Turisme de Lleida Pla Operatiu 2014

Slides:



Advertisements
Presentaciones similares
ARCA (Arxiu de Revistes Catalanes Antigues)
Advertisements

ELS CCU DES DE LA PERSPECTIVA DELS VISITANTS
El Plan de Comunicación UPC Sostenible 2015
L’Agència Catalana de Turisme: oportunitats i perspectives
Targeta Client Sistema de fidelització de Caldes Centre Comercial
ELS EQUIPS D´ASSESSORAMENT PSICOPEDAGÒGIC
EXPERIÈNCIA A LA TOSCANA. Claus d’èxit per al Pallars Jussà.
Programa de Transició Escola Treball
Ens acomiadem del 2010.
Pla estratègic del Servei de Biblioteques
Temporada de bany, estiu 2017
Implantació del protocol Inserqual en la fase d’acollida
Proposta EC: definició, objectius i pressupost
1 era JORNADA D’EMPRENEDORIA I EMPRESA Sant Celoni 31 març 2011
Escola de cuidadors. Escola de cuidadors Una mica d'Història.
Estratègia de Xarxes Socials
La Planificació estratègica Territorial. De l’estratègia a l’Acció
Què és Càritas Dijous, 29 de gener de 2015.
Els recursos de la TET. Un punt de partida.
ESTRATÈGIA DE CONTRACTACIÓ TIC PER A LA TRANSFORMACIÓ DIGITAL DE LA GENERALITAT DE CATALUNYA 28 d’agost de 2018.
Creativitat amb austeritat Impacte Projectes públic-privats
La teva contribució 1.
Autor: Samuel Lozano Alcodori
Pla Integral de la Part Alta
Consultar programes i inscripció a
Presentació dels resultats de la primera fase del projecte PLANS DOCENTS i MATERIALS BÀSICS Barcelona, 22 setembre de 2016.
va aprovar la Llei de Millora de barris.
Ports Nets: Un model de gestió integrada
Pla d’Ordenació de les estructures administratives i de gestió de Medicina i Ciències de la Salut 16 de juny de 2016.
Gestió de la qualitat en el litoral.
Estratègia de Catalunya en l’Aplicació de la metodologia LEADER Tremp avança! Suma’t al futur. Sessió 1 Les ajudes de que disposem Els instruments.
Jornada Cloenda Esports
Premi Innovació Lear Propostes Projectes Final Carrera Juliol 2011
Campanya per fomentar l’ús del català en els establiments comercials
Cambra Oficial de Comerç i Indústria de Sabadell
Taula sectorial de Voluntariat social Avaluació i línies de treball
El paper de les ciutats en el procés d’innovació empresarial
FUNDACIÓ DOMICÍLIA Ii Congrés de Treballadores Familiars de Catalunya
TROBADA D’ESPORTS d’octubre de 2016.
ELS MERCATS ESTRATÈGICS DE LES ARTS ESCÈNIQUES I LA MÚSICA A CATALUNYA
Direcció General d’Igualtat d’Oportunitats en el Treball
ACTITUDS I APTITUDS D’UN EMPRENEDOR Novembre 2004
Presentació Cadena de Valor
PROJECTE 2018 OBJETIUS i ACCIONS
BALANÇ DEL PRIMER ANY DE FUNCIONAMENT DE L’AEROPORT DE LLEIDA-ALGUAIRE
Presentació de la candidatura
“Benchmarking en Innovació”
Serveis de Formació.
RESPONSABLE SERVEI/OFICINA/DELEGACIÓ
Els Plans Especials Urbanístics de Protecció del Subsòl Presentació de la figura d’ordenació urbanística Joan Solà i Jordi Montaner GEOSERVEI PROJECTES.
BALANÇ DE LA LLEI DE BARRIS
Us convidem a la Sessió tècnica:
Global Cook Service.
Taula sectorial de Salut Mental i Addiccions Avaluació i línies de treball Secretaria del CMSS Setembre 2014.
ALIANCES ESTRATÈGIQUES
Equip d’Assessorament i Orientació Psicopedagògica EAP DE SANT ANDREU
Taula sectorial de Diversitat funcional Avaluació i línies de treball
MEMÒRIA CITE 2005 Dades estadístiques.
GRUP DE TREBALL: ATENCIÓ DE CASOS
PLA DE FORMACIÓ DE ZONA DE NOU BARRIS
Gerència de Serveis de Comerç
Les Franqueses, setembre 2007
Jornades i sessions tècniques 2010
CRAI: Unitat de Recerca
PRESENTACIÓ RIS VICEPRESIDENCIA I CONSELLERIA INNOVACIÓ
ESTRATÈGIES I OBJECTIUS
Convivència i Mediació Escolar
Plans d’igualtat d’oportunitats Plans d’igualtat d’oportunitats
Màster de dinamització de la societat de la informació i el coneixement La Generalitat de Catalunya, per mitjà de la Secretaria de Telecomunicacions i.
CICLES FORMATIUS.
Transcripción de la presentación:

Turisme de Lleida Pla Operatiu 2014 Federació d’Hostaleria 5 de febrer de 2014

Manteniment dels eixos bàsics aprovats el 2012 Eix 1- L’enogastronomia Lleidatana. Eix 2 -Turisme d’esdeveniments, negocis i convencions. Eix 3 -El Patrimoni i el producte cultural. Eix 4 - Orientació al client, Eix 5 - Excel·lència en la Gestió

Eix 1 – L’Enogastronomia Lleidatana El posicionament de l’enogastronomia lleidatana. Club de producte i l’agenda gastronòmica. 1.1. La Ruta del Vi de Lleida 1.2. El Codi de Bones Pràctiques-CBP 2. Promoció a través de xarxes de destinacions i altres clubs de producte 2.1. Saborea España 2.2 Enoturisme Catalunya 2.3. La Fundació Institut Català de la Cuina i de la Cultura Gastronòmica

Eix 1 – L’Enogastronomia Lleidatana 3. La Campanya de promoció Online: #NoEsCapSecret PUBLICITAT SOCIAL MEDIA, BANNERS, SEM ( Google) - Publicitat de pagament. ACTIVITAT ORGÀNICA (gestió de les xarxes socials) BLOG #NECS OPTIMITZACIÓ DE PERFILS DE TdLL i RVLl en Social Media.

Eix 1 – L’Enogastronomia Lleidatana 4. La comercialització a través del programa d’agregadors. 4.1 Nova convocatòria 4.2 Campanya orientada a la venda 4.3 Soci tècnològic per tancar vendes

Eix 2 – Turisme d’esdeveniments i Reunions Lleida Event Convention Bureau

Eix 2 – Turisme d’esdeveniments i Reunions NOVETAT !! - Programa

Lleida Sport and Emotion Eix 2 – Turisme d’esdeveniments i Reunions Lleida Sport and Emotion Destinat a posicionar la ciutat com a seu d’esdeveniments esportius tant de caire nacional com internacional i tant d’esport d’elit com popular

1.1 Comunicació de clients objectius Eix 2 – Turisme d’esdeveniments i Reunions 1 - Accions específiques de promoció i comunicació de Lleida com a destinació d’esdeveniments 1.1 Comunicació de clients objectius 2. Accions de comercialització 2.1 Orientades a organitzadors professionals 2.2 Orientades a la captació d’esdeveniments periòdics

PAO 2014 2. Accions de comercialització 2.1 Orientades a organitzadors professionals 2.1.a) Viatges de familiarització amb OPC’s 2.2 Orientades a la captació d’esdeveniments periòdics 2.2.a) Accions comercial agenda d’esdeveniments periòdics 2.2.b) Accions orientades a prescriptors locals i organitzadors ocasionals

PAO 2014 3- Accions de valor afegit a l’organització d’events 3.1 Acompanyament a les organitzacions 4. Gestió del coneixement turístic 4.1 Recollida de dades estadístiques 4.2 Calendari d’esdeveniments 4.3 CRM sector MICE 4.4 Sistema de Qualitat

Eix 3 – El Patrimoni i el producte cultural 3.1. Accions de configuració i millora del producte cultural. 3.1.1 En l’àmbit del Lleida Experience 3.1.2 En l’àmbit de l’orientació al client: 3.2. La promoció del turisme cultural a través de clubs de Márketing i xarxes de destinacions 3.2.1 DOMUS TEMPLI 3.2.2. Club de Cultura de l’Agència Catalana de Turisme., 3.3. Estudi Alberg de peregrins a Butsenit 3.4. El Centre BTT de Lleida

Eix 4 – Orientació al client 4.1 La promoció i les accions comercials. 4.1.1. Les principals accions de promoció ciutat 4.1.2. Dinamització del Programa Ambaixadors. 4.2.3. Xarxa de Ciudades AVE 4.1.4. Campanyes cooperatives i de producte.

Eix 4 – Orientació al client 4,2 Campanya de promoció online i gestió de la presencia en espai web i xarxes socials 4.2.1. Gestió del Centre web de Turisme de Lleida 4.2.2. “News Lleida” online 4.2.3. Promoure la presència en les Xarxes Socials 4.2.4 Promoure la presència en les Xarxes Socials 4.2.5. Col·laboració amb IGERS Lleida – Xarxa Instagram

Eix 4 – Orientació al client 4.3 Pla de publicacions 4.3.1. Altres publicacions promocionals. 4.3.2. Publicacions específiques del LE&CB 4.4. Centres d’Informació i acollida del visitant 4.4.1 Manteniment i incorporació tecnològica a les FITES MONUMENTALS de Lleida 4.4.2. - Fomentar l’ús del Servei del Bus Turístic 4.4.3. - Comercialització al visitant i resident de reserves d’allotjament i altres serveis turístics i d’oci 4.4.4. - Disseny, promoció i comercialització del Servei reserva visites guiades 4.4.5. - Promoure la Targeta Emocity entre clients

Eix 5 – Excel·lencia en la Gestió 5.1 Programa d’Innovació Turística Amb l’objectiu d’estimular la cultura de la innovació en el sector Juntament amb un soci tecnològic es vol afavorir la cooperació en xarxa pel foment de la innovació

Eix 5 – Excel·lencia en la Gestió 5.2 Programa de foment de l’excel·lència turística a través de la gestió del detall. Pla de formació adreçat als agents turístics i no turístics que intervenen en el contacte i acollida al visitant

5.3. Programa de suport a l’emprenedoria Eix 5 – Excel·lencia en la Gestió 5.3. Programa de suport a l’emprenedoria Programa destinat a incentivar l’emprenedoria en el sector turístic i de l’oci i a la promoció d’esdeveniments turístics.

5.4 L’Observatori del Turisme a Lleida Eix 5 – Excel·lencia en la Gestió 5.4 L’Observatori del Turisme a Lleida Generar una eina interna de coneixement turístic en col·laboració amb la Universitat i altres sectors.