ESCOLA DE PARES I MARES “El «oficio» de ser padre no se aprende en ningún sitio y es al mismo tiempo una de las tareas más delicadas que emprendemos los.

Slides:



Advertisements
Presentaciones similares
T4. MOTIVACIÓ i SATISFACCIÓ LABORAL
Advertisements

Taller para padres y madres
Generalitat de Catalunya Departament dEducació i Universitats QiMC Projecte de Qualitat i Millora Contínua INTRODUCCIÓ A LA QUALITAT EN UN CENTRE EDUCATIU.
Barcelona, 20 de novembre de 2010 Dr. Xavier Clèries El pacient té la paraula.
El valor afegit de les TIC a lEducació Infantil? Pere Marquès (2011). UAB - grupo DIM Para ampliar la información :
WEBS PER TREBALLAR A LAULA ELS DRETS HUMANS I DELS INFANTS.
IES JOAN RAMON BENAPRÈS 2n. Batxilletat B 11/12 JOSE LUIS AGUILAR SOTO
Tema 3 CULTURA i CLIMA LABORAL. T3. CULTURA I CLIMA LABORAL Objectius : Diferenciar entre clima i cultura Conèixer causes o factors que impulsen el clima.
LART A LESCOLA Trabajo realizado por el alumnado de P3 y P4.
APNABI1 ESPECIALISTAS DE APOYO EDUCATIVO Todo un reto profesional.
ÁREA DE CONVIVENCIA 1 Convivir en los Centros PORTAL DE CONVIVENCIA DE CONSEJERÍA DE EDUCACIÓN.
Tema 9. La unidad didáctica
CPEEE STA ROSA DE LIMA ESCUELA DE PADRES CURSO ESCOLAR
Jardín Vertical “Mejor ambiente, mejor escuela”
Micaela Sarquis Divina Pastora. Un mensaje: Para las personas que estas fiestas van a pasar solas, espero que encuentren una compañía. Un te quiero: A.
La Relación padres de Familia/Escuela Como es su papel en el S.XXI 3.
Alumna: Valeria Gil Arroyo
Projecte Agrega. Què és el Projecte Agrega? El projecte Agrega és un projecte dirigit als membres de la comunitat educativa El projecte Agrega és un projecte.
Estrategia para resolución de conflictos
Jornada Intercampus Japonès I: introducció a la llengua i l’escriptura japonesa.
WEBQUEST: aprenentatge a través d’Internet Rosabel Roig Vila Universitat d’Alacant.
ELS BLOCS I LA SEVA APLICACIÓ A L’AULA Recull de propostes sobre els usos didàctics dels blocs Material del Curs de l’Escola d’Estiu Virtual d’Espiral.
Ambientes centrados en el conocimiento Pensar y resolver problemas: habilidades del pensamiento Conocimientos, organización, planeación y pensamiento estratégico.
Saber o conocer. ¿Yo sé o yo conozco? Tocar la flauta.
NINGUNO.
El pare delegat d’aula. AMPA Enric Valor Castalla
Tendedero de los deseos
Presentació de la IoT Catalan Alliance
Un tipo de cemento para cada necesidad Integrantes:
EL DEBATE.
CATECISME de la Conferència Episcopal Espanyola Jesús és el Senyor.
XARXA DE DEBAT EDUCATIU
CURS DE MONITORS 2010 ANNA TORT
Podeu posar una foto del vostre centre
Papel del director en la construcción de la comunidad educativa
LA VIDA A LES COLÒNIES INDUSTRIALS
El Club de Futbol Femení de St.Roc DISSENYA EL BLOG DEL SEU EQUIP
Pla Integral de la Part Alta
ACTIVITATS EXTRAESCOLARS
GRUP DE PACIENTS AMB DIAGNÒSTIC D´ESCLEROSI MÚLTIPLE A L'A. B
L’AMIC RETROBAT MARC RIUS CASAN.
SETMANA SANTA Catequesi infantil – Parròquia Catedral de Sant Llorenç 2016.
PORTAFOLI AULA D’ACOLLIDA
Col·laboracions i recerca de sinèrgies per a l'estructuració del sector: experiència de La Confederació II Trobada anual d’entitats del Club de Suport.
INTERVENCIÓ COMUNITÀRIA INTERCULTURAL
SEEZ Formació en xarxa per a docents d’educació especial a la zona
PROJECTE EDUCATIU DE CENTRE
Eines d’internet per al professorat d’EOI.
TROBADA D’ESPORTS d’octubre de 2016.
I V GORA DE SALUT COMUNITÀRIA Lleida, 27 de maig de 2016 PRESENTACIÓ
LA PREGÀRIA AMB INFANTS (en 4 estacions)
El dia del cribratge d’alcohol a Catalunya, una estratègia de sensibilització en el marc del programa Beveu Menys Autors: Díaz Álvarez, Estela; Segura.
RACONS RECURS PEDAGÒGIC QUE PERMET CREAR ESPAIS DE JOC ORGANITZATS A L’AULA Amb els racons es simbolitza la realitat exterior i es recrea un escenari.
ESTRATÈGIES D’ÈXIT EDUCATIU GRUPS INTERACTIUS CEIP DR. ALEMANY.
Alumnes de 3r de Primària Curs 2016 – 2017
Promoure l’activitat física en alumnes d’aula oberta a través d’activitats a la natura en un projecte interdisciplinari Autor: VILLARREAL MORENO, Jose.
XARXA D’ESCOLES PER LA SOSTENIBILITAT DE VIC
Títol de l’experiència:___________________________
L’avaluació com a motor de l’aprenentatge TALLER D’AVALUACIÓ A L’EDUCACIÓ PRIMÀRIA Primera sessió Març 2018.
La Presència Educadora
EL FILL ÚNIC i la RELACIÓ ENTRE GERMANS
Taula sectorial de Diversitat funcional Avaluació i línies de treball
MPGM Ciutat Meridiana Procés participatiu Gener 2019.
CULTURA NÀUTICA I APRENDRE A NAVEGAR
Suports en l’elaboració del Projecte Educatiu de Centre
AFRODITA NOM : Sandra.
APORTACIONES DEL CONOCIMIENTO QUIMICO Y TECNOLOGICO NECESIDADES DEL SER HUMANO SALUD MEDIO AMBIENTE.
Jornada d’Intercanvi d’Experiències Formatives a les EOI
Aproximació telemàtica a l’art contemporani: Comunicació, art i educació Modalitat A. Classificació: Educació artística. Educació Visual i Plàstica.
Knowing by sharing ( Ens coneixem compartint)
Transcripción de la presentación:

ESCOLA DE PARES I MARES “El «oficio» de ser padre no se aprende en ningún sitio y es al mismo tiempo una de las tareas más delicadas que emprendemos los seres humanos.”

ESCOLA DE PARES I MARES DEFINICIÓ: Les Escoles de p/mares són espais d’aprentatge on l’intercanvi d’experiències i la reflexió col·lectiva es converteixen en ferramentes que permeteixen millorar els recursos educadors dels pares i mares.

ESCOLA DE PARES I MARES OBJECTIUS Servir de VIA DE REVISIÓ I APRENENTATGE per als pares i mares en temes relacionats amb l’educació. Potenciar la COMUNICACIÓ en la família. Augmentar la IMPLICACIÓ DELS PARES I MARES EN EL COL·LEGI, i en el procés educatiu dels seus fills, oferint-los camp concrets d’activitat. Reflexionar sobre les ESTRATÈGIES que utilitzem per a PREVINDRE DIFICULTATS de divers tipus.

ESCOLA DE PARES I MARES ¿A QUI VA DIRIGIDA? A tots els pares i mares que están disposats a reflexionar i aportar idees per a l’educació dels fills.

ESCOLA DE PARES I MARES CONTINGUTS: Els continguts es deriven del interés del grup. “Sólo existen buenas Escuelas de padres y madres cuando se ajustan a las necesidades de sus integrantes y realizan aportaciones útiles y positivas.”

ESCOLA DE PARES I MARES METODOLOGIA L’Escola de Pares i mares es un espai obert de diàlec on es contrasta les diferents experiències educatives amb altres pares. Es realitzen diversos tipus d’activitats: dinàmiques de grup, reflexió en grups, debats, tècniques de resolució de conflictes...