Perfil dels enquestats

Slides:



Advertisements
Presentaciones similares
Del llenguatge visual al missatge visual Su Richardson Burnt Breakfast Adaptació d’una presentació de M. Acaso.
Advertisements

Activitat CALCULA: ESPORT MASCULÍ I ESPORT FEMENÍ Observatori Crític de l’Esport Autora: Susanna Soler i Prat INEFC Barcelona.
Cambios en el espacio: transformaciones geométricas
DADES 2004 DELS RESIDUS MUNICIPALS A CATALUNYA
EVOLUCIÓ DE LA SENSIBILITAT AL PREU DELS TURISTES ESPANYOLS
Nivell d’implantació i ús de les TIC al Maresme.
La línia lateral dels peixos
SEMINARI: L’ORIENTACIÓ I LA PREVENCIÓ DE L’ABANDONAMENT ESCOLAR ALS CENTRES D’ADULTS. CURS Grup 1 La informació dels centres d’adults.
Prova pilot sensor de control volumètric a 4 municipis de la província de Barcelona Conchita Vicaria
AVALUAR-QUALIFICAR PER COMPETÈNCIES
RECICLAR PER MILLORAR EL NOSTRE ENTORN
DADES DE RESIDUS MUNICIPALS 2013 CAMP DE TARRAGONA I TERRES DE L’EBRE
Carnestoltes 2018 reciclat i creatiu!
REGISTRE MUNICIPAL D’ENTITATS CIUTADANES
4 Introducció Introducció Equilibri químic Equilibri químic
Recordem què vol dir ser adolescent
CALES DE L’ESCALA.
APARELL REPRODUCTOR FEMENÍ
EL RECICLATGE DELS RESIDUS DOMÈSTICS
8ª Convocatòria Planter de Sondeig i Experiments
“ENQUESTA DE PERCEPCIÓ SOBRE EL MÓN RURAL “
Programa Socialització de Llibres al CEIP LOLA ANGLADA
(Robert S. Baron & Norbert L.Kerr )
ANTECEDENTS I OBJECTIUS
PAU 2010.
ELS DRETS SOCIALS Rics i pobres
QUÈ LI FALTA A AQUEST COTXE? CEIP Marian Aguiló 4 anys A
El contenidor orgànic Jaume Martín Judit Martínez Aram Puig
Com introduir les Guies Docents
Un far a l’entrada anuncia la Setmana UNESCO
FET PER L’ÈRIC I L’ANASTASIA
REPTES DE L’FP DUAL APORTACIONS PER A LA REFLEXIÓ JESUS MARTIN.
Els sous de les dones a CATALUNYA
3. TOTS SOM DIFERENTS..
Resultats DIAGNOSI SOCIO CULTURAL DE L’ENTORN FAMILIAR DELS I DE LES
RYT a matrícula (MAT) reunió de centres 21/05/2015.
CAMPANYA DE RECOLLIDA D'OLI USAT
WEBQUEST WEB...QUÈ ? Alumnes de l’Escola ESTEL VALLSECA.
Problema 1: Trobar la recta que passa pel punts A(2, -3) i B(-1, 3)
El dia del cribratge d’alcohol a Catalunya, una estratègia de sensibilització en el marc del programa Beveu Menys Autors: Díaz Álvarez, Estela; Segura.
Títol: Un exemple de lliçó a Atenea: Teoria de la simetria
EL PAPER DE LA DONA EN LES ESTRUCTURES
Presentació BATXILLERAT
Presentació BATXILLERAT
La formació professional, una opció de futur i amb futur
DINÀMICA DELS FACTORS BIOLÒGICS: Grans grups d’edat
Preinscripció a la UPF Curs 2017/18
LA VIDA DE LES PERSONES.
Repàs control 4: estadística i atzar
La pràctica reflexiva Conceptes i mirades del que implica aquest tipus de modalitat formativa.
ERRORS FREQÜENTS A L'EXAMEN DE HISTÒRIA - PAU
CFA Sebastià Juan Arbó Curs
Concreció de la resposta educativa en el PI (II Part)
Explica amb detall com ho has fet per decidir el tros que pintes.
LA NOVA SELECTIVITAT I L’ACCÉS A LA UNIVERSITAT
La literatura i les matemàtiques van de la mà.
Concreció de la resposta educativa en el PI
L’AULA D’ESTUDI ÉS UN ESPAI ADIENT PER ESTUDIAR, FER DEURES, LLEGIR, CONSULTAR I FER PRÉSTEC DE LLIBRES… ESTÀ UBICADA A LA BIBLIOTECA DE L’ESCOLA. POSSIBILITA.
Dr. Pere Mir Dr. Eduard Cristóbal Desembre de 2004
Palataforma web per a músics amateurs i semi-professionals
Llengua catalana i literatura
CARTA AL LLOGATER.
Valors i actituds polítiques en perspectiva comparada
Anàlisi de la qualitat de vida de les persones majors a Mallorca
CAMPANYA PER A L’ESTALVI DE PAPER
RECICLEU AMB NOSALTRES
La inserció laboral dels graduats de grau de la UPF
Xarxa de lluita contra el maltractament i la violència de gènere
Què fas a la universitat?
Què fas a la universitat?
Transcripción de la presentación:

Perfil dels enquestats

Percentatges de recollida selectiva per cada fracció

Percentatges de recollida selectiva per cada fracció segons el sexe Les dones fan recollida selectiva en un percentatge 4 punts superior al dels homes.

Percentatges de recollida selectiva per cada fracció segons l’edat Els joves i els ancians són els sectors amb una recollida selectiva inferior. Destaca la manca de recollida de paper entre els 26 i els 35 anys.

Percentatges de recollida selectiva per cada fracció segons el nivell d’estudis A més estudis, més recollida selectiva. Tot i una baixada en el grup d’estudis secundaris (joves de 16-25 anys).

Actitud percebuda envers el reciclatge P5. L’educador/a considera que la persona té una opinió positiva o negativa del reciclatge?

Grau de coneixement sobre la separació de cada fracció Hi ha un grau de coneixement elevat sobre els conceptes bàsics de la recollida selectiva i la gent sap distingir amb facilitat la funció de cadascun dels contenidors.

Grau de coneixement sobre la separació de cada fracció segons el sexe Malgrat que les dones fan més la recollida selectiva, hi ha un coneixement més clar entre els homes de com funciona. La diferència en aquest sentit és molt notable. Ja que també hi ha un percentatge molt més gran de dones que d’homes que no contesten a aquesta pregunta.

Grau de coneixement sobre la separació de cada fracció segons l’edat El coneixement sobre la funció de cada contenidor disminueix amb l’edat, mentre que augmenta el percentatge de persones que no responen a la pregunta.

Grau de coneixement sobre la separació de cada fracció segons el nivell d’estudis El coneixement sobre la funció de cada contenidor augmenta clarament amb el nivell d’estudis. Cal observar que també disminueix el percentatge de persones que no responen a la pregunta.

Percepció sobre la finalitat del reciclatge Les respostes no estan condicionades per l’edat. En tot cas, l’edat influeix en el fet de respondre (de tenir una opinió sobre el tema). Entre els que no saben per a què serveix el reciclatge, hi ha un predomini dels que tenen estudis primaris.

Nota: un 2,5% fa referència al contenidor blau de paper Percepció dels problemes de la recollida selectiva P6. Digui’m si ha detectat algun problema en el funcionament de la recollida selectiva al seu barri Nota: un 2,5% fa referència al contenidor blau de paper /cartró.

P7. Hi ha algun tipus d’informació que vulgui consultar-me? Consulta d’informació complementària P7. Hi ha algun tipus d’informació que vulgui consultar-me? En general, els enquestats no volen consultar res. Tot i així, destaquen una sèrie de preguntes freqüents en referència als olis de cuina, porexpan, taps, dubtes del funcionament de la deixalleria…

Reaccions al tríptic: Es dóna el tríptic i es comenta el contingut amb la persona. Si la persona demana més informació, es pot donar informació addicional.