Arnau Gifreu Castells / 2011

Slides:



Advertisements
Presentaciones similares
Competències ètiques en la formación universitària
Advertisements

La qualitat, garantia de millora.
Presentació de la IoT Catalan Alliance
Plataforma de recerca sobre Patrimoni, Museologia i Museografia
Projecte Fi de Carrera Disseny i desenvolupament d’un esquema criptogràfic per gestionar de forma segura els historials mèdics dels pacients a través d’una.
Sistemes microinformàtics i xarxes
TFC Intranet Escolar Desenvolupament d’una aplicació Java2 EE
Tema 3. Aplicacions de les TIC a l’educació.
Xarxa Productes de la terra
IMPLANTACIÓ DE LES TECNOLOGIES DE LA INFORMACIÓ I COMUNICACIÓ A LA CIUTAT DE LLEIDA Anàlisi estadística - desembre 2000 IMPLANTACIÓ DE LES TIC A LA CIUTAT.
CRAI: Unitat de Procés Tècnic
IES SABADELL Juvenal nº 1 Sabadell (Barcelona)
Reflexions al fil de l’Euneos
Estudi per a la identificació de
Implantació del protocol Inserqual en la fase d’acollida
TNR. Presentació de Tesis Doctorals
Escola de cuidadors. Escola de cuidadors Una mica d'Història.
Perfil d’arquitecta d’informació
Tema 3. Aplicacions de les TIC a l’educació.
CONVIVÈNCIA OBSERVATORI PER A LA E S C O L A R.
1 u n i t a t El departament de Recursos Humans.
“…acompanyem al ciutadà en el decurs de la seva vida…”
Universitat i RSE: com podem ajudar? Universitat Rovira i Virgili
Tema 3. Aplicacions de les TIC a l’educació.
TFC - Antoni Romanos Arasa
Experimentam amb la ciència
Arnau Gifreu Castells / 2011
Barcelona, 2 de desembre de 2.002
SISTEMA GESTOR D’EMPRESA D’EXCAVACIONS
Measurar el valor (economic) de les titulacions universitàries online
Pla estratègic de recerca 2005/2008. Universitat de Barcelona
INSTITUT CIRVIÀNUM DE TORELLÓ
TFG I – PROJECTE PROFESSIONAL
Premi Innovació Lear Propostes Projectes Final Carrera Juliol 2011
COMUNICACIÓ I INTERACCIÓ EDUCATIVA II (CIE II)
ESPAI DE REFLEXIÓ I DEBAT AMB JOVES UNIVERSITARIS INQUIETUDS NECESSITATS DEMANDES ROL DEL COL·LEGI ESPAI DE REFLEXIÓ I DEBAT AMB JOVES UNIVERSITARIS.
Immobiliària 2.0, adequació als estàndards actuals
Biblioteca Patrimonial Digital de la Universitat de Barcelona
DISSENY GRÀFIC D’UN PORTAL DE TRANSPARÈNCIA PER AJUNTAMENTS
Glòria Canals Sans Presidenta ACTAS
Tesis Doctorals en Xarxa
XARXA D’ESCOLES PER LA SOSTENIBILITAT DE VIC
Docublog El blog del Programa de Documentació dels Estudis de Ciències de la Informació i la Comunicació de la Universitat Oberta de Catalunya Núria Ferran.
Resum Executiu El Mapa Global d’Oportunitats d’ACCIÓ 2016, adreçat a les empreses catalanes que vulguin internacionalitzar-se, identifica les oportunitats.
Pla estratègic de desenvolupament econòmic local i l’ocupació del Vallès Oriental ( ) Presentació del Pla de treball Consell d’Alcaldes del.
LES XARXES LOCALS i els seus components.
Serveis de Formació.
Préstec Total Universitari
Revistes Científiques de la Universitat de Barcelona
PROGRAMA EDUCATIU DE MEDI AMBIENT VIC
Resultats de l’Estudi 1Q 1R ESCOLA TÈCNICA SUPERIOR D’ENGINYERIA Curs Grau d’Eng.Elèctrica Grau d’Eng.Electrònica Ind. i Automàtica Grau d’Eng.Informàtica.
RESPONSABLE SERVEI/OFICINA/DELEGACIÓ
IV JORNADES DOCTORIALS
Llorenç Seguí capllonch 11 de juny de 2018
ANTECEDENTS Time-Sheets eina pròpia UPC en productiu
Una experiència d’ambientalització curricular als estudis de Magisteri de la FPCEE Blanquerna PAMB IV SEMINARI SOBRE AMBIENTALITZACIÓ CURRICULAR de les.
ALIANCES ESTRATÈGIQUES
Dipòsit Digital de la Universitat de Barcelona
PLA DE FORMACIÓ DE ZONA DE NOU BARRIS
MARC LEGAL Reial decret 412/2014 de 6 de juny pel qual s’estableix la normativa bàsica dels procediments d’admissió als ensenyaments oficials de grau.
Aportacions amb més d’una menció en els Pòsters. Pòsters=14.
PROTOCOLS DE XARXA Regles i especificacions tècniques que han de seguir els dispositius connectats a la xarxa per poder comunicar-se El protocol més utilitzat.
Organització i creixement
CRAI: Unitat de Recerca
Grup de Treball en el Portafoli de l’Estudiant
PERSONAL DOCENT I INVESTIGADOR (PDI)
La inserció laboral dels graduats de grau de la UPF
Màster de dinamització de la societat de la informació i el coneixement La Generalitat de Catalunya, per mitjà de la Secretaria de Telecomunicacions i.
Aproximació telemàtica a l’art contemporani: Comunicació, art i educació Modalitat A. Classificació: Educació artística. Educació Visual i Plàstica.
“Recursos Educatius en la Web” Rafa Atienza Blasco
Transcripción de la presentación:

Arnau Gifreu Castells / 2011 InterDOC Projecte de plataforma web i observatori del gènere documental interactiu i la no ficció interactiva Arnau Gifreu Castells / 2011

DESCRIPCIÓ InterDoc és un projecte de plataforma web que es vol constituir com a eina col.laborativa per a l’anàlisi, la producció i l’intercanvi del gènere documental interactiu i, en general, de la no ficció interactiva (assaig i reportatge). Com a eina col·laborativa en línia, InterDOC pretén fomentar un doble intercanvi: d’una banda, facilitar la transmissió d’informació i coneixements útils tant a nivell educatiu, didàctic i/o lúdic, com per a la producció audiovisual i interactiva; i de l’altra, permetre un alt grau d’interactivitat i d’intercanvi entre els diferents interactors.

RECERCA / ÀREES D’ACTUACIÓ

Disseny i fases InterDOC és un projecte multiplataforma que pensem desplegar seguint les següents fases de disseny i d’implementació: Conceptualització teòrica, elaborada a partir de gairebé una dècada d’investigació (2003-2012) sobre aquest camp específic. - Plataforma web interactiva/observatori (2012) - Implementació per a dispositius mòbils (2012) - Documental interactiu (2013) - Instal·lació interactiva (2013-2014)

APLICACIONS I BENEFICIS DEL PROJECTE Les aplicacions i les oportunitats d’expansió d’InterDOC es poden desplegar especialment en tres àmbits: la investigació i la innovació, la docència i formació i la producció i distribució. Grups de recerca nacionals, europeus i internacionals, que podrien aprofitar la plataforma com a observatori per obtenir documentació per aconseguir visibilitat i difusió. b) Programes de docència universitària i professional, que disposarien d’una plataforma de documentació i d’interacció per a les diferents tasques docents. c) Ofertes formatives de postgrau específiques com un màster interuniversitari on empreses del sector hi podrien estar vinculades. d) Iniciatives de creació i de producció: producció de prototips a través de la creació d’un laboratori interactiu i vinculació amb empreses del sector. e) Organització d’events anuals o bianuals relacionats amb el desplegament del camp del documental interactiu i dels interactius de no ficció (festival, congrés, simposi, etc.).

  Principals actius de valor afegit en el mercat de mitjans El projecte compta amb un conjunt de valors agregats que destaquem en el següents: Recerca de més de 5 anys (2007-2012) en tres terrenys específics: el gènere documental, el mitjà interactiu i la no ficció interactiva (documental interactiu). Conjunt de projectes produits que actuarien com a satèl.lits i complementarien i enriquirien la plataforma (MetamentalDOC, Societat 2.0, etc.) - Creació d’una xarxa entre universitats i institucions/organismes interessats i possibles sinèrgies resultants: (UOC, URL, UAB, UPF, UVIC, ICUB, etc.) - Connexions amb l’àmbit internacional (Gran bretanya – I-Docs.org –, Canadà – DocShift –, etc.)

ESTRUCTURA DE LA INFORMACIÓ   Figura 1. Esquema general de les diferents seccions i subseccions de la plataforma web

ESTRUCTURA DE LA INFORMACIÓ   Figura 2. Arbre de navegació de la plataforma InterDOC

DISSENY DE LA INTERFÍCIE   Figura 3. Pàgina inicial (home)

DISSENY DE LA INTERFÍCIE   Figura 4. Pàgina de projecte

Comunicació Audiovisual – Interactiva FEC – Universitat de Vic Contacte Arnau Gifreu Castells Comunicació Audiovisual – Interactiva FEC – Universitat de Vic FCB – Universitat Ramón Llull www.agifreu.com www.inter-doc.org arnau.gifreu@uvic.cat