Pla de treball unitat 3 intermedi 1 intermedi 2 intermedi 3 objectius

Slides:



Advertisements
Presentaciones similares
Lèxic: El sentit propi i el sentit figurat
Advertisements

XERRADA PER A LES FAMÍLIES DE P5
Tema 3. L’Univers i el Sistema Solar. Pàg 36
L’EXPOSICIÓ ORAL DEL TREBALL DE RECERCA
Cáncer de pulmó * Nom: Victoria Savchak
EL VERB Concepte Persona i nombre El temps Formes no personals
LES CATEGORIES GRAMATICALS
Experiències en la tutorització d'habilitats transversals
PER QUÈ LA FILOSOFIA VA AL CINEMA?
Ortografia. Les vocals o/u àtones
Cambios en el espacio: transformaciones geométricas
LES VOCALS ÀTONES O/U.
TÈCNIQUES D’ESTUDI.
AVALUACIÓ DE L’ASSIGNATURA DIDÀCTICA DE LES CIÈNCIES EXPERIMENTALS, 1
AVALUACIÓ DE L’ASSIGNATURA DIDÀCTICA DE LES CIÈNCIES EXPERIMENTALS, 1
INDICADORS DE pH.
L’ESCOLA PUIG-AGUT (Manlleu) Expressió oral: Escoltar les llegendes
COM FUNCIONA AIXÒ DE LA MORFOLOGIA I LA SINTAXI
PROJECTES: UN LLARG CAMÍ…
COM FUNCIONA AIXÒ DE LA MORFOLOGIA I LA SINTAXI
L’Expressió escrita.
O / U àtones Posició final 1.1. Noms i adjectius a) Singular
Reunió famílies Curs 2015/2016 ESCOLA SANT ÀNGEL.
OPOSICIONS Pas del cos B a l’A
PROJECTE: AUTOR/A I L.LUSTRADOR/A A L’AULA
Com a element simbòlic comptarem amb la figura de "l‘ atrapa-somnis":
Biologia i Geologia. 4t d’ESO
Autor: Samuel Lozano Alcodori
LES VOCALS ÀTONES O/U.
LES CATEGORIES GRAMATICALS
LA UNIÓ EUROPEA Activitat per aprendre els països membres de la Unió Europea, on estan situats i les seves capitals.
1 1.
éssers vius o de les coses.
Morfologia Verbal.
Els sintagmes Un sintagma és una paraula o un grup de paraules relacionades entre si, que tenen sentit i compleixen una mateixa funció sintàctica. Segons.
UTILITZACIÓ DE GINYS EN EDUCACIÓ INFANTIL 3 ANYS
Mollerusa Museu del vestit de paper.
3. TOTS SOM DIFERENTS..
Com podem calcular el percentatge d’un nombre?
Esquema del comentari de text històric.
Trobada monogràfica sobre Treball de Recerca
Suma de termes algebraics
QUÈ, COM I QUAN ENSENYAR I AVALUAR
Com fer una presentació? Comunicació oral
Esxcvzxcvzxvczxcvpacio para el texto.
EL PROCÉS INTEGRAL DE COMPETÈNCIES
ELS CONFLICTES ACTUALS Jordi Indiano
LA VIDA DE LES PERSONES.
Pla de treball unitat 2 intermedi 1 intermedi 2 intermedi 3 objectius
Prof. José Miguel Santacreu Soler Dep. d’Humanitats Contemporànies
millora de la qualitat de l’ensenyament.
COM FUNCIONA AIXÒ DE LA MORFOLOGIA I LA SINTAXI
TREBALL D’INVESTIGACIÓ sobre la teoria de l’evolució actualment
EL CONTRACTE DE TREBALL
INS Pedraforca 1r d’ESO Curs
EL MARC CONCEPTUAL DE LA COMPTABILITAT
MÀGIA POTÀGIA.
4th Level Marking Criteria Criteris d’Avaluació- Expressió Escrita
Socialització de llibres de text.
Pla de treball unitat 4 intermedi 1 intermedi 2 intermedi 3 objectius
Pla de treball unitat 4 intermedi 1 intermedi 2 intermedi 3 objectius
Llengua catalana i literatura
(Fes clic per entrar en el quadre i poder escriure) NOM DELS PERSONATGE (Per canviar la lletra i la mida ho pots fer des de FORMATO-FUENTE) Escriviu els.
Estils i Plantilles Ms Word.
CEIP ANTONI GAUDÍ PLA ESTRATÈGIC
COLÒNIES- TREBALL DE SÍNTESI Del 15 al 19 de juny
COM MOTIVAR L’EQUIP Jordi Reviriego.
Jornada Tècnica per a Coordinadors d’informàtica CEE
Trobada monogràfica sobre Treball de Recerca
Tiempos verbales Primero de Bachillerato.
Transcripción de la presentación:

Pla de treball unitat 3 intermedi 1 intermedi 2 intermedi 3 objectius Saber mantenir una conversa telefònica. Saber reconèixer la puntuació que reprodueix l’entonació. Saber aplicar el gènere i nombre de l’adjectiu. Saber escriure l’accent i la dièresi. Saber llegir en veu alta un text informatiu. Saber aplicar la morfologia dels quantitatius i indefinits. Saber aplicar la morfologia verbal Saber fer una exposició oral Saber aplicar la morfologia verbal. Saber aplicar el gènere i nombre del nom i adjectiu. Saber escriure o o u en les formes verbals. continguts la conversa telefònica adjectiu: gènere nombre accentuació i dièresi els textos informatius quantitatius indefinits verb l’exposició nom i adjectiu o/u: sortir, cosir, collir, tossir i escopir voler i poder