PLA D'EMERGÈNCIA I.N.S. SEVERO OCHOA.

Slides:



Advertisements
Presentaciones similares
TUTORIAL BÀSIC PER A LA GESTIÓ DE LA UBICACIÓ DE LES PERSONES EN L’APLICACIÓ DEL CATÀLEG D’ESPAIS SERVEI TÈCNIC I DE MANTENIMENT.
Advertisements

Cambios en el espacio: transformaciones geométricas
RECURSOS EDUCATIUS SÓN ELS MITJANS QUE UTILITZEM A L’ESCOLA PER A TREBALLAR L’AULA. ESPAI: On? TEMPS:Quan? MATERIALS: Amb què ? RECURSOS HUMANS: Qui ?
Concurs Aula Amigable IES Josep Maria Quadrado Octubre del 2004.
Esquema de principi INCENDI ORDRE D’EVACUACIÓ EQUIP D’INTERVENCIÓ
Presentació de L’AVANTPROJECTE DE PLA D’EMERGÈNCIES I AUTOPROTECCIÓ DE L’IES Lluís Vives.
VISITEM LA RESIDÈNCIA.
IES PUIG DE SA FONT “NECESSITATS CENTRE”
TÍTOLS DOCTOR INTRODUCCIÓ DE SOL·LICITUDS AMB TRASLLAT O CANVI DE PROGRAMES O DEPARTAMENTS NOTES: En la introducció a.
I transforma un llibre en un nou lector
TALLERS D’EXPERIMENTACIÓ
TERMOREGULACIÓ HORÀRIA INDIVIDUAL DELS ESPAIS DEL CENTRE
Resta prohibit.
CALES DE L’ESCALA.
Projecte de P-3 4a Part Curs
INS DANIEL BLANXART I PEDRALS
LA FAULA.
I ARA, QUÈ PUC FER?.
PER A ALUMNES ESPORTISTES D’ELIT
CONSULTA OBERTA LA CONSULTA OBERTA COM A REPTE PERSONAL I PROFESSIONAL. AJUDAT A VALORAR ELS ADOLESCENTS D’UNA ALTRA MANERA, FINS ARA, AL MENYS PER MI.
TREBALLS D’ATENCIÓ AL PÚBLIC
Per entrar a l’intraweb:
PRESENTACIÓ CRÈDIT DE SÍNTESI 1r ESO
LA LLUM És una forma d’energia que percebem amb el sentit de la vista
COM VIATJA EL SO? Nenes i nens de 4t de primària IEA Oriol Martorell
IMPLIQUEM A TOTES LES CLASSES EN EL NOSTRE PROJECTE
COSES  QUE  ENS  FAN  POR!!!.
EL BOSC DE COLLSEROLA A LA PRIMAVERA
Menú => Gestió d’expedients => Adaptació per extinció de pla d’estudis.
El Reflex dels teus Actes
A quina hora i en quin espai hi ha més soroll a l’escola?
CURS DE PREPARACIÓ DE PROVES D’ACCÉS A CICLES FORMATIUS CURS
MANTENIMENTS DE MATRÍCULA de Plans d’estudis de Grau
Un far a l’entrada anuncia la Setmana UNESCO
MANTENIMENTS DE MATRÍCULA de Plans d’estudis de Doctorat
L’ajuda t’explica com connectar-te
“Les classes més sostenibles”
ACTIVITATS EXTRAESCOLARS ESPORTIVES
Mescla Eutèctica Estudi analític del comportament del punt de fusió d’una mescla homogènia d’aigua i sal.
Hi havia una vegada un nen que es deia Tomàs que volia ser mag.
BIG BANG I VIA LÀCTIA.
PLA D’EMERGÈNCIA Curs 2018/19 Generalitat de Catalunya
Perifèrics ... Memòria USB, per guardar arxius!
Al vostre gust amb el 8 Amb so ¯
COM NEIX UN PARADIGMA?.
TECNOLOGIA.
FORMACIÓ PLA D’AUTOPROTECCIÓ I SIMULACRE D’EMERGÈNCIA 2018
XXIII OLIMPìADA MATEMÀTICA 2012
PLA D’EVACUACIÓ Curs 2016/17 Generalitat de Catalunya
CLASSIFICACIÓ D'EMERGÈNCIES:
ABBÀ, PARE ! PENTECOSTA 2007.
CEIP SALVADOR ESPRIU ZER EL JONC EL PARE CARBASSER
ALTRES MESURES DE PREVENCIÓ I PROTECCIÓ CONTRA INCENDIS
Interacció escola - entorn.
IES CAN PUIG CURS
LA SEGURETAT ÉS FEINA DE TOTS NECESSITEM LA VOSTRA COL·LABORACIÓ
Riscs PLA D'EMERGÈNCIA IES CELESTÍ BELLERA 15/05/2019.
INTRODUCCIÓ INTRODUCCIÓ INTRODUCCIÓ
Propostes de millora en el GIR
MORFOLOGIA i SINTAXI PRONOMS RELATIUS i PRONOMS INTERROGATIUS
TUTORIAL BÀSIC PER A LA GESTIÓ DE LA UBICACIÓ DE LES PERSONES EN L’APLICACIÓ DEL CATÀLEG D’ESPAIS SERVEI TÈCNIC I DE MANTENIMENT.
SIMULACRE D’EVACUACIÓ INSTITUT MARGARIDA XIRGU
El SEGUIMENT DE COMPLECIÓ
COM NEIX UN PARADIGMA?.
BENVINGUTS !!!!.
ESCOLES VERDES PAUTES D’ACTUACIÓ.
Què fas a la universitat?
Què fas a la universitat?
Al vostre gust amb el 8 Amb so ¯
AL NOSTRE INSTITUT #AQUIPROUBULLYING!
Transcripción de la presentación:

PLA D'EMERGÈNCIA I.N.S. SEVERO OCHOA

Caldrà evacuar el centre en el cas de: incendi explosió PLA D’EMERGÈNCIA I.N.S. SEVERO OCHOA Caldrà evacuar el centre en el cas de: incendi explosió amenaça de bomba fuita de gas

PLA D’EMERGÈNCIA I.N.S. SEVERO OCHOA Si un alumne detecta una emergència avisarà immediatament al professor; aquest ho comprovarà i avisarà al COORDINADOR GENERAL (Director o un altre membre de l’equip directiu), que donarà l’alarma.

PLA D’EMERGÈNCIA I.N.S. SEVERO OCHOA L’alarma d’evacuació és un senyal acústic de les següents característiques: Sirena contínua

PLA D’EMERGÈNCIA I.N.S. SEVERO OCHOA En sentir l’alarma, tots els alumnes: Haureu d’anar a la vostra aula si quan sona l’alarma sou fora de classe, a la mateixa planta. Haureu d’anar a l’aula més pròxima i incorporar-vos a un grup si sou en una planta que no és la vostra. En arribar al punt de concentració, buscareu el vostre grup i us presentareu al vostre professor.

Dins l’aula es tancaran totes les finestres. PLA D’EMERGÈNCIA I.E.S. SEVERO OCHOA Dins l’aula es tancaran totes les finestres. Per sortir us posareu en fila, darrera del professor, sense agafar els objectes personals. Heu d’anar amb tranquil·litat; de pressa però sense córrer; sense tornar mai enrere.

També es determinaran els canvis en la prioritat de sortida. PLA D’EMERGÈNCIA I.N.S. SEVERO OCHOA El professor es situarà a la porta de l’aula i des d’aquí es concretarà qui assumeix la funció de coordinador de planta (ocupants de les aules amb la llegenda coordinador de planta). També es determinaran els canvis en la prioritat de sortida.

PLA D’EMERGÈNCIA I.N.S. SEVERO OCHOA Els coordinadors de planta hauran de: Controlar que l’evacuació es faci ordenadament, per les vies establertes. Vigilaran que no quedi ningú als lavabos, aules ni a qualsevol altre lloc. Seran els últims en abandonar la planta. Indicaran als seus alumnes que tanquin finestres i surtin de l’aula. Els guiaran cap a la sortida. Donaran novetats i informaran al coordinador/a general de les incidències.

L’últim en sortir de l’aula tancarà la porta (sense clau) PLA D’EMERGÈNCIA I.N.S. SEVERO OCHOA L’últim en sortir de l’aula tancarà la porta (sense clau) Està prohibit utilitzar ascensors. L’alumne/a que tingui algun impediment ho comunicarà al seu professor.

PLA D’EMERGÈNCIA I.N.S. SEVERO OCHOA Per facilitar la tasca dels bombers, la baixada per les escales es realitzarà en fila i al costat de la paret, mantenint en tot moment la part de la barana lliure.

PLA D’EMERGÈNCIA I.NS. SEVERO OCHOA L’evacuació començarà per la planta baixa. Els ocupants d’aquesta planta utilitzaran la sortida indicada als plànols d’evacuació: porta principal o sortida d’emergència del gimnàs.

PLA D’EMERGÈNCIA I.ENS. SEVERO OCHOA ORDRE D’EVACUACIÓ 1ª Planta: Primer l’aula A1, desprès la B1, C1... 2ª Planta: primer l’aula A2..., quan arriben a la 1ª planta s’aturen. Continuen just després de passar l’últim grup de la planta 1ª. La resta a continuació. 3ª Planta: Mateixa dinàmica. En el cas d’una emergència per incendi, la planta on es localitza el foc s’evacua en primer lloc.

PLA D’EMERGÈNCIA I.N.S. SEVERO OCHOA En arribar a la planta baixa, el personal provinent de l’escala B (darrera consergeria) evacuarà per la sortida d’emergència del gimnàs i el provinent de l’escala A per l’entrada principal. Si alguna sortida està bloquejada s’utilitzarà l’altra.

Punt groc al pati vermell pista de bàsquet vermella PLA D’EMERGÈNCIA I.N.S. SEVERO OCHOA GIMNÀS: El grup que estigui al gimnàs utilitzarà la sortida d’emergència. Els grups que estiguin fent Educació Física al pati es dirigiran al punt de concentració. PUNT DE CONCENTRACIÓ: Punt groc al pati vermell EDIFICI B: Es manté l’ordre d’evacuació i la dinàmica de l’edifici A. PUNT DE CONCENTRACIÓ: pista de bàsquet vermella

pista de bàsquet vermella PLA D’EMERGÈNCIA I.N.S. SEVERO OCHOA TALLERS EDIFICI C. SALA D’ACTES L’evacuació començarà per la planta baixa, utilitzant la sortida habitual i la d’emergència. Simultàniament, els ocupants de les aules i departaments de la primera planta es mobilitzaran cap a les escales més properes. Els ocupants dels laboratoris 2 i 3, situats a la primera planta del taller de Química, evacuaran per la sortida d’emergència. PUNT DE CONCENTRACIÓ: pista de bàsquet vermella

Caldrà confinar-se en el cas de riscos externs: inundacions aiguats PLA D’EMERGÈNCIA I.E.S. SEVERO OCHOA CONFINAMENT Caldrà confinar-se en el cas de riscos externs: inundacions aiguats tempesta accident químic L’avís d’emergència arribarà de l’exterior (guàrdia urbana o bombers); en aquest moment, el Coordinador General donarà l’alarma per megafonia amb un missatge verbal.

El personal del centre s’haurà de tancar a l’escola. PLA D’EMERGÈNCIA I.N.S. SEVERO OCHOA El personal del centre s’haurà de tancar a l’escola. Tots els que estiguin fora de classe, aniran a la seva aula. Es tancaran les portes i les finestres. No es sortirà del centre fins que no ho indiquen les autoritats.

PLA D’EMERGÈNCIA I.N.S. SEVERO OCHOA Els coordinadors de planta comprovaran que tots els alumnes estan confinats. Vigilaran que les portes i les finestres de la planta estiguin tancades, incloent les dels lavabos i d’altres espais.

Confinament als tallers de l’edifici C PLA D’EMERGÈNCIA I.N.S. SEVERO OCHOA Confinament als tallers de l’edifici C Si algú es troba fora entrarà immediatament. Els alumnes pujaran a les instal·lacions de la primera planta, on es tancaran portes, finestres i els sistemes de climatització. Els professors tancaran les portes i finestres de la planta baixa, incloent la del lavabo i el vestuari.

PLA D’EMERGÈNCIA I.N.S. SEVERO OCHOA El professor/a que es trobi en el moment de produir-se l’emergència a cada aula és el responsable dels seus alumnes. Haurà de complir les instruccions del coordinador de planta Al punt de concentració farà el recompte dels seus alumnes. Donarà novetats i comunicarà incidències al Coordinador General. El professor/a que es trobi de guàrdia o en hores de càrrec en el moment de produir-se l’emergència, es concentrarà davant de Secretaria a fi de rebre instruccions del Coordinador General.