SEMINARI DE CIÈNCIES NATURALS

Slides:



Advertisements
Presentaciones similares
La final de la Champions League és un esdeve- niment molt seguit pels mitjans de comunicació. El 17 de maig del 2006 l’Arsenal i el F.C. Barcelona juguen.
Advertisements

Carla Jiménez Aida Macià Guim Muñoz Mariló Rodríguez
TÈTANUS ALUMNA: Estefanía García Rubio CURS: 1r ESO B
BAIXAR MAPES DE L’ICC (INSTITUT CARTOGRÀFIC DE CATALUNYA)
ESCOLA MUNICIPAL DE MÚSICA DE PUIG-REIG
TALLER DE JOCS Aquest any hem iniciat un nou taller a Primària ...
UNA TARDA QUALSEVOL D’UN DIA QUALSEVOL
VISITEM LA RESIDÈNCIA.
4.1 L'ORIGEN DE LA VIDA Dos models generals que expliquen l'origen de la vida.
P-3 P-4 P-5 QUÈ FEM AL LABORATORI ? ESCOLA PAU DELCLÒS. TARRAGONA Curs FEM HIPÒTESIS SOBRE ELS FENÒMENS FÍSICS I QUÍMICS OBSERVEM,
31 de l’any Regina Els “Records de pluja” de Marcel Olm ens fan desitjar una vida fecunda en l’amor.
ESCOLA MUNICIPAL DE MÚSICA DE PUIG-REIG
Ens comuniquem per CEIP Salvador Espriu
PROJECTES: UN LLARG CAMÍ…
3a PART Els nens i nenes de P- 4
ESCOLA MARE DE DÉU DEL ROSER - AMÍLCAR
INTERCANVIS 3r ESO REUNIÓ PARES 25 SETEMBRE 2018.
Projecte de P-3 4a Part Curs
TREBALLEM EL SISTEMA SOLAR
CEIP PERE VILA BARCELONA 2006/07
L´entusiasMat ens entusiasma!!!.
DENIP 2015 CI EI CM CS.
Vilafranca del Penedès Curs 2015/16
ESCOLA CERVANTES CURS r: CLASSE URPESDEFOC.
11/04/12 BIOLOGIA I GEOLOGIA V 10.
PROJECTE CIENTIFICTECNOLÒGIC
Aprenem a trasplantar Cicle Inicial.
DIADA DE La pau i la no violència.
FORA POLLS ! Estudi dels polls..
QUÈ FA EL NOSTRE COS AMB L’AIRE QUE AGAFA QUAN INSPIREM?
SANT JOSEP ORIOL, ESCOLA PARTICIPATIVA I SOSTENIBLE
Projecte interdisciplinari:
ORGANITZACIÓ DEL 4t d’ESO
TALLER DE JOCS Aquest any hem iniciat un nou taller a Primària ...
ORGANITZACIÓ TERRITORIAL DE CATALUNYA I ESPANYA
Què existeix i què no existeix.
Situacions creades a partir dels materials naturals
Problema 1: Trobar la recta que passa pel punts A(2, -3) i B(-1, 3)
JORNADA D’ORIENTACIÓ AL BATXILLERAT
Normes del laboratori de ciències naturals
Projecte d’educació en comunicació audiovisual.
TEMA 5: VIVIM EN ECOSISTEMES
Molts elements naturals com la ràfia, les fulles de saló, les forques dels alls.... Són un suport per anar cosint el que anem tenint en l’entorn. LLAR.
TEMA 4. LA CLASSIFICACIÓ DELs ÉSSERS VIUS.
La Cèl·lula Unitat Fonamental de la vida
LES ETAPES DE LA VIDA ÉSERS VIUS.
Arriba l’hivern.
“M’ORGANITZO LES COLÒNIES” (al CdA del Delta de l’Ebre)
Tutorial com canviar color i paisatge
ELS NENS I NENES DE P4 TREBALLEM EL PROJECTE DELS MONSTRES
Alumnes de l’aula d’acollida.
Projecte de P-3: Som fotògrafs!!
CONCURS INVENTEM-REPTE REAL
EUROFRAGANCE CAPTUREM SENSACIONS.
LA TERRA SÒL, AIGUA i L’AIRE FORMEN LA TERRA ON VIUEN ELS ÉSSERS VIUS.
Ciències naturals tema 1
CREDA Tarragona- Terres de l’Ebre Curs
XINO XANO ANEM ARRIBANT.
Projecte científic 5è de Primària
A la classe de Medi ens vàrem preguntar quins dubtes voldríem aclarir envers el nostre cos… Després de molt pensar va sorgir la pregunta…
Sant Feliu de Llobregat
PROJECTE HORT CEIP BUFALÀ CURS
ESCOLA CERVANTES 5è APARELL CIRCULATORI.
EL QUADRAT LES MARIETES.
BIOLOGIA I GEOLOGIA 4rt ESO
CELEBRACIÓ DEL DIA DE LA PAU.
Alumno: ______________________________________.
L’AIGUA ÉS VIDA.
Què és el Projecte Educatiu d’Abrera?
Aprendre a Viure / Aprendre a Conviure
Transcripción de la presentación:

SEMINARI DE CIÈNCIES NATURALS Carmen Altozano Nati Arnal Ana De Pablo Mònica Escarcellé Carles Monferrer Pilar García

PROJECTE AMB LLENGUA ANGLESA Ciències Naturals de 1r ESO Ciències Naturals de 2n ESO Biologia i Geologia de 3r ESO

Escollim mutants i els reproduim per comprovar les lleis de l’herència Criant Drosophiles Escollim mutants i els reproduim per comprovar les lleis de l’herència

Aprenem a enfocar, a localitzar i a identificar les cèl·lules Observant cèl·lules Aprenem a enfocar, a localitzar i a identificar les cèl·lules

Imatges de cèl·lules preparades pels nostres alumnes Observem cèl·lules Imatges de cèl·lules preparades pels nostres alumnes

Mesurem les cèl·lules amb el program MOTIC i les comparem Mesurem cèl·lules Mesurem les cèl·lules amb el program MOTIC i les comparem

Observem cèl·lules vives Observació a 40 augments Observació a 100 augments

Diseccionem cors, pulmons, ronyons... I creem models d’estudi Fem un model del cor Diseccionem cors, pulmons, ronyons... I creem models d’estudi

Fem bioquímica

Models de l’estructura de la Terra

Representem estrats

El joc de l’evolució dels éssers vius Inventem jocs per aprendre jugant

Participem en programes de ciència 2012 Un alumne del Martí Franquès seleccionat entre 821 aspirant per participar al programa Joves i Ciència de la Fundació CX

4 alumnes del Martí Franquès seleccionats entre 380 aspirants 2013 4 alumnes del Martí Franquès seleccionats entre 380 aspirants per participar a les Olimpíades Catalanes de Biologia JA TENIM FINALISTES 2 van quedar entre els 15 finalistes Silvia Pascual finalista en 5è lloc ens representarà a les Olimpíades Nacionals de març a Madrid Elisa i Silvia entre els 15 finalistes