Web Campus Baix Llobregat Un nou Portal d’Informació i Serveis

Slides:



Advertisements
Presentaciones similares
Catàleg de les biblioteques del CRAI de la Universitat de Barcelona.
Advertisements

Catàleg de les biblioteques del CRAI de la Universitat de Barcelona.
Catàleg de les biblioteques del CRAI de la Universitat de Barcelona
La qualitat, garantia de millora.
EL NOU CATÀLEG DE LA BIBLIOTECA de l’escola
Servei de generació de còpies autèntiques
El Plan de Comunicación UPC Sostenible 2015
CATÀLEG DE QUALIFICACIONS PROFESSIONALS
TEMA3: Gestió de correu i agenda electrònica
Projecte Fi de Carrera Disseny i desenvolupament d’un esquema criptogràfic per gestionar de forma segura els historials mèdics dels pacients a través d’una.
MANUAL D’AJUDA PROCÉS DE PREINSCRIPCIÓ EN CAMPS DE TREBALL 2017
TFC Intranet Escolar Desenvolupament d’una aplicació Java2 EE
Tema 3. Aplicacions de les TIC a l’educació.
Infosalut.com El Butlletí de Gestió del Coneixement del Sistema Sanitari Públic de les Illes Balears Virgili Páez.
Mòdul d’Admissió i vacants
CRAI: Unitat de Procés Tècnic
TNR. Presentació de Tesis Doctorals
SERVEI ATENEA CETIC suport a la docència abril 2016.
Presentació de la base de dades
Desenvolupament de la sessió:
Les eines de la Comunitat Virtual de la Xarxa d’Arxius Municipals
La teva contribució 1.
Protocol de canvi de nom legal a canvi de nom sentit
Creació d’un mapa personalitzat
Orientacions i criteris de la UIB per adaptar la docència a l’EEES
V Dia d’ATENEA 18 de Juny de 2013.
1 u n i t a t El departament de Recursos Humans.
Tema 3. Aplicacions de les TIC a l’educació.
PubMed i el gestor de revistes del CRAI de la UB (servei SFX)
Autoritzacions inicials de treball a les persones estrangeres
Integració europea i gènere Centre de Documentació Europea de la URV
Projecte d’Itineraris Formatius
TFG I – PROJECTE PROFESSIONAL
Premi Innovació Lear Propostes Projectes Final Carrera Juliol 2011
Web Campus Baix Llobregat Un nou Portal d’Informació i Serveis
INSTITUT GUILLEM DE BERGUEDÀ
COMUNICACIÓ I INTERACCIÓ EDUCATIVA II (CIE II)
Circuit de gestió dels expedients de CAIXA DE CRÈDIT 2017
Model de gestió assistencial: innovació i integració. Montse Cervera
Tesis Doctorals en Xarxa
Implantació d'un sistema de gestió EMAS a la UPC.
Docublog El blog del Programa de Documentació dels Estudis de Ciències de la Informació i la Comunicació de la Universitat Oberta de Catalunya Núria Ferran.
Preinscripció a la UPF Curs 2017/18
PRESTACIO PER ATENDRE NECESSITATS BÀSIQUES
REUNIÓ DEL CONSELL D’ENTITATS I ASSOCIACIONS
SCIENCE OF SYNTHESIS.
RESPONSABLE SERVEI/OFICINA/DELEGACIÓ
IV JORNADES DOCTORIALS
ANTECEDENTS Time-Sheets eina pròpia UPC en productiu
Una experiència d’ambientalització curricular als estudis de Magisteri de la FPCEE Blanquerna PAMB IV SEMINARI SOBRE AMBIENTALITZACIÓ CURRICULAR de les.
REAXYS.
Àrea de Docència / SGA IMPLANTACIÓ MILLORES CAMPANYA MÀSTER
MARC LEGAL Reial decret 412/2014 de 6 de juny pel qual s’estableix la normativa bàsica dels procediments d’admissió als ensenyaments oficials de grau.
Catàleg de llocs de treball del CPNL
CRAI: Unitat de Recerca
CRAI: Unitat de Docència
Propostes de millora en el GIR
Anàlisi d’un lloc web implementant actualització del contingut
CRAI: Unitat de Gestió de la Col·lecció
Nova eina de descoberta
Projecte: Videojocs.cat
Exportar qualificacions a les actes
Màster d’Aplicacions Multimèdia
Estils i Plantilles Ms Word.
Presentació assignatura
Reunió centres 25 juny 2019.
TRETS DIFERENCIADORS 4t ESO
Procés participatiu per l’elaboració del Reglament de Participació Ciutadana de la Roca del Vallès _Gener de 2011_.
ACTUACIONS EN CAS DE QUEIXES SOBRE LA PRESTACIÓ DEL SERVEI
Residencia estudiants
Transcripción de la presentación:

Web Campus Baix Llobregat Un nou Portal d’Informació i Serveis Maig 2013 cbl.upc.edu

Web Campus Baix Llobregat Índex Objectius Portal Característiques tècniques Estructura del Portal Catàleg de serveis Gestió sol·licituds Elements comunicatius Manteniment Portal Ajut i Manuals

Web Campus Baix Llobregat Objectius Portal Necessitats Revissió del concepte: de Portal-catàleg de serveis a Web de Campus (catàleg + Informació CBL) Actualització tecnològica: de producte propi obsolet (basat en PLONE2) a producte basat en programari corporatiu UPC ( PLONE3/GENWEB + GN6) Premisses Concepte de dada única. No duplicitat --> desenvolupar informació pròpia + aglutinar informació temàtica (enllaços a webs/planes relacionades) Innovació : ús d'elements comunicatius novedosos ( google maps, xarxes socials, e-administració...) Autogestió: del catàleg i la informació. Multidispatcher: sol·licituds adreçades automàticament a l'àrea responsable Disseny Orientat a públic intern (estudiants, pdi, pas, PMT) i públic extern (empreses, futurs estudiants, …) Estructura de continguts (apartats informatius, catàleg prestacions) Estructura tecnològica: Projecte conjunt amb UPCnet (i pilot UPC) per comunicar aplicatius via Web Service : catàleg de prestacions-genweb vs gestor de sol·licitus-gn6 amb categorització automàtica de tiquets (àrea-resolutor-sevei) Solució Informació de Campus, docència, recerca, promocional i d'actualitat(noticies, avisos) Catàleg de Serveis: prestacions per col·lectiu, resolució so·licituds: enllaç amb aplicacións de gestió pròpies o externes o amb gestor sol·licituds Portal Gestor de sol·licitud: a partir del catàleg, permet a l'usuari crear una petició de servei a resoldre per l‘àrea corresponent UTG amb interacció (consulta on-line estat, comentaris)

Web Campus Baix Llobregat Característiques tècniques Productes: Genweb (producte corporatiu - SCP) estructurat en objectes : carpetes, pàgines, fitxers, enllaços,… amb rols i permisos Ús Portal: Planes informatives ( apartats El Campus, La docència,…) / Catàleg de serveis ( prestacions) Gn6 (PUC- producte corporatiu - UPCnet ) gestió de sol·licituds, amb workflow, interacció amb l’usuari catàleg de prestacions intern (paral·lel a Catàleg genweb) - gestió de sol·licituds CBL no resoltes amb altres aplicatius, - accés des del Portal a altres gn6 UPC (Puc personal, CBL-AT, EATIC,..) WebService (solució especifica per CBL - UPCNet) permet lligam entre els dos productes anteriors crida a funció de creació de tiquets, amb paràmetres: Automàtics: prestació, àrea resolutor, dates límits (si s’escau) Usuari: títol, descripció, annexes LDAP: usuari, dades de contacte Roles/Permisos PAS, PDI (esab, eetac), Estudiants (esab, eetac), CBL-EDIT Catàleg  accés a prestacions per col·lectius. Mateixos permisos portal antic Planes informatives : públiques

Web Campus Baix Llobregat Estructura del Portal(1) Planes informatives Catàleg de serveis Prestacions Gestor de sol·licituds Elements comunicatius Noticies Agenda Twitter avisos Bústia suggerències Apartat avisos/actualitat Enllaços ràpids banners, logos UUBB’s

Web Campus Baix Llobregat Estructura del Portal(2) Apartats (Mapa del Web) El Campus Valors i projectes, xifres, unitats, biblioteca, PMT, entorn, memòries, història, govern, troba’ns, vida universitària, arxiu gràfic, La Docència Titulacions, curs actual, oficina oberta, faq’s, mobilitat, practiques empresa, eines La Recerca Xifres, recerca al PMT, eines, oficina suport Vine! Nous i futurs estudiants, extensió universitària, mobilitat, empresa Els Serveis Catàleg de Serveis, UTG Avisos/actualitat Recull noticies webs entorn Intranet Documentació per a pdi, pas

Web Campus Baix Llobregat Catàleg de Serveis Estructura: (mateixa Portal antic ) Família Serveis Prestacions trasllat prestacions (i permisos) de l’anterior Portal Accés catàleg: diversos punts d’accés menú amb pestanyes visual per famílies mapa prestacions aplicatius per tràmits Prestacions informatives amb accés a aplicatius de gestió) amb sol·licitud associada (amb o sense terminis).

Web Campus Baix Llobregat Gestió de Sol·licituds(1) Circuit Petició de l’usuari iniciada amb Botó “Sol·licitud” (part superior, marge dret prestació) El botó sol·licitud porta associada una crida a una funció amb paràmetres que varien segons la prestació. En clickar aquest botó, si no te termini associat o bé la data actual és dins el termini establert, s’obre una pàgina on l’usuari pot introduir dades referents a la seva petició Si el Servei/botó te termini associat i la data actual no és dins el termini, s’informa a l’usuari d’aquest fet i se li recorden les dates establertes del Servei. El sistema crea un tiquet caracteritzat a gn6-eserveis-cbl amb dades tals com usuari, prestació, àrea resolutora,....( Tiquets de l’àrea tècnica es creen i gestionen a gn6-cbl_at)

Web Campus Baix Llobregat Gestió de Sol·licituds(2) Entorns Gn6: usuari i resolutor Accés a Gn6: El Serveis  Mis Tiquets seguint enllaç del correu electrònic rebut L’usuari pot, en qualsevol moment, consultar l’estat de la seva sol·licitud i posar comentaris El sistema emet correus electrònics per cada operació adreçats a usuaris i resolutors Els estats d’un tiquet són: obert pendent (l’usuari o algú extern ha de donar dada) tancat (gestió resolta - es comunica a l’usuari) Entorn Usuari : https://gn6.upc.edu/eserveis_cbl Actuacions a fer per l’usuari  

Web Campus Baix Llobregat Gestió de Sol·licituds(3)     El responsable de l’Oficina rep la sol·licitud i la resol o l’assigna a un membre del seu equip El responsable de la sol·licitud gestiona la sol·licitud : Canvia l’estat de la sol·licitud, adjunta annexes, l’assigna a un altre resolutor Afegeix comentaris pel sol·licitant Cerques de tiquets (mode simple o avançat) El resolutor disposa de diferents Vistes d’accés a tiquets: Els meus tiquets Tiquets assignats Tiquets per equip El resolutor disposa d’Indicadors de servei Per equip Per servei Per col·lectiu   Entorn Resolutor : https://gn6.upc.edu/eserveis_cbl/serveis /

Web Campus Baix Llobregat Gestió de Sol·licituds(4)     Actuacions a fer pel Resolutor   Manual Gestió de Sol·licituds al Portal CBL

Web Campus Baix Llobregat Elements comunicatius Twitter (CBL_Avisos): avisos curts a la comunitat (estudiants, pdi, pas, PMT) Poden enllaçar a noticies més desenvolupades,... Comunicar-los des de cada àrea a Maite Sevil Es classificaran per temes amb hashtag (#mant, #acad, #horari,..) Noticies: esdeveniments d’interès pel Campus Agenda : esdeveniments en un lloc, hora concrets Actualitat UPC: mantingut per UPC Avisos/Actualitat : recull enllaços a noticies/actualitat altres webs Campus Gestió Maite Sevil (Mercè Gironès) Manual Comunicació al Portal CBL

Web Campus Baix Llobregat Manteniment del Portal Objectiu: En actualització/evolució continua Mantenir coherència estructural Autogestió per àrees/oficines Part informativa primer nivell Responsables: Maite Sevil, Mercè Gironès Part informativa segon nivell Responsables: cada àrea, per apartats: El Campus- Direcció, La Docència-OSD, La Recerca – Of. Recerca, Vine!-Rel externes, Els Serveis (UTG)- Direcció, Avisos/actualitat - Direcció) Supervisió: Maite Sevil i Mercè Gironès (estructura,..) Suport tècnic (edició): Mercè Gironès Catàleg prestacions Responsables: cada àrea (cbl-edit) Suport tècnic (edició i enllaç catàleg-gn6) : Mercè Gironès, ATIC Editor genweb (TinyMCE) amb peculiaritats Opcions capades per l’SCP (titols, estils,...) alguns malfuncionament han de ser resolts directament en html Intranet en estudi. cal acabar de definir el seu ús, en funció de la capacitat.

Web Campus Baix Llobregat Ajuts i Manuals Podeu consultar-los a: Portal Campus  Els Serveis  Catàleg de serveis  Ajuda i Manuals Presentació Web Campus Baix Llobregat (CBL) Manual Gestió de Sol·licituds al Portal CBL (CBL) Manual connexió Catàleg Serveis – Gestor Sol·licituds (CBL) Manual Tècnic Portal Campus (CBL) Manual Comunicació al Portal CBL (CBL) Manual configuració Gn6 (UPCNet) Formació Genweb (Servei Comunicació i Promoció) Manual d’usuari, videotutorials, FAQ’s https://www.upc.edu/comunicacio/www/genweb-upc Resolució d’Incidències: Incidències 1er nivell (continguts, edició, catàleg,…) : Mercè Gironès, Maite Sevil (telèfon, correu, bústia sugerències) Incidències tècniques (genweb, gn6): ATIC (telèfon, Puc EATIC) Sessions de formació internes Sessió per dispatchers Previstes sessions per oficines. Segons necessitats ( edició, prestacions, estructura…)

Web Campus Baix Llobregat Gràcies !