Haur eta Lehen Hezkuntzako Andoaingo Haur eta Lehen Hezkuntzako Euskal Eskola Publikoa Amara Berri Sarearen partaide Escuela Pública euskaldun de Andoain Educación Infantil y Primaria Integrante de la Red de Centros Amara Berri
ERAIKUNTZAK/ ERAIKUNTZAK Lehen Hezkuntza Bastero Kulturgunearen ondoan Edificio de Educación Primaria junto a Bastero Haur Hezkuntza Osasun Zentroaren atzekaldean Educación Infantil tras el Centro de Salud
ESKOLAZ KANPOKO JARDUERAK ZERBITZUAK / SERVICIOS GOIZTXOKO LUDOTECA (7:30etatik/9:00etara) JANGELA/ SIESTA COMEDOR/SIESTA (Siesta 2-3 urtekoentzat) GARRAIOA TRANSPORTE (dohan/ gratuito) BEKAK/ BECAS ESKOLAZ KANPOKO JARDUERAK EXTRAESCOLARES B. E./ A.E. Logopedak Fisioterapeutak Laguntzaileak ... ... ... ... ... ...
ORDUTEGIA / HORARIO 14:30 7:30 9:00 16:30 12:30 Ludoteka Ludoteca Klaseak Clases Jangela-siesta Comedor-siesta Klaseak Clases
TRATAMIENTO LINGÜÍSTICO HIZKUNTZ TRATAERA TRATAMIENTO LINGÜÍSTICO D EREDUA / MODELO D Ingelesaren ikasketa goiztiarra / Inglés aprendizaje temprano (4 URTEREKIN)
HEZKUNTZA EGITASMOA / PROYECTO EDUCATIVO NORTASUNA PERSONALIDAD ARLOKO IKASKETAK APRENDIZAJES DE AREAS GIZA HARREMANAK RELACIONES SOCIALES IKASLEA ALUMNO Giza baloreak Valores sociales Giza baloreak Valores sociales Giza baloreak Valores sociales Giza baloreak Bizikidetasuna begirunea elkartasuna ardura kritikotasuna Convivencia respeto solidaridad responsabilidad espíritu crítico
EUSKAL KULTURA ETA TRADIZIOAK CULTURA Y TRADICIONES VASCAS
Ikaslearen interesak eta motibazioak: jolasa helduaren imitazioa Intereses y motivación del alumno juego imitación del adulto
Indibidualizazioa Individualización Ikasle bakoitzak emozio, ahalmenak, eta gaitasun propioak ditu Individualización Cada alumno/a posee sus propias emociones, capaci-dades y habilidades
EZAUGARRI METODOLOGIKOAK CARACTERÍSTICAS METODOLÓGICAS Departamentos especializados Departamentu espezializatuak Programas de ciclo Ziklo programak Contextos complementarios y estables Kontestu osagarriak eta egonkorrak Todas las actividades tienen un para qué Ekintza guztiek dute zertarako bat Crítica constructiva como recurso de mejora Kritika eraikitzailea, garatzeko baliabidea Facilita el avance según el ritmo de cada uno Bakoitzaren erritmoa ahalbideratzen duena
EDUCACIÓN INFANTIL (2 años) HAUR HEZKUNTZA (2 urte) EDUCACIÓN INFANTIL (2 años) ETXEA LA CASA JOLASAK LOS JUEGOS SAIO KOLEKTIBOAK SESIONES COLECTIVAS JOLAS MOTORIKOA JUEGO MOTÓRICO PLASTIKA PLÁSTICA MUSIKA MÚSICA JOLAS PSIKOMOTOREA JUEGO PSICOMOTOR
HAUR HEZKUNTZA EDUCACIÓN INFANTIL
Adinka taldekatuak / Agrupados por edades HAUR HEZKUNTZA EDUCACIÓN INFANTIL Adinka taldekatuak / Agrupados por edades 5 urte 4 urte 3 urte 2 urte
Moldapen epea Periodo de adaptación
Leku berria ezagutzeko Moldapen epea Periodo de adaptación Leku berria ezagutzeko Para conocer el nuevo entorno
Irakaslekiko konfidantza izateko Moldapen epea Periodo de adaptación Irakaslekiko konfidantza izateko Para confiar en la profesora
Eskolakideak ezagutzeko Moldapen epea Periodo de adaptación Eskolakideak ezagutzeko Para conocer a los nuevos compañeros y compañeras
Etxekoengandik urrundu ahal izateko Moldapen epea Periodo de adaptación Etxekoengandik urrundu ahal izateko Para poder alejararme de las personas de confianza
IZEN EMATEA / INSCRIPCIÓN OTSAILAK 2-13 DEL 2 AL 13 DE FEBRERO DOCUMENTACIÓN: Fotocopia del Libro de Familia Empadronamiento Dos fotos Fotocopia del DNI de uno de los progenitores. DOKUMENTAZIOA: Familia Liburuaren fotokopia Errolda Agiria Bi argazki Guraso baten NANren fotokopia