REQUISITS PER LA PRESENTACIÓ

Slides:



Advertisements
Presentaciones similares
Presentación para Power Point.
Advertisements

Més enllà de les arts escèniques
COM OBTENIR LA MÀXIMA RENDIBILITAT D’UNA FIRA DEL SECTOR CULTURAL?
Carla Jiménez Aida Macià Guim Muñoz Mariló Rodríguez
d' a s s i s t è n c i a al g o v e r n l o c a l
En aquest tema veurem els apartats següents:
Xarxa Productes de la terra
Informació i sensibilització
Eines digitals TIC © McGraw-Hill.
CUIDATGE.
Presentació de la base de dades
2c. Les pàgines web i l’hipertext. Les bases de dades a la xarxa
Famílies Solidàries Trobada de Llars Don Bosco
Estratègia de Xarxes Socials
AMPA 2.0 ? AMPA escola IPSE de Barcelona
AMPA 2.0 ? AMPA escola IPSE de Barcelona
Instagram.
JORNADA D’INTERCANVI D’EXPERIÈNCIES
COMISSIÓ DE MEDI AMBIENT IES FELANITX
LA LLEGENDA DE SANT JORDI
Unitat 1 La idea de negoci.
Experimentam amb la ciència
1 organització, 3 estudis, 1600 aprenentatges
Una forma fàcil d'obtenir algunes fórmules
Comunicació Audiovisual
CEIP – Pau Casals (Gràcia)
IMPLIQUEM A TOTES LES CLASSES EN EL NOSTRE PROJECTE
TFG I – PROJECTE PROFESSIONAL
Jornada de portes obertes 5 de març de 2016
PASSOS PER MEDIAR UN CONFLICTE
Foto de divulgació Nom de la ONG POSA EL TEU LOGO AQUÍ
Eines d’internet per al professorat d’EOI.
Recollida i ús de dades per al suport conductual en una escola
1r trimestre: “Respecte a la diversitat”
Automàtic o al vostre gust amb el 8 Amb so ¯
Projecte eTaller Disseny i implementació d’una aplicació de gestió web JEE per a petits tallers de reparació d’automòbils © Jaume López Diaz – Treball.
Curs de Llenguatge Administratiu Valencià Juli Martínez Amorós
Informació i sensibilització
EXPLICACIÓ POWERPOINT
Escola Jacint Verdaguer Castelldefels
ENS TROBEM DE NOU.
Títol de la presentació
Professor de secundària, biòleg, i algunes coses més…
Com fer una presentació? Comunicació oral
L’avaluació com a motor de l’aprenentatge TALLER D’AVALUACIÓ A L’EDUCACIÓ PRIMÀRIA Primera sessió Març 2018.
REUNIÓ DEL CONSELL D’ENTITATS I ASSOCIACIONS
Explicació de l’enunciat
Com preparar un bon dossier de patrocini
LABORATORI D’ENGINYERIA QUÍMICA II
El repte d’incloure Recursos i estratègies
ORÍGENS DEL NOSTRE PARLAMENT VERD
TREBALL D’INVESTIGACIÓ sobre la teoria de l’evolució actualment
Resum Informe d’Enquesta d’Opinió de l’Empleat
La imatge corporativa Una eina fonamental en l’actualitat
Foto de divulgació Nom de l’ONG POSA EL TEU LOGO FORMULARI DE DADES:
TEST DE L´EMPRENEDOR/A
LA DIMENSIÓ RELACIONAL A L’ACP
Gestió de la demanda Com es comporta la demanda?
DOSSIER DE PREMSA Resultats OPE 2010, projectes actuals i reptes de futur Manlleu, 6 de juliol de 2011 Per a més informació: Gabinet de Comunicació T.:
Sant Feliu de Llobregat
Plantilla per realitzar un projecte
EL CONSUM DE DROGUES ENTRE LA POBLACIÓ HOMOSEXUAL USUÀRIA D’ESPAIS D’OCI NOCTURN DE CATALUNYA.     UNA APROXIMACIÓ QUANTITATIVA.
Aula Oberta IES Arnau Cadell
ANEM A L’HORT AQUEST CURS ELS NENS I NENES DE P-3 S’HAN INCORPORAT A LA TASCA DE CUIDAR L´HORT. PREPARAR LA TERRA, PLANTAR ,REGAR, RECOLLIR FULLES.
NOM DEL PAIS AUTORS DEL PROJECTE.
La inserció laboral dels graduats de grau de la UPF
Biblioteca Can Casacuberta Badalona
L’elaboració de l’horari
El departament de Recursos Humans
Descobrint el Centre de Documentació i Museu de les Arts Escèniques
Transcripción de la presentación:

REQUISITS PER LA PRESENTACIÓ Power point Durada màxima 20’ Tothom hi participa i tothom exposa Grafics, fotos, videos, música, etc.. Buscar ser originals, creatius, … Ser convincents amb el que exposeu – no val frases com em sembla. Diria, etc.. Cal ser concluents i no mostrar dubtes Cuidar els gestos, mirar al public , etc…

PRESENTACIÓ Portada inicial del projecte Qui som – breu descripció de les aptituds dels promotors protagonistes

QUè OFERIM La idea que proposem sorgeix per… Descriure breument les caracteristiques definitories + importants del vostre producte/servei Incloure DAFO inicial

COM HO POSAREM EN PRACTICA -1- Explicar l’ estructura organitzativa del projecte- persones, funcions, responsabilitats, etc…

COM HO POSAREM EN PRACTICA -2- Ubicació geogràfica Explicar + detallat el producte /servei a oferir ……… ……….

Si voleu breu resum dels resultats de l’ enquesta A QUI ENS DIRIGIM Explicar clarament QUI és el vostre public objectiu ( variables de segmentació ) Si voleu breu resum dels resultats de l’ enquesta

AMB QUI LLUITAREM Explicar QUI son els vostres competidors + importants ( de forma comparativa si es vol) i sobretot explicar quins avantages competitius que oferim vs la competència

Incloure logo, lema, anagrama, COM HO COMUNICAREM Explicar i mostrar les principals eines de comunicació del vostre projecte ( web, mailings, buzoneo, premsa, revistes, targes de visita, catalegs,etc…) Incloure logo, lema, anagrama,

QUINS RECURSOS FINANCERS NECESSITAREM De forma resumida comentar els principals trets del vostre analisi economico-financer – ser concrets i no extensos

CONCLUSIONS FINALS Tancar la presentació intentant resumir els punts + importants del vostre projecte i de la feina feta durant el curs en grup