Sortir fora de l’escola: Què ens plantegem?

Slides:



Advertisements
Presentaciones similares
A D V E N T La corona d’Advent.
Advertisements

EL TREBALL DE CATALÀ.
Podeu posar una foto del vostre centre
31 de l’any Regina Els “Records de pluja” de Marcel Olm ens fan desitjar una vida fecunda en l’amor.
Temps era temps, hi havia un pagès molt i molt alt i gros que semblava un gegant.
LA TARDOR Cicle Inicial.
Hi havia una vegada un lloc màgic, ple de color i aromes on vivia un drac panxa contenta. Era molt simpàtic, rialler i un enamorat del seu país, El Jardí.
3a PART Els nens i nenes de P- 4
El mercat ELS NENS I NENES DE P-4.
ESCOLA MARE DE DÉU DEL ROSER - AMÍLCAR
PETITS REPORTERS Títol.
Projecte de P-3 4a Part Curs
LA FAULA.
SETMANA DE LA PAU I LA SOLIDARITAT CLARET BARCELONA-2018
SETMANA DE LA PAU I LA SOLIDARITAT CLARET BARCELONA-2018
Espero que aquesta petita aventura us permeti conèixer una mica més els nens que, com jo, tenen 3 anys.
CEIP – Pau Casals (Gràcia)
IMPLIQUEM A TOTES LES CLASSES EN EL NOSTRE PROJECTE
EL BOSC DE COLLSEROLA A LA PRIMAVERA
Del Coll d’Estenalles al Coll d’Eres
DIADA DE La pau i la no violència.
HORT = TREBALL EN EQUIP - 4t
A quina hora i en quin espai hi ha més soroll a l’escola?
SORTIM A EXPLICAR MITES
Descobrint un tresor amagat
HOLA NENS i NENES DE S.J.O.! BENVINGUTS AL NOU CURS
DINÀMICA DELS FACTORS SOCIOECONÒMICS: Grans grups d’edat
WEBQUEST WEB...QUÈ ? Alumnes de l’Escola ESTEL VALLSECA.
RECOLLIM ELS DIBUIXOS Tothom ens va ajudar molt, i tots els alumnes de 1r a 4t van fer el seu dibuix. Amb aquests dibuixos vam decidir enquadernar-los.
Col·legi Sant Josep Obrer L’Hospitalet de Llobregat
LA FESTA MAJOR I ELS GEGANTS
Somnis d'Infant.
Grups interactius a L’Esquitx
PROGRAMA AMB EL LLIBRE SOTA EL BRAÇ!
Situacions creades a partir dels materials naturals
Hi havia una vegada un nen que es deia Tomàs que volia ser mag.
EL PARE CLARET.
EL PARE CLARET.
ENS TROBEM DE NOU.
Projecte: el mercat 2a PART P -4.
Xino xano fins que arribem a la placeta de la font.
DINÀMICA DELS FACTORS BIOLÒGICS: Grans grups d’edat
Hi havia una vegada una família de ratolins.
Sortir és un fet havitual
Els corriols Piu i Piua.
La llegenda en el Poblat Ibèric
HORT = TREBALL EN EQUIP - 4t
LABANDÀRIA.
SETMANA DE LA PAU I LA SOLIDARITAT CLARET BARCELONA-2019
Vull tornar a confiar.
UN DIA A P3 P3A CLASSE DE L’ESPÍGOL P3B CLASSE DEL ROMANÍ.
XIII a Setmana de la solidaritat
BIODIVERSITAT A L’HORT
Tutorial com canviar color i paisatge
ELS NENS I NENES DE P4 TREBALLEM EL PROJECTE DELS MONSTRES
Somnis d‘infant.
EL PROCÉS DE TRANSFORMACIÓ DE LES DUES ESCOLES
L’eskamot verd ens demana ajuda!
Projecte de P-3: Som fotògrafs!!
CICLE INICIAL Visita a la Fundació CRAM
SISTEMA DUNAR.
ELS PRIMERS DIES A P3.
XINO XANO ANEM ARRIBANT.
ESTALVIANT VIDA? AMB SO.
ESCOLA DE PARES I MARES DE L’IES VALLVERA
EL TEATRE Per començar aquest projecte ens hem de situar. Què és això del teatre? Quan es va inventar? Quina ha estat la seva evolució al llarg de la.
VIVIM AMB TOTS ELS SENTITS L’ESPERA DE JESÚS
CELEBRACIÓ DEL DIA DE LA PAU.
Setmana de la Solidaritat 2010 – 2011 Escola Pública “Josep Carner” (Badalona) L’ EDUCACIÓ, UN FUTUR EN IGUALTAT: el que han de fer nens i nens de tot.
CABREM TOTS AL GIMNÀS?.
Transcripción de la presentación:

Sortir fora de l’escola: Què ens plantegem? VIURE ESPAIS FORA DE L’ESCOLA. GAUDIR LA SORTIDA ENREGISTRAR INFORMACIÓ

En aquesta ocasió anem a l’hort de la Consol, a collir carbasses. Ens organitzem: hi anirem amb els més grans de l’escola, 40 nens i nenes de 2-3 anys distribuïts en quatre grups. Cada grup s’organitza. Anunciem els dies convidant els pares, avis, oncles i cangurs que ens vulguin acompanyar. Ells escullen quin dies hi poden anar. Sortim amb deu infants acompanyats de molts adults. La màxima és: no tenir pressa, obrir els ulls per capturar i gaudir de la sortida

Presentem la descripció del que va passar. Ho farem seleccionant imatges de quatre moments: L’anada. L’hort. Pel camí de tornada. Última parada abans d’arribar a l’escola.

És la primera sortida: Tots van molt junts units per les mans És la primera sortida: Tots van molt junts units per les mans. La Neus, la mestra els va presentant el recorregut L’ANADA

Arribem al camí de les escoles Arribem al camí de les escoles. No hi ha perills i van naixent les ganes de canviar de mans.

Escoltem el soroll de l’aigua de la riera, els adults ens meravellem de les fulles verdes de les carbasseres i els colors ataronjats dels caquis...

Temps per contemplar com s’organitzen. Deixar fer... Temps per fer la tertúlia.

UNA MIRADA ATENTA

UNA MIRADA QUE ENREGISTRA TOT EL QUE VA PASSANT

QUÈ VA PASSAR A L’HORT? VOLEU CONTINUAR?