Sortir és un fet havitual

Slides:



Advertisements
Presentaciones similares
EL TEMPS. ¿QUÈ ÉS EL TEMPS? El temps és un concepte físic que tots experimentem quotidianament, però que es difícil de definir formalment. Es pot partir.
Advertisements

La llegenda m’ajuda a llegir el mapa.... a interpretar el que diu
CLASSE:ELS ÀNECS PARVULARI 5 ANYS CEIP BARÓ DE VIVER
SANT DANIEL.
CATECISME de la Conferència Episcopal Espanyola Jesús és el Senyor.
Els bebes Tothom diu que son molt bufons però quant es fan grans son molt pesats.
Escola Orlandai 4t CURS.
26 de l’any Regina Escoltant “Converteix-te, Jerusalem” de Narcís Casanoves, sentim-nos Església “santa i pecadora”
LES PARAULES DOLCES.
DECÀLEG D’HÀBITS SALUDABLES A L’ESCOLA
15 de l’any B Regina “El viatge” d’Eleni Karaindrou ens evoca la vida missionera, sempre en camí.
ELS TEATRES D’ESPARREGUERA ABANS I ARA
3a PART Els nens i nenes de P- 4
El mercat ELS NENS I NENES DE P-4.
ESCOLA MARE DE DÉU DEL ROSER - AMÍLCAR
ELS PLANETES DEL SISTEMA SOLAR
DE LA GARROTXA A L’EMPORDÀ, VIU EL FLUVIÀ
LA FAULA.
Les formigues.
CJE VISITA DE LA CJE AL CLAVEGUERAM DE BARCELONA 29/05/2010
La família de les tortugues
Lingua e cultura catalana Unitat 2: ciutats i gent
EXTINTORS TIPUS D’EXTINTORS ÚS D’EXTINTORS
PREGUEM: Pare, Perdó per les coses que he fet malament,
Espero que aquesta petita aventura us permeti conèixer una mica més els nens que, com jo, tenen 3 anys.
IMPLIQUEM A TOTES LES CLASSES EN EL NOSTRE PROJECTE
COSES  QUE  ENS  FAN  POR!!!.
Un bocí de pastís...?.
QUAN EL RIU ARRIBA AL MAR: EL GALATXO D’EN SORRAPA
DIADA DE La pau i la no violència.
SORTIM A EXPLICAR MITES
La Griseta.
Descobrint un tresor amagat
Un far a l’entrada anuncia la Setmana UNESCO
Problema dels camins.
RECOLLIM ELS DIBUIXOS Tothom ens va ajudar molt, i tots els alumnes de 1r a 4t van fer el seu dibuix. Amb aquests dibuixos vam decidir enquadernar-los.
LA FESTA MAJOR I ELS GEGANTS
El vestit nou del rei A partir d’ara has d’anar fent “clic” amb el botó esquerre del ratolí fins que arribis al final del conte.
16 coses apreses el 2016 (III) Carles Capdevila 2017 
Situacions creades a partir dels materials naturals
EL CAVALLET DE MAR I ELS SEUS FILLS
Celebració FINAL DE CURS.
DIADA DE LA PAU A SJO.
EL PARE CLARET.
EL PARE CLARET.
BIG BANG I VIA LÀCTIA.
ENS TROBEM DE NOU.
Sortir fora de l’escola: Què ens plantegem?
Projecte: el mercat 2a PART P -4.
CONCURS.
Els alumnes de 3r ens presenten LA CELLERA
La llegenda en el Poblat Ibèric
EL DOFI AVENTURER.
Excursió:Museu d’Arqueologia de Catalunya
PERQUÈ LA NOSTRA SABATA TÉ UN NÚMERO!!
BIODIVERSITAT A L’HORT
Problemes que es poden resoldre amb equacions
MOHAMED ELAGOUBI ABRIL 2009 IES OLORDA
US PRESENTEM EL CONTE DE LES SET CABRETES I EL LLOP.
LA FLOR MÀGICA AUTORS: Ainoa i Christian.
Religió Catòlica 2 Educació Primària.
CAMPANYA DE CONSCIENCIACIÓ PER A LA RECOLLIDA DE RESIDUS D’APARELLS ELECTRÒNICS PROPOSTA PER ALS AMBAIXADORS DE LA CAMPANYA.
Irene Pau A. Khadija Oussama Jana Ch. VIATGES A L’ESPAI.
US PRESENTEM EL CONTE DE LES SET CABRETES I EL LLOP.
CELEBRACIÓ DEL DIA DE LA PAU.
Estils i Plantilles Ms Word.
Som humans. Per això a vegades….
Setmana de la Solidaritat 2010 – 2011 Escola Pública “Josep Carner” (Badalona) L’ EDUCACIÓ, UN FUTUR EN IGUALTAT: el que han de fer nens i nens de tot.
LA CARRERA DE COTXES.
TROBADA DE ZER Vilada, 21 d’octubre de 2005.
Transcripción de la presentación:

Sortir és un fet havitual Sortir és un fet havitual. Hem programat (crear una estructura per poder improvisar)

El Daniel coneix el fruit. Ens crida tot emocionat El Daniel coneix el fruit? Ens crida tot emocionat . La mare ens va explicar que cada dia hi van una estona a recollir castanyes

És fa un cilenci en el que podem escoltar petits soroll del trepitx dels peus i de les castanyes que van entran al cistell

Son castanyes bordes. Son més grans i no es menjen Son castanyes bordes. Son més grans i no es menjen. L’àvia ens explica que portar-ne una a la butxaca porta sort. La mare d’en pep ens ensenya com fer massatges amb aquestes castanyes. Ens explique con assecar-les bé per poder-les guardar molts anys.

No hi ha pressa en pera s’ha parat i les observa abans de tocar-les