ordinària i extraordinària

Slides:



Advertisements
Presentaciones similares
La Biblioteca de Ciències Socials presenta:
Advertisements

d' a s s i s t è n c i a al g o v e r n l o c a l
ENTRENAMENT 400 M.LL ALEIX PORRAS
Vòlei Platja 2016.
i el que no es pot avaluar
Velocitat _ 2015 Àlex Mancheño.
Club d’Handbol Sant Llorenç
CONVOCATÒRIES ACCD 2011.
III Jornada de transport sanitari
REUNIÓ INFORMATIVA.
PRÀCTICA ESPORTIVA FORA D’HORARI ESCOLAR
Desenvolupament de la sessió:
CURS PRESENTACIÓ 20 de maig de 2014.
INFORMACIÓ PER A LES FAMÍLIES. 2n de BATX. Curs
I ARA, QUÈ PUC FER?.
ACTIVITATS EXTRAESCOLARS
Casal d’estiu 2016 CAMPUS ESPORTIU
AMPA Escola Lola Anglada
Circuit de gestió dels expedients del PROGRAMA DE CRÈDIT LOCAL 2018
Barris al dia 2014 I Comissió Cívica 1 d’abril de 2014.
PATINATGE ARTÍSTIC SANT JUST
Liquidació del Pressupost Exercici 2016
ST. Louis High School, Dublín (Irlanda)
PREMATRÍCULA PROVES ACCÉS UNIVERSITAT
Projecte de reestructuració de la LLIGA TERRITORIAL DE BARCELONA
Assemblea informativa 8 de gener de 2010
Reunió de pares i mares d’alumnes de segon de Batxillerat
Projecte d’Itineraris Formatius
REUNIÓ INFORMATIVA P. A. U Curs
DONOSTI CUP 2016.
UVic i Rosa Sensat Maig de 2013
DONOSTI CUP 2016.
COM FER FRONT A LA MANCA D’HABITATGE SOCIAL
BATXILLERAT ARTS ESCÈNIQUES
Cercle de comparació d’Esports Jornada de cloenda 15/12/2017
AMPA Pinediques de Taradell
ACTIVITATS EXTRAESCOLARS ESPORTIVES
COMISSIO PD DE CIÈNCIES DEL MAR CALENDARI DIPÒSIT TESIS CURS
Informe reclamacions CSI Global Any
Proposta d’activitats
REUNIÓ PARES I MARES CURS
L’orientació acadèmica i professional dels alumnes d’ESO:
AMPA PURIFICACIÓ SALAS
Presentació BATXILLERAT
Preinscripció a la UPF Curs 2017/18
REUNIÓ DEL CONSELL D’ENTITATS I ASSOCIACIONS
TECNOLOGIA.
PRESSUPOST PARTICIPATIU
Consulta popular sobre l’ARE a Can Riera de l’Aigua
MPGM Ciutat Meridiana Procés participatiu Gener 2019.
SI SI SI SI Full 2 1A. Informació / coordinació amb les Institucions
Jornada de Portes Obertes Diumenge 24 de març, Canet de Mar
Consum per substàncies per any (últim mes)
GROSSA DE CAP D’ANY 26 de setembre de 2013.
Taula d´horaris i preus Curs r
L’ANY LITÚRGIC..
EXTRALECTIVES Educació Infantil: P3 Curs
Taula d´horaris i preus Curs n
CASAL D’ESTIU 2015 Reunió informativa.
Taula d´horaris i preus Curs r
Anàlisi d’un lloc web implementant actualització del contingut
Commemoració del 8 de març: Jornades de les Dones
Taula d´horaris i preus Curs t
Taula d´horaris i preus Curs è i 6è
Curs de Llenguatge Administratiu Valencià Juli Martínez Amorós
La inserció laboral dels graduats de grau de la UPF
Procés participatiu per l’elaboració del Reglament de Participació Ciutadana de la Roca del Vallès _Gener de 2011_.
REUNIÓ PARES I MARES CURS
Residencia estudiants
ESTADA A L’EMPRESA AL BATXILLERAT
Transcripción de la presentación:

ordinària i extraordinària PATINATGE ARTÍSTIC SANT JUST Assemblea GENERAL ordinària i extraordinària 14 de setembre de 2010

ORDRE DEL DIA Presentació del P. A. Sant Just, Junta directiva i Entrenadors Grups d’entrenaments Normativa interna Equipament Activitats i competicions Nivells de patinatge Calendari 2011 i 2012 Ratificació nomenament de secretària Memòria temporada 2010 Evolució dels comptes període 2006-10 i previsió 2011-12 Comunicació i dades d’interès

Els primers Estatuts del P.A. SANT JUST van ser enregistrats al 1992 CLUB FUNDAT L’any 1969 42 anys d’història al servei del patinatge artístic a Sant Just Desvern Els primers Estatuts del P.A. SANT JUST van ser enregistrats al 1992 Agraïments a les persones que han treballat i treballen en la Junta des de l’any 1997-8.

PRESENTACIÓ JUNTA Junta Directiva actual en actiu des de l’octubre de 2004. Finalització mandat octubre 2012. Presidenta: Rosa Ma Garcia Vicepresidenta: Marta Vives Tresorera: Pilar Bellido Vocal: Marifé Berruezo Vocal: Roser Sanchez Aquesta és la Junta actual. El secretari va dimitir el passat mes de juliol i la persona proposada per aquest lloc s’ha de ratificar en l’assemblea d’avui.

PRESENTACIÓ ENTRENADORS Carlos Mur Coordinador Tècnic Dansa Esther Santos (Dansa) Individual Competició A Olga Benitez (Competició B) Omar Tejera (Competició C ) Noelia Garcia (Grup D) Laia i Vivien (Grups F1 i F2) Show Lorena i Esther (Show- Juvenil) Omar (Show Grans)

GRUPS D’ENTRENAMENT GRUPS F 1 i 2 GRUP D GRUP C COMPETICIÓ C F1: DE 5:00 A 5:45 F2: DE 5:45 A 6:30 DILLUNS I DIMECRES GRUP D DE 5:30 A 7:00 GRUP C COMPETICIÓ C DE 5:30 A 7:30 DILLUNS, DIMECRES I DIVENDRES GRUP B COMPETICIÓ B DE 5:30 A 8:00 DISSABTES DE 9:00 A 11:00 GRUP A COMPETICIÓ A DE 6:00 A 9:00 GRUP G SHOW-GRAN DIMARTS DE 20:30 A 22:30 (Esc. Montseny) DIMECRES DE 21 A 23 h (Bonaigua) DIJOUS DE 21 A 23 h (Esc Alemanya) GRUP H SHOW-JUVENIL DILLUNS DE 20:00 a 21:00 DIMECRES DE 19:45 A 21:00 (Bonaigua) DANSA D’11 A 12 DEL MATÍ DISSABTES (Bonaigua)

QUOTES TEMPORADA 2011-12 GRUP QUOTA PREU 2011-12 GRUP A (Carlos Mur) 159 € x 4 636 € GRUP B (Olga Benítez) 139 € x 4 556 € GRUP C (Omar Tejera) 114 € x4 456 € GRUP D (Noelia Garcia) 86,25 € x 4 345 € GRUP E (Laia i Vivien) GRUP F (Laia i Vivien) 52,5 € x 4 210 € GRUP G (Show-Petit) 162 € x 4 648 € GRUP H (Show-Juvenil) 70 € x 4 280 € GRUP H+A/B (Show-Juv i Individual) 205 € x 4 820 €

NORMATIVA INTERNA L’ús de mallot o similar és obligatori per a la pràctica del patinatge. No es pot menjar a la pista ni als vestuaris. No es permet la presència d’acompanyants a la pista ni a les grades o passadissos. Hi haurà entrenaments de portes obertes trimestralment. Són motiu de baixa: les absències reiterades i injustificades als entrenaments, proves i competicions el no pagament de les quotes És obligatori formalitzar la baixa Certificat mèdic d’aptitud esportiva obligatori. El Club no es fa responsable del material dipositat a la sala de patins.

EQUIPAMENT CLUB MALLOT DEL CLUB XANDALL MITGES i FUNDES POLAR

CONTACTES EQUIPAMENT SPORT SANT JUST (xandall del club) Tel. 93 372 82 53 Plaça Campreciós, 2 MALLOTS SANTOS (mallot oficial club) Tel. 981 26 71 47 Arteixo -A Coruña- L’ESTEL Tel. 93 427 44 36 C/ Canigó, 6 COSTURART Tel. 93 243 44 34 La Jota, 27

ACTIVITATS I COMPETICIONS PROVES FEDERATIVES, INTERCLUBS i CAMPIONATS DE CATEGORIES. FESTIVAL COMPETICIÓ INTERNA i PARTICIPACIÓ EN CAMPIONATS AMISTOSOS. LOTERIA DE NADAL. SOPAR D’ESTIU

NIVELLS EN PATINATGE ARTÍSTIC CATEGORIES Sènior Júnior Juvenil Cadet Infantil Aleví CERTIFICAT INICIACIÓ A INICIACIÓ B INICIACIÓ C

CALENDARI TEMPORADA 2011-12 2011 Trofeu Barcelona (24 i 25 set -infantil i benjamí- / 15 i 16 oct – cadet i junior) Campionat Catalunya Aleví i Benjamí: 1 i 2 doctubre Campionat d’Espanya Infantil: 7 i 8 d’octubre Proves Inic. A i Certificat: 7/8 d’octubre Festival de Tardor: diumenge 23 d’octubre o 6 de nov Copa d’Europa: 28 i 29 d’octubre Campionat d’Espanya Aleví: 28 i 29 d’octubre Trofeu final: 5 i 6 de novembre Campionat de Debutants 2011: 26 i 27 de novembre Gala Campions: 12 i 13 de desembre 2012 VII Campionat intern Sant Just (12 o 19 de febrer, a concretar segons calendari de Federació pendent de publicar) Campionats de Categories i Show (segons calendari de Federació pendent de publicació) 1a i 2ª fase Interclubs (dates a concretar entre març i maig) Proves iniciació C, B, A i Certificat (3 per nivell. Segons calendari de Federació pendent de publicació) Festival d’estiu: dissabte 30 de juny

2. Ratificació nomenament secretaria En data 11 de juliol el secretari de l’entitat, en Ramon Villalonga, presenta la seva renúncia voluntària com a secretari de la Junta del Patinatge Artístic Sant Just, càrrec que ocupava des d’octubre de 2004. Reunida la junta el 13 de juliol s’acorda per unanimitat anomenar la Marifé Berruezo Espejo, vocal de la Junta, com a nova secretària de l’entitat esportiva fins l’acabament de l’actual mandat en octubre de 2012. Es sotmet la proposta a l’assemblea per a la seva aprovació.

3. MEMÒRIA DE L'EXERCICI 2010 MEMÒRIA DE L’ACTIVITAT: Nombre d’inscripcions temp. 2009-10 i temp. 2010-11. Altes i baixes. Número de proves presentades i Ratio d’aprovats Campionats. Classificacions i pòdiums Esdeveniments destacats (Oficina d’entitats) MEMÒRIA ECONÒMICA Pressupost aprovat per al 2010 Comparativa 2010 / 2011

3. MEMÒRIA DE L'EXERCICI 2010 MEMÒRIA DE L’ACTIVITAT: Nombre d’inscripcions temp. 2009-10 i temp. 2010-11. Altes i baixes. Comença l’any amb les 78 inscripcions de la temporada 2009-10 Al final de la temporada (juliol de 2010) es donen de baixa 18 patinadores i s’inscriuen un total de 27 nous patinadors/es El nombre d’inscripcions al desembre de 2010 és de 85 patinadors.

3. MEMÒRIA DE L'EXERCICI 2010 MEMÒRIA DE L’ACTIVITAT: Número de proves presentades i Ratio d’aprovats El club ha presentat un total de 27 patinadors/es en 12 convocatòries al llarg de 2010. En total s’han pagat 75 inscripcions a Figures Obligatòries i a Lliure en els següents nivells: 16 de Certificat 19 d’Iniciació A 21 d’Iniciació B 19 d’Iniciació C. El ratio d’aprovats en Lliure va del 60% en Iniciació C al 20% en Certificat i augmenta lleugerament en Figures Obligatòries.

3. MEMÒRIA DE L'EXERCICI 2010 MEMÒRIA DE L’ACTIVITAT: Campionats. Classificacions i pòdiums Hem participat en un total de 21 fases de campionats de la federació i en 3 campionats amistosos. Un total de 37 patinadors/es han participat en la modalitat de Lliure i 41 ho han fet en Figures Obligatòries. Han obtingut un total de 15 pòdiums entre les dues modalitats.

3. MEMÒRIA DE L'EXERCICI 2010 MEMÒRIA DE L’ACTIVITAT: Esdeveniments destacats (Oficina d’entitats) El mes de novembre de 2010 s’inaugura la nova oficina d’entitats en el Complex La Bonaigua. Des de llavors les set entitats que formen part de l’AEESJD, el bàsquet, l’hoquei, l’handbol, la natació, futbol sala, patinatge i voleibol, tenen un espai on treballar per als seus esports compartint el servei de recepció i atenció als socis

3. MEMÒRIA DE L'EXERCICI 2010 MEMÒRIA ECONÒMICA Pressupost aprovat per al 2010 DESPESES 46.686 € ALTRES 9.008,23€ 19% INGRESOS 46.686 € AEESJD 2% Altres 3.005 € 11% SOUS i DIETES 68% SUBVENCIONS 6.415 € DESPESA FEDERATIVA 5.100€ 6% 14% QUOTES 37.266,5 € 80%

3. MEMÒRIA DE L'EXERCICI 2010 MEMÒRIA ECONÒMICA Comparativa 2010 / 2011 Pressupost 2010 46.686 € Resultats 2010 49.435 € Pressupost 2011 50.883 € Pressupost 2010 46.686 € Resultats 2010 49.938 € Pressupost 2011 50.883 €

4. EVOLUCIÓ DELS COMPTES DELS ANYS 2006 al 2010 i previsions

COMUNICACIÓ WEB: www.pasantjust.com OFICINA D’ENTITATS Tel. 670.218.579 E-mail: entitatsesportives@santjust.org JUNTA DIRECTIVA Tel. 629.30.33.94 E-mail: pasantjust@pasantjust.com

ASSEMBLEA GENERAL EXtraordinària Modificació dels estatuts. Es proposa la modificació dels estatuts de l’entitat per tal d’adaptar-los a la nova llei que fixa el mínim en tres persones per a formar la junta directiva i amplia la durada del mandat de les juntes directives a un mínim de 6 anys i un màxim de 8. Capítol III, article 9, punts 2 i 8 dels estatuts. Es proposa així mateix la modificació dels següents capítols : I, articles 2 i 3 II, article 6 punts 1, 5 i 6 III, articles 8 i 9 IV, article 11 VIII, article 43 IX , article 44

GRÀCIES PER LA VOSTRA ASSISTÈNCIA