Continuació: l’espai II

Slides:



Advertisements
Presentaciones similares
Les Llars d’Infants i/o Escoles Bressol
Advertisements

TUTORIAL BÀSIC PER A LA GESTIÓ DE LA UBICACIÓ DE LES PERSONES EN L’APLICACIÓ DEL CATÀLEG D’ESPAIS SERVEI TÈCNIC I DE MANTENIMENT.
Organització d’activitats en el temps d’esbarjo “Activem el pati”
RECURSOS EDUCATIUS SÓN ELS MITJANS QUE UTILITZEM A L’ESCOLA PER A TREBALLAR L’AULA. ESPAI: On? TEMPS:Quan? MATERIALS: Amb què ? RECURSOS HUMANS: Qui ?
6è. PRIMÀRIA Escola Gerbert d’Orlhac
SERVEI DE MENJADOR INFANTIL / PRIMÀRIA.
Centre concertat per la Generalitat de Catalunya
CEIP MARIA FERNANDEZ LARA EDUCACIÓ INFANTIL I PRIMÀRIA Generalitat de Catalunya BARRI DE CASABLANCA Sant Boi de Llobregat.
ESCOLA GRAS I SOLER.
ESCOLA MUNICIPAL DE MÚSICA DE PUIG-REIG
AJUNTAMENT DELS INFANTS 2014
EBM LA FONTANA Escola Bressol Municipal de gestió directa de l’Ajuntament de Barcelona Districte de Gràcia Escola de tres grups: 1 de 18 infants de 2-3.
Composició de l’aire (% en volum)
Podeu posar una foto del vostre centre
Toca fusta FENT DECORATS
IES PUIG DE SA FONT “NECESSITATS CENTRE”
ESTRATÈGIA D’ESPECIALITZACIÓ EN EL MARC DE
Michael Maltzan Architecture Rainbow Apartments |Skid Row Housing | 2006 Los Angeles, California Elisabet Méndez Melillas.
FALKEN RESIDENTIAL AND COMERCIAL BUILDING
ESCOLA MUNICIPAL DE MÚSICA DE PUIG-REIG
Reflexions al fil de l’Euneos
C I R C.
El Planeta Terra.
CASTELL DE PAPA LUNA El Castell es va construir entre els anys 1294 i 1307 (segles XIII i XIV), per defensar-se. Servia perquè hi visqués el senyor feudal.
JOC EXPERIMENTAL Parteix de TEORIES DE GOLDSCHMIED
Ajuntament de Sant Just Desvern, març 2015
Concurs literari i d’instagram 2018
Els residus del institut
ESCOLA MARE DE DÉU DEL ROSER - AMÍLCAR
PETITS REPORTERS Títol.
INDEX .Classes socials .Família .Educació jocs i joguines
Escola la Floresta Sant Cugat del Vallès.
GRUP DE MEDI AMBIENT IES Guillem Sagrera 1997/2008.
Projecte de reforma de la plaça d’Espanya
I ARA, QUÈ PUC FER?.
GRANJA ESCOLA.
Epistemologia i ontologia medievals
OMBRES I LLUMS Escola Antoni Gaudí Sta Coloma de Gramenet
L’escola, l’entorn i la línia pedagògica.
Aprenem a trasplantar Cicle Inicial.
UNITAT 4 L’aula de tecnologia
ANTECEDENTS I OBJECTIUS
DIADA DE La pau i la no violència.
A quina hora i en quin espai hi ha més soroll a l’escola?
NOVETATS ESPAI MARGALEF
Tutorials Campus Virtual Càrrega automàtica d’alumnes
Normes bàsiques d’acotació.
Descripció dels instruments participatius
LA DISTRIBUCIÓ DE TASQUES DE NETEJA DINS DE LA LLAR
Somnis d'Infant.
2013.
RACONS RECURS PEDAGÒGIC QUE PERMET CREAR ESPAIS DE JOC ORGANITZATS A L’AULA Amb els racons es simbolitza la realitat exterior i es recrea un escenari.
AMPA PURIFICACIÓ SALAS
Sortir fora de l’escola: Què ens plantegem?
CEIP Marià Galí Guix Preinscripció
LA SOCIETAT , LA FAMÍLIA , L’EDUCACIÓ I LES JOGUINES
EDUCACIÓ INFANTIL CURS
PLANTA BAJA Zona 1- Grupo 1: 1-2, 1-3, 1-4, 1-8, 1-9
ORÍGENS DEL NOSTRE PARLAMENT VERD
Somnis d‘infant.
Interacció escola - entorn.
Continuació: el temps II
2016.
Quin poble volem? CP Mare de Déu del Toro Es Mercadal
NORMES DE CONVIVÈNCIA INSTITUT DE DELTEBRE Generalitat de Catalunya
TUTORIAL BÀSIC PER A LA GESTIÓ DE LA UBICACIÓ DE LES PERSONES EN L’APLICACIÓ DEL CATÀLEG D’ESPAIS SERVEI TÈCNIC I DE MANTENIMENT.
LÍMITS: EDUCAR EN LLIBERTAT
BENVINGUTS !!!!.
Repte 1. Accessibilitat universal dels continguts culturals, espectacles Projectes actuals i propostes de futur.
Aprendre a Viure / Aprendre a Conviure
Transcripción de la presentación:

Continuació: l’espai II

Lavabos Un lavabo per sala, nens/es 2-3 anys Visible i accessible Dues piques i dos inodors a l’alçada dels infants Han d’estar ben ventilats i nets.

Cuina Menjador Tots els centres han de disposar de cuina o sala específica per preparar els aliments o per distribuirlos. S’han de regir amb les directrius sobre cuines i menjadors escolars Pot ser: Espai específic La mateixa aula

Sala polivalent . Aula preparada per a múltiples usos. Mínim 30 m2 Poc mobiliari S’hi fan tallers, representacions, psicomotricitat, reunions...

Espais de pas: Vestíbul: exposicions, tallers… espai de trobada amb la família Passadissos: ampliació de l’aula Espais per als educars/res: Lavabo amb dutxa i vestuari Despatx i administració Sala per a les educadores

Espais oberts TOTES LES ESCOLES HAN DE DISPOSAR DE PATI D’ESBARJO A L’AIRE LLIURE Decret 282/2006: mínim 2m2 infant, mínim 75m2 Cal mantenir condicions higièniques i de seguretat en l’ús. Espai ampli i lliure d’objectes per a jocs de grup. Zona dura, zona enjardinada. Espais amb sol i altres amb ombra. Espais ben definits: sorral, grans objectes, espai cobert Font Joguines d’exterior i lloc per desar-les Espai per experimentar amb les plantes Allunyada de perills.