASE GOIZA 9.00- 10.00 Sarrera eta joku librea 10.00-10.20 Saio intensiboa 10.20-10.50 Txokoak geletan: 1. plastika, 2. motrizitatea edo 3. jolas didaktikoak 11.00- 11.40 Jolastordua 11.45 Irteera MAÑANA 9.00-10.00 Entrada y juego libre 10.00-10.20 Sesión colectiva 10.20-10.50 Rincones en las aulas: 1. plástica, 2. psicomotricidad o 3. juego didáctico 11.00- 11.40 Juego libre en el patio. 11.45 Salida.. ARRATSALDEA 2.30-3.00 Sarrera 3.00-3.45 Jolas librea eta txokoak 3.45-4.10 Jolastordua 4.15 Irteera TARDE 2.30-3.00 Entrada 3.00-3.45 Juego libre y txokos 3.45-4.10 Recreo 4.15 Salida
Elkarbizitza Behatokia: “ELKARBIZITZARAKO, BAKERAKO ETA GIZA-ESKUBIDEETARAKO HEZKUNTZA” PROIEKTUA 2007 - 2010 Elkarbizitza Behatokia: zentroko elkarbizitzaren kudeaketarako sorturiko organoa harreman positiboak eraiki eta elkarbizitza osasungarria sustatzeko Eskolako estamentu guztietako ordezkariak Observatorio de Convivencia: Organo surgido para gestionar la convivencia en el centro. Para promover la creación de relaciones positivas y la convivencia saludable. En el que están representados todos los estamentos de la escuela
2009 – 2010 IKASTURTEKO HELBURUAK Gatazka egoerei aurre egiteko protokoloak sortzea. Bazkal ondorengo espazioen erabilerari buruzko hausnarketa. Ikasle berriei harrera plana. Helbide elektronikoa: iradokizunaksanandres@hotmail.es Establecer protocolos ante situaciones de conflicto. Reflexión sobre la utilización de los espacios en el tiempo del comedor. Plan de acogida para el alumnado nuevo. Correo electrónico: iradokizunaksanandres@hotmail.es
OHARRAK URTEBETETZE / CUMPLEAÑOS GAILETAK / GALLETAS ETXETIK EKARRITAKO GAUZEN KUTXA/ CAJA DE COSAS TRAIDAS DE CASA JANTZI EROSOAK / ROPA CÓMODA ALDATZEKO ARROPA ETA PARDELAK / ROPA DE CAMBIO Y PAÑALES JERTSIEI,TXAMARREI IZENA IDATZI / PONER NOMBRE EN LA ROPA ZORRIAK / PIOJOS GAIXOTASUNAK. BOTIKAK / ENFERMEDADES. MEDICAMENTOS LISKARRAK / PELEAS OSPAKIZUNAK / CELEBRACIONES GAZTAINERRE OLENTZERO IHAUTERIAK / CARNAVAL ATE IREKIAK / PUERTAS ABIERTAS
OHARRAK ORDAINKETAK / PAGOS SARRERAK ETA IRTEERAK PATIOTIK / SALIDAS Y ENTRADAS PUNTUALITATEA / PUNTUALIDAD ARGAZKIAK ATERATZEKO BAIMENA / PERMISO PARA FOTOS ESKOLAKO ALDIZKARIA / REVISTA ESCOLAR KARPETAK (HILERO) / CARPETAS DE TRABAJOS ABESTIEN CDa / CD DE CANCIONES ERLIJIOAK / RELIGIONES