TAP E2 DE LES RESPOSTES A LES PROPOSTES

Slides:



Advertisements
Presentaciones similares
Página 1 Creade - LHH, Programes d´Outplacement. Página 2 Què és Creade - LHH ? Context Com ho fem Components bàsics Consultoría Visió Global Consultoría.
Advertisements

Del llenguatge visual al missatge visual Su Richardson Burnt Breakfast Adaptació d’una presentació de M. Acaso.
Portada. Portada Presentació: VEIEM I ESCOLTEM ALS EXPERTS Feu clic a sota.
Treball presentat per: Paula Rullán Sergio Torres Aina Iglesias
Resum Complements Verbals
PROJECTE A.V.A.C. Aprendre a Viure / Aprendre a Conviure
“ESCOLTA’M” La vinculació del tutor/a com a factor protector i alhora creador de resiliència en els infants de risc d’exclusió social.
Projecte - nou local Castellers de Sant Cugat
TPUd Encàrreg de l’escola per fer un taller que treballi específicament temes de sostenibilitat. Que en surtin PFCs amb un desenvolupament profund. Compartir.
Quin futur volem per al Baridà?
TAP PC(g) - TARDOR Construir sobre el construït Assignatures: Composició i Projectes Professors: Enric Granell, Xavier Perxas   OBJECTIUS.
APRENENT JUNTS.
Escola la Floresta Sant Cugat del Vallès.
TREBALLEM EL SISTEMA SOLAR
Universitat i RSE: com podem ajudar? Universitat Rovira i Virgili
Experimentam amb la ciència
UN MÓN MILLOR ÉS POSSIBLE
LA UNIÓ EUROPEA Activitat per aprendre els països membres de la Unió Europea, on estan situats i les seves capitals.
Una forma fàcil d'obtenir algunes fórmules
Pàgina John Stuart Mill ( ) 3.2 El problema de l’ésser humà: l’ésser humà progressiu La seva concepció de l’ésser humà combina elements.
TRIANGULANT L’AVALUACIÓ DE LES PRÀCTIQUES EXTERNES EN EL GRAU DE PEDAGOGIA.
CEIP – Pau Casals (Gràcia)
IMPLIQUEM A TOTES LES CLASSES EN EL NOSTRE PROJECTE
EL DIA SENSE COTXES 5è de Primària.
DIADA DE La pau i la no violència.
Manresa en Simbiosi Implantació d’un projecte de simbiosi industrial a Manresa Connectant indústria Creant oportunitats.
ANTECEDENTS El febrer de 2013 L’Hospitalet va iniciar un procés participatiu de reflexió estratègica amb la ciutadania per tal d’establir les bases de.
Descobrint un tresor amagat
SANT JOSEP ORIOL, ESCOLA PARTICIPATIVA I SOSTENIBLE
LA TUTORIA DE PROFESSORAT NOVELL QUÈ ÉS. PER A QUÈ SERVEIX
Eines d’internet per al professorat d’EOI.
La gestió per processos
OBJECTIUS TALLER Saber d’on partim (PRIMÀRIA) i cap a on anem (SECUNDÀRIA) Descobrir els principals CANVIS que es produeixen. Saber què implica el canvi.
Projecte d’estalvi energètic
(Re)Pensem-ho tot, construïm col·lectivament!
ELS SENTITS DEL PARE CLARET
PROJECTE M.E.S.S.I de la Vall d’Aro
Seminari d’Educació Especial
Objectiu Educatiu Trienni
DONES CUIDADORES. Realitat social i laboral
ENS TROBEM DE NOU.
TAP E2 DE LES RESPOSTES A LES PROPOSTES
ESTEM PREPARATS PER AFRONTAR L’ACP? Proposta d’itinerari d’Implantació
Títol de l’experiència:___________________________
L’avaluació com a motor de l’aprenentatge TALLER D’AVALUACIÓ A L’EDUCACIÓ PRIMÀRIA Primera sessió Març 2018.
1.
Pla estratègic de desenvolupament econòmic local i l’ocupació del Vallès Oriental ( ) Presentació del Pla de treball Consell d’Alcaldes del.
PRESSUPOST PARTICIPATIU
ORÍGENS DEL NOSTRE PARLAMENT VERD
ELS NOSTRES FILLS: COM AJUDAR-LOS A CRÉIXER
MODEL DE QUALITAT DEL CONSELL COMARCAL DEL MARESME 27 d’abril 2006.
SETMANA DE L'ENERGIA D'OCTUBRE 2005 Granollers L'ENERGIA A L'ESCOLA
ELS NENS I NENES DE P4 TREBALLEM EL PROJECTE DELS MONSTRES
Equip d’Assessorament i Orientació Psicopedagògica EAP DE SANT ANDREU
EL PROCÉS DE TRANSFORMACIÓ DE LES DUES ESCOLES
1. Què El Projecte, que possibilita la inserció sociolaboral dels joves, pretén: Fomentar i motivar els joves en la formació professional i l’educació.
CICLE INICIAL Visita a la Fundació CRAM
“L’ètica empresarial a les organitzacions sanitàries i socials”
EMBOLCALLS SOSTENIBLES
Comunicació efectiva amb infants
TPUd Encàrreg de l’escola per fer un taller que treballi específicament temes de sostenibilitat. Que en surtin PFCs amb un desenvolupament profund. Compartir.
Reunió amb centres adscrits
DOMINIQUES de l'ENSENYAMENT Presentació del CARÀCTER PROPI
Plantilla per realitzar un projecte
EL QUADRAT LES MARIETES.
Dona Kolors, Innovació social en costura
AL NOSTRE INSTITUT #AQUÍPROUBULLYING!
AL NOSTRE INSTITUT #AQUIPROUBULLYING!
Aprendre a Viure / Aprendre a Conviure
Transcripción de la presentación:

TAP E2 DE LES RESPOSTES A LES PROPOSTES Encàrreg de l’escola per fer un taller que treballi específicament temes de sostenibilitat. Que en surtin PFCs amb un desenvolupament profund. Compartir amb TAP E1

ACTITUD PROACTIVA Quin es l’objectiu? Aprendre a passar de una actitud passiva a proactiva.

ÚTIL Quin es l’objectiu? El taller reflexionarà sobre els conceptes d’utilitat i necessitat.

VIABLE Quin es l’objectiu? El taller formulara projectes que suguin; Viable economicament incluint una formula de finançament. Viable socialmentel incluint el procés de fer-ho viable. Viable ambientalmentincluintla mesura dels recursos que consumeix i discutir el seu cost

TRANSFORMADORA DE LA REALITAT PROPERA Quin es l’objectiu? El projecte es una transformacio fisica del seu entorn inmediat.

VALIDABLE Quin es l’objectiu? El projecte es validable TECNICAMENT, i SOCIALment

RETORN SOCIAL Quina es la consecuencia de les condicions anteriors? Que el taller produeixi un retorn social de la formacio dels arquitectes.

PREGUNTES Com ho farem? Aprendre a formular les preguntes pertinents

OPORTUNITATS Com ho farem? Aprendre a detectar oportunitats

On ho farem? Proper al nostre entorn inmediat, Sant Cugat.

Qui ho farem?

Qui ho farem?

Qui ho farem?

Qui ho farem?

Qui ho farem?

Qui ho farem?

Qui ho farem?

Qui ho farem?

Qui ho farem?

Qui ho farem?

Qui ho farem?

Qui ho farem?

COQUE CLARET DANI CALATAYUD ROGER TUDÓ ROBERT BRUFAU ALBERT CUCHÍ Qui ho farem?

Qui ho farem?

Qui ho farem?

Qui ho farem?

Qui ho farem?