Índex Introducció Qui som? D’on venim? Cap a on anem? Què hem fet?

Slides:



Advertisements
Presentaciones similares
Competències ètiques en la formación universitària
Advertisements

La qualitat, garantia de millora.
XARXA DE DEBAT EDUCATIU
P-3 P-4 P-5 QUÈ FEM AL LABORATORI ? ESCOLA PAU DELCLÒS. TARRAGONA Curs FEM HIPÒTESIS SOBRE ELS FENÒMENS FÍSICS I QUÍMICS OBSERVEM,
ORIENTACIÓ ACADÈMICA INS JÚLIA MINGUELL.
Característiques i classificació.
Taula sectorial de Gent gran en risc Avaluació i línies de treball
Estudi per a la identificació de
OPCIÓNS FORMACIÓ PROFESSIONAL
Recursos per a la Didàctica de la Química
Presentació del curs acadèmic
Quin futur volem per al Baridà?
EXCEL·LÈNCIA PROFESSIONAL I INCREMENT
PREINSCRIPCIÓ DE QUART.
Decret d’autonomia dels centres educatius
INFORMACIÓ PER A LES FAMÍLIES. 2n de BATX. Curs
Creativitat amb austeritat Impacte Projectes públic-privats
REUNIÓ AMB PARES I MARES DE 3r I 4t D’ESO
V Dia d’ATENEA 18 de Juny de 2013.
Universitat i RSE: com podem ajudar? Universitat Rovira i Virgili
Experimentam amb la ciència
Barcelona, 2 de desembre de 2.002
La igualtat dona/home a la universitat
QUÈ FEM DESPRÉS DE L’ESO?
PREMATRÍCULA PROVES ACCÉS UNIVERSITAT
GRUP DE PACIENTS AMB DIAGNÒSTIC D´ESCLEROSI MÚLTIPLE A L'A. B
Pla d’Ordenació de les estructures administratives i de gestió de Medicina i Ciències de la Salut 16 de juny de 2016.
Desenvolupament d’aplicacions mòbils (HTML5 o Windows Phone)
L’educació en valors cívics a través de l’educació física i l’esport
L’escola, l’entorn i la línia pedagògica.
MIREMMATEMÀTIQUES Lleida 24 d’octubre de 2009.
Orientació acadèmica als alumnes de 4t d’ESO-El Batxillerat LOMCE
Decret d’autonomia dels centres educatius
COMISSIO PD DE CIÈNCIES DEL MAR CALENDARI DIPÒSIT TESIS CURS
Reptes per a incorporar les competències transversals a les nostres assignatures  M.Jesús Marco Galindo Estudis d’Informàtica, Multimèdia i Telecomunicació.
L’orientació acadèmica i professional dels alumnes d’ESO:
2013.
- Treballem un projecte a l’aula d’acollida -
Tesis Doctorals en Xarxa
Docublog El blog del Programa de Documentació dels Estudis de Ciències de la Informació i la Comunicació de la Universitat Oberta de Catalunya Núria Ferran.
TECNOLOGIA.
IV JORNADES DOCTORIALS
Taula sectorial de Salut Mental i Addiccions Avaluació i línies de treball Secretaria del CMSS Setembre 2014.
Taula sectorial de Diversitat funcional Avaluació i línies de treball
MPGM Ciutat Meridiana Procés participatiu Gener 2019.
Jornada de Portes Obertes Diumenge 24 de març, Canet de Mar
Departamento de Pedagogia Aplicada
EXPERIÈNCIES EN UNA ASSIGNATURA OPTATIVA NO CONVENCIONAL: INTRODUCCIÓ ALS NOUS MATERIALS A L’ARQUITECTURA I Congrés UPC Sostenible i 13 de Juliol.
El currículum a l’educació primària
Grup d’Aprenentatge en Pressupostos Participatius
CRAI: Unitat de Recerca
Metodologia per treballar per competències:Consideracions generals
Sant Feliu de Llobregat
Una concepció global de l’Educació Superior Professional/Universitària
Assessorament de la Formació en Competències
BATXILLERAT Promoció
Grup de Treball en el Portafoli de l’Estudiant
Convivència i Mediació Escolar
Plans d’igualtat d’oportunitats Plans d’igualtat d’oportunitats
PERSONAL DOCENT I INVESTIGADOR (PDI)
Reunió de famílies 3r d’ESO El 4t d’ESO
J. C. Aguado, E. Carrera, J. Cendra, A. Sabater Pruna i J. Segalàs làs                                                                                        
La inserció laboral dels graduats de grau de la UPF
IMPULS DE LA LECTURA FORMACIÓ
Metodologia per treballar per competències:Consideracions generals (1)
TRETS DIFERENCIADORS 4t ESO
Procés participatiu per l’elaboració del Reglament de Participació Ciutadana de la Roca del Vallès _Gener de 2011_.
Residencia estudiants
ESTADA A L’EMPRESA AL BATXILLERAT
Àmbits d’organització i gestió de la formació
Transcripción de la presentación:

Índex Introducció Qui som? D’on venim? Cap a on anem? Què hem fet? Què volem fer? Dades de contacte

Introducció A partir d’una iniciativa de l’ICE de la UPC Prenent com a base l’existència d’altres grups d’interès… Es proposa la creació de grups de treball en diversos àmbits de la innovació docent i de l’EEES El 5 d’abril de 2007 es realitza la crida oberta a la participació en el GReCo: GRup de recerca en Competències. El grup es constitueix, formalment, el 14 de maig de 2007.

Qui som? D’on venim? A inicis de juny, el GReCo está integrat per més de 75 persones 57 % dones, 43 % homes Representants de 20 universitats espanyoles, algun IES i una universitat italiana Àmbits variats: Arquitectura, Dret, Educació, Enginyeria Industrial, Expressió gràfica, Empresa, Filologia, Filosofia, Física, Geografia i Història, Informàtica,Interpretació i Traducció, Òptica, Matemàtiques, Psicologia, Química, Telecomunicacions, etc

Cap a on anem? A treballar la temàtica de les COMPETÈNCIES, enteses en el seu sentit ampli, com el conjunt dinàmic de coneixements, habilitats, actituds, aptituds i experteses que permeten parametritzar els resultats de l’aprenentatge

Cap a on anem? El grup s’obre tant a les competències genèriques o transversals (personals, instrumentals i sistèmiques), pròpies del “saber ser” i “saber estar”, com a les específiques(professionals, disciplinars i acadèmiques), relatives al “saber fer”.

Cap a on anem? La finalitat del GreCo, és aglutinar un conjunt ampli de persones interessades en aquesta temàtica per a disposar d’un fòrum de discussió i d’intercanvi d’experiències als voltants d’aquesta temàtica que, sens dubte, ha de ser clau en la definició de les noves titulacions de l’EEES.  

Cap a on anem? Inicialment es creu convenient desplegar centres d’atenció relatius a   Aspectes conceptuals, metodològics i procedimentals. Experiències portades a terme. Seguiment i avaluació dels procediments competencials.

Què hem fet? Reunió de constitució formal del grup i reunió de treball per a definir objectius inicials(maig 2007) Activació d’un blog (http://greco-upc.blogspot.com) (abril/maig de 2007) Realització de plantilles per a comunicacions (maig 2007)

Què volem fer? [A curt termini (confirmades)] Reunió i debat sobre com es treballen les competències a l’ESO i com s’esperen a les empreses (dia 3 de juliol de 2007) Recopilació de material d’interès i posada en un entorn web adient (RIMA). Activitat ja iniciada a la bitàcora del GReCo.

Què volem fer? [En projecte] Realització de reunions periòdiques de treball i planteig d’objectius. Realització de jornades per a debatre temes d’interès. Publicació d’experiències portades a terme. Manteniment del blog (?)

Contacte Robert Piqué UNIVERSITAT POLITÈCNICA DE CATALUNYA Instiut de Ciències de l'Educació GReCo - GRupo de investigación en Competencias EUETIB - Edifici UR-1 - Despatx BD-07 Urgell, 187 08036 BARCELONA (SPAIN) URL: www.ice.upc.edu Blog: http://greco-upc.blogspot.com E-mail: Robert.Pique@upc.edu Tel.: +34 934 137 403 (37 403 intern UPC) Fax.: +34 934 137 401