Més enllà de les arts escèniques

Slides:



Advertisements
Presentaciones similares
Projecte Agrega. Què és el Projecte Agrega? El projecte Agrega és un projecte dirigit als membres de la comunitat educativa El projecte Agrega és un projecte.
Advertisements

Organització, funcionament i gestió dels centres docents públics Les competències bàsiques Jornada de participació Tarragona, Materials a càrrec.
Eso, CFGM i Batxillerats
SERVEI D’ORIENTACIÓ I ACOMPANYAMENT A LATRANSICIÓ. ESCOLA-TREBALL
MOBILITAT D’ESTUDIANTS ERASMUS
Ponència Una educació per a un nou país.
Xarxa Productes de la terra
Treball presentat per: Paula Rullán Sergio Torres Aina Iglesias
MEMÒRIA DELS SERVEIS SOCIALS DE L’AJUNTAMENT DE TORELLÓ. ANY 2010
Podeu posar una foto del vostre centre
“ESCOLTA’M” La vinculació del tutor/a com a factor protector i alhora creador de resiliència en els infants de risc d’exclusió social.
Pla estratègic del Servei de Biblioteques
Institut Lluís Domènech i Montaner
Taula sectorial de Gent gran en risc Avaluació i línies de treball
Aportacions Reintegrables per a empreses culturals.
George Friedrich Händel
Reflexions al fil de l’Euneos
BENVINGUTS/DES Institut Lluís Domènech i Montaner
El Projecte Qualitat és la proposta pel canvi en el context de l’escola vers una cultura de la Qualitat que cerca la sistematizació com a procés per a.
La programació en arquitectura: una eina per a la gestió de la inversió pública municipal El cicle inversor 23 de setembre de 2011.
Àrea de Serveis personals, Benestar i Famílies
Gestió eficient dels recursos en els equipaments escènics i musicals
Qui som? Escola concertada formada per una Cooperativa de mestres i una Associació Cultural Catalana Laica Ambient familiar, una sola línia Nivells educatius:
XARXA D’HORTS SOCIALS programa
1 organització, 3 estudis, 1600 aprenentatges
DGCEC - ICEC SERVEI DE DESENVOLUPAMENT EMPRESARIAL (SDE)
MÚSICA INSTRUMENTAL A PRIMÀRIA “violins i violoncels”
IMPLIQUEM A TOTES LES CLASSES EN EL NOSTRE PROJECTE
Col·laboracions i recerca de sinèrgies per a l'estructuració del sector: experiència de La Confederació II Trobada anual d’entitats del Club de Suport.
Impressions sensibles
Impressions sensibles
INTERVENCIÓ COMUNITÀRIA INTERCULTURAL
BATXILLERAT ARTS ESCÈNIQUES
D'AUTONOMIA DE CENTRES (DOGC 5/08)
DINÀMICA GENERAL DE LA POBLACIÓ
Projecte de difusió de les arts visuals al territori
JOVE, PARTICIPA A SANTA EULÀLIA
2. Sòcrates 2.1. La personalitat i la vida d’un filòsof singular
UNA MÀ DE COLORS SERVEI COMUNITARI.
DINÀMICA DELS FACTORS BIOLÒGICS: Grans grups d’edat
PRESENTACIÓ de MATARÓ RÀDIO
TECNOLOGIA.
PRESSUPOST PARTICIPATIU
DALI ESPAI FEM CULTURA.
Treball i aprenentatge en xarxa
Inici del curs setembre de 2018
INS Pedraforca 1r d’ESO Curs
EL PROCÉS DE TRANSFORMACIÓ DE LES DUES ESCOLES
Passes a seguir per iniciar un nou curs acadèmic en el GestIB
Jornada de Portes Obertes Diumenge 24 de març, Canet de Mar
Recurs educatiu Europa
BIBLIOTECA ESCOLAR PuntEdu Curs 2007/08
LES PIRÀMIDES Jordi i Andrea.
Eso, CFGM i CFGs i Batxillerats
Quin poble volem? CP Mare de Déu del Toro Es Mercadal
RODA DE PREMSA – Vic, 12 de setembre de 2011
Reunió amb centres adscrits
READ ON PROJECTE DE COPROGRAMACIÓ D’ACCIONS DE CREACIÓ LITERÀRIA PER A JOVES A LES BIBLIOTEQUES.
Plantilla per realitzar un projecte
EL TEATRE Per començar aquest projecte ens hem de situar. Què és això del teatre? Quan es va inventar? Quina ha estat la seva evolució al llarg de la.
DINÀMICA DELS FACTORS BIOLÒGICS
LA TERRASSA MUSICAL Projecte de recerca WEB.
Comentari d’un Mapa Històric
Anàlisi de la qualitat de vida de les persones majors a Mallorca
que necessites saber de la Biblioteca
Repte 1. Accessibilitat universal dels continguts culturals, espectacles Projectes actuals i propostes de futur.
ESPAI PER A CADA AJUNT.: visio i accions clau
TRETS DIFERENCIADORS 4t ESO
Biblioteca escolar “puntedu”, espai de coneixement i aprenentatge
Aproximació telemàtica a l’art contemporani: Comunicació, art i educació Modalitat A. Classificació: Educació artística. Educació Visual i Plàstica.
Transcripción de la presentación:

Més enllà de les arts escèniques

Creació i recerca de públic en arts escèniques

Creació i recerca de públic en arts escèniques

Programació arts escèniques Servei educatiu Servei educatiu Treball amb la comunitat Espai de reflexió i coneixement Evolució d’un equipament cultural d’arts escèniques municipal - Teatre - Música - Dansa - Òpera - Circ - Musicals - Bressol - Primària - 1r 2n ESO - 3r 4t ESO - Batxillerat - Col·lectius amb exclusió social - Col·lectius discapacitats - Gent gran

Treball amb les persones/ territori Creació de públic arts escèniques Servei educatiu

Per què dansa i òpera? 1.- Creació de públic L’any 2012La dansa suposa el 3,8% del total d’espectadors, i un decreixement del 17% respecte 2011. L’òpera representa 4,3% d’espectadors.

2.- Edat dels espectadors d’òpera i dansa Per què dansa i òpera? 2.- Edat dels espectadors d’òpera i dansa Amb un error del +/- 4% el 80% del públic que va assistir al espectacles de dansa al Kursaal l’any 2012 estava entre els 30 i 70 anys Amb un error del +/- 4% el 84,21% del públic que va assistir a l’òpera al Kursaal l’any 2012 tenia més de 50 anys.

1.- Què volem fer? 2.- Quins objectius volem assolir? 3.- Quin és el procés del projecte? 4.- Qui hi participa? 5.- Quin cost té? 6.- Com es financia?

Brundibar

2.- Quins objectius volem assolir? 3.- Quin és el procés del projecte? Brundibar 1.- Què volem fer? 2.- Quins objectius volem assolir? 3.- Quin és el procés del projecte? 4.- Qui hi participa? 5.- Quin cost té? 6.- Com es financia?