Projecte “TALK TO ME” febrer de 2018.

Slides:



Advertisements
Presentaciones similares
Generalitat de Catalunya Departament d’Educació IES El Castell Departament de tecnologia Coeducació: promoure una educació que potenciï la igualtat real.
Advertisements

AUTOGESTIÓ I INNOVACIÓ EN L’AULA OBERTA
ELS EQUIPS D´ASSESSORAMENT PSICOPEDAGÒGIC
Irene Martínez (Irene Pelegrí)
Diapositiva de presentació
Escola Montserrat Sant Just Desvern
Compartim el que feim: conviure en positiu a l’escola
Grup de treball SupTIC 23 d’Octubre de 2006.
1 de març de 2010 Proposta del Pla de llengües
Toca fusta FENT DECORATS
Pla estratègic del Servei de Biblioteques
Reflexions al fil de l’Euneos
Estudi per a la identificació de
PLANIFICACIÓ ESTRATÈGICA
Esquema de treball Josep Minguell M. Mercè Fernández
LOE Una oportunitat per a la millora Educativa Francesc Segura.
L’ESCOLA ÉS UNA ORGANITZACIÓ, OI?
LES UNITATS DE SUPORT A L’EDUCACIÓ ESPECIAL (USEE)
II JORNADES USEE Maresme - Vallès Oriental Abril de 2010
PROGRAMES I PROJECTES D’EDUCACIÓ PLURILINGÜES
MÚSICA INSTRUMENTAL A PRIMÀRIA “violins i violoncels”
L’educació en valors cívics a través de l’educació física i l’esport
L’escola, l’entorn i la línia pedagògica.
Presentació projecte interdisciplinari M’ORGANITZO LES COLÒNIES.
Experiència de formació conjunta. Dep. Ensenyament i AEST
EL PLA INDIVIDUALITZAT
MIREMMATEMÀTIQUES Lleida 24 d’octubre de 2009.
S.xx Els trotatemps CURS
Parlar per escriure a partir de Hablar para escribir. Oriol Guasch. (2002) Aula de Innovación educativa, núm. 111.
COMUNICACIÓ I INTERACCIÓ EDUCATIVA II (CIE II)
P E L C 0 a 3 anys Programa Per l’Estimulació Del Llenguatge
SEEZ Formació en xarxa per a docents d’educació especial a la zona
PROJECTE EDUCATIU DE CENTRE
EAP ANOIA COMPOSICIÓ PROFESSIONALS
PROGRAMA AMB EL LLIBRE SOTA EL BRAÇ!
Glòria Canals Sans Presidenta ACTAS
Seminari d’Educació Especial
III. El servei públic educatiu
PLA PFZ DE FORMACIÓ DE ZONA Criteris i instruccions Curs
Promoure l’activitat física en alumnes d’aula oberta a través d’activitats a la natura en un projecte interdisciplinari Autor: VILLARREAL MORENO, Jose.
Auxiliars de conversa Programa AC
“EL PALIC, un model per a les illes”
El repte d’incloure Recursos i estratègies
EDUCACIÓ INFANTIL CURS
Proposta metodològica inclusiva per treballar en contextos plurilingües l’aprenentatge de les ciències i la llengua i el desenvolupament del treball cooperatiu.
Treball i aprenentatge en xarxa
Cap a una educació plurilingüe: conceptes clau, estratègies i eines
PLA D’ATENCIÓ A LA DIVERSITAT
El treball en equip a la Xarxa: estratègies docents
Formació per als equips directius d’educació secundària
ENFOCAMENT PLURILINGÜE ANGLÈS I FRANCÈS. ENFOCAMENT PLURILINGÜE ANGLÈS I FRANCÈS.
Gestió participativa dels projectes de centre
Departamento de Pedagogia Aplicada
Suports en l’elaboració del Projecte Educatiu de Centre
Recurs educatiu Europa
PLA DE FORMACIÓ DE ZONA DE NOU BARRIS
PLA DE FORMACIÓ DE ZONA DE GRÀCIA
El currículum a l’educació primària
CRAI: Unitat de Recerca
Quin poble volem? CP Mare de Déu del Toro Es Mercadal
28 gener 2010 El Prat de Llobregat

Metodologia per treballar per competències:Consideracions generals
CEIP CA N’ALZAMORA Escola pública Centre de nova creació
IMPULS DE LA LECTURA FORMACIÓ
Metodologia per treballar per competències:Consideracions generals (1)
ORGANITZACIÓ ACCIÓ TUTORIAL
“Recursos Educatius en la Web” Rafa Atienza Blasco
Servei Educatiu Baix Llobregat 5 EAP B 07 Cornellà-St.J.Despí
Àmbits d’organització i gestió de la formació
Transcripción de la presentación:

Projecte “TALK TO ME” febrer de 2018

Competència lingüística Una oportunitat per... Ajudar als centres a estar a l’alçada dels reptes de la societat del segle XXI: món global i plurilingüe marcat pels intercanvis transnacionals. suports externs + equips docents _________________ Equip educatiu de l’escola innovació Competència lingüística

Objectius Reforçar les activitats proposades per l’especialista d’anglès. Oferir ajut en el desenvolupament de tasques relacionades amb el projecte de llengua estrangera. Col·laborar en les accions i projectes d’anglès en els que participi el centre. Fomentar l’interès de l’alumnat envers l’ús de l’anglès a l’aula. Millorar la competència oral comunicativa de l’alumnat en anglès.

El tècnic/a de de suport lingüístic és... Un referent lingüístic per a l’alumnat Un ajut per al professorat d’anglès Un exemple de plurilingüisme Un reforç del treball oral a l’aula Un model correcte d’ús de l’anglès Un suport a la conversa en llengua anglesa Un recolzament a l’elaboració de materials en anglès