Agrupació Europea d’Ensenyament Superior i de Recerca – Pirineus Mediterrània Groupement Européen d’Enseignement Supérieur et de Recherche – Pyrénées Mediterranée.

Slides:



Advertisements
Presentaciones similares
Políticas de apoyo en Navarra Políticas de apoyo en Navarra « Les politiques dappui en Navarre »
Advertisements

Instrumentos financieros ~~~ Instruments financiers Navarra, 15 y 16 junio 2011 Con la participacion de : Avec la participation de :
Bénévolat et Volontariat : une étape vers lEmployabilité Voluntariado: una etapa hacia la empleabilidad 2-7 Novembre 2010 Mollina-Espagne 2-7 Noviembre.
EMPRESA Y REDES SOCIALES, Construyendo tu éxito en 2.0 Identitat / Marca Personal Odón Martí
Vitoria, 5 de noviembre de 2010 Vitoria, 5 de noviembre de 2010 Gazteiz, 2010ko azaroaren 5a Red Emprende: apoyo a la creación y consolidación de Empresas.
PROVA PILOT ESSAI-PILOTE Jornada colorants naturals dorigen vegetal Journée colorants naturels dorigine végétale Barcelona, 26/02/2004 Dr. Marc Gelly IRTA.
Políticas de apoyo en Navarra Políticas de apoyo en Navarra « Les politiques dappui en Navarre »
I Conclave Templario Latinoamericano Objetivos Iniciales: Reconocimiento mutuo entre Prioratos en América Latina Acuerdo de un marco para la cooperación.
Hablar Español Curso 1 Parler Espagnol Cours 1.
Lhomme du XXème siècle et son rapport au monde à travers les Arts.
Sección Internacional Española
PRESENTACIÓN DE LOS PROYECTOS
PROJET: Architecture Responsable en 3D ” Éco-Architecture : Volonté de contruire dans le respect de l’écosystème, en préférant des matériaux verts. Par.
El desplegament de la Xarxa de Fibra Òptica de Catalunya
Introducció al Sistema Estadístic de les Illes Balears (Sestib)
Síntesi de dades bàsiques del Maresme. Els municipis comparats Abril 2006.
Presenación Red Antenas Tecnológicas de las Illes Balears Parc Bit, 5 de setiembre de 2008.
Activitats artístiques al CFA Miquel Martí i Pol De l’expressió oral i escrita a la cohesió social.
Se trata de una villa medieval fortificada que se encuentra a orillas del lago Léman., en la región de Ródano-Alpes, departamento de Alta Saboya La.
Réseau Education Pyrénées Vivantes Xarxa Per un Pirineu Viu Una xarxa d’educació ambiental als Pirineus Coordinat per la LPO Pyrénées Vivantes.
Página 1 Creade - LHH, Programes d´Outplacement. Página 2 Què és Creade - LHH ? Context Com ho fem Components bàsics Consultoría Visió Global Consultoría.
Tallers d’intercanvi d’experiències
Memòria científica 2000 – 2002 Corporació Sanitària Parc Taulí.
Infermeria Podologia. Infermeria  Ofereix a l’estudiant el coneixement del procés salut-malaltia i de les mesures preventives i assistencials per a la.
XV Trobada de Serveis Lingüístics Universitaris Barcelona, 1 i 2 de juny de 2006 El projecte RESTAD Eines per al buidatge automatitzat de corpus textuals.
Catalunya escola d’emprenedors Mesures per fomentar l’esperit emprenedor Barcelona, 8 de novembre de 2011.
PRESENTACIÓ CONSORCI BIOPOL’H Comunicació - Consorci Biopol’H.
En el seu compromís d’adaptació constant del projecte pedagògic de Pere Vergés als últims recursos tecnològics, l’escola presenta el projecte d’introducció.
Programa Interreg VA España-Francia-Andorra (POCTEFA )
Pla Estratègic del turisme a Catalunya PLA ESTRATÈGIC DEL TURISME A CATALUNYA
1 HACER DE LA FRONTERA UN CAMINO HACIA LA FORMACIÓN Programa Operativo de Cooperación Territorial España- Francia-Andorra 2007/ Abril 2010.
Imagología “Caliban. Savage and deformed Slave” (W. Shakespeare, Dramatis Personae de The Tempest) Jean-Marc Moura. “Imagologie”. Dictionnaire international.
Benie le Seigneur oh mon âme Bendito el Señor, oh mi alma.
L’EQUIP DOCENT COM A ESTRATÈGIA ADAPTATIVA A L’EEES Benedí, Carles; Blanché, Cèsar; Bosch, Maria; Rovira, Ana & Simon, Joan EDBAF, Equip Docent de Botànica.
XARXA D’INICIATIVES D’ATENCIÓ A LA INFÀNCIA I LES FAMÍLIES
Addresse Catalunya Casas Spain SL CIF: B Avinguda Sant Esteve, 20 Castellar del Vallès Barcelona Espagne
GRANDS CONSTRUCTEURS GS JOUR: MERCREDI HORAIRE: 12H30 À 13H30 LIEU:SALLE DE CLASSE LYCÉE FRANÇAIS LOUIS PASTEUR PRIX: COP – CHAQUE PÉRIODE 1ère.
PROJET ‘ISI IDUTUNZE’ « Développement d’une approche intégrée de la sécurité alimentaire et de la nutrition dans les provinces de l’Est du Burundi » CAPITALITASION.
Le système éducatif français. L’enseignement public est gratuit et laïque L’instruction est obligatoire de 6 à 16 ans Un secteur privé coexiste : confessionnel.
Depuis 2007 Mise en œuvre d’une gestion bénévole du site
La qualitat, garantia de millora.
Presentació de la IoT Catalan Alliance
RECTA FINAL DEL CURS PER ALS BATXIBAC
Escola Montserrat Sant Just Desvern
Experiències en la tutorització d'habilitats transversals
Innovació i Coneixement a Catalunya. L’Agenda
Pla estratègic del Servei de Biblioteques
MOBILITAT INTERNACIONAL I PROGRAMES EUROPEUS
Projecte de Diversificació Curricular
OFERIM: TÍTOL DE L’OFERTA NOM DE L’ORGANITZACIÓ DESCRIPCIÓ DE L’OFERTA
(Avinguda Pearson, nº 21, Barcelona)
Universitat i RSE: com podem ajudar? Universitat Rovira i Virgili
17a ESCOLA D’ESTIU DEL VOLUNTARIAT 2016
LA SOSTENIBILITAT DEL MODEL DE CREIXEMENT DE BALEARS: NOVES APORTACIONS PER AL DEBAT JORNADES DE REFLEXIÓ ESTRATÈGICA DINS EL MARC DE LA “RECERCA I INNOVACIÓ.
INTERVENCIÓ COMUNITÀRIA INTERCULTURAL
EAP ANOIA COMPOSICIÓ PROFESSIONALS
Dispositiu Local d’Inserció
Preinscripció a la UPF Curs 2017/18
PRESENTACIÓ de MATARÓ RÀDIO
PROJECTE LINGÜÍSTIC És l’instrument que possibilita que els centres educatius organitzin i gestionin determinats aspectes en referència a l’estat i a l’ús.
ALIANCES ESTRATÈGIQUES
ENFOCAMENT PLURILINGÜE ANGLÈS I FRANCÈS. ENFOCAMENT PLURILINGÜE ANGLÈS I FRANCÈS.
Gestió participativa dels projectes de centre
Una República europea implicada en la governança global Política internacional Una República europea implicada en la governança global La República.
Xarxa de Dones Directives i Professionals del Tercer Sector
Informe Observatori Barcelona 2016
PLA EDUCATIU D’ENTORN DEL BARRI DE SANT ILDEFONS DE CORNELLÀ DE LLOBREGAT 11/07/2019.
PROGRAMA ELECTORAL FeSP-UGT Universitat de València
La inserció laboral dels graduats de grau de la UPF
Transcripción de la presentación:

Agrupació Europea d’Ensenyament Superior i de Recerca – Pirineus Mediterrània Groupement Européen d’Enseignement Supérieur et de Recherche – Pyrénées Mediterranée

Missió - Mission La missió de l’Agrupació Europea d’Ensenyament Superior i de Recerca – Pirineus Mediterrània (AEESR-PM) és crear un espai de gestió integrada per tal de promoure una dinàmica efectiva de cooperació territorial europea dins l’àmbit Pirineus – Mediterrània mitjançant els instruments i els mecanismes necessaris per desenvolupar projectes conjunts de docència, recerca, innovació, transferència de coneixement i inserció professional. La mission du Groupement Européen d’Enseignement Supérieur et de Recherche – Pyrénées Mediterranée (GEESR-PM) est de créer un espace de gestion intégrée afin de promouvoir une dynamique effective de coopération territoriale européenne dans l’espace Pyrénées – Méditerranée par le biais d’instruments et de mécanismes nécessaires au développement de projets communs dans les domaines de l’enseignement, la recherche, l’innovation, le transfert des connaissances et l’insertion professionnelle.

Visió - Vision La visió de l’AEESR-PM és ser reconegut internacionalment com a entitat amb identitat pròpia i referent del sud d’Europa per la seva capacitat de desenvolupar projectes de cooperació territorial europea en l’àmbit de la seva missió. La vision du GEESR-PM est d’être reconnu au niveau international comme une entité à part entière et un référent pour le sud de l’Europe, de par sa capacité à développer des projets de coopération territoriale européenne dans le cadre de sa mission.

Objectiu - Objectif L’objectiu principal de l’AEESR-PM és impulsar la cooperació entre les universitats i entitats membres en l'àmbit de la docència, la recerca, la innovació, la transferència de coneixements i la inserció professional en temàtiques específiques i pròpies de l’AEESR-PM per tal d’optimitzar recursos, enfortir l’excel·lència, augmentar la visibilitat internacional i atraure talent. Le GEESR-PM a comme objectif principal la coopération entre les universités et entités membres dans le domaine de la formation, la recherche, l’innovation, le transfert de connaissances et l’insertion professionnelle, dans les thématiques spécifiques du GEESR-PM pour optimiser les ressources disponibles, accroître l'excellence, augmenter la visibilité internationale et attirer les talents.

Àmbits prioritaris de coneixement Domaines prioritaires Aigües continentals i ciències del mar Sostenibilitat turística Energies renovables Llengua i cultura catalanes Ciències de la salut i socials Eaux continentale et sciences de la mer Durabilité touristique Energies renouvelables Langue et civilisation catalane Sciences de la santé et du social

Dades - Données - Estudiants: Professors i investigadors: Centres docents: 29 - Centres i instituts de recerca: 62 - Titulacions de 1r i 2n cicle: Màsters oficials: 79 - Programes de doctorat: 67 - Etudiants: Enseignants et chercheurs: Centres d’enseignement: 29 - Centres et instituts de recherche: 62 - Diplômes du 1er et 2ème cycle: Masters officiels: 79 - Programmes de doctorat: 67 Projectes – Projets: Llengua i cultura per a professionals Langue et culture pour professionnels Innovació i capital humà Innovation et capital humain Formació i recerca transfrontereres Formations et recherche transfrontalières Centre transfronterer de formació i investigació sanitària i social Centre transfrontalier de formation et de recherche dans les domaines de l’intervention sociale et socio-sanitaire Turisme de qualitat Tourisme de qualité

L’objectiu principal de l’AECT és la creació un pol d’ensenyament superior i de recerca sòlid i visible al territori. En aquest pol, estudiants, professors i investigadors formaran un nucli d’ensenyament superior i de recerca de primer nivell i reconegut a l’Espai Català Transfronterer. L’AECT permetrà oferir als estudiants una diversitat de formacions i d’itineraris d’excel·lència (especialment pluridisciplinaris) i als investigadors els proporcionarà col·laboracions temàtiques de recerca transdisciplinàries. L’accent posat en el caràcter europeu i mediterrani reforçarà la seva projecció internacional i el seu atractiu. Els fonaments en un context local, regional, transfronterer i europeu seran així reforçats. L’objectif principal du GECT vise à constituer un pôle d’équilibre fort et lisible d’enseignement supérieur et de recherche, pôle au sein duquel les étudiants, les enseignants-chercheurs et les chercheurs formeront un ensemble d’enseignement supérieur et de recherche de premier plan bien identifiable dans « l’Espace franco- catalan transfrontalier ». Le GECT permettra d’offrir aux étudiants une palette de formations et de parcours d’excellence (en particulier pluridisciplinaires) et à ses chercheurs des partenariats thématiques renforcés de recherche transdisciplinaires. L’accent mis sur les spécificités européennes et méditerranéennes accentuera son rayonnement international et son attractivité. Son ancrage dans ses environnements locaux, régionaux, transfrontaliers et européens, sera ainsi renforcé. Agrupació Europea de Cooperació Territorial Groupement Européen de Coopération Territoriale

5 d’octubre de 2010: signatura del conveni marc de col·laboració per part dels Rectors i Presidents de les 4 universitats fundadores de l’AEESR-PM. 11 de juliol de 2011: signatura dels estatuts de l’AECT per part dels mateixos Rectors i Presidents. Elaboració i validació del pla estratègic. Octubre de 2011: inici del procés de creació de l’AECT als estats espanyol i francès. Juliol de 2012: resposta favorable per part del govern espanyol en la creació de l’AECT. 5 octobre 2010 : signature de la convention-cadre de collaboration par les Recteurs et Présidents des 4 universités fondatrices du GEESR-PM. 11 juillet 2011 : Signature du projet de statut de GECT par les mêmes Recteurs et Présidents. Elaboration et validation du plan stratégique. Octobre 2011 : Lancement de la procédure de création du GECT auprès des deux états français et espagnols. Juillet 2012 : L’Etat espagnol donne son accord pour la création du GECT.

Gràcies per la vostra atenció Merci de votre attention