Grup Estampacions Sabadell

Slides:



Advertisements
Presentaciones similares
Presentación Corporativa – FAURECIA 2005 Última actualización: 12 de septiembro de 2005 Un proveedor de equipamientos de automóvil de nivel mundial.
Advertisements

Criterios de rentabilidad en los concesionarios
Tema 11. Preparación de informes
Escobillas limpiaparabrisas
Ganadores: Automotrices Ranking de marcas ¿cómo se abordó cada categoría? Al preguntar por cada categoría se especificó que la misma incluye los.
Aquí otra creación realizada por Damaniel Cid I…. Chile AUTOS.
PAÍSES PARTICIPANTES ARGENTINA BRASIL ECUADOR MÉXICO PERÚ REPÚBLICA DOMINICANA.
Observatorio Impacto Exposición Mediática Industria Automotriz Mayo2014 Cra. 21 No Edificio Stuttgart Teléfonos: – Bogotá.
Antecedentes El fundador (1974) de STAR CAR es dueño de una empresa proveedora original de productos para GM, Chrysler y Nissan, Ford y VWM se crea en.
en el Comercio Internacional
PROGRAMACIÓN DE LLAVES Y MANDOS (MARCAS)
La nova eina per l'acer Daniel Fabregat
PRESENTACIÓ CONSORCI BIOPOL’H Comunicació - Consorci Biopol’H.
 REALIZADO POR: - Borja Gutiérrez. -Adrián Arroyo. -Andrea Toapanta.  CURSO: Bachirellerato 1ºD  FECHA: 8 de abril de 2011.
3ºB Esther Jaurrieta, Naiara Cintas, Elena Lenzano.
Coches de la Guardia Civil
EL MUNDO DEL MOTOR.
EL MUNDO DEL MOTOR.
DANIEL TORRALBO DEPARTAMENTO FORMACION TFS RAV 4 Verso 2013.
LA PROTECCIÓ DE LA PROPIETAT INTEL·LECTUAL DEL DISSENY INDUSTRIAL
LA INDÚSTRIA Geografia 3r ESO.
L’ÈPOCA DE L’IMPERIALISME
Els reptes de la indústria a Sant Boi de Llobregat
SISTEMES DE GESTIÓ ENERGÈTICA I AMBIENTAL: Àrea Medi Ambient i Eficiència Energètica
Portada. Portada Presentació: VEIEM I ESCOLTEM ALS EXPERTS Feu clic a sota.
Estratègies d'Internacionalització i Serveis d’ACC1Ó
Les noves tecnologies aplicades al transport
Galetes Birba Josep Nadal Agell Ricard Pons de la Cruz
Pla estratègic del Servei de Biblioteques
UNITAT 2.- L’EMPRESA I EL SEU DESENVOLUPAMEN
El Projecte Qualitat és la proposta pel canvi en el context de l’escola vers una cultura de la Qualitat que cerca la sistematizació com a procés per a.
Proposta EC: definició, objectius i pressupost
L’activitat econòmica i el patrimoni empresarial
La planificació estratègica al Campus de la
1 u n i t a t La funció comercial de l’empresa.
Presentació Programa ETP Corea i Japó
MEMÒRIA DE LA COOPERATIVA
El model EDC: De la inserció laboral a la gestió corporativa de la diversitat De les dificultats a les oportunitats empresarials.
Experiència de formació conjunta. Dep. Ensenyament i AEST
Cambra Oficial de Comerç i Indústria de Sabadell
ANTECEDENTS El febrer de 2013 L’Hospitalet va iniciar un procés participatiu de reflexió estratègica amb la ciutadania per tal d’establir les bases de.
Una història de la tecnologia
La gestió per valors Girona, 18 de febrer 2016.
Préstecs participatius per a emprenedors digitals culturals
Projecte d’estalvi energètic
REPUBLICA TXECA.
ELS MERCATS ESTRATÈGICS DE LES ARTS ESCÈNIQUES I LA MÚSICA A CATALUNYA
Projecte eTaller Disseny i implementació d’una aplicació de gestió web JEE per a petits tallers de reparació d’automòbils © Jaume López Diaz – Treball.
Inversió en l’operador espanyol Juliol 2016
Equips docents: Una forma diferent de fer docència
PROGRAMA D’ACTUACIÓ MUNICIPAL I PRESSUPOST 2010
TURISME ESTRANGER 2006 Catalunya, primera destinació del turisme estranger Canàries 16,4% Catalunya 25,7% Illes Balears 17,3% Resta de CCAA 9,9% C. Valenciana.
La IIª Revolució Industrial ( )
SISTEMES DE GESTIÓ ENERGÈTICA I AMBIENTAL: Àrea Medi Ambient i Eficiència Energètica
L’empresa com a sistema organitzat
Creixement econòmic de Liquats Vegetals: Presència als lineals de les grans distribuidores d’alimentació. Núria Arimany Anna Sabata Xavier Ferràs Petra.
SETMANA DE L'ENERGIA D'OCTUBRE 2005 Granollers L'ENERGIA A L'ESCOLA
Badalona, 1 de desembre de 2005
FEM SaluT 2018 UN PROJECTE DE PROMOCIÓ DE LA SaluT PER AL COL,LECTIU PROFESSIONAL DE L´HOSPITAL SANT RAFAEL.
Marcos Escolano, Carles Casamiquela i Adrià Doménech
Experiència de formació conjunta. Dep. Ensenyament i AEST
Baròmetre dels instruments de finances ètiques a l'Estat espanyol
DOSSIER DE PREMSA Resultats OPE 2010, projectes actuals i reptes de futur Manlleu, 6 de juliol de 2011 Per a més informació: Gabinet de Comunicació T.:
Els reptes de la indústria a Sant Boi de Llobregat
ESTRATÈGIES I OBJECTIUS
Informe Observatori Barcelona 2016
Les Oportunitats de nous tràfics ferroviaris al Corridor Mediterrani
PROGRAMA ELECTORAL FeSP-UGT Universitat de València
Dona Kolors, Innovació social en costura
Jornada d’Intercanvi d’Experiències Formatives a les EOI
Transcripción de la presentación:

Grup Estampacions Sabadell PROJECTE INDUSTRIAL REPÚBLICA TXECA 2003

Algunes Dades sobre el Grup Estampacions Sabadell

Presentació del Grup Grup Industrial format per 6 Unitats Productives, de capital Espanyol, familiar i de segona generació. Fundat al 1996, si bé l’empresa originària es va constituir al 1965. Empresa auxiliar del sector de l’Automoció. Xifra de negocis 2002: 175 Milions de €. Plantilla: 1.060 persones.

Activitat Industrial Producte Final Recerca i Desenvolupament Blanking Estampació i Embutició Matriueria Soldadura i Assemblatge Foneria Protecció Cataforesica Models i Prototips Producte Final Recerca i Desenvolupament

Grup Estampacions Sabadell Estructura Industrial Grup Estampacions Sabadell ESSA Palau Troquelcar ESSA Txec U.P. Polinyà U.P. Palau U.P. Almussafes U.P. Fonvasa

Localització Geogràfica Polinyà Fonvasa ESSA Txec Palau Troquelcar Praga Almussafes Barcelona Valencia

Productes Model Porex Fosa Peces Estampades Muntatge Peça amb KTL

Implantació a la República Txeca

Raons Estratègiques Objetiu Estratègic en 1995: Posicionament a Europa. Aproparnos als nostres Clientes.

¿Perquè la República Txeca? Consolidació en el mercat Alemany. Estar posicionat en mercats emergents. Propera incorporació a l’Unió Europea. País amb una forta tradició industrial. Costos laborals baixos.

Localització Clients Audi BMW Citroën Fiat Ford Honda Mazda Mercedes Benz Nissan Opel Peugeot Renault Seat SKODA Toyota Volkswagen Volvo

Processos d’Implantació 1 Fase Juny’95 Decisión de Internacionalización. Estudi de països. Decisió de la República Txeca. 2 Fase Juny’96 Decisió de l’ubicació de la fàbrica. Recerca de possibles proveïdors. 3 Fase Juliol’97 Aprobació definitiva del projecte d’implantació. Arrendament d’una fàbrica. Adecuació de les instal·lacions industrials. Contractació de personal. Stage de personal a Espanya.

Processos d’Implantació 4 Fase Febrer’98 Inici de la producció. - Plantilla: 35 persones - Facturació: 2 Mill. de €. 5 Fase Octubre’98 Maig’99 Decisió de construció d’una fàbrica pròpia. Inici d’aquesta construcció. 6 Fase Febrer’00 Inici de la producció a les noves instal·lacions. - Plantilla: 100 persones - Facturació: 6 Mill. de €..

Situació 2003 Activitat Industrial: Estampació metàl·lica i soldadura de conjunts. Superfície: 50.000 m . Instal·lacións: 13.000 m . Facturació: 9 mill. de €. Clients: AUDI, PSA, SKODA, TOYOTA, VW.

Localització

Nau Industrial

Algunes Decisions Preses... Involucrar a tot l’equip directiu. Desplaçar personal nostre a l’inici. Consolidar l’equip directiu txec. Formar a la plantilla a Espanya. Involucrar als clients en el nostre projecte.

Aventatges e Inconvenients de l’Implantació Aventatges Inconvenients Proximitat als clients centre europeus. Apertura mercat Txec. Experiència en país extranjer. Estalvi en costos logístics. Estalvis en costos laborals. Base consolidada per abordar nuevos projectes i ampliacions. Costos iniciales alts Idioma. Contractació del personal. Tràmits burocràtics.

Ajuts Embaixada d’España a Praga. Embaixada de la República Txeca. ICO-ICEX (financiació). COPCA (assessorament). COFIDES (financiació).