BATXILLERAT ARTS ESCÈNIQUES

Slides:



Advertisements
Presentaciones similares
CARLOS ALBERTO SANCHIS BARRAGÁN CURS
Advertisements

Configuració històrica de l’Organització Escolar
XERRADA Orientació acadèmica i professional
Eso, CFGM i Batxillerats
Més enllà de les arts escèniques
POLIMÈDIA I ALTRES RECURSOS PER A L’ELABORACIÓ DE MATERIALS EN LÍNIA
Inici del curs Final *.
CATÀLEG DE QUALIFICACIONS PROFESSIONALS
XARXA DE DEBAT EDUCATIU
Escola Montserrat Sant Just Desvern
JUNTA LOCAL DE SEGURETAT DE MATARÓ
ORIENTACIÓ ACADÈMICA INS JÚLIA MINGUELL.
Toca fusta FENT DECORATS
APLICACIÓ DEL CONTACT IMPROVISACIÓ A L’ENSENYAMENT SECUNDARI
Eso, CFGM i CFGs i Batxillerats
Institut Lluís Domènech i Montaner
CRAI: Unitat de Procés Tècnic
PROGRAMA DE FORMACIÓ AFEDAP- PRESONS ANY
BENVINGUTS/DES Institut Lluís Domènech i Montaner
I ARA, QUÈ PUC FER?.
II SIMPOSI “COMERÇ I CIUTAT”
L’Expressió escrita.
INFORMACIÓ PER A LES FAMÍLIES. 2n de BATX. Curs
REUNIÓ AMB PARES I MARES DE 3r I 4t D’ESO
Orientacions i criteris de la UIB per adaptar la docència a l’EEES
I ARA, QUÈ PUC FER?.
Pla Integral de la Part Alta
MERCATS MERCATS DIGITAL ARTS VISUALS LITERATURA MÚSICA ARTS ESCÈNIQUES AUDIOVISUAL PÚBLICS.
Barcelona, 2 de desembre de 2.002
DGCEC - ICEC SERVEI DE DESENVOLUPAMENT EMPRESARIAL (SDE)
Experiència de formació conjunta. Dep. Ensenyament i AEST
Jornada de portes obertes 5 de març de 2016
Orientació acadèmica als alumnes de 4t d’ESO-El Batxillerat LOMCE
COMUNICACIÓ I INTERACCIÓ EDUCATIVA II (CIE II)
ESPAI DE REFLEXIÓ I DEBAT AMB JOVES UNIVERSITARIS INQUIETUDS NECESSITATS DEMANDES ROL DEL COL·LEGI ESPAI DE REFLEXIÓ I DEBAT AMB JOVES UNIVERSITARIS.
Eso, CFGM i CFGs i Batxillerats
ELS MERCATS ESTRATÈGICS DE LES ARTS ESCÈNIQUES I LA MÚSICA A CATALUNYA
Dispositiu Local d’Inserció
L’orientació acadèmica i professional dels alumnes d’ESO:
Tesis Doctorals en Xarxa
Docublog El blog del Programa de Documentació dels Estudis de Ciències de la Informació i la Comunicació de la Universitat Oberta de Catalunya Núria Ferran.
Ignasi Melé i Farré Curs è.
(Q-.LE) Facultat de Magisteri
Sectors culturals a la Comunitat Valenciana
Jornada de Portes Obertes 2018
Inici del curs setembre de 2018
PLA D’ATENCIÓ A LA DIVERSITAT
Una experiència d’ambientalització curricular als estudis de Magisteri de la FPCEE Blanquerna PAMB IV SEMINARI SOBRE AMBIENTALITZACIÓ CURRICULAR de les.
Taula sectorial de Salut Mental i Addiccions Avaluació i línies de treball Secretaria del CMSS Setembre 2014.
Formació per als equips directius d’educació secundària
Jornada de Portes Obertes Diumenge 24 de març, Canet de Mar
INSTRUCCIONS PER A L’ORGANITZACIÓ I EL FUNCIONAMENT DELS CENTRES PÚBLICS Tenen per objecte aprovar les instruccions que concretaran i desenvoluparan aspectes.
PLA DE FORMACIÓ DE ZONA DE NOU BARRIS
12a JORNADA D’ENSENYAMENT DE LES MATEMÀTIQUES 3 d’octubre de 2015
Barcelona, 23 de novembre de 2.009
Eso, CFGM i CFGs i Batxillerats
Índex Introducció Qui som? D’on venim? Cap a on anem? Què hem fet?
RODA DE PREMSA – Vic, 12 de setembre de 2011
Jornades Govern Obert. Diputació de Barcelona
Reunió de famílies 3r d’ESO El 4t d’ESO
La inserció laboral dels graduats de grau de la UPF
IMPULS DE LA LECTURA FORMACIÓ
TRETS DIFERENCIADORS 4t ESO
Miquel Navarro i Oriach.
CICLES FORMATIUS.
Aproximació telemàtica a l’art contemporani: Comunicació, art i educació Modalitat A. Classificació: Educació artística. Educació Visual i Plàstica.
Activitats en línia amb Moodle
Informe per a l’ASSEMBLEA GENERAL DE SOCIETATS MUSICALS
“Recursos Educatius en la Web” Rafa Atienza Blasco
Àmbits d’organització i gestió de la formació
Transcripción de la presentación:

BATXILLERAT ARTS ESCÈNIQUES Jornada de Portes Obertes Diumenge 18 de març 12:30h- Aula de Música Institut Lluís Domènech i Montaner

Batxillerat Arts Escèniques Destinat als estudiants de música, dansa i teatre. Assolir la formació integral dels joves: educativa i formativa. Aconseguir la inserció efectiva de l'alumnat a la societat, la universitat i al món artístic, amb les millors opcions per competir-hi amb èxit.

Serveis educatius Tutoria i atenció individualitzada Grups reduits Plans de reforç i atenció a l’alumnat amb necessitats educatives especials. Control informatitzat de I’assistència de I’alumnat, amb comunicació immediata d’incidències als pares via mail. Tallers (Quota anual) Coral Refoç Musical Conveni Comendiants Petit Odeon Espai Escènic i Aula de Música.

Distribució curricular a 1r Batxillerat

Distribució curricular a 2n Batxillerat

MÚSICA -PRÀCTICA INSTRUMENTAL I VOCAL. -PARTICIPACIÓ EN ACTES PÚBLICS I CULTURALS. -APROFUNDIMENT EN EL LLENGUATGE I ANÀLISI MUSICAL. -ASSESSORAMENT EN L’ITINERARI FORMATIU. -CONTINGUTS MUSICALS MÍNIMS

Continguts Musicals Mínims -Aquest és un llistat de continguts bàsics que han d’estar clars en començar el curs: Lectura àgil de notes en clau de Sol en tots els registres (línies addicionals) Lectura bàsica de notes en clau de Fa en 4ª línia Figures musicals i silencis. Grups de figures més rellevants Signes de prolongació: puntet, lligadura i calderó Compassos simples Indicacions bàsiques de tempo o moviment Indicacions bàsiques d’intensitat Alteracions: concepte i aplicació. Alteracions pròpies de la tonalitat i alteracions accidentals Posició de les notes en el teclat Concepte de to i semitò Concepte d’escala major i menor Concepte de tonalitat Concepte de tonalitats relatives Armadures i tonalitats

DANSA ANATOMIA APLICADA PRÀCTICA: - TÈCNICA (1r batxillerat) - EXPERIMENTACIÓ - CREACIÓ HISTÒRIA DE LA DANSA TEORIA: - CONEIXEMENTS (2n batxillerat) - ANÀLISI - REFLEXIÓ

ARTS ESCÈNIQUES Exercicis teatrals: Improvisació Concentració Gestualitat Expressió Declamació Treball de textos teatrals: Interpretació Caracterització Moviment escènic

CULTURA AUDIOVISUAL FOTOGRAFIA: TÈCNICA I HISTÒRIA GRAMÀTICA I SINTAXI DE LA IMATGE CINEMA: HISTÒRIA I RECURSOS EXPRESSIUS PRODUCCIÓ AUDIOVISUAL: TEORIA I PRÀCTICA LLENGUATGE TELEVISIU PUBLICITAT

Francesc Cambó, 2 08360 Canet de Mar http://iescanet. cat Tel Francesc Cambó, 2 08360 Canet de Mar http://iescanet.cat Tel. 937 954 763 iescanet@xtec.cat

MOLTES GRÀCIES Adreça web del Centre: www.iescanet.cat https://canetescenic.wordpress.com