Biblioteca Rosa Sensat Novetats bibliogràfiques Novembre desembre 2012.

Slides:



Advertisements
Presentaciones similares
PROGRAMA INFANCIA.
Advertisements

Tema 3 EL CURRÍCULUM Mª José Carrasco.
OBSERVATORIO PARA LA CONVIVENCIA ESCOLAR EN ANDALUCÍA
Utilización educativa de Internet
Año 2012: ¡Mas de niños! Desde hace más de 20 años Cataluña, Salamanca, Parla, Valladolid, Caracas, México D.C., Mainz…
MUSEO DE ANTIOQUIA.
“DIRIGE TU ORQUESTA” ALUMNO: JULIO MULERO GARCÍA. ASIGNATURA: TIC’s
DAVID SUMIACHER D´ANGELO
Política de Uso de Nuevas Tecnologías
El caracol dormilón Cuento adaptado para niños con baja visión
El cumpleaños de Juan Departamento de Didáctica de la Expresión Musical, Plástica y Corporal Facultad de Ciencias de la Educación – Universidad de Málaga.
El día y la noche Departamento de Didáctica de la Expresión Musical, Plástica y Corporal Facultad de Ciencias de la Educación – Universidad de Málaga CEP.
La Granja Naranja Departamento de Didáctica de la Expresión Musical, Plástica y Corporal Facultad de Ciencias de la Educación – Universidad de Málaga CEP.
Didáctica General. BLOQUE IV. Componentes curriculares.
¿Qué queremos? Que nuestros centros se transformen en organizaciones proactivas al cambio Que sean capaces de gestionar y crear conocimientos conforme.
CONSEJERÍA DE EDUCACIÓN
Escuelas eficaces GRUPO 5.2 Lucas Pérez, Marina
IMPORTANCIA DE LAS ESTRATEGIAS DIDÁCTICAS UTILIZADAS
EL APRENDIZAJE COOPERATIVO EN LAS UNIVERSIDADES ESPAÑOLAS Marisa González (Greidi y Giden) Universidad de Valladolid Julio 2010.
CONOCIENDO NUESTRA BIBLIOTECA ESCOLAR CONOCIENDO NUESTRA BIBLIOTECA ESCOLAR. 1.Nuestro concepto de Biblioteca Escolar. 2.La Formación de usuarios y el.
Av. M. D. Bellvitge 100, L’Hospitalet - Tel – – Estrategia de acompañamiento pedagógico con el apoyo.
LA PROGRAMACIÓN DIDÁCTICA
El día y la noche en la granja Departamento de Didáctica de la Expresión Musical, Plástica y Corporal Facultad de Ciencias de la Educación – Universidad.
MODELOS PEDAGÓGICOS Y ESCUELAS MUNICIPALES DE MÚSICA.
El osito Pancita Departamento de Didáctica de la Expresión Musical, Plástica y Corporal Facultad de Ciencias de la Educación – Universidad de Málaga CEP.
GRUPO 12. Calvo Riballo, Sandra. Carriazo Caravaca, J. Javier. Duque Chamero, Marta. García Fernández, María Teresa.
EL PROGRAMA INSTITUCIONAL DE TUTORÍAS UN PILAR DE LA REFORMA INSTITUCIONAL M. C. Rocío Huerta Cuervo Junio de 2007.
“Formación de docentes universitarios: nuevas perspectivas y desafíos”
Del llenguatge visual al missatge visual Su Richardson Burnt Breakfast Adaptació d’una presentació de M. Acaso.
Documentos institucionales implicados en la atención a la diversidad
El pes de la responsabilitat. Guillermo Mordillo és un dibuixant argentí que utilitza molt sovint el món de l’esport en les seves creacions gràfiques.Aquí.
Sabeu qui és Josep de Calassanç?
Activitat CALCULA: ESPORT MASCULÍ I ESPORT FEMENÍ Observatori Crític de l’Esport Autora: Susanna Soler i Prat INEFC Barcelona.
1. El artista más importante del arte moderno: a. Pablo Picasso a. Pablo Picasso b. Salvador Dalí b. Salvador Dalí c. Joan Miró c. Joan Miró d. Diego Rivera.
UNAM UNAM “Facultad de Filosofía y letras” “Facultad de Filosofía y letras” Colegio de Pedagogía Fotonovela: Aprendiendo a jugar “La familia si se compra.
FIESTA DE NAVIDAD 2013 EN LA ESCUELA DE VILLANUEVA DE PRÍA.
Investigadora y profesora adjunta regular del área de tecnología educativa del Departamento de Ciencias de la Educación de la Facultad de Filosofía y Letras.
TIC Y EDUCACIÓN EN DE SEPTIEMBRE DE 2006 SAN JOSÉ, COSTA RICA Costa Rica.
MAESTRIA EN ESTRATEGIA EDUCATIVA PROFESOR. ERNESTO LEAL ALUMNO.MIGUEL RODRIGUEZ ACTIVIDAD. SITIOS EDUCATIVOS SEGUROS EN INTERNET. TECNOLOGIA APLICADA.
Los dientes de Marta Departamento de Didáctica de la Expresión Musical, Plástica y Corporal Facultad de Ciencias de la Educación – Universidad de Málaga.
Una pedagogía revolucionaria fundada en 1919
RECURSOS EDUCATIVOS,TECNOLOGICOS Y MATERIALES CURRICULARES
Organització, funcionament i gestió dels centres docents públics Les competències bàsiques Jornada de participació Tarragona, Materials a càrrec.
La observación constituye un método de trabajo no solo una investigación educativa si no también y fundamentalmente en el quehacer diario de los educadores.
Biblioteca Rosa Sensat Novetats Bibliogràfiques Estiu 2016.
Biblioteca Rosa Sensat Llibres i articles publicats per Rosa Sensat
Novetats Bibliogràfiques
Biblioteca Rosa Sensat Bibliografia i recursos electrònics
Ponència Una educació per a un nou país.
Biblioteca Rosa Sensat
T’invitem a la sessió de cine-fòrum amb la pel·lícula-documental
Biblioteca Rosa Sensat Butlletí de novetats. Maig 2012*
TIM BURTON.
Biblioteca Rosa Sensat Butlletí de novetats. Maig 2012*
MIQUEL MARTÍ I POL ( ) EN HOMENATGE.
Biblioteca Rosa Sensat Butlletí de novetats. Maig 2012*
Per què es veu la lluna de dia?
CATALUNYA VA AUTOMATIC I AMB SO. (NO TOCAR EL RATOLI)
CATALUNYA VA AUTOMATIC I AMB SO. (NO TOCAR EL RATOLI)
Biblioteca Rosa Sensat Butlletí de novetats. Maig 2012*
¿Qué hay en tu colegio?.
Novetats Bibliogràfiques
Descobreix la seva paraula.
I tu qui dius que sóc?.
EL CONTE D’ EN BERNAT L’AMOINAT ESTÀ A PUNT DE COMENÇAR!
Novetats en DVD Biblioteca de Moià
CATALUNYA VA AUTOMATIC I AMB SO. (NO TOCAR EL RATOLI)
Estudi dels Accidents de Trànsit a Barcelona
Pureza de Maria Escola de pares - infantil
Raúl Álvarez Genes ( auronplay )
Transcripción de la presentación:

Biblioteca Rosa Sensat Novetats bibliogràfiques Novembre desembre 2012

novetats bibliogràfiques Novembre desembre 2012 Aprender de Finlandia: la apuesta por un profesorado investigador. Ritva Jakku-Shivonen, Hannele Niemi (eds.). Madrid: Ministerio de Educación. Instituto de Formación del Profesorado, 2011 (Kaleida forma) ALSINA, Claudi. Invitación al noble arte de preparar e impartir conferencias divulgativas y educativas de matemáticas. Tomás Queralt Llopis, Onofre Monzó del Olmo (eds.). Torrent (València): Revista Suma, 2012 (Monografias; 5)

CELA OLLÉ, Jaume; PALOU SANGRÀ, Juli. Mestres en rima lliure. Barcelona : Rosa Sensat, 2012 (Testimonis ; 7) L’estat de l’educació a Catalunya. Anuari Miquel Martínez Martín, Bernat Albaigés Blasi (dirs.). Barcelona: Fundació Jaume Bofill, 2012 (Polítiques; 75) novetats bibliogràfiques Novembre desembre 2012

GARCÍA MEDINA, Raúl; GARCÍA FERNÁNDEZ, José Antonio; MORENO HERRERO, Isidro. Estrategias de atención a la diversidad cultural en educación. Madrid: Los Libros de la Catarata, 2012 (Biblioteca de innovación didáctica; 408) HOWARD-JONES, Paul. Investigación neuroeducativa: neurociencia, educación y cerebro: de los contextos a la práctica. Madrid: La Muralla, 2011 (Aula abierta) novetats bibliogràfiques Novembre desembre 2012

Infancia, mercado y educación artística. Ricardo Marín Viadel (ed.). Archidona (Málaga): Aljibe, 2011 (Art&CO) LORENZO DELGADO, Manuel. Organización de centros educativos. Modelos emergentes. Madrid: La Muralla, 2012 (Aula abierta) novetats bibliogràfiques Novembre desembre 2012

MALAGARRIGA I ROVIRA, Teresa; MARTÍNEZ I BARBETA, Mariona (eds.). Tot ho podem expressar amb música: els nens i nenes de 4 a 7 anys pensen la música parlen de música fan música. Barcelona: DINSIC, 2010 OMELLA, Simeón y Alumnos del Escuela de Plasencia del Monte. Letra a Letra. Estudio introductorio Antón Costa Rico. Huesca: Publicaciones del Museo Pedagógico de Aragón, 2011 novetats bibliogràfiques Novembre desembre 2012

Los chicos del coro El món educatiu que mostra una part del cinema que podem veure sovint està protagonitzat per un mestre exemplar que no tenia previst dedicar-se a l’educació. A “Los chicos del coro”, dirigida per Christophe Barratier, un vigilant que arriba a un internat s’adona de les dots musicals d’alguns dels seus alumnes i ell, a qui li agrada molt aquest art tan celebrat, crea una coral que deixarà a tothom meravellat. Davant d’aquest amant de la música s’alçarà el mur de la incomprensió del poder, del sistema representat per un director que frega la caricatura. El vigilant-mestre aconseguirà que aquella colla de nois cantin com els àngels i el que no té una bella veu, aguantarà el faristol. Alguns, fins i tot, trobaran el sentit de la seva vida. Jaume Cela Un film de Christophe Barratier. Barcelona: Cameo Media, DVD; 92 min. … i una pel·lícula sobre l’educació: