P l a d’a c t u a c i ó 2011 Biblioteca B e l l v i t g e

Slides:



Advertisements
Presentaciones similares
Pla de Recursos Humans per al mandat
Advertisements

Programa de Transició Escola Treball
Xarxa Productes de la terra
P l a d’ a c c i ó 2012 Biblioteca B e l l v i t g e
Podeu posar una foto del vostre centre
Pla estratègic del Servei de Biblioteques
SEMINARI: L’ORIENTACIÓ I LA PREVENCIÓ DE L’ABANDONAMENT ESCOLAR ALS CENTRES D’ADULTS. CURS Grup 1 La informació dels centres d’adults.
CRAI: Unitat de Procés Tècnic
Taula sectorial de Gent gran en risc Avaluació i línies de treball
Reflexions al fil de l’Euneos
AMPA 2.0 ? AMPA escola IPSE de Barcelona
Els recursos de la TET. Un punt de partida.
1 u n i t a t El departament de Recursos Humans.
SERVEI DE SUPORT PRELABORAL a les escoles 1 1.
Presentació dels resultats de la primera fase del projecte PLANS DOCENTS i MATERIALS BÀSICS Barcelona, 22 setembre de 2016.
Barris al dia 2014 I Comissió Cívica 1 d’abril de 2014.
Projecte d’Itineraris Formatius
TFG I – PROJECTE PROFESSIONAL
PLA DE FORMACIÓ DEL CENTRE
ESPAI DE REFLEXIÓ I DEBAT AMB JOVES UNIVERSITARIS INQUIETUDS NECESSITATS DEMANDES ROL DEL COL·LEGI ESPAI DE REFLEXIÓ I DEBAT AMB JOVES UNIVERSITARIS.
ANTECEDENTS El febrer de 2013 L’Hospitalet va iniciar un procés participatiu de reflexió estratègica amb la ciutadania per tal d’establir les bases de.
El marc normatiu La Llei 12/2007, d/11 d’octubre, de Serveis Socials i el Decret 202/2009, de 22 de desembre estableixen la creació d’òrgans de participació.
SEEZ Formació en xarxa per a docents d’educació especial a la zona
BIBLIOTECA ESCOLAR PuntEdu Curs 2007/08
La creació del Consorci de Biblioteques de Barcelona Per Marta Clari
IES CAN JOFRESA Terrassa PROCÉS D’ELABORACIÓ D’UN
Eines d’internet per al professorat d’EOI.
TROBADA D’ESPORTS d’octubre de 2016.
PLA REACTIVACIÓ MUNICIPAL Ajuntament de Sant Pere de Ribes
JOVE, PARTICIPA A SANTA EULÀLIA
DISSENY GRÀFIC D’UN PORTAL DE TRANSPARÈNCIA PER AJUNTAMENTS
PFZ de Cerdanyola ABRIL 2016.
2013.
Mitjà de Comunicació Local
XARXA D’ESCOLES PER LA SOSTENIBILITAT DE VIC
Pla local per la inclusió social de Santa Coloma de Gramenet
Pla local per la inclusió social de Santa Coloma de Gramenet
Participació electrònica a:
PRESENTACIÓ de MATARÓ RÀDIO
REUNIÓ DEL CONSELL D’ENTITATS I ASSOCIACIONS
Pla estratègic de desenvolupament econòmic local i l’ocupació del Vallès Oriental ( ) Presentació del Pla de treball Consell d’Alcaldes del.
ASSAMBLEA GENERAL ASSOCIACIÓ DE FAMÍLIES D’ALUMNES CURS 17/18
Resultats de l’Estudi 1Q 1R ESCOLA TÈCNICA SUPERIOR D’ENGINYERIA Curs Grau d’Eng.Elèctrica Grau d’Eng.Electrònica Ind. i Automàtica Grau d’Eng.Informàtica.
Coneixements i idees previs
MODEL DE QUALITAT DEL CONSELL COMARCAL DEL MARESME 27 d’abril 2006.
Taula sectorial de Diversitat funcional Avaluació i línies de treball
de Transferència Educativa
Suports en l’elaboració del Projecte Educatiu de Centre
INTEGRACIÓ DEL PROGRAMA D’ESCOLES VERDES DINS DE LA GESTIÓ DEL INSTITUT GIOLA Programa escoles verdes de la generalitat té com a objectius principals:
Recurs educatiu Europa
La literatura i les matemàtiques van de la mà.
MODEL ADMINISTRATIU I DE GESTIÓ
BIBLIOTECA ESCOLAR PuntEdu Curs 2007/08
CRAI: definició i estructura
Pla Integral de Salut Mental
I Jornades de Mobilitat Internacional del PAS
Protocol de funcionament intern del Consell Municipal de Serveis Socials de Santa Coloma de Gramenet Secretaria del Consell Municipal de Serveis Socials.
DOSSIER DE PREMSA Resultats OPE 2010, projectes actuals i reptes de futur Manlleu, 6 de juliol de 2011 Per a més informació: Gabinet de Comunicació T.:
Catàleg de llocs de treball del CPNL
CRAI: Unitat de Recerca
CRAI: Unitat de Docència
Anàlisi d’un lloc web implementant actualització del contingut
Recursos d'informació en globalització i sostenibilitat
Presentació de resultats
Àrea d’Atenció a les Persones
que necessites saber de la Biblioteca
IMPULS DE LA LECTURA FORMACIÓ
Biblioteca escolar “puntedu”, espai de coneixement i aprenentatge
2a JORNADA TAULES DE TREBALL
Àmbits d’organització i gestió de la formació
Transcripción de la presentación:

P l a d’a c t u a c i ó 2011 Biblioteca B e l l v i t g e Av. d’Amèrica, 69 08907 l’Hospitalet de Llobregat Tel. 932 641 572 b.hospitalet.b@diba.es P l a d’a c t u a c i ó 2011 Biblioteca Bellvitge Pla d’actuació 2011- Av- d’Amèrica, 69 – 08907 Tel. 932 641 572. a/e: b.hospitalet.b@diba.es

Missió La Biblioteca Bellvitge (BB) treballa per ser un centre de referència al voltant de les TIC ‘s i la cultura, al barri de Bellvitge. També difon i crea coneixements i eines (físiques i virtuals), per impulsar l’alfabetització informacional i l’aprenentatage al llarg de la vida de la comunitat a la que serveix. Així mateix ofereix espais públics de reflexió, trobada i intercanvi de coneixements. Visió La Biblioteca Bellvitge esdevindrà el centre de referència (tant presencial com virtual) al voltant de les TIC i de la cultura del barri de Bellvitge. Continuarà impulsant l’alfabetització informacional i l’aprenentage al llarg de la vida. I oferirà espais virtuals i presencials de reflexió, trobada i intercanvi de coneixement. Biblioteca Bellvitge Pla d’actuació 2007. C. de França, 41-49 08907 l’Hospitalet de Llobregat Tel. 93 335 3849 a/e: b.hospitalet.b@diba.es

4 6 8 11 Anàlisi estratègica Entorn Intern Amenaces Oportunitats Punts febles Punts forts - Manca d’un equip d’itinerants, que cobreixin les incidències del personal municipal. - Manca d’un treballador, que està en plantilla. - La crisi econòmica, amb la conseqüent retallada pressupostària. - Dependència del personal de 2 administracions diferents. - Situació al bell mig del barri en un edifici significatiu. - La BB comparteix equipament amb el Centre Cultural i Serveis Socials. - Barri amb un important teixit associatiu. - Aladí, catàleg més atractiu. - La crisi econòmica amb el conseqüent augment del consum de productes culturals gratuïts i necessitat de formació permanent.. - Treball transversal per mitjà de comissions - Terrassa tancada al públic. - Resolució lenta dels problemes de manteniment. - Absència d’un Pla d’emergència. - Nombroses incidències en els equipaments de les Sales multimèdia. - Envelliment de l’equipament informàtic. - Poc temps de treball a porta tancada, dificulta fer reunions i temps “per pensar”. - Sensació de que s’ha perdut una mica el tracte personalitzat amb l’usuari - Mobiliari i TV Chill out trencats - Equip molt professional i proactiu. - Suport d’una doble Xarxa - Recolzament de la Secció de Biblioteques de l’H. - PI de ciutat, diari i gratuït. - Gestió directa de part del pressupost municipal. - Fons actualitzat i nou. - Espai i mobiliari confortable. - Sales multimèdia. - Gestió per part de Punt Xarxa i implicació del CAU - Préstec de portàtils. - Espais novetosos, com Sala Chill out. 4 6 8 11

Èxit 12 14 15 17 Oportunitats Matriu de diagnosi estratègica Punts febles 12 14 ANÀLISI INTERNA Punts forts 15 17 Èxit Amenaces Oportunitats ANÀLISI EXTERNA Biblioteca Bellvitge Pla d’actuació 2007. C. de França, 41-49 08907 l’Hospitalet de Llobregat Tel. 93 335 3849 a/e: b.hospitalet.b@diba.es

Línies estratègiques de la Secció de Biblioteques de L’H. 1. Millorar la gestió de les biblioteques públiques. 2. Adequar els serveis i els programes de les biblioteques a les necessitats canviants de la població. 3. Implementar accions per atreure nous usuaris. 4. Millorar la difusió de les biblioteques, dels seus serveis i de les seves activitats. Biblioteca Bellvitge Pla d’actuació 2007. C. de França, 41-49 08907 l’Hospitalet de Llobregat Tel. 93 335 3849 a/e: b.hospitalet.b@diba.es

Línies estratègiques de la Biblioteca Bellvitge pel 2011 Millorar la gestió de les biblioteques públiques. - Millorar la metodologia i els procediments de treball - Investigar i imaginar nous recursos Adequar els serveis i els programes de les biblioteques a les necessitats canviants de la població. - Impulsar l’alfabetització informacional i l’aprenentatge al llarg de la vida - Tenir presència de la biblioteca i els seus serveis a la Web 2.0 3. Implementar accions per atreure nous usuaris. - Incrementar les relacions amb l’entorn - Incrementar els usuaris virtuals - Continuar amb les accions internes Millorar la difusió de les biblioteques, dels seus serveis i de les seves activitats. - Millorar la imatge, la difusió i la comunicació Biblioteca Bellvitge Pla d’actuació 2007. C. de França, 41-49 08907 l’Hospitalet de Llobregat Tel. 93 335 3849 a/e: b.hospitalet.b@diba.es 6

RESULTATS PLA D’ACTUACIO 2010.doc OBJECTIUS 2010 Resultats Veure document RESULTATS PLA D’ACTUACIO 2010.doc Biblioteca Bellvitge Pla d’actuació 2007. C. de França, 41-49 08907 l’Hospitalet de Llobregat Tel. 93 335 3849 a/e: b.hospitalet.b@diba.es

OBJECTIUS 2011 1. Millorar la gestió de la biblioteca. Eix estratègic: millorar la metodologia i els procediments de treball 1.1. Actualitzar i redefinir les tasques del personal. 1.2. Simplificar alguns processos tècnics, com el préstec de portàtils. 1.3. Actualitzar i crear alguns manuals de procediments. Eix estratègic: investigar i imaginar nous recursos. 1.4. Posar en ús la pissarra digital i la seva explotació. 1.5. Trobar i destinar temps per al personal per de treball intern, temps per “pensar”. 1.6. Cerca de patrocinadors per activitats de la BB 2. Adequar els serveis i els programes de la biblioteca a les necessitats canviants de la població. Eix estratègic: impulsar l’alafabetització informacional i l’aprenentatge al llarg de la vida 2.1. Aconseguir ser un centre col·laborar per tal de facilitar el certificat ACTIC 2.2. Redefinir els continguts dels cursos de les aules multimèdia en funció de les competències ACTIC. 2.3. Dissenyar noves activitats, sense repercussió en els pressupostos, al voltant de les TIC’s (parelles informàtiques) 2.4. Manteniment quatrimestral del Bloc Clica i aprèn 2.5. Adequar les infrastructures a les noves necessitats dels estudiants i ciutadans en general. (endolls) 2.6. Endegar noves activitats relacionades amb les noves demandes socials (Saturday morning) Eix estratègic: Tenir presència de la biblioteca i els seus serveis a la Web 2.0. 2.6. Estudiar la creació d’un perfil a facebook 2.7. Crear un compte a l’Spotify amb una selecció musical de la biblioteca (tancament, recomanacions, Chill out etc.). 2.8. Tenir presència a la wikipedia.

OBJECTIUS 2011 3. Implementar accions per atreure nous usuaris Eix estratègic: Incrementar les relacions amb l’entorn 3.1. Col·laboració amb entitats que duguin a terme projectes de cooperació social. 3.2. Establir contacte amb IES del barri per tal de dissenyar projectes cooperatius (manga, curts, cursos etc.). 3.3. Confeccionar un producte multimèdia útil per difondre la BB i els seus serveis. (curt, pps, prezi etc.) 3.4. Establir contacte amb tots els centres d’ensenyament del barri. Eix estratègic: Incrementar els usuaris virtuals 3.5.Dissenyar, crear i alimentar un bloc al voltant de la literatura. Eix estratègic: Continuar amb les accions internes 3.6. Organitzar activitats infantils de foment de la lectura i de promoció del fons de la biblioteca. (H.C i tallers) 3.7. Rentabilitazar els aparells portàtils de reproductors de DVD’s. 3.8. Donar suport a la creació artística en general i literària en concret. 3.9. Tornar a obrir als usuaris la terrassa (cinema a la fresca) 3.10. Reparar les cadires i la tele de la Sala Chill out. 3.11. Organitzar activitats per adults de foment de la lectura, tant escrita com visual (Club de lectura i cinefòrum) 3.12. Acabar la reparació de totes les infrastructures pendents i reforçar la il·luminació entre prestatgeries. 4. Millorar la difusió de les biblioteques, dels seus serveis i de les seves activitats. Eix estratègic: Millorar la imatge, la difusió i la comunicació 4.1. Confeccionar un manual de procediments d’imatge i difusió. 4.2. Crear un directori-diccionari amb les matèries dels documents que hi ha a la biblioteca. 4.3. Fer la retolació(petita) de la CDU de les prestatgeries 4.4. Expurgar el fons d’esports 4.5. Redefinir el fons especialitzat. 4.6. Revisió i Neteja a fons d’espais, tant físics com virtuals (BB). 4.7. Proposar sistemes virtuals de difusió i consulta de tots els cursos de formació que fan les biblioteques de la Xarxa (Google calendar). 4.8. Aprofitar foros professionals per difondre activitats de la BB.

1. Millorar la gestió de la biblioteca Objectius Propostes d’acció Referència Periodicitat Eix estratègic: millorar la metodologia i els procediments de treball 1.1. Actualitzar i redefinir les tasques del personal - Reunions amb els diferents equips de treball - Revisió del document tasques i funcions a la BB Equip 1r trimestre 1.2. Simplificar alguns processos tècnics - Estudiar la manera de fer més senzill el préstec de portàtils - Observar si hi ha d’altres processos tècnics que es poden simplificar Multimèdia (MM( Direcció 4rt trimestre 1.3. Actualitzar i crear alguns manuals de procediments (Mp) - Actualitzar: Mp estadístiques, MP multimedia, Mp publicacions periòdiques - Confeccionar: Mp imatge i difusió, Mp préstec - Document sobre cessió d’espais Seccions implicades Tot l’any Eix estratègic: investigar i imaginar nous recursos i maneres de treballar 1.4. Posar en ús la pissarra digital i la seva explotació Instal·lació drivers Formació interna Pluja d’idees MM 2n trimestre 1.5. Trobar i destinar temps per al personal per treball intern, per “pensar”. - Redistribució de les tasques del personal i llocs de treball, quan calgui, per alliberar a les persones que ho necessiten. 1.6. Cerca de patrocinadors per activitats de la BB Contacte amb el gerent del Gran Via 2 Implicació de la Secció Secció Biblioteca Bellvitge Pla d’actuació 2007. C. de França, 41-49 08907 l’Hospitalet de Llobregat Tel. 93 335 3849 a/e: b.hospitalet.b@diba.es

2. Adequar els serveis i els programes de la biblioteca a les necessitats canviants de la població Objectius Propostes d’acció Referència Periodicitat Eix estratègic: impulsar l’alfabetització informacional i l'aprenentatge al llarg de la vida 2.1. Aconseguir ser un centre col·laborador ACTIC i traslladar-ho a la Xarxa Visitar altres centres. Traslladar la proposta a la Xarxa. Informar de la proposta a tot l’equip. Cerca de memòries similars. Confecció de la memòria. Posada en marxa Secció Direcció Bibliotecàries MM 2n Trimestre 2.2. Redefinir els continguts dels cursos multimèdia en funció de les competències ACTIC Documentar-se sobre les competències ACTIC. Planificar els cursos en funció d’elles. Fer-ne difusió. Tot l’any 2.3. Dissenyar noves activitats, sense repercussió en els pressupostos, al voltant de les TIC. Intentar posar en marxa l’activitat “parelles informàtiques” Buscar recolzament exterior com per exemple alumnes d’IES, patrocinadors, escola d’adults, etc. 2n trimestre 2.4. Mantenir i actualitzar cada 4 mesos el bloc Clica i aprèn Creació de nous continguts. Actualització de continguts existents. Tres cops l’any 2.5. Adequar les infrastructures a les noves necessitats dels estudiants i ciutadans en general. Retallar finestres en els pannells de les taules de la S. Infantil per posar en ús els endolls. Demanar més endolls a tota la biblioteca. Buscar una solució per facilitar l'accés a ordinadors amb ofimàtica als nois i noies de 14-17 anys Equip 1r trimestre 2.6. Endegar noves activitats per a nens relacionades amb les noves demandes de formació. Posar en marxa els dissabtes l’activitat “Saturday morning”. Fer-ne la màxima difusió. SI

2. Adequar els serveis i els programes de la biblioteca a les necessitats canviants de la població Objectius Propostes d’acció Referència Periodicitat Eix estratègic: Aprofitar la Web 2.0 per transmissió de coneixement 2.7. Estudiar la creació d’un perfil a facebook Analitzar altres perfils de diferents biblioteques Fer el projecte. Presentar-lo a la comissió Web 2.0 Endegar-lo, si és pertinent Decidir les persones encarregades del manteniment. Direcció Bibliotecàries MM Nico (coordinació del manteniment) 2n trimestre 2.8. Crear un compte a l’Spotify amb una selecció musical de la biblioteca. Elaborar el projecte (ex. música Chill out, recomanacions, tancament etc.) Afegir accés a Internet als OPACS Sandra 3r trimestre 2.9. Tenir presència a la wikipèdia Analitzar les entrades d’altres biblioteques Traslladar la idea a la Xarxa Elaborar el projecte Secció

3. Implementar accions per atreure nous usuaris Objectius Propostes d’acció Referència Periodicitat Eix estratègic: incrementar les relacions amb l’entorn 3.1. Col·laboració amb entitats que duguin a terme projectes de cooperació social. Col·laboració amb la USF i llar d’infants “el passeig” Campanya de col·laboració amb la Parròquia San Joan Evangelista per recollir aliments per 150 famílies del barri Altres Equip Sandra 1r trimestre 3.2. Establir contacte amb IES del barri per tal de dissenyar projectes cooperatius (manga, curts, cursos etc.). Establir els contactes Proposar possibles projectes cooperatius, execució d’un curt sobre la BB, pràctiques en formació a usuaris en TIC, activitats al voltant del manga etc.. Direcció 3.3. Confeccionar un producte multimèdia útil per difondre la BB i els seus serveis. (curt, pps, prezi etc.) Estudiar el millor canal d’execució, curt, pps, prezi etc.. Confeccionar el guió Disseny gràfic Execució i difusió Part de l’ equip (a concretar) 3r trimestre 3.4. Establir contacte amb tots els centres d’ensenyament del barri. Triar el millor canal per al contacte Confeccionar material, si cal Establir el contacte Sala Infantil (SI) 4rt trimestre Eix estratègic: incrementar els usuaris virtuals 3.5.Dissenyar, crear i alimentar un bloc al voltant de la literatura. Documentar-se sobre projectes similars Confecció del projecte Presentació a la comissió Web 2.0. per a la seva aprovació. Disseny, si és pertinent Pla d’actualització i manteniment. MM Equip llibrefòrum Bibliotecàries (manteniment) 4rt trimestre

3. Implementar accions per atreure nous usuaris Objectius Propostes d’acció Referència Periodicitat Eix estratègic: Continuar amb les accions internes 3.6. Organitzar activitats infantils de foment de la lectura i de promoció del fons de la biblioteca. (H.C i tallers), al voltant d’un centre d’interès. - Confeccionar un projecte amb un centre d’interès anual. - Continuar amb l’ hora del conte mensual al llarg de tot l’any - Continuar amb els Taller de difusió del fons de coneixements infantil al llarg de tot l’any. Sala infantil Tot l’any 3.7. Rentabilitazar els aparells portàtils de reproductors de DVD’s - Oferir el material a la Xarxa - Implementar el préstec a domicili dels que quedin Equip Direcció 2n trimestre 3.8. Donar suport a la creació artística en general i literària en concret. Continuar amb el concurs literari de llibres infantils Continuar amb el concurs de punts de llibres Continuar amb la col·laboració amb l’associació poètica Luz de luna Bibliotecàries 3.9. Tornar a obrir als usuaris la terrassa (cinema a la fresca) Investigar l’actual situació normativa de la Terrassa Reunions polítiques Demanar les oportunes modificacions Obertura Secció 4rt trimestres 3.10. Reparar les cadires i la tele de la Sala Chill out. - Confecció dels informes oportuns - Petició 1r trimestre 3.11. Organitzar activitats per adults de foment de la lectura, tant escrita com visual (Club de lectura i cinefòrum) - Continuar amb el Club de Lectura mensual - Continuar amb el Cinefòrum mensual Equip lllibrefòroum David Oscar Chuecos 1r, 2n i 4rt trimestre 3.12. Acabar la reparació de totes les infrastructures pendents i reforçar la il·luminació entre prestatgeries. - Confecció dels partes pertinents - Execució de les accions necessàries Manteniment 3r trimestre

4. Millorar la difusió de les biblioteques, dels seus serveis i de les seves activitats. Objectius Propostes d’acció Referència Periodicitat Eix estratègic: Millorar la imatge, la difusió i la comunicació 4.1. Confeccionar un manual de procediments d’imatge i difusió. - Establir l’equip - Confecció del manual Direcció Grace Nico Natàlia 2n trimestre 4.2. Crear un directori-diccionari amb les matèries dels documents que hi ha a la biblioteca. Establir l’equip Confeccionar els continguts Confeccionar el disseny Impressió i difusió David Bibliotecàries 3r trimestre 4.3. Fer la retolació(petita) de la CDU de les prestatgeries Demanar pressupost Presentar pressupost a la Secció 4.4. Expurgar el fons de la biblioteca Elaborar document “política d’expurg de la BB” Planificació (començar per la secció d’esports) Execució Equip 4.5. Redefinir el fons especialitzat. - Redefinició del fons - Compra 4.6. Revisió i Neteja a fons d’espais, tant físics com virtuals (BB). - Neteja virtual - Neteja física 1r trimestre 4.7. Proposar sistemes virtuals de difusió i consulta de tots els cursos de formació que fan les biblioteques de la Xarxa (Google calendar). - Proposta a la Xarxa - Calendari comú MM 4.8. Aprofitar foros professionals per difondre activitats de la biblioteca Participació en l’ Escola d’hivern Preparar la presentació Exposició

INDICADORS Sistema de Control de Gestió 1. Millorar la gestió de la biblioteca. Eix estratègic: millorar la metodologia i els procediments de treball 1.1. Actualitzar i redefinir les tasques del personal. √ 1: Document actualitzat. 1.2. Simplificar alguns processos tècnics, com el préstec de portàtils. √ 2:Préstec més àgil 1.3. Actualitzar i crear alguns manuals de procediments. √ 3: Manuals nous i manuals actualitzats Eix estratègic: investigar i imaginar nous recursos. 1.4. Posar en ús la pissarra digital i la seva explotació. √ 4: Equip format i pissarra en ús 1.5. Trobar i destinar temps per al personal de treball intern, temps per “pensar”.√ 5: Nombre d’hores destinades/ mesos 1.6. Cerca de patrocinadors per a activitats de la biblioteca 2. Adequar els serveis i els programes de la biblioteca a les necessitats canviants de la població. Eix estratègic: impulsar l’alafabetització informacional i l’aprenentatge al llarg de la vida 2.1. Aconseguir ser un centre colaborar per tal de facilitar el certificat ACTIC √ 6: Centre col·laborador ACTIC 2.2. Redefinir els continguts dels cursos de les aules multimèdia en funció de les competències ACTIC. √ 7: Cursos 2.3. Dissenyar noves activitats, sense repercussió en els pressupostos, al voltant de les TIC’s (parelles informàtiques) √ 8: Catàleg de noves activitats. 2.4. Manteniment quatrimestral del Bloc Clica i aprèn personal. √ 9: Bloc actualitzat. 2.5. Adequar les infrastructures a les noves necessitats dels estudiants i ciutadans en general. (endolls) √ 10: Nombre de nous endolls útils + nombre d’ordinadors ofimàtica joves. 2.6. Endegar noves activitats relacionades amb les noves demandes socials (Saturday morning) √ 11: Número usuaris / número de sessions Eix estratègic: Tenir presència de la biblioteca i els seus serveis a la Web 2.0. 2.6. Estudiar la creació d’un perfil a facebook personal. √ 12: Nombre d’amics al perfil 2.7. Crear un compte a l’Spotify amb una selecció musical de la biblioteca (tancament, recomanacions, Chill out etc. ). √ 13: El compte 2.8. Tenir presència a la wikipedia. √ 14: L’entrada 3. Implementar accions per atreure nous usuaris Eix estratègic: Incrementar les relacions amb l’entorn 3.1. Col·laboració amb entitats que duguin a terme projectes de cooperació social. √ 15: Nombre de col·laboracions 3.2. Establir contacte amb IES del barri per tal de dissenyar projectes cooperatius (manga, curts, cursos etc.). √ 16: Nombre de projectes comuns 3.3. Confeccionar un producte multimèdia útil per difondre la BB i els seus serveis. (curt, pps, prezi etc.) √ 17: El producte multimèdia 3.4. Establir contacte amb tots els centres d’ensenyament del barri. √ 18: Nombre de centres del barri/ nombre de centres contactats . Eix estratègic: Incrementar els usuaris virtuals 3.5.Dissenyar, crear i alimentar un bloc al voltant de la literatura. √ 19: El bloc Eix estratègic: Continuar amb les accions internes 3.6. Organitzar activitats infantils de foment de la lectura i de promoció del fons de la biblioteca. (H.C i tallers) √ 20: Nombre d’activitats 3.7. Implementar el servei de préstec de DVD’s a casa √ 21: Nou servei de préstec 3.8. Donar suport a la creació artística en general i literària en concret √ 22: Nombre d’activitats. 3.9. Tornar a obrir als usuaris la terrassa (cinema a la fresca) √ 23: Terrassa oberta al públic 3.10. Reparar les cadires i la tele de la Sala Chill out. √ 24: Cadires i T V en funcionament. 3.11. Organitzar activitats per adults de foment de la lectura, tant escrita com visual (Club de lectura i cinefòrum) personal. √ 25: Nombre d’activitats 3.12. Acabar la reparació de totes les infrastructures pendents i reforçar la il·luminació entre prestatgeries. personal. √ 26: Inventari de temes resolts 4. Millorar la difusió de les biblioteques, dels seus serveis i de les seves activitats. Eix estratègic: Millorar la imatge, la difusió i la comunicació 4.1. Confeccionar un manual de procediments d’imatge i difusió. √ 27: El manual 4.2. Crear un directori-diccionari amb les matèries dels documents que hi ha a la biblioteca. √ 28: El directori-diccionari 4.3. Fer la retolació(petita) de la CDU de les prestatgeries√ 29: La retolació acabada 4.4. Expurgar el fons d’esports √ 30: L’expurg 4.5. Redefinir el fons especialitzat. √ 31: Document fons especialitzat BB 4.6. Revisió i Neteja a fons d’espais, tant físics com virtuals (BB). √ 32: Nombre d’espais revisats 4.7. Proposar sistemes virtuals de difusió i consulta de tots els cursos de formació que fan les biblioteques de la Xarxa (Google calendar). √ 33: El calendari 4.8. Aprofitar foros professionals per difondre activitats de la biblioteca √ 33: La presentació

PERIODICITAT SCG Sistema de Control de Gestió BB 1r timestre 2n trimestre 3r trimestre 4rt trimestre 1.1. 1.2. 1.3. 1.4. 1.5. 1.6. 2.1. 2.2. 2.3. 2.4. 2.5. 2.6. 2.7 2.8. 2.9. 3.1. 3.2. 3.3. 3.4. 3.5. 3.6. 3.7. 3.8. 3.9. 3.10. 3.11. 3.12. 4.1. 4.2. 4.3. 4.4. 4.5. 4.6. 4.7. 4.8.

Calendari de reunions ordinàries amb tot l’equip de la BB Gener Febrer Març Abril Maig Juny Juliol Agost Setem Oct. Nov. Des. 1 17 24 14 19 23 A concretar... Calendari de reunions de directors Gener Febrer Març Abril Maig Juny Juliol Agost Setem Oct. Nov. Des. Matí/ tarda 26 16 23 13 18 22 A concretar... Altres reunions (dates per concretar) . Trimestralment. Reunió de Zona . Reunions extraordinàries amb entitats del barri . Reunions extraordinàries amb altres serveis municipals . Reunions extraordinàries amb la Secció de Biblioteques l’H. . Reunions centres educatius . Reunions Punt Xarxa i Cau . Reunions possibles patrocinadors