Aportacions de les enquestes de camp

Slides:



Advertisements
Presentaciones similares
Pla de Mobilitat Urbana Sostenible de Montcada i Reixac
Advertisements

Període de Proves 21 de novembre de 2003.
PMU El Pla de Mobilitat Urbana de Santa Coloma de Gramenet
EVOLUCIÓ DE LA SENSIBILITAT AL PREU DELS TURISTES ESPANYOLS
AGENTS CÍVICS TORELLÓ GENER - JUNY 2012.
PLA DE MOBILITAT Sostenible Segur, i Integrador
Anàlisi cost-benefici d’implantar el tramvia en el tram central de l’avinguda Diagonal entre plaça Francesc Macià i plaça de les Glòries.
PLA DE MOBILITAT DE LA CIUTAT DE LLEIDA ( )
PRESSUPOST 2017.
Xarxa de Biblioteques de l’Hospitalet
d' a s s i s t è n c i a al g o v e r n l o c a l
ESTUDI DE MOBILITAT URBANA SOSTENIBLE DE CALDES DE MONTBUI
EL DESPLAÇAMENT EN BICICLETA NO ÉS UN EXOTISME
Generalitat de Catalunya
POBLES I CIUTATS Ciències Socials.
Polítiques d’Ordenació Comercial
PROJECTE DE MOBILITAT SOSTENIBLE
Projecte “DÓNA’T UN IMPULS!” Trobada participativa 11 de març de 2010
Ajuntament de Sallent 25 d’octubre de 2011 Equip redactor geovial, slp
Objectius Disposar d’informació que ens aproximi a estimar el cost mitjà i la seva variabilitat en relació amb les diferents línies d’activitat i sobre.
2ª Qüestió: Quin tipus de mesures cal distingir
Projecte de reforma de la plaça d’Espanya
INDICADORS DE SOSTENIBILITAT DE L’HOSPITALET DE LLOBREGAT
Junta Local de Seguretat 2015 Sant Quirze del vallès
Transformació de la carretera de Sentmenat en un Passeig
NORMES PER ALS CONDUCTORS NORMES PER ALS VIANANTS
ESTRATÈGIES HOTELERES URBANES ESPANYOLES I EUROPEES DAVANT DEL LOW COST Autors: Dr. Josep-Francesc Valls, catedràtic d’ESADE, director del Simposi Internacional.
NOVA ORDENANÇA DE CIVISME I CONVIVÈNCIA CIUTADANA.
PLA REACTIVACIÓ MUNICIPAL Ajuntament de Sant Pere de Ribes
CEIP – Pau Casals (Gràcia)
EL DIA SENSE COTXES 5è de Primària.
PLA DE MOBILITAT URBANA DE GIRONA
Les Restriccions d’accés
ANTECEDENTS El febrer de 2013 L’Hospitalet va iniciar un procés participatiu de reflexió estratègica amb la ciutadania per tal d’establir les bases de.
COM FER FRONT A LA MANCA D’HABITATGE SOCIAL
Treballem l’estadística
La Cigarreta Electrònica: Què en sabem?
PERQUÈ NO ENS FOTIN EL TREN La Garriga, 14 de desembre de 2015
Cercle de comparació d’Esports Jornada de cloenda 15/12/2017
FET PER L’ÈRIC I L’ANASTASIA
Els sous de les dones a CATALUNYA
Les ciutats Unitat 4.
3. TOTS SOM DIFERENTS..
8ª bicicletada La Mar de La Frau
6.- CONTRASTOS I DESIGUALTATS EN EL MÓN ACTUAL.
Perfil dels enquestats
Sistema d’avaluació del Programa Democràcia Activa
ELABORACIÓ DEL PLA D’ACTUACIÓ
APICULTURA.
Illes de vianants.
BALANÇ DE LA LLEI DE BARRIS
XXIII OLIMPìADA MATEMÀTICA 2012
PRESENTACIÓ DEL PROJECTE GESMOPOLI
Millora integral de la mobilitat a la ronda d’Europa
MEMÒRIA CITE 2005 Dades estadístiques.
Accessibilitat web per a discapacitats visuals
Policia de Barri Les Corts #apeudebarri 2018.
Resum de resultats Enquesta als participants en els Cercles de comparació intermunicipals Octubre de 2018 Grandària del municipi 503 Fins a habitants.
Model de Pacte Local per la mobilitat sostenible
Motos i Bicicletes elèctriques
CEIP Mas Clarà.
Quin poble volem? CP Mare de Déu del Toro Es Mercadal
Dr. Pere Mir Dr. Eduard Cristóbal Desembre de 2004
Estudi dels Accidents de Trànsit a Barcelona
Sants-Montjuïc Abril de 2017 BIM/SA
la cohesió social va per barris
Pla Municipal Prevenció d’Absentisme Escolar
Anàlisi de la qualitat de vida de les persones majors a Mallorca
Evolució del comerç als barris de Barcelona
La inserció laboral dels graduats de grau de la UPF
Transcripción de la presentación:

Aportacions de les enquestes de camp S’han analitzat 710 enquestes entre les realitzades al carrer i les extretes de la plataforma de participació DECIDIM. Aportacions de les enquestes de camp Distribució de les enquestes per barris, gènere i grups d’edat No existeix una xarxa de carrils bicicleta connexa dins del districte. Les bicicletes circulen lliurament sense restriccions per tots els carrers, en general seguint la circulació del vehicle establerta i per totes les calçades úniques. En general no hi ha diferencia entre la circulació de les bicicletes en hora punta i en hora vall, cosa que indica que el ciclista no es comporta de forma diferent amb o sense vianants. 1

Valoració de la problemàtica Apareix el problema de voreres estretes i inaccessibles, no es percep problema amb la manca de passos de vianants. ENQUESTES VIANANTS Valoració de la problemàtica 2

Valoració de la problemàtica També problemes importants d’ocupació dels carrers i de convivència amb la bici i els VMP. ENQUESTES VIANANTS Valoració de la problemàtica 3

Valoració de la problemàtica S’aprecia una risc moderat o baix d’accidents i la contaminació és una preocupació. ENQUESTES VIANANTS Valoració de la problemàtica 4

Les terrasses no es veuen com un problema greu de mobilitat. La seguretat del vianant és percep bona durant el dia i pitjor durant la nit. Les terrasses no es veuen com un problema greu de mobilitat. ENQUESTES VIANANTS Valoració de la problemàtica 5

Les enquestades es mouen més en modes sostenibles que els enquestats. ENQUESTES VIANANTS Mitjà de desplaçament habitual segons gènere i edats 6

Valoració de la problemàtica Es denota la manca de carrils i aparcaments per a bicicletes entre els enquestats (especialment dones de entre 30-64 anys). ENQUESTES BICICLETES Valoració de la problemàtica 7

Valoració de la problemàtica El problema de la convivència de la bici amb la resta de vehicles contrasta amb la bona cobertura del Bicing. ENQUESTES BICICLETES Valoració de la problemàtica 8

Valoració de la problemàtica En general el transport públic es valora adequadament en tots els aspectes, potser una mica pitjor la cobertura. ENQUESTES TRANSPORT PÚBLIC Valoració de la problemàtica 9

3.2. Valoració de la problemàtica L’ocupació, senyalització i informació a l’usuari del transport públic es considera adequada. ENQUESTES TRANSPORT PÚBLIC 3.2. Valoració de la problemàtica 10

3.2. Valoració de la problemàtica En general, la freqüència es considera bona i el respecte al seient reservat es percep una oferta suficient. ENQUESTES TRANSPORT PÚBLIC 3.2. Valoració de la problemàtica 11

Valoració de la problemàtica Es percep molta congestió al carrer, manca d’aparcament al carrer i fora del carrer. VEHICLE PRIVAT Valoració de la problemàtica 12

Valoració de la problemàtica S’associa al vehicle com a principal font de contaminació. La senyalització i la seguretat en els desplaçaments dels vehicles es considera adequada. ENQUESTES VEHICLE PRIVAT Valoració de la problemàtica 13

Valoració de la problemàtica La gran majoria dels enquestats consideren la C/D com un problema a solucionar. CÀRREGA I DESCÀRREGA Valoració de la problemàtica 14

Valoració de la problemàtica La C/D és font de contaminació i soroll però no genera molts accidents en aquesta convivencia. CÀRREGA I DESCÀRREGA Valoració de la problemàtica

Valoració de la problemàtica La seguretat en els desplaçaments es percep com a bona en tots els casos. ENQUESTES SEGURETAT I ACCESSIBILITAT Valoració de la problemàtica

Valoració de la problemàtica No es perceben problemes de disponibilitat d’aparcament als equipaments i l’accés a centres hospitalaris no es gaire problema ENQUESTES SEGURETAT I ACCESSIBILITAT Valoració de la problemàtica