TALLERS D’EXPERIMENTACIÓ

Slides:



Advertisements
Presentaciones similares
L´energia.
Advertisements

Superfícies.
MESURA DEL RADI DE LA TERRA (seguint Eratóstenes)
ORIENTACIÓ I COORDENADES GEOGRÀFIQUES
UNA TARDA QUALSEVOL D’UN DIA QUALSEVOL
VISITEM LA RESIDÈNCIA.
IES PUIG DE SA FONT “NECESSITATS CENTRE”
ELS MITJANS DE TRANSPORT
PREZI Primers passos Davinia Alfonsin 4rt C Info. Tecnològica
Temps era temps, hi havia un pagès molt i molt alt i gros que semblava un gegant.
LA TARDOR Cicle Inicial.
Característiques dels cucs:
EL LLEÓ Maite Rodriguez.
L’ÚS DE LES LLIBRETES A LES SESSIONS DE FILOSOFIA 3/18
Hi havia una vegada un lloc màgic, ple de color i aromes on vivia un drac panxa contenta. Era molt simpàtic, rialler i un enamorat del seu país, El Jardí.
El mercat ELS NENS I NENES DE P-4.
Material de laboratori
● Un home perseguit implacablement (v ● Un home perseguit implacablement (v. 9) apel·la al poder de Déu perquè el deslliuri dels seus adversaris.
PETITS REPORTERS Títol.
TREBALLEM EL SISTEMA SOLAR
Les formigues.
Creació d’un mapa personalitzat
CONSULTA OBERTA LA CONSULTA OBERTA COM A REPTE PERSONAL I PROFESSIONAL. AJUDAT A VALORAR ELS ADOLESCENTS D’UNA ALTRA MANERA, FINS ARA, AL MENYS PER MI.
LES BRUIXES DE ROAL DAHL.
Experimentam amb la ciència
El nou pla docent de la UB: Adequació al sistema ECTS
La seu vella La seu vella és una catedral romànica d’estil gòtic situada dalt d’un turó de Lleida que porta el mateix nom que la catedral. Es va començar.
OMBRES I LLUMS Escola Antoni Gaudí Sta Coloma de Gramenet
IMPLIQUEM A TOTES LES CLASSES EN EL NOSTRE PROJECTE
Aprenem a trasplantar Cicle Inicial.
EL BOSC DE COLLSEROLA A LA PRIMAVERA
QUÈ FA QUE UNA PILOTA BOTI MÉS QUE UNA ALTRA?
EXPERIMENT SOBRE EL TABAC
PUZZLETS Com resoldríes el repte? Té solució única?
Perseu i Andròmeda.
Son mamífers, vertebrats i herbívors.
NOVETATS ESPAI MARGALEF
Tothom pot aconseguir el que es proposa !!!
Descobrint un tresor amagat
Treballem l’estadística
Cicle Superior (Curs 2015 / 2016) CIM D’ÀLIGUES.
L’ESTADÍSTICA Fet per: Oriol C, Mario i Guillermo.
L’ajuda t’explica com connectar-te
Llegendes sobre la Lluna
ESCOLA CERVANTES (BARCELONA) CLASSE DE P-3 MARIA JOSÉ MATA
Situacions creades a partir dels materials naturals
CAMP APRENENTATGE VALLS D’ÀNEU
Hi havia una vegada un nen que es deia Tomàs que volia ser mag.
EL BOSC MEDITERRANI Cicle Inicial
SCIENCE OF SYNTHESIS.
RETIRADA PLA DIRECTOR
COM NEIX UN PARADIGMA?.
Una historia a Castelldefels.
XIII a Setmana de la solidaritat
SANDRA MONJE INS BAIX CAMP 2016/17
XXIII OLIMPìADA MATEMÀTICA 2012
BIBLIOTECA ESCOLAR PuntEdu Curs 2007/08
EL VOLEIBOL SANDRA MONJE INS BAIX CAMP 2017//18.
CICLE INICIAL Visita a la Fundació CRAM
TEMA 8 Aplicacions de les derivades
EUROFRAGANCE CAPTUREM SENSACIONS.
L’HANBOL.
Els receptors i els òrgans dels sentits
ELS 5 SENTITS Com ho sap el nostre cos?.
COM NEIX UN PARADIGMA?.
ARTS PLÀSTIQUES Eva Navas Vela 1.
El que ha passat està molt bé
Setmana de la Solidaritat 2010 – 2011 Escola Pública “Josep Carner” (Badalona) L’ EDUCACIÓ, UN FUTUR EN IGUALTAT: el que han de fer nens i nens de tot.
CONTE LA FADA EMPATIA VISITA UNA ESCOLA.
ELS VIATJERS DEL TEMPS AUTORS: LUCIA I GERARD.
Transcripción de la presentación:

TALLERS D’EXPERIMENTACIÓ ETAPA INFANTIL

El passat 26 d’Abril els alumnes d’Educació Infantil de l’escola van gaudir d’una sessió de tallers d’experimentació.

LABERINTS OBJECTIU: Fer arribar la bala a la meta. INSTRUCCIONS: Introduir la bala per la porta d’entrada. Fer avançar la bala pel laberint fins arribar a la meta. VARIACIONS: Es pot introduir més d’una bala.

GARATGES OBJECTIU: Aparcar els cotxes a la plaça de pàrquing que els correspon tenint en compte la seva numeració. INSTRUCCIONS: Triar un cotxe i observar el seu número. Seguir el camí fins arribar al pàrquing. Buscar el número de la plaça corresponent i aparcar el cotxe.

“ENCERTA” EL GLOBUS OBJECTIU: Travessar el cèrcol amb el globus. INSTRUCCIONS: Agafar un globus amb un company. Aguantar el globus entre els dos sense que caigui al terra. Fer passar el globus a través del cèrcol. VARIACIONS: Es poden fer servir diferents parts del cos (mans, cap, panxa, etc.)

TRAGABOLAS OBJECTIU: Encertar la pilota dins del forat. INSTRUCCIONS: Agafar una pilota. Llançar la pilota des de la marca del terra i encertar dins de la boca de l’animal (elefant o conill). VARIACIONS: Es pot llançar des de diferents distàncies.

TUBS I POMPONS OBJECTIU: Fer passar un pompó pel tub segons el seu color. INSTRUCCIONS: Agafar un pompó. Observar el seu color. Posar-lo dins del tub del mateix color. VARIACIONS: Es pot jugar amb pompons de diferents tamanys.

LLANÇAR CÈRCOLS OBJECTIU: Llençar el cèrcol al tub. INSTRUCCIONS: Agafar un cèrcol. Llançar-lo des de la marca del terra. Fer-lo passar pel tub. VARIACIONS: Anar fent la distància de llançament més llarga.

PALLASSO OBJECTIU: Enganxar el nas del pallasso en el seu lloc. INSTRUCCIONS: Tapar els ulls del jugador. Donar indicacions orals al jugador, sense tocar-lo, fins que aconsegueixi col·locar el nas al seu lloc.

BUFABOLES OBJECTIU: Fer volar la bola. INSTRUCCIONS: Agafar un bufaboles i una pilota. Col·locar la pilota sobre la plataforma. Bufar a través del tub i fer-la volar intentant que no caigui a terra.

I s’ho van passar d’allò més bé!!