Pla estratègic del Servei de Biblioteques

Slides:



Advertisements
Presentaciones similares
El Plan de Comunicación UPC Sostenible 2015
Advertisements

ELS EQUIPS D´ASSESSORAMENT PSICOPEDAGÒGIC
En la societat actual, i en un futur, tant les persones amb dèficit d’autonomia personal com la gent gran presenten necessitats diferents a l’hora d’optar.
i compra pública ambientalment correcta
Xarxa Productes de la terra
Programa del Dr. Joan-Francesc Pont per a la Direcció de l’Escola Universitària d’Estudis Empresarials JUNTA D’ESCOLA 1 d’abril de 2004 “El dubte no és.
La Consolidació de la Infermera com a Gestora de Casos
CRAI: Unitat de Procés Tècnic
ELS PLANS D’ACCIÓ TUTORIAL A LA UNIVERSITAT DE BARCELONA
SERVEI ATENEA CETIC suport a la docència abril 2016.
Escola de cuidadors. Escola de cuidadors Una mica d'Història.
La Planificació estratègica Territorial. De l’estratègia a l’Acció
La planificació estratègica al Campus de la
Pla per a la llengua i la cohesió social Pla educatiu d’entorn
Consultoria Cultura 2017 Març 2017 Wifi:.
Decret d’autonomia dels centres educatius
Consultoria Cultura 2018 Febrer 2018 Wifi: 1.
“…acompanyem al ciutadà en el decurs de la seva vida…”
Consultar programes i inscripció a
Models de Qualitat 17 d’Octubre de 2017.
1 organització, 3 estudis, 1600 aprenentatges
PROMOCIÓ DE L’OCUPACIÓ I L’AUTOOCUPACIÓ
El model EDC: De la inserció laboral a la gestió corporativa de la diversitat De les dificultats a les oportunitats empresarials.
Projecte d’Itineraris Formatius
TFG I – PROJECTE PROFESSIONAL
Model d’Acreditació i Qualitat en l’atenció
PLA DE FORMACIÓ DEL CENTRE
ANTECEDENTS El febrer de 2013 L’Hospitalet va iniciar un procés participatiu de reflexió estratègica amb la ciutadania per tal d’establir les bases de.
Decret d’autonomia dels centres educatius
SEEZ Formació en xarxa per a docents d’educació especial a la zona
BIBLIOTECA ESCOLAR PuntEdu Curs 2007/08
La creació del Consorci de Biblioteques de Barcelona Per Marta Clari
L’ACCIÓ TUTORIAL A LA FORMACIÓ PROFESSIONAL
PLA REACTIVACIÓ MUNICIPAL Ajuntament de Sant Pere de Ribes
Implementació d’instruments per a la millora
Equip d’Inserció Laboral Comunitat Terapèutica del Maresme
PROJECTE D’IMPLANTACIÓ SISTEMA DE GESTIÓ PER COMPETÈNCIES (SGC)
Presentació Cadena de Valor
Implantació d'un sistema de gestió EMAS a la UPC.
PROCÉS DE SEGUIMENT DE LES TITULACIONS UNIVERSITÀRIES
Pla estratègic de desenvolupament econòmic local i l’ocupació del Vallès Oriental ( ) Presentació del Pla de treball Consell d’Alcaldes del.
Serveis de Formació.
Què és el SAL?. Vint-i-cinc anys del Servei d'Assessorament Lingüístic del Consell Insular de Menorca.
Personalització del Procés d’Aprenentatge en Entorns Virtuals
La imatge corporativa Una eina fonamental en l’actualitat
Equip d’Assessorament i Orientació Psicopedagògica EAP DE SANT ANDREU
La proximitat en comunicació
Suports en l’elaboració del Projecte Educatiu de Centre
ENQUESTA DE SATISFACCIÓ INTERNA COM A EINA DE GESTIÓ COMPLEMENTÀRIA
CRAI: Unitat de Serveis a Usuaris
MODEL ADMINISTRATIU I DE GESTIÓ
la gestió hospitalària a través dels processos
CRAI: definició i estructura
ELS AMBIENTS A EDUCACIÓ INFANTIL
Pla Integral de Salut Mental
Jornades i sessions tècniques 2010
I Jornades de Mobilitat Internacional del PAS
DOSSIER DE PREMSA Resultats OPE 2010, projectes actuals i reptes de futur Manlleu, 6 de juliol de 2011 Per a més informació: Gabinet de Comunicació T.:
eina de gestió de la qualitat i de la comunicació interna
CRAI: Unitat de Docència
ESTRATÈGIES I OBJECTIUS
HOSPITAL CLÍNIC BARCELONA El Marc i Pla d’implementació del Pla Estratègic Novembre 2016.
Recursos d'informació en globalització i sostenibilitat
READ ON PROJECTE DE COPROGRAMACIÓ D’ACCIONS DE CREACIÓ LITERÀRIA PER A JOVES A LES BIBLIOTEQUES.
Presentació de resultats
Pla d’Ordenació de les estructures administratives i de gestió de: - Servei de Gestió de la Recerca, de la Oficina de Projectes Internacionals de Recerca,
que necessites saber de la Biblioteca
Eixos i línies estratègiques
Biblioteca escolar “puntedu”, espai de coneixement i aprenentatge
Servei Educatiu Baix Llobregat 5 EAP B 07 Cornellà-St.J.Despí
Transcripción de la presentación:

Pla estratègic del Servei de Biblioteques 2011-2014 Joan Gómez Escofet Director del Servei de Biblioteques 21 de juny de 2011

Antecedents Més de 20 anys de gestió per objectius Plans estratègics previs: 2003-2006 i 2008-2010

Enquestes de satisfacció

Enquesta 2010 Coneixement dels serveis

Enquesta 2010 Ús dels serveis

Enquesta 2010 Valoració dels serveis

Valoració general

Evolució de la satisfacció global

Procés d’elaboració del Pla estratègic 2011-2014 2010 Juny Disseny de la metodologia Juliol- Octubre Estudi d’altres plans estratègics i d’articles sobre noves tendències en planificació bibliotecària. Novembre-Desembre Realització de l’enquesta de satisfacció d’usuaris. Anàlisi de documentació: Avaluació del Pla estratègic del SdB 2007-2010 Resultat de l’enquesta de satisfacció d’usuaris del SdB 2010 Pla director UAB 2010-2012 Objectius de la Gerència 2011 Objectius CBUC 2011

Procés d’elaboració del Pla estratègic 2011-2014 Gener – Febrer Tres sessions participatives amb usuaris per tal de copsar les seves necessitats: alumnes, professors i investigadors i responsables de l’àmbit gerencial. Determinació de les línies estratègiques. Març Desenvolupament de les quatre línies estratègiques. Redacció del Pla  Abril - Juny  Presentació a la Comissió d’Investigació de la Universitat Revisió del document per l’Equip de Govern de la Universitat Aprovació per la Comissió d’Investigació de la Universitat

Missió La Missió del SERVEI DE BIBLIOTEQUES és proveir de recursos informatius i serveis de màxima qualitat en funció dels objectius d’excel·lència de la UAB en l’educació, la recerca, la innovació i la transferència de coneixement.

Visió Les biblioteques de la UAB són el millor aliat digital per a l’assoliment dels objectius d’excel·lència de la UAB en l’educació, la recerca, la innovació i la transferència de coneixement.

Valors Orientació a l'usuari  La satisfacció de les necessitats i expectatives dels nostres usuaris és l'eix central de les nostres activitats   Millora contínua  Innovació i cerca sistemàtica de la millora de l'eficiència i l'eficàcia L'excel·lència l'assolim amb el treball en equip i la cooperació bibliotecària

Eixos estratègics L’eix de les aliances L’eix dels usuaris  Personalització de l’atenció i dels serveis Simplificació de l’accés a la informació Comunicació i visibilitat dels serveis Escolta activa de les seves necessitats L’eix de les infraestructures  Espais i equipaments adaptats a les necessitats diverses Actualització i innovació tecnològica L’eix de les aliances Creació de sinèrgies institucionals Cooperació per a la sostenibilitat dels recursos Treball en col·laboració amb agents externs Rendició de comptes a la societat L’eix de la gestió  Qualitat i millora continua Equip humà ben preparat Optimització dels processos i de la comunicació

Objectius Estratègics 1. Innovar i comunicar els serveis, d’acord amb les necessitats de les diferents tipologies d’usuaris 2. Repensar els espais, adequant-los als usos derivats del nou entorn educatiu 3. Potenciar les aliances, externes i internes, per a aconseguir recursos i millorar els serveis 4. Fer evolucionar l’organització i l’equip, per tal d’abordar els reptes derivats del paper canviant de la Biblioteca en relació amb els seus usuaris

Quadre-Resum 4 15 44 Objectius estratègics Accions Línies estratègiques 15 Objectius estratègics 44 Accions 21 Indicadors

La Biblioteca, el teu aliat digital Imatge: The eBook store (http://bookbuyer.wordpress.com/)