—Per què sempre s’embruta tant?

Slides:



Advertisements
Presentaciones similares
LOS LÍMITES DE LA EDUCACIÓN Alba Sánchez Canal Capítol 4: La paternidad responsable.
Advertisements

LECTURA DE FRASES 4.
Al vostre gust amb el  Amb so  CONTE PER A UNA NIT D’ESTELS.
X. Amb Jesús, per sempre, a la casa del Pare
CORAL DEL PARE CLARET.
NOSALTRES, AVUI, COM CLARET
Pràctiques de Psicopedagogia a Londres
CATECISME de la Conferència Episcopal Espanyola Jesús és el Senyor.
ESCOLA MUNICIPAL DE MÚSICA DE PUIG-REIG
Música d’ Advent A. Pärt Déu és amb nosaltres QUARTA SETMANA D’ADVENT.
LES PARAULES DOLCES.
Respostes saludables: la no medicalització
GPS.
18 de l’any cB Regina Preguem escoltant la lloança a les mans de Jesús (“Ad manus” de Buxtehude) que beneint Déu, fan que es multipliquin els Pans.
—Tinc molts i molts anys.
ESCOLA MUNICIPAL DE MÚSICA DE PUIG-REIG
—Tinc molts i molts anys.
—Aviat faré noranta anys.
—Per què sempre s’embruta tant?
—Falta alguna beguda a la licorera?
Música d’ Advent A. Pärt R E V I U R À ! SEGONA SETMANA D’ADVENT.
Del núvol lluminós es va sentir la veu del Pare:
L’ EUCARISTIA Monges de sant Benet de Montserrat.
Palau dels comptes de Pignatelli
TORRES DE DEFENSA A BEGUR.
EL POBLE DE LA FANTASIA.
TÈCNIQUES D’ESTUDI.
Aquí tens alguns consells que Bill Gates recentment va fer durant una conferència en un IES sobre les 11 coses que els estudiants no aprenen a l’escola.
EL REGNE ÉS ENMIG NOSTRE EL REGNE ÉS ENMIG NOSTRE
Un far a l’entrada anuncia la Setmana UNESCO
Llegendes sobre la Lluna
WEBQUEST WEB...QUÈ ? Alumnes de l’Escola ESTEL VALLSECA.
Proyect. Cap1 Cap3 Cap4.
El llibre de les bèsties Versió moderna de Roc Casagran
Celebració FINAL DE CURS.
LES LLETRES: VOCALS I CONSONANTS:
CAP DE CREUS.
Índex La composició de l’Univers L’origen de l’Univers Les galàxies
-FIGURA SEGONA SETMANA: JOSEP I MARIA DIMECRES 9 -FIGURA SEGONA SETMANA: JOSEP I MARIA SOMRIU, JA QUEDA POC PER CELEBRAR EL NAIXEMENT DE NEN JESÚS.
CONCURS.
Xino xano fins que arribem a la placeta de la font.
Descobreix la seva paraula.
Sempre que m’invoquis, t’escoltaré, et salvaré i tothom t’estimarà;
Obertura del VIII Centenari de la Fundació de l’Orde de les Germanes
Anem al Cap de Creus... I això ¿on para?.
XIII a Setmana de la solidaritat
DALI ESPAI FEM CULTURA.
ABBÀ, PARE ! PENTECOSTA 2007.
Automàtic o al vostre gust amb el 8 Amb so ¯
Gaudiu de la poesia dels nens i nenes de 4t
Religió Catòlica 2 Educació Primària.
A L’HOSTAL VIU LA MARTA FILLA DELS HOTALERS QUE ESTÀ MOLT ENAMORADA DE L’HEREU DELS PICALQUÈS
HABILITATS COMUNICATIVES
“Senyor, ensenya’m a ser feliç i a donar pau”
US PRESENTEM EL CONTE DE LES SET CABRETES I EL LLOP.
HANSEL I GRETEL Hansel i Gretel vivien amb el seu pare un pobre llenyataire i la cruel madrastra. Eren tan pobres que gairebé ja no tenien ni menjar per.

AQUESTA QUARESMA TU POTS SER MÉS!
“NO TINGUIS POR, QUE JO SÓC AMB TU”
La “Música callada” de F. Mompou convida a l’adoració
US PRESENTEM EL CONTE DE LES SET CABRETES I EL LLOP.
Al vostre gust amb el 8 Amb so ¯
ELS PLANETES.
Som humans. Per això a vegades….
El que ha passat està molt bé
Els sagraments.
Anem al Cap de Creus... I això ¿on para?.
¡FELICITATS! SI, ¡FELICITATS! I NO POSIS AQUESTA CARA.
Transició de diapositives manual
FESTA DEL PARE CLARET 2018.
Transcripción de la presentación:

—Per què sempre s’embruta tant? 9

—Per què sempre s’embruta tant? 9 No usa bates (Nou, sabates)

—No agafes l’ascensor? B —M’acabo d’estrenar.

—No agafes l’ascensor? B —M’acabo d’estrenar. No va bé (Nova Be)

Instrument musical LLUMINÓS I POLIT

Instrument musical LLUMINÓS I POLIT Clarinet (Clar i net)

P p P p P p p P p P p p P P P p p P p p p p P p P P … —Com t’agrada el cafè? P p P p P p p P p P p p P P P p p P p p p p P p P P …

Molt espès (Moltes pes) —Com t’agrada el cafè? P p P p P p p P p P p p P P P p p P p p p p P p P P … Molt espès (Moltes pes)

—Què estàs caçant? O ttt

—Què estàs caçant? O ttt Granotes (Gran O, tes)

País europeu ES QUEDAVA

País europeu ES QUEDAVA Romania (Romania)

—Què fa el teu fill a les colònies de l’escola?

—Què fa el teu fill a les colònies de l’escola? S’enyora (Senyora)

—D’on és, la Glòria? VOLS

—D’on és, la Glòria? VOLS De Sitges (Desitges)

Habitant d’una regió europea

Habitant d’una regió europea Eslau (És la u)

—On aniràs aquest cap de setmana? FLAIRE

—On aniràs aquest cap de setmana? FLAIRE A Roma (Aroma)

—Què m’has de dir, a mi? PARES

—Què m’has de dir, a mi? PARES A tu res (Atures)

Boja per tu N

Enamorada (Ena morada) Boja per tu N Enamorada (Ena morada)

—Trec foc pels queixals! Un cop d’ull M —Trec foc pels queixals!

Una mirada (Una M irada) Un cop d’ull M —Trec foc pels queixals! Una mirada (Una M irada)

—Prepari’m divuit cafès i… ZZZZZZZ

—Prepari’m divuit cafès i… ZZZZZZZ …setze tes (Set zetes)

—Com es diu el teu pare? Brillés

—Com es diu el teu pare? Brillés Lluís (Lluís)

Fi dels jeroglífics 3