Per carregar applets.

Slides:



Advertisements
Presentaciones similares
A. Saint Euxpery Il colore del Grano El color del Trigo Italiano Spanish Disegni di Gabriella Araqnujez Concerto per chitarra.
Advertisements

La storia ebbe inizio molto tempo fa, quando un uomo punì sua figlia di 5 anni per la perdita di un oggetto di valore ed il denaro in quel periodo era.
A U D R E Y H E P B U R N Questo fu scritto da Audrey Hepburn, quando le chiesero di condividere i segreti della sua bellezza.
La storia ebbe inizio molto tempo fa, quando un uomo puní sua figlia di 5 anni per la perdita di un oggetto di valore. La historia comenzó hace mucho.
VICINO A TE JUNTO A TI JUNTO A MI Me siento como el participio del verbo amar, como una sinfonía en su punto más álgido, como la talla policromada perfecta.
Corso di spagnolo Base.
CARLOS ALBERTO SANCHIS BARRAGÁN CURS
La storia ebbe inizio molto tempo fa, quando un uomo puní sua figlia di 5 anni per la perdita di un oggetto di valore. La historia tuvo inicio mucho tiempo.
La storia ebbe inizio molto tempo fa, quando un uomo puní sua figlia di 5 anni per la perdita di un oggetto di valore. La historia tuvo inicio mucho tiempo.
Una experiència a l’aula
L’EDAT MITJANA: UN TRESOR DE MIL ANYS.
Com estudiar… El subratllat Organització de la informació Esquemes
Escola Montserrat Sant Just Desvern
VISITEM LA RESIDÈNCIA.
APLICACIÓ DEL CONTACT IMPROVISACIÓ A L’ENSENYAMENT SECUNDARI
ATENCIÓ A LA DIVERSITAT Atenció educativa a l’alumnat immigrant
Educació per la sostenibilitat. Agenda 21
Característiques i classificació.
Writer 4... mira’t bé la pàgina
Biblioteca Rosa Sensat Butlletí de novetats. Maig 2012*
CONCURS DE FOTOGRAFIA MATEMÀTICA INSTITUT LA ROMÀNICA
ESCOLA MARE DE DÉU DEL ROSER - AMÍLCAR
Esta historia tuvo inicio mucho tiempo atrás, cuando un hombre castigó a su hija de 5 años por haber perdido un objeto de valor. La storia ebbe inizio.
INFORMACIÓ PER A LES FAMÍLIES. 2n de BATX. Curs
Biblioteca Rosa Sensat Butlletí de novetats. Maig 2012*
I ARA, QUÈ PUC FER?.
Literatura 2n de Batxillerat
Recursos informàtics i mètodes quantitatius en Història – curs
INTEL·LIGÈNCIES MÚLTIPLES I ESTRÀTEGIES DOCENTS
La storia ebbe inizio molto tempo fa, quando un uomo puní sua figlia di 5 anni per la perdita di un oggetto di valore. La historia tuvo inicio mucho tiempo.
La igualtat dona/home a la universitat
QUÈ FEM DESPRÉS DE L’ESO?
Biblioteca Rosa Sensat Butlletí de novetats. Maig 2012*
PREMATRÍCULA PROVES ACCÉS UNIVERSITAT
A la descoberta de matemàtiques amb un dibuix
ENCUESTA ONLINE INDEPENDENCIA CATALANA
Orientació acadèmica als alumnes de 4t d’ESO-El Batxillerat LOMCE
La Gestió de l’Aula a Primària
ANTECEDENTS I OBJECTIUS
TRIGONOMETRIA Conceptes bàsics: Triangle (tres costats i tres angles)
Presentació 9: De la Introducció a la Generalització
L´assaig de postguerra
Polígons, rectes i punts notables del triangle
IES DE VILADECAVALLS (VALLÈS OCCIDENTAL) 678 ALUMNES DISTRIBUÏTS EN:
COMISSIO PD DE CIÈNCIES DEL MAR CALENDARI DIPÒSIT TESIS CURS
L’orientació acadèmica i professional dels alumnes d’ESO:
INFLUÈNCIA DELS JOCS DE LLUITA I EL JUDO A SECUNDÀRIA
EXPERIÈNCIES INNOVADORES EN L’ORGANITZACIÓ DE LES CURES INFERMERES
“Benchmarking en Innovació”
C/ Anselm de Riu, Sta. Coloma de Gnet.
L’ESCOLA PITAGÒRICA: Els Atomistes: Demòcrit i Leucip
FEAC 2016.
Una experiència d’ambientalització curricular als estudis de Magisteri de la FPCEE Blanquerna PAMB IV SEMINARI SOBRE AMBIENTALITZACIÓ CURRICULAR de les.
Sortida de Colònies a Llançà 14, 15, 16 de Maig
Matemàtiques Geometria.
PLA DE FORMACIÓ DE ZONA DE NOU BARRIS
EXPERIÈNCIES EN UNA ASSIGNATURA OPTATIVA NO CONVENCIONAL: INTRODUCCIÓ ALS NOUS MATERIALS A L’ARQUITECTURA I Congrés UPC Sostenible i 13 de Juliol.
Curs Presentació Assignatura
Xerrada ABEAM Breu descripció del curs “Internet i les matemàtiques a secundària” DSMA David Obrador Sala: 26 de novembre de 2005.
Índex Introducció Qui som? D’on venim? Cap a on anem? Què hem fet?
RODA DE PREMSA – Vic, 12 de setembre de 2011
Metodologia per treballar per competències:Consideracions generals
El Modernisme Tradició I Modernitat a L’arquitectura Del Canvi De Segle Projecte Escolar Comènius 1
III TROBADA D’ALUMNAT MEDIADOR ESCOLAR
E’ DIO Es Dios.
Metodologia per treballar per competències:Consideracions generals (1)
CIENCIES DE LA TERRA I EL MEDI AMBIENT 2n batxillerat
Una experiència a l’aula
CONCURS DE FOTOGRAFIA MATEMÀTICA 2005
L'ESCOLA AL SERVEI DE L'EMANCIPACIÓ DE L'ÉSSER HUMÀ
Transcripción de la presentación:

Per carregar applets

Xerrada ABEAM Materials TIC Matemàtiques a l’aula Xerrada ABEAM Materials TIC Matemàtiques a l’aula. secundària i batxillerat amb materials TIC, dues experiències a l’aula Breu descripció del curs “Internet i les matemàtiques a secundària” DSMA Experiència a l’aula: geometria fractal Experiència a l’aula: polinomis i breu història de les cúbiques al renaixement italià David Obrador Sala: 26 de novembre de 2005

Presentació personal Llicenciat en matemàtiques a la UB Professor d’ESO i Batxillerat a l’escola Anna Ravell de Barcelona (concertada al Poble Sec). Assignatures de matemàtiques i informàtica Didàctica i recursos docents de matemàtiques Materials TIC Introducció a la Criptografia amb la Wiris Influències de l’escola italiana d’ E. Castelnuovo

Recurs didàctic: rebot d’un raig làser en una antena parabòlica reciclada i projecció al focus

Recurs didàctic: demostració del Teorema de Pitàgores

Imatges d’altres recursos didàctics

Recurs d’Emma Castelnuovo

DSMA: Internet i les matemàtiques a secundària Us presento breument el curs DSMA Autors: Jaume Bartrolí Victòria Oliu David Obrador

Geometria fractal i joc del caos Benoit Mandelbrot, 20 Nov 1924 a Varsòvia, Polònia Una experiència a l’aula: Geometria fractal Es pot fer a l’ESO Joc del Caos Triangle de Sierpinski Referència: Teresa Cortada (IES Angeleta Ferrer, Sant Cugat del Vallès) http://www.xtec.es/formaciotic/recursos/wiris/d112/cortada/index.htm

Polinomis i breu història de les cúbiques al renaixement italià Quando che’l cubo con le cose appresso se agguaglia a qualche numero discreto trovan dui altri differenti in esso. Da poi terrai questo per consueto che il lor produtto sempre sia eguale al terzo cubo delle cose neto, El residuo poi suo generale delli lor lati cubi ben sottratti varrà la tua cosa principale. In el secondo de codesti atti quando che’l cubo restasse lui solo tu osserverai quast’altri contratti, Del numero farai due tal part’à volo che l’una in l’altra si produca schietto el terzo cubo delle cose in stolo Dalla qual poi, per commun precetto torrai li lati cubi insieme gionti et cotal somma sarà il tuo concetto. El terzo poi de questi nostri conti se solve col secondo se ben guardi che per natura son quasi congionti. Questi trovai, et non con passi tardi nel mille cinquecente, quatro e trenta con fondamenti ben saldi e gagliardi Nella città dal mare intorno centa. Una experiència a l’aula: polinomis i història Es pot fer a Batxillerat Unitat didàctica: Polinomis Referència: Juli Jurado Llamas (IES Ribot i Serra, Sabadell.) http://www.xtec.es/aulanet/ud/mates/polinomis/ “Cardano y Tartaglia, las matemáticas en el renacimiento italkiano”, Francisco Martín Casalderrey, edit. Nivola