Els ocells que viuen prop de l’escola

Slides:



Advertisements
Presentaciones similares
LECTURA DE FRASES 4.
Advertisements

EL CIM D’ÀLIGUES AUS RAPINYAIRES.
CLASSE:ELS ÀNECS PARVULARI 5 ANYS CEIP BARÓ DE VIVER
Ecolina era una jove gallina que vivía en la muntanya amb la seua família. Menjaven fruites i verdures, cuquets i herbetes; jugaven lliures pel camp i.
Els instruments musicals
ELS DINOSAURES.
MÚLTIPLES I DIVISORS.
VIVIM AMB TOTS ELS SENTITS L’ESPERA DE JESÚS
Alimenta el teu cos.
BICENTENARI 12 de febrer de 2009
DECÀLEG D’HÀBITS SALUDABLES A L’ESCOLA
LA TARDOR Cicle Inicial.
Cambios en el espacio: transformaciones geométricas
La Salamandra.
3a PART Els nens i nenes de P- 4
PRIMAVERA GRUP III 1bc.
El mercat ELS NENS I NENES DE P-4.
Un animal en perill d’extinció
EL CONTE DEL DOFÍ.
DE LA GARROTXA A L’EMPORDÀ, VIU EL FLUVIÀ
Projecte de P-3 4a Part Curs
EL JOC DELS PINS CAMP D’APRENENTATGE D’EMPÚRIES
Xaf, el corb marí.
Per Robert Casal.
Saltamartí INVERTEBRAT insecte HERBÍVOR.
Els pallassos.
MERLA VERTEBRAT AU OMNíVOR.
IMPLIQUEM A TOTES LES CLASSES EN EL NOSTRE PROJECTE
TIPUS DE TAURONS.
COSES  QUE  ENS  FAN  POR!!!.
EL BOSC DE COLLSEROLA A LA PRIMAVERA
La serra de Verdera o serra de Rodes 1.
DIADA DE La pau i la no violència.
HORT = TREBALL EN EQUIP - 4t
FORA POLLS ! Estudi dels polls..
Descobrint un tresor amagat
QUÈ LI FALTA A AQUEST COTXE? CEIP Marian Aguiló 4 anys A
La serra de Verdera o serra de Rodes 1.
ORGANITZACIÓ TERRITORIAL DE CATALUNYA I ESPANYA
RECOLLIM ELS DIBUIXOS Tothom ens va ajudar molt, i tots els alumnes de 1r a 4t van fer el seu dibuix. Amb aquests dibuixos vam decidir enquadernar-los.
Hi havia una vegada un nen que es deia Tomàs que volia ser mag.
L’AIGUA A LA NATURA.
EL BOSC MEDITERRANI Cicle Inicial
Escola Jacint Verdaguer Castelldefels
Sortir fora de l’escola: Què ens plantegem?
Projecte: el mercat 2a PART P -4.
Els corriols Piu i Piua.
PRIMAVERA GRUP III 01a.
Treballem la tardor Cicle Inicial.
HORT = TREBALL EN EQUIP - 4t
ORÍGENS DEL NOSTRE PARLAMENT VERD
Treball compartit alumnes USEE i grup de cinquè de Primària
ELS NENS I NENES DE P4 TREBALLEM EL PROJECTE DELS MONSTRES
TIPUS DE TAURONS.
Un animal en perill d’extinció
BAIX EMPORDÀ.
LA ZEBRA ÍNDEX -Característiques - On viu - Alimentació - Comportament - Reproducció - Altres especies - Perills - Perquè he triat aquest tema.
Les plantes i els animals del Riu Túria
AIGUAMOLLS DE L’ALT EMPORDÀ
AQUESTA QUARESMA TU POTS SER MÉS!
d’una xerrada de l’Eduard Sala que trobareu a
ELS PRIMERS DIES A P3.
VOLTOR.
PRIMAVERA GRUP IV 01a.
EL QUADRAT LES MARIETES.
ANEM A L’HORT AQUEST CURS ELS NENS I NENES DE P-3 S’HAN INCORPORAT A LA TASCA DE CUIDAR L´HORT. PREPARAR LA TERRA, PLANTAR ,REGAR, RECOLLIR FULLES.
RAT-PENAT VERTEBRAT MAMÍFER CARNíVOR.
SOM SOLIDARIS AMB TOTS ELS SENTITS.
L’EMPORDÀ A VISTA D’OCELL 
LA CIGONYA NEGRA Bernat Talens Aparicio.
Transcripción de la presentación:

Els ocells que viuen prop de l’escola Aprenem a identificar-los.

Hem vist i hem identificat tots aquests ocells Coneixem els seus noms?

Merla Entre els arbres hi trobem... Garsa ... i també...

Pardalmascle Pardal femella Cadernera Verderol

Dins els plàtans dels Camps Elisis hi fan niu aquests ocells. Però no tots són iguals.

TOTS AQUESTS OCELLS SÓN COLOMS? NO!!! TUDÓ TÒRTORA TOTS AQUESTS OCELLS SÓN COLOMS? NO!!! NOMÉS AQUESTS COLOMS

Tòrtora Ratlla negra al coll Plomatge marró-grisenc

Tudó Bec ataronjat Taca blanca al coll Plomatge grisenc fosc Ratlla blanca a les ales Plomatge grisenc fosc

Coloms Reflexos verds al coll Ratlles negres a les ales Plomatge grisenc clar

Oreneta Falciot Els agrada volar junts. Oreneta volant Falciots volant Té la panxa negra Les ales tenen una corba molt marcada. Falciot Els agrada volar junts. Té la panxa blanca Oreneta volant Falciots volant

Hem anat al riu i ens hem trobat... Femelles Mascles Ànecs collverds

Cigne Martinet Polla d’aigua

A l’hivern hi hem trobat... Corb marí A l’hivern hi hem trobat... Gavines

Quines dificultats hem trobat: Què hem aconseguit: Hem après a identificar els ocells més comuns dels Camps Elisis. Hem après a respectar els ocells i el seu hàbitat. Quines dificultats hem trobat: Observar i fotografiar els petits ocells és molt dificultós. L’alternativa ha estat filmar-los amb la càmera de vídeo i desprès revisar-ho a l’escola.

Què anem fent: Recollir fotografies i buscar informació dels ocells observats. Preparar una presentació amb Power Point per cada ocell. Continuar amb les sortides d’observació per reconèixer nous ocells.

Els ocells que viuen prop de l’escola Gràcies per acompanyar-nos.