Una concepció global de l’Educació Superior Professional/Universitària

Slides:



Advertisements
Presentaciones similares
BATXILLERAT 34R/1I/1P-212. EL BATXILLERAT LOE EL BATXILLERAT ÉS UNA ETAPA FORMATIVA Durada: 2 ANYS Titulació: BATXILLER SORTIDES: a)Estudis universitaris.
Advertisements

COOPERAR PARA COMPETIR. ALIANZA DE LAS INCUBADORAS POR EL DESARROLLO DE LA ECONOMIA DEL CONOCIMIENTO EN PUEBLA Ser un instrumento de desarrollo económico,
L’accés als graus: la nova selectivitat Vicerectorat d’Estudis.
Barcelona 27/06/07 Presentación. Contenido Introducción Integrantes del GRAPA Objetivos Actuaciones (1), (2), (3) Contacto.
Dirección General de Cultura y Educación Subsecretaría de Educación Dirección Provincial de Educación Secundaria.
Licenciatura en Educación Preescolar y Primaria Colegiado de 2° semestre Enero 2015.
INTRODUCCIÓN A LA LINGÜÍSTICA
MODALIDAD HUMANIDADES Y CIENCIAS SOCIALES
Plan de estudios La carrera está conformada por dos fases: el ciclo inicial, denominado Diploma en Ciencias Sociales (150 créditos) y el ciclo superior.
Unidad: I Introducción al estudio de la didáctica de las ciencias sociales.
LOS CLASICOS ECONOMIA 1.
Psicología educativa.
ENSEÑANZAS ARTÍSTICAS OTRAS PROFESIONES
FILOSOFIA MODERNA.
Competències ètiques en la formación universitària
Josep Montané Capdevila
La economia y sociedad en el siglo XIII.
DEPARTAMENTO DE ORIENTACION Y PSICOLOGIA. DISTRITO
FILOSOFÍA 3° PRUEBA.
Los negocios de la nueva economia.
CATÀLEG DE QUALIFICACIONS PROFESSIONALS
ESCOLA SANT JOSEP ORIOL ESCOLA DE MÚSICA LICEU
Las clases y la universidad.
ORIENTACIÓ ACADÈMICA INS JÚLIA MINGUELL.
1 u n i t a t L’educador infantil.
Departament de Salut Direcció d’Estratègia i Coordinació
Característiques i classificació.
AUDITORIA UB RESUM EXECUTIU GLOBAL
OPCIÓNS FORMACIÓ PROFESSIONAL
Cicle administració IES LLOIXA.
Presentació del curs acadèmic
EXCEL·LÈNCIA PROFESSIONAL I INCREMENT
Perfil d’arquitecta d’informació
ELECCIONS AL RECTORAT 6 de novembre de 2008
ELECCIONS AL RECTORAT 11 de novembre de 2008
REUNIÓ AMB PARES I MARES DE 3r I 4t D’ESO
La igualtat dona/home a la universitat
QUÈ FEM DESPRÉS DE L’ESO?
Reunió de pares i mares d’alumnes de segon de Batxillerat
Orientació acadèmica als alumnes de 4t d’ESO-El Batxillerat LOMCE
Reptes per a incorporar les competències transversals a les nostres assignatures  M.Jesús Marco Galindo Estudis d’Informàtica, Multimèdia i Telecomunicació.
L’orientació acadèmica i professional dels alumnes d’ESO:
AMB EL CICLE FORMATIU DE GESTIÓ DEL TRANSPORT POTS OBTENIR:
EL DRET LABORAL.
“El perfil de mestre i professor”
PEDAGOGIA Conjunto de saberes que busca tener un impacto en el proceso educativo. TIPOS DE PEDAGOGIA DescriptivaNormativa Estudia los factores educativos.
Facultad de Letras y Ciencias Humanas. Escuela profesional de: LINGÜÍSTICA.
GLOBAL GAP.
BIBLIOTECA ESCOLAR PUNTEDU ESPAI DE CONEIXEMENT I APRENENETATGE
ITINERARIS EDUCATIUS Marc Escalé, Bruna Riera i Marta Arumí.
Línies mestres de la futura Llei del Sistema de Formació Professional
Formació per als equips directius d’educació secundària
ECONOMÍA Y NEGOCIOS INTERNACIONALES
Gestió participativa dels projectes de centre
MATEMATIQUES I FILOLOGIA V7
Administracions de Centre (sense secretaries ni punts d’informació)
Intel·ligència Artificial
Contreras Domingo Didáctica Enseñanza - Aprendizaje Enseñanza Practica humana que compromete moralmente Practica social - Contexto Personas que ejercen.
Índex Introducció Qui som? D’on venim? Cap a on anem? Què hem fet?
“SALUT MENTAL I EDUCACIÓ”
BATXILLERAT Promoció
11/04/12 ECONOMIA I EMPRESA V6.
DISEÑO DEL ITINERARIO FORMATIVO
PERSONAL DOCENT I INVESTIGADOR (PDI)
Reunió de famílies 3r d’ESO El 4t d’ESO
No hi ha raó sense emoció
TRETS DIFERENCIADORS 4t ESO
MEDIACIÓ COMUNITÀRIA ICQP.
Àmbits d’organització i gestió de la formació
TEMA 1 CIENCIAS DE LA EDUCACION. 1. CIENCIAS DE LA EDUCACIÓN OBJETO DE LA EDUCACIÓN Única ciencia PEDAGOGIA o Ciencias de la educación Múltiples ciencias.
Transcripción de la presentación:

Una concepció global de l’Educació Superior Professional/Universitària Competències formatives resultants P R O F E S I N A L A C D È M I Filosofia Filologies Psico- pedagogia Psicologia Economia Dret Medecina Enginyeries Graus de Formació Professional Superior

Una concepció global de l’Educació Superior Professional/Universitària Competències formatives resultants P R O F E S I N A L El Robot Competent Ci = 1 𝑛 𝑥 i Ai + 1 𝑛 𝑦 i Pi A C D È M I 1 n Filosofia Filologies Psico- pedagogia Psicologia Economia Dret Medecina Enginyeries Graus de Formació Professional Superior

Una concepció global de l’Educació Superior Professional/Universitària La Persona Competent Sentit de la professió o ofici P R O F E S I N A L A C D È M I Filosofia Filologies Psico- pedagogia Psicologia Economia Dret Medecina Enginyeries Graus de Formació Professional Superior