Descargar la presentación
La descarga está en progreso. Por favor, espere
Publicada porEnrique Acuña Modificado hace 4 años
1
L'ESCOLA AL SERVEI DE L'EMANCIPACIÓ DE L'ÉSSER HUMÀ
Jaume Martínez Bonafé Universitat de València ______ XIV JORNADES NOVADORS 2018
2
5 condicions per a l’emancipació
1. Educació amb subjecte 2. Educació educativa (emancipatòria) 3. Educació pública (i popular) 4. Educació situada (entranyada) 5. Educació (també) de la ciutat i una síntesi: 6. La pedagogia del desig
3
1. Educació amb subjecte
4
2. Educació educativa (emancipatòria) instrucció versus educació valor de canvi versus valor d’ús Freire: alfabetització crítica
5
3. Educació pública (i popular…i desitjada) _____ L’escola pública no és un servei, és un projecte polític de participació popular.
6
4. Educació situada (entranyada) ____ En el territori i en el desig _ Ecologia de sabers __ reformes versus REFORMA
7
5. Educació de/en la ciutat
«No parle de la Ciutat, sinó d'allò en el que a través d'ella ens hem convertit» Rainer Maria Rilke: Diario Florentino.
8
i una síntesi: 6. La pedagogia del desig
9
Gràcies per l’atenció. Preguntes. Comentaris. Crítiques
Gràcies per l’atenció!! Preguntes? Comentaris? Crítiques? El meu blog:
10
SUJETO CIUDADANÍA EMANCIPACIÓN
BOAVENTURA DE SOUSA SANTOS: LOS TRES PILARES DEL PARADIGMA DE LA MODERNIDAD SUJETO CIUDADANÍA EMANCIPACIÓN
11
SUJETO CIUDADANÍA EMANCIPACIÓN
BOAVENTURA DE SOUSA SANTOS: LOS TRES PILARES DEL PARADIGMA DE LA MODERNIDAD SUJETO CIUDADANÍA EMANCIPACIÓN
Presentaciones similares
© 2024 SlidePlayer.es Inc.
All rights reserved.