CÉRVOLS 2017-2018 1.

Slides:



Advertisements
Presentaciones similares
6è. PRIMÀRIA Escola Gerbert d’Orlhac
Advertisements

CASAL D’ESTIU 2013 Reunió informativa.
REUNIÓ DE PARES P-3 7 de setembre de 2017
REUNIÓ DE FAMÍLIES CICLE SUPERIOR CURS 2016/2017
UNA TARDA QUALSEVOL D’UN DIA QUALSEVOL
BENVINGUTS 6é de Primària
Casal d’estiu 2016 Aquest estiu una màquina màgica ens permetrà convertir-nos en diferents personatges, com ara trapezistes, aviadors, bombers, científics,
REUNIÓ DE PARES P-4 7 de setembre de 2017
EL CATALÀ A TAULA CURSOS GRATUÏTS Informació i inscripcions
PROGRAMA D’ACTIVITATS D’ESTIU 2015
Podeu posar una foto del vostre centre
BENVINGUTS I BENVINGUDES
PROGRAMACIÓ Casal 2012 Amàlia Castillo
DECÀLEG D’HÀBITS SALUDABLES A L’ESCOLA
Reunió explicativa famílies
Reunió famílies Curs 2016/2017 ESCOLA SANT ÀNGEL.
Reunió famílies Curs 2017/2018 ESCOLA SANT ÀNGEL.
BENVINGUTS A FORMIGUES!
REUNIÓ INFORMATIVA.
CICLE D’EDUCACIÓ INFANTIL
BENVINGUTS I BENVINGUDES
El mercat ELS NENS I NENES DE P-4.
BENVINGUTS A ESQUIROLS!
CLASSE DELS POPS CURS
ACTIVITATS AQUÀTIQUES
Reunió famílies Curs 2015/2016 ESCOLA SANT ÀNGEL.
PETITS REPORTERS Títol.
GAUDÍ I LES SEVES MERAVELLES!
Informació Prèvia Casal.
GIRAFES I ELEFANTS CURS 2015/2016
BENVINGUTS A P3! REUNIÓ DE PARES CURS ESCOLA CAN LLOBET.
Casal d’estiu 2016 CAMPUS ESPORTIU
La Fórmula de l’estiu ...una investigació de la Dra. Led.
VIATGE FI DE CURS A JACA CURS 2016/17 4t ESO.
AMPA Escola Lola Anglada
Un dia a la classe de P.3 HÀBITS.
CAMPUS OLIMPIA 2017.
REUNIÓ P3 CURS
S.xx Els trotatemps CURS
BENVINGUTS A L’ESCOLA!! 28 de febrer de 2015.
PRE CAMPUS 2017.
REUNIÓ PARES I MARES CURS
DIADA DE LA PAU A SJO.
Treball DE SÍNTESI 1r ESO
4t C- Laura Madrià (subs. Toñi Ramírez)
CAMPUS OLIMPIA 2016.
CAMPUS OLIMPIA 2016.
Ignasi Melé i Farré Curs è.
L’avaluació com a motor de l’aprenentatge TALLER D’AVALUACIÓ A L’EDUCACIÓ PRIMÀRIA Primera sessió Març 2018.
Benvinguts a la Jornada de Portes Obertes
SETMANA DE LA PAU I LA SOLIDARITAT CLARET BARCELONA-2019
EDUCACIÓ INFANTIL CURS
REUNIÓ D´AULA P4 CURS
IES ANGELETA FERRER I SENSAT
ELS NENS I NENES DE P4 TREBALLEM EL PROJECTE DELS MONSTRES
Interacció escola - entorn.
Acollida ESO Curs 201 _-201 _ BENVINGUTS curs ESO Grup
BENVINGUTS A FORMIGUES!
BENVINGUDES I BENVINGUTS!!
QUI SOM? SOM UNA ASSOCIACIÓ SENSE ÀNIM DE LUCRE, QUE PRETÉN ACOSTAR LA CULTURA MUSICAL A TOTHOM.
CEIP Les Clisques Una experiència de Reutilització, Reciclatge
2n de primària Curs Escola La Serreta.
ELS AMBIENTS A EDUCACIÓ INFANTIL
BENVINGUTS A cérvols!.
P-5 Curs
CASAL D’ESTIU IL·LUSIONS 2016
CURS r.
BENVINGUTS !!!!.
Setmana de la Solidaritat 2010 – 2011 Escola Pública “Josep Carner” (Badalona) L’ EDUCACIÓ, UN FUTUR EN IGUALTAT: el que han de fer nens i nens de tot.
REUNIÓ PARES I MARES CURS
Transcripción de la presentación:

CÉRVOLS 2017-2018 1

Informació inici de curs AL: ANGLÈS MARTA: MÚSICA. MAYKEL: PSICOMOTRICITAT. MONTSE: : REFORÇOS, TALLER DE LECTO-ESCRIPTURA I CORDINACIÓ ED. INFANTIL SUSANA: REFORÇOS ELENA : TUTORA DOE: VALÈRIA 2

Informació inici de curs ENTRADA: 9.25/9.30 PRIMERA SETMANA AMB PARES. DESPRÉS ENTREN SOLS. A les 9,35 tanquem portes. MIGDIA: 13 h. (12.45) / 14.30 EVITAR DEIXAR NENS SOLS.ESPERAR MESTRA QUE ELS BAIXA. PREGUEM BON COMPORTAMENT AL VESTÍBUL. TARDA: 16.50 / 17.00. ES PREGA PUNTUALITAT A ENTRADA I SORTIDA. A les 17.oo els nens van a vestíbul amb la Maeva 3

assolir capacitats Explica’m i oblido. Ensenya’m i recordo. Involucra’m i aprenc . Benjamin Franklin Treballar pensant que no tots els nens tenen el mateixos interessos i capacitats per aprendre, és a dir que no tots aprenen de la mateixa manera . Howard Gardner 4

DESCOBERTA D’UN MATEIX I DELS ALTRES Autoconeixement i gestió de les emocions. Joc i moviment Educació afectiva ,emocional i social:contacte, autonomia,col·laboració,celebracions,hàbits saludables i consciència emocional. Assemblea diaria. Llibreta/(amb l’agenda) d’habits.emocions.l’estrella de la setmana...joc lliure... Psicomotricitat: Maykel dimarts bambes!! Coneixement del cos moviment, equilibri coordinaciól Piscina: dimecres 10.30 a 13 TOT MARCAT 5

DESCOBERTA DE L’ENTORN NATURAL I SOCIAL Ens acostem al món que l’envolta , el proper i llunya. Ampliació progressiva de les experiències d’interacció dels infants Construcció de coneixements sobre el medi físic i social EXPERIMENTAR INTERPRETAR RAONAR REPRESENTAR Projectes ESCOLA VERDA 6

LLENGUATGES OBSERVAR, ESCOLTAR I EXPERIMENTAR. PARLAR EXPRESSAR I COMUNICAR. INTERPRETAR REPRESENTAR I CREAR MUSICAL: Marta dimecres tarda ½ grup. Qualitats del so ritme cançó PLÀSTIC: Elena i Susana. Expressió i destresa manual. MATEMÀTIC:Elena i Montse. Una sessió diària (5-20-5) Entusiasmat. A través de la manipulació, observació i experimentació els nens passen del pensament concret al abstracta. VERBAL: Elena i Montse. Una sessió diària. Ludilletres ORAL ; competència lingüística, competència comunicativa. ESCRIT:Lecto-escriptura Procés individual;diferents nivells evolutius;procés maduratiu ANGLÈS: Al. 3 sessions a setmana, 2 grup i una ½ grup. 7

Dies especials i sortides 1r trimestre Castanyada 31-10/ st Cecilia 22-11/ festes Nadal Bosc de l’entorn/activitat musical/ construccions. 2n trimestre dia de la PAU 30 -01/ Carnestoltes 9-03 /projecte interdisciplinari –Les Olimpíades de Barcelona des de 19 de març (3 dies) Titelles musicals en anglès/ Atletisme 3r trimestre St Jordi 23-04/Festival fi de curs 21-06 Colònies/Rucs. 8

Comunicació/Compartició LLIBRET D’INFANTIL: Agenda INCIDÈNCIES,DIETES,SORTIDES…OBERTA SOBRE LA TAULA DEL COSTAT DE LA PORTA.! Llibreta d’hàbits –emocions MAIL: elenapallares@escolaloreig.cat ENTREVISTES : MÍNIM UNA AL CURS INFORMES: NADAL (ADAPTACIÓ) I JUNY. TELÈFON: 936 500 087. DEIXAR ENCÀRREC A MAEVA L’estrella de la setmana DUMA Compartir experiències DUMA/DENS/LlV/LlMat/LlP Bloc d’ Educació Infantil!!! 9

IMPORTANT RESPECTAR L’UNIFORMRE DE L’ESCOLA UNIFORME I....... BATA A DIARI A LA MOTXILLA, SE LA POSEN A L’ESCOLA. DILLUNS: PITET, GOT, CALÇAT BLAU MARÍ DIMARTS: CALÇAT D’ESPORT BLANC. DIMECRES: BOSSA PISCINA (ROBA INTERIOR, TOVALLOLA, XANCLETES, CASQUET BANY) COMENCEM EL 4/10 I MARXEM A LES 10.30 H. BANYADOR POSAT. CALÇAT D’ESPORT BLANC. AGENDA A BOSSETA DE PLÀSTIC. DIJOUS: PITET, CALÇAT BLAU MARÍ. DIVENDRES: CALÇAT BLAU MARÍ. (TORNEM GOT) ABRIC O ANORAC BLAU MARÍ D‘ESCOLA IMPORTANT RESPECTAR L’UNIFORMRE DE L’ESCOLA TOT MARCAT 10

Esmorzar a l’hora del pati Medicaments /malalties/- règims ASPECTES D’INTERÈS Esmorzar a l’hora del pati Medicaments /malalties/- règims Entrades i sortides/autocars/canvis de rutina/recollida fora d’horaris escolars.... 11

TOT MARCAT AMB NOM I COGNOM A LLOC VISIBLE. RECORDEM MOTXILLA MITJANA SENSE RODES ( HA DE CABRE L'EQUIPACIÓ DE PISCINA.) TOT MARCAT AMB NOM I COGNOM A LLOC VISIBLE. BETA A L’ABRIC QUE VE DE CASA ABRIC PATI: MILLOR QUE NO SIGUI BLAU, (EL TORNEM L’ÚLTIM DIVENDRES DE MES I EL PORTEN EL DILLUNS SEGÜENT) PORTEM BUFF ENLLOC DE BUFANDES, TAMPOC GUANTS. SORTIDES: CALÇAT D’ ESPORT JOGUINES: NO ES PODEN PORTAR. ANIVERSARIS: COCA POLLS: REVISAR FREQÜENTMENT. SI EN TROBEM ES TRUCA A CASA I ELS HEU DE VENIR A BUSCAR 12

Fomentar una actitud positiva cap els aprenentatges i cap a l’escola Per acabar Fomentar una actitud positiva cap els aprenentatges i cap a l’escola Tot els cursos són importants . Cal trobar l’equilibri entre el “no passa res és petit” i l’angoixa al fer comparacions i voler que aprengui més ràpid. Cada nen té el seu propi procés maduratiu i l’hem de respectar. QUE TINGUEM TOTS UN BON CURS 2017-2018 13