#AQUÍPROUBULLYING! MÒDUL 4: COM DETECTAR I ATURAR L’ASSETJAMENT 4t ESO

Slides:



Advertisements
Presentaciones similares
Un conte de Shel Silverstein Traducció, Xesco Boix
Advertisements

Activitat CALCULA: ESPORT MASCULÍ I ESPORT FEMENÍ Observatori Crític de l’Esport Autora: Susanna Soler i Prat INEFC Barcelona.
CATECISME de la Conferència Episcopal Espanyola Jesús és el Senyor.
VISITEM LA RESIDÈNCIA.
J de O V A E Q D U R I M N.
VIVIM AMB TOTS ELS SENTITS L’ESPERA DE JESÚS
Cercar el sentit de la vida, de les coses i de la mort és com una necessitat primària. Fins quan, Senyor, seguireu oblidant-me? Fins quan m’amagareu la.
EL MARINER.
Alimenta el teu cos.
PRONOMS RELATIUS i PRONOMS INTERROGATIUS
Quina és la fórmula de la felicitat que ens dóna la paraula de Déu?
Tema 2. DIVISIBILITAT.
LA REVISTA EXPRESS Occulus Extrem 5D
PROJECTES: UN LLARG CAMÍ…
LA MENTIDA DESCOBERTA.
FESTES DE NADAL Elena Extraviz.
L’Advent és el temps litúrgic de preparació del Nadal. Són 4 setmanes.
Els simples detalls de la vida...
La seu vella La seu vella és una catedral romànica d’estil gòtic situada dalt d’un turó de Lleida que porta el mateix nom que la catedral. Es va començar.
IMPLIQUEM A TOTES LES CLASSES EN EL NOSTRE PROJECTE
EL POBLE DE LA FANTASIA.
PORTAFOLI AULA D’ACOLLIDA
Tothom pot aconseguir el que es proposa !!!
Descobrint un tresor amagat
Problema dels camins.
Llegendes sobre la Lluna
Matemàtiques 3er E.S.O..
WEBQUEST WEB...QUÈ ? Alumnes de l’Escola ESTEL VALLSECA.
Què existeix i què no existeix.
Carta d’un infant als seus pares.
Concurs Bíblic Víctor Bernal Martínez Col·legi Sant Josep Obrer
La vida és un do de Déu i un servei als altres
La història de Sísif Mitologia Grega.
El petit príncep
Projecte: el mercat 2a PART P -4.
Holanda Ha sigut una passada!!!!.
I vosaltres, qui dieu que sóc jo?
AL NOSTRE INSTITUT #AQUÍPROUBULLYING!
Els animals s’assemblen moltes vegades a les persones...
COM NEIX UN PARADIGMA?.
MORFOLOGIA i SINTAXI PRONOMS RELATIUS i PRONOMS INTERROGATIUS
BIODIVERSITAT A L’HORT
AQUESTA QUARESMA TU POTS SER MÉS!
Al vostre gust amb el 8 Amb so ¯
Saber Viure és no estar sol.   .
“DÉU ET PARLA. DESCOBREIX LA SEVA PARAULA”
HABILITATS COMUNICATIVES
Cant espiritual Joan Maragall.
LA NOVA SELECTIVITAT I L’ACCÉS A LA UNIVERSITAT
La literatura i les matemàtiques van de la mà.
RELAT CURT El drac de l’aigua
AQUESTA QUARESMA TU POTS SER MÉS!
AQUESTA QUARESMA TU POTS SER MÉS!
La vulneració dels drets socials
AQUESTA QUARESMA TU POTS SER MÉS!
MORFOLOGIA i SINTAXI PRONOMS RELATIUS i PRONOMS INTERROGATIUS
AL NOSTRE INSTITUT #AQUÍPROUBULLYING!
Mira en primer lloc fixament a la bruixeta!
AL NOSTRE INSTITUT #AQUÍPROUBULLYING!
COM NEIX UN PARADIGMA?.
ELEMENTAL, ÉS CLAR! FITXES DE SUPORT
Aquesta és la llegenda de la vella de sant hilari
Setmana de la Solidaritat 2010 – 2011 Escola Pública “Josep Carner” (Badalona) L’ EDUCACIÓ, UN FUTUR EN IGUALTAT: el que han de fer nens i nens de tot.
AL NOSTRE INSTITUT #AQUÍPROUBULLYING!
Sentiments cliqueu.
AL NOSTRE INSTITUT #AQUIPROUBULLYING!
AL NOSTRE INSTITUT #AQUÍPROUBULLYING!
AL NOSTRE INSTITUT #AQUIPROUBULLYING!
Sobre l’esforç Anònim 2014 .
AL NOSTRE INSTITUT #AQUIPROUBULLYING!
Transcripción de la presentación:

#AQUÍPROUBULLYING! MÒDUL 4: COM DETECTAR I ATURAR L’ASSETJAMENT 4t ESO Generalitat de Departament d'Ensenyament Institut de Deltebre #AQUÍPROUBULLYING! MÒDUL 4: COM DETECTAR I ATURAR L’ASSETJAMENT 4t ESO

Què podem fer enfront l’assetjament? Generalitat de Departament d'Ensenyament Institut de Deltebre Què podem fer enfront l’assetjament? El programa 30 Minuts de TV3 va dedicar un especial al tema de l’assetjament que recull el comentari de diversos nois i noies implicats en casos d’assetjament o ciberassetjament. https://youtu.be/4meVM1oL27A

a. Iván Santos (Santaflou): b. Carles: c. Carla: Generalitat de Departament d'Ensenyament Institut de Deltebre Quin consell dona cadascun dels testimonis a les possibles víctimes d’assetjament? a. Iván Santos (Santaflou): b. Carles: c. Carla: 2. Acabeu d’elaborar aquesta llista de recomanacions adreçada a una possible víctima. Elaboreu dues llistes més: l’una, adreçada a l’agressor i l’altra, als espectadors.

nois i noies que el pateixen actualment: Avui la ràbia s’ha gairebé evaporat, gairebé he pogut desfer-me’n. Avui penso que potser ho hauria d’haver explicat als pares de la Laura i la Cristina, que van ser sempre molt amables amb mi, tot i que jo pensava que mostraven condescendència. Avui sé que hauria pogut denunciar l’Ignasi, quan em va amenaçar el primer dia que vaig arribar a l’escola. Avui sé que no tothom era exactament igual. Avui voldria alçar la veu per en Dani, per l’Anna. I sé que en Jordi no sabrà mai com li estic d’agraïda per haver-me donat la càlida empenta que em calia per marxar. Però també sé que, tota sola, no podia aturar un exèrcit. Que no saber salvar-me no va ser culpa meva.

B- Resol