Termini de conservació Legislació específica autonòmica

Slides:



Advertisements
Presentaciones similares
Seminari d’actualització jurídica CSITAL de Lleida
Advertisements

Servei de generació de còpies autèntiques
Servei de Contractacions i Subministraments
de l’Agència Catalana del Consum a la demarcació de Tarragona al 2008
TRÀMITS NAIXEMENT D’UN FILL A CATALUNYA
Projecte Fi de Carrera Disseny i desenvolupament d’un esquema criptogràfic per gestionar de forma segura els historials mèdics dels pacients a través d’una.
ELS EQUIPS D´ASSESSORAMENT PSICOPEDAGÒGIC
L’ESTATUT DEL TREBALLADOR AUTÒNOM Dra. Esther Sànchez
Tema 4: L’inici del cicle comptable
TFC Intranet Escolar Desenvolupament d’una aplicació Java2 EE
TEMA 9. GESTIÓ ECONÒMICA I ADMINISTRATIVA DELS CENTRES
i el que no es pot avaluar
JUNTA LOCAL DE SEGURETAT DE MATARÓ
ORIENTACIÓ ACADÈMICA INS JÚLIA MINGUELL.
1 u n i t a t L’educador infantil.
El dret a un tracte imparcial i equitatiu dins d’un termini raonable
CONVOCATÒRIES ACCD 2011.
Mòdul d’Admissió i vacants
Estudi per a la identificació de
EL MODEL SANITARI: MODEL I SISTEMA
Departament de Justícia
GUIA DE NORMATIVA BÀSICA DE TRIBUTACIÓ DE L’ADVOCAT
PRÀCTICA ESPORTIVA FORA D’HORARI ESCOLAR
Desenvolupament de la sessió:
Unitat 5 -Liquidació de l’iVA- -Règims especials-
Consultoria Cultura 2018 Febrer 2018 Wifi:.
Decret d’autonomia dels centres educatius
CURS PRESENTACIÓ 20 de maig de 2014.
Instruccions Accidents Esportius
La teva contribució 1.
ELS DRETS I DEURES DE LES FAMILIES DE PERSONES AMB DID
GESTIÓ PER PROCESSOS.
1 u n i t a t El departament de Recursos Humans.
ACTIVITATS EXTRAESCOLARS
Nom legal de l’empresa candidata: Adreça: Població:
Circuit de gestió dels expedients del PROGRAMA DE CRÈDIT LOCAL 2018
DETECCIÓ, ANÀLISI I MEDIACIÓ D’HABITATGE BUIT AL CENTRE URBÀ D'ARENYS DE MUNT Resultats del treball de camp SETEMBRE DE 2016 Ajuntament d’Arenys de Munt.
Liquidació del Pressupost Exercici 2016
EL PLA INDIVIDUALITZAT
Decret d’autonomia dels centres educatius
Circuit de gestió dels expedients de CAIXA DE CRÈDIT 2017
COM FER FRONT A LA MANCA D’HABITATGE SOCIAL
CURS DE PREPARACIÓ DE PROVES D’ACCÉS A CICLES FORMATIUS CURS
La Cigarreta Electrònica: Què en sabem?
Curs de Llenguatge Administratiu Valencià Juli Martínez Amorós
D'AUTONOMIA DE CENTRES (DOGC 5/08)
TEMA 10: ALTRES ENTITATS LOCALS
RYT a matrícula (MAT) reunió de centres 21/05/2015.
2ª REUNIÓ 2017 CONSELL D’ENTITATS
NOVETATS NOVA DIRECTIVA DE CONTRACTACIÓ I TRANSPOSICIÓ CATALANA
Policia + Tecnologia Mataró, 1 de juliol de 2003.
Tesis Doctorals en Xarxa
PRESTACIO PER ATENDRE NECESSITATS BÀSIQUES
LA GESTIÓ DEL DOCUMENT ELECTRÒNIC: DES DEL REGISTRE A L’ARXIU
EL NOU REGLAMENT EUROPEU DE PROTECCIÓ DE DADES
Els Plans Especials Urbanístics de Protecció del Subsòl Presentació de la figura d’ordenació urbanística Joan Solà i Jordi Montaner GEOSERVEI PROJECTES.
Curs de Llenguatge Administratiu Valencià Juli Martínez Amorós
Condicionament de la Travessia de Jesús
Formació per als equips directius d’educació secundària
INSTRUCCIONS PER A L’ORGANITZACIÓ I EL FUNCIONAMENT DELS CENTRES PÚBLICS Tenen per objecte aprovar les instruccions que concretaran i desenvoluparan aspectes.
Consum per substàncies per any (últim mes)
INSTRUCCIONS PER A L’ORGANITZACIÓ I EL FUNCIONAMENT DELS CENTRES PÚBLICS Tenen per objecte aprovar les instruccions que concretaran i desenvoluparan aspectes.
Servei d’Ordenació Educativa
Dipòsit Digital de la Universitat de Barcelona
6 Unitat Documentació clínica.
PROGRAMA “XARXA LLIBRES DE TEXT” DE LA COMUNITAT VALENCIANA.
PERSONAL DOCENT I INVESTIGADOR (PDI)
EPJ 2010/2011 Postgrau Tarda Administratiu
TRETS DIFERENCIADORS 4t ESO
ACTUACIONS EN CAS DE QUEIXES SOBRE LA PRESTACIÓ DEL SERVEI
Transcripción de la presentación:

Termini de conservació Legislació específica autonòmica TEMPS DE CONSERVACIÓ DE DOCUMENTS (GENÈRIC) Documentació Legislació aplicable Termini de conservació Legislació específica autonòmica   Padró d’habitants Resolució de 30 de gener de 2015, de la Presidència de l’Institut Nacional d’Estadística i de la Direcció General de Coordinació de Competències amb les Comunitats Autònomes i les Entitats Locals, sobre instruccions tècniques als Ajuntaments sobre gestió del padró municipal 100 anys Llibre diari Registre d’inventaris i balanç Factures emeses Factures rebudes Codi de comerç 6 anys Factures amb emissor o receptor persona física Reglament de facturació 5 anys des de la seva emissió Llibres de comptabilitat i altres llibres registres obligatoris (IRPF, IVA, IS...) Articles 66 a 70 de la Llei General Tributària 4 anys Obligacions derivades de la Llei de Prevenció de blanqueig de capitals Article 25 de la Llei 10/2010, de 28 d’abril de Prevenció de blanqueig de capitals Període mínim de 10 anys Documentació que acrediti el compliment d’obligacions en matèria d’afiliació, altes, baixes, així com justificants de pagaments de salaris, documents de cotització o altres Article 21 del Reial Decret Legislatiu 5/2000, de 4 d’agost, pel que s’aprova el text refós de la Llei sobre Infraccions i Sancions en l’ordre Social Expedients generats per un advocat o procurador Article 1964.2 del Codi Civil Conservació dels documents durant un termini de 5 anys Expedients de mediació Article 22.1 de la Llei 5/2012, de 6 de juliol, de mediació en assumptes civils i mercantils 4 mesos

Termini de conservació Legislació específica autonòmica Documentació Legislació aplicable Termini de conservació Legislació específica autonòmica   Imatges/sons captats per sistemes de videovigilància Article 8 de la Llei Orgànica 4/1997, de 4 d’agost, d’utilització de videocàmeres per forces i cossos de seguretat en llocs públics. Veure també articles 18 i 19 del RD 596/1999 de 16 d’abril 1 mes des de la seva captació Excepció: en cas d’infraccions penals o administratives, si existeix una investigació policial en curs, no es podran destruir Control d’accés a edificis Norma cinquena de la instrucció 1/1996, de 1 de març, de l’Agència de Protecció de dades, sobre fitxers automatitzats establerts amb la finalitat de controlar l’accés a edificis 1 mes per a cancel·lar les dades de control d’accés a edificis Documentació clínica Llei reguladora de l’autonomia del pacient Com a regla general, es pot emmagatzemar durant 5 anys la documentació clínica a comptar des de la data d’alta del pacient A Catalunya, la Llei 21/2000 de drets d’informació relatius a la salut i autonomia del pacient i documentació clínica, determina que s’ha de conservar durant 15 anys determinada informació del pacient (Art 12) Contingut d’informes sobre aptituds psicofísiques dels conductors Reglament de centres de reconeixement destinats a verificar les aptituds psicofísiques dels conductors 10 anys

Termini de conservació Legislació específica autonòmica Documentació Legislació aplicable Termini de conservació Legislació específica autonòmica   Llibres-registre d’entrada en Establiments hotelers Ordre INT/1922/2003, de 3 de juliol sobre llibres-registre i parts d’entrada de viatgers en establiments d’hostaleria 3 anys a disposició dels Cossos i Forces de Seguretat de l’Estat Prestadors de serveis de comunicacions electròniques Identificador d’usuari Direcció IP Número de telèfon IMSI i IMEI Data i hora de la comunicació electrònica Identificació del tipus de servei utilitzat (veu, dades, SMS..) Article 5 de la Llei 25/2007 de 18 d’octubre, de conservació de dades relatives a comunicacions electròniques i xarxes publiques de comunicacions Es podran conservar almenys durant 1 any i un màxim de 2

TEMPS DE CONSERVACIÓ DOCUMENTS (ESPECÍFIC CENTRES EDUCATIUS) Documentació Legislació aplicable Termini de conservació   Col·locació de càmeres en zones comunes del centre escolar per a la protecció dels menors Informe jurídic 475/2014 de l’Agència Espanyola de Protecció de dades 10 dies Arxius de gestió Documentació activa ¹, generada o rebuda que la unitat utilitzi. Decret 76/1996 pel qual es regula el sistema general de la gestió de la documentació administrativa i l’organització dels arxius de la Generalitat de Catalunya DOGC 2180 5 anys des de la seva generació o recepció, excepte en aquells supòsits que passat el termini, encara es trobés activa Arxiu central o administratiu ² Plans anuals del centre Memòries anuals del centre Reglament de règim intern Projecte educatiu de centre Llibres de registre existents Haurà de romandre, com a norma general, fins al quinzè any d’haver estat generada o rebuda [1] Es considera documentació activa aquella que la unitat utilitza habitualment per a la realització de les seves activitats. [2] Documentació que utilitza freqüentment el centre públic o també anomenada documentació semiactiva.

Fitxa de dades bàsiques de l’etapa d’educació infantil   Arxiu històric ᴲ Fitxa de dades bàsiques de l’etapa d’educació infantil Full de resum d’escolarització de l’etapa d’educació infantil Fitxa de dades bàsiques de l’etapa d’educació primària Expedient acadèmic de l’etapa d’educació primària Resultat d’avaluació dels cicles d’educació primària Informe d’avaluació individual de l’alumne en cas que sigui baixa abans de finalitzar el cicle Full de confirmació de baixa del centre ACI, informes tècnics, dictàmens de l’EAP Autorització del dret d’imatge Decret 76/1996 pel qual es regula el sistema general de la gestió de la documentació administrativa i l’organització dels arxius de la Generalitat de Catalunya DOGC 2180. Permanentment [3] Es guarda tota aquella documentació semiactiva que continua sent objecte d’utilització administrativa freqüent i aquella altra documentació històrica que procedeix de l’arxiu i prèvia aplicació d’avaluació i tria, s’ha de conservar de forma permanent.