Decret de Reglament per Educació Infantil i Primària (BOIB Núm.119, )

Slides:



Advertisements
Presentaciones similares
CONTENIDOS BLOQUE I: ASPECTOS EPISTEMOLÓGICOS Y NORMATIVOS DE LA ORGANIZACIÓN ESCOLAR. BLOQUE II: LOS DOCUMENTOS INSTITUCIONALES DEL CENTRO EDUCATIVO.
Advertisements

LA LLEI D’EDUCACIÓ de CATALUNYA
Conxita Mayós Servei d’Ordenació Curricular
ELS EQUIPS D´ASSESSORAMENT PSICOPEDAGÒGIC
Elaboració de Plans Individualitzats
El consell escolar del centre a la LEC Alberto del Pozo Ortiz Dissabte, 12 de desembre de Institut municipal d’Educació de Tarragona.
ESCOLA GRAS I SOLER.
Projecte de Convivència (data límit: 24/3/2020)
MEMÒRIA DELS SERVEIS SOCIALS DE L’AJUNTAMENT DE TORELLÓ. ANY 2010
La funció dels Centres d’educació Especial en el nou marc legal en relació amb l’escola ordinària.
DECRET PEL QUAL S’ESTABLEIX L’ORDENACIÓ DELS ENSENYAMENTS DE L’EDUCACIÓ PRIMÀRIA 2007.
TEMA 3. MARC PER A L’ESTUDI DE L’0RGANITZACIÓ DEL CENTRE EDUCATIU
L’atenció a la diversitat i la LOE (l’escola inclusiva)
TEMA 6. EL CENTRE COM UNITAT ORGANITZATIVA
LA LEC I EL CENTRE EDUCATIU
FORMACIÓ OPOSICIONS ESCALA ADMINISTRATIVA
CONVIVÈNCIA OBSERVATORI PER A LA E S C O L A R.
Decret d’autonomia dels centres educatius
CURS RENOVACIÓ CONSELL ESCOLAR.
Orientacions i criteris de la UIB per adaptar la docència a l’EEES
Esquema de treball Josep Minguell M. Mercè Fernández
LES UNITATS DE SUPORT A L’EDUCACIÓ ESPECIAL (USEE)
ACCIONS GRUPALS AMB EL PROFESSORAT
Pla d’Ordenació de les estructures administratives i de gestió de Medicina i Ciències de la Salut 16 de juny de 2016.
EL PLA INDIVIDUALITZAT
ESCOLA MUNICIPAL D’EDUCACIÓ ESPECIAL FÀTIMA
AVALUACIÓ DE L’ACCIÓ DOCENT
Decret d’autonomia dels centres educatius
La Direcció queda habilitada per:
Planificació estratègica
EAP ANOIA COMPOSICIÓ PROFESSIONALS
Andorra la Vella, 10 de juny del 2015
IES CAN JOFRESA Terrassa PROCÉS D’ELABORACIÓ D’UN
D'AUTONOMIA DE CENTRES (DOGC 5/08)
QUI SOM? ASPAS, Associació de pares de persones amb discapacitat auditiva Missió: Defensar, reivindicar i garantitzar els drets e interessos de la persona.
L’ACCIÓ TUTORIAL A LA FORMACIÓ PROFESSIONAL
PFZ de Cerdanyola ABRIL 2016.
Seminari d’Educació Especial
PROJECTE ADINA atenció a la diversitat
Presentació de 1r d’ESO Curs
Professor de secundària, biòleg, i algunes coses més…
PROJECTE LINGÜÍSTIC És l’instrument que possibilita que els centres educatius organitzin i gestionin determinats aspectes en referència a l’estat i a l’ús.
COMPETÈNCIES BÀSIQUES I CURRÍCULUM
IES ANGELETA FERRER I SENSAT
PLA D’ATENCIÓ A LA DIVERSITAT
La secretaria dels centres educatius
Equip d’Assessorament i Orientació Psicopedagògica EAP DE SANT ANDREU
PdD Escola Salvador Espriu Característiques generals
INSTRUCCIONS PER A L’ORGANITZACIÓ I EL FUNCIONAMENT DELS CENTRES PÚBLICS Tenen per objecte aprovar les instruccions que concretaran i desenvoluparan aspectes.
ELECCIONS AL CONSELL ESCOLAR
INSTRUCCIONS PER A L’ORGANITZACIÓ I EL FUNCIONAMENT DELS CENTRES PÚBLICS Tenen per objecte aprovar les instruccions que concretaran i desenvoluparan aspectes.
ELECCIONS a CONSELLS ESCOLARS ESCOLES BRESSOL MUNICIPALS
Gestió participativa dels projectes de centre
Suports en l’elaboració del Projecte Educatiu de Centre
PLA DE FORMACIÓ DE ZONA DE NOU BARRIS
PLA DE FORMACIÓ DE ZONA DE GRÀCIA
Les Franqueses, setembre 2007
Protocol de funcionament intern del Consell Municipal de Serveis Socials de Santa Coloma de Gramenet Secretaria del Consell Municipal de Serveis Socials.
EL PLAN DE GESTIÓN DE RECURSOS HUMANOS
Projecte d’inscripció als pràcticums dels graus d’educació infantil i primària UIB /CESAG.
Pla d’Ordenació de les estructures administratives i de gestió de: - Servei de Gestió de la Recerca, de la Oficina de Projectes Internacionals de Recerca,
ELECCIONS AL CONSELL ESCOLAR
El Pla de formació del centre
IES-SEP ESTEVE TERRADAS
BENVINGUTS !!!!.
PLA DE TREBALL DE LA INSPECCIÓ DE L’ANOIA.
DIVERSITAT I INCLUSIÓ L’atenció als alumnes amb MNM
ASSESSORAMENT TIC CURS Departament d’Educació
PLA DE TREBALL DE LA INSPECCIÓ DE L’ANOIA.
Àmbits d’organització i gestió de la formació
Transcripción de la presentación:

ROFC Reglament Orgànic dels centres públics d’educació infantil, primària i secundària Decret de Reglament per Educació Infantil i Primària (BOIB Núm.119, 05-10-2002) Decret de Reglament per Educació Secundària (BOIB Núm.120, 05-10-2002)

ÒRGANS DE GOVERN Director Consell Escolar Cap d’Estudis COL·LEGIATS UNIPERSONALS Director Cap d’Estudis Secretari Consell Escolar Claustre de Professors

ÒRGANS DE COORDINACIÓ DOCENT EI - EP ES Tutories Equips de cicle Equips de suport Comissió de coordinació pedagògica Comissió de normalització lingüística Coordinació de serveis d’activitats complementàries i extraescolars. Tutories Comissió de coordinació pedagògica Comissió de normalització lingüística Coordinació de serveis d’activitats complementàries i extraescolars. Departaments didàctics i departaments de família professional. Departaments d’orientació Equips docents

AUTONOMIA DELS CENTRES AUTONOMIA PEDAGÒGICA AUTONOMIA DE GESTIÓ PEC (Projecte Educatiu de Centre) PAD (Pla d’Atenció a la diversitat) ROF (Reglament d’Organització i Funcionament) PLC (Projecte Lingüístic de Centre) PCE (Projecte Curricular d’Etapa) PD (Programacions Didàctiques) PA (Programacions d’Aula) PGA (Programació General Anual) Gestió econòmica del centre

QUALITAT I AVALUACIÓ Sentit de l’avaluació dels centres Avaluació interna Avaluació externa

ASSOCIACIONS DE PARES I MARES D’ALUMNES EI - EP - ES

JUNTA DE DELEGATS D’ALUMNES Educació Secundària Composició i funcionament de la junta de delegats Funcions dels delegats de grup

ASSOCIACIONS D’ALUMNES Educació Secundària Constitució i funcions de les associacions d’alumnes Funcions de les associacions d’alumnes