Projecte científic 5è de Primària

Slides:



Advertisements
Presentaciones similares
CONDICIONES INICIALES t
Advertisements

“EL MAR A L’AULA” 3r de Primària Curs Escola Eduard Marquina.
DIOS ES NUESTRO CREADOR.
Experiencias TIC Granada Nicaragua. Granada Situacion Social Reducion de populacion con 1,3 por ciento Muchos migrantes que viven en EUU o Costa Rica.
AMOR DE DIOS. PERSONAL.
laboutiquedelpowerpoint.
DIOS JESUS.
Experimentem amb l’elasticitat escola arc iris roger soto, laura torcal, pere ros, lluc rodó, júlia aicart i jan sanfulgencio.
L’EMBOLCALL REHUTILITZABLE
“ESCOLTA’M” La vinculació del tutor/a com a factor protector i alhora creador de resiliència en els infants de risc d’exclusió social.
Clica sobre cada requadre per saber-ne més
QUINS MATERIALS SÓN MILLORS CONDUCTORS ELÈCTRICS?
Cambios en el espacio: transformaciones geométricas
Material creat per l’equip de logopedes
Frederic Mistral-Tècnic Eulàlia
3a PART Els nens i nenes de P- 4
Tutors: Rosa Torrens i Víctor Valero
Projecte Pandora i Fem Tec! Grup de joves de Vilafranca del Penedès
ESTADÍSTIQUES I WEBQUEAST
El paper i les seves conseqüències ambientals
Experimentam amb la ciència
El sol brilla, El cel es blau, Tot es alegria el dia de Nadal,
Una forma fàcil d'obtenir algunes fórmules
Éssers vius i éssers inerts
LA CIÈNCIA A L’ESCOLA PRIMÀRIA
OMBRES I LLUMS Escola Antoni Gaudí Sta Coloma de Gramenet
Escola seat Carrer Mecànica, Barcelona
ESCOLA CERVANTES CURS r: CLASSE URPESDEFOC.
QUÈ FA QUE UNA PILOTA BOTI MÉS QUE UNA ALTRA?
HORT = TREBALL EN EQUIP - 4t
A quina hora i en quin espai hi ha més soroll a l’escola?
EL CEL A L’ABAST DE TOTHOM
FORA POLLS ! Estudi dels polls..
QUÈ FA EL NOSTRE COS AMB L’AIRE QUE AGAFA QUAN INSPIREM?
Descobrint un tresor amagat
Matemàtiques 3er E.S.O..
ENCONTRE PETITS TALENTS CIENTÍFICS
Curs de Llenguatge Administratiu Valencià Juli Martínez Amorós
ESCOLA CERVANTES (BARCELONA) CLASSE DE P-3 MARIA JOSÉ MATA
Situacions creades a partir dels materials naturals
Trobadors Intercanviem opinions Formem els nostres grups
Projecte d’educació en comunicació audiovisual.
INDEX 1.- Introducció 2.- Abast i objectius del projecte
CIÈNCIA GASTRONÒMICA O GASTRONOMIA CIENTÍFICA?
I tu, qui dius que sóc? Maria Carol Romera 6è. – Grup 0
HORT = TREBALL EN EQUIP - 4t
LABANDÀRIA.
REUNIÓ D´AULA P4 CURS
Quan penses que tot està inventat ….
L’Aprenentatge significatiu a Matemàtiques
Multiplicacions X Factors Producte o resultat
EL COS HUMÀ..
Concreció de la resposta educativa en el PI (II Part)
EMBOLCALLS SOSTENIBLES
QUIN EFECTE TENEN ELS ÀCIDS SOBRE ELS ALIMENTS?
2n de primària Curs Escola La Serreta.
Aprenguem a Investigar
SEMINARI DE CIÈNCIES NATURALS
A la classe de Medi ens vàrem preguntar quins dubtes voldríem aclarir envers el nostre cos… Després de molt pensar va sorgir la pregunta…
El Treball de Recerca.
ACCÉS A L’HABITATGE A BARCELONA
ESCOLA CERVANTES 5è APARELL CIRCULATORI.
TAULA RODONA: “L’ASC des de les nostres singularitats
EL LLENGUATGE COL.LOQUIAL
EL HOGAR LA FAMILIA AMOR.
VIVIM AMB TOTS ELS SENTITS L’ESPERA DE JESÚS
ELS DRETS DELS ANIMALS Sabrina Grande Solomon Kasparov Marc Rivera.
3 de 8 4 de 8 3 de 9 Quatre píndoles sobre el moviment de figures. VII Jornades ACG. Febrer Toni Gomà.
Estructura Elèctrica de la Matèria
EXPERIMENTEM AMB L'AIGUA
Transcripción de la presentación:

Projecte científic 5è de Primària Col·legi Amor de Dios

"Podem moure els dits i les articulacions amb el tendó trencat?"

Què fem?

Diàleg i posta en comú

OBSERVEM

Experimentem amb potes de pollastre

la maqueta

1. Observem els materials

2. RECOLLIDA DE DADES MATERIALS ES DOBLEGA TORNA A LA POSICIÓ INICIAL Pal de fusta No Filferro Sí Goma elàstica Llana Cordill

3.Parlem-ne

4.CONSTRUCCIÓ DE LA MAQUETA

5. Comprovem que funciona

"Podem moure els dits i les articulacions amb el tendó trencat?" Traiem conclusions i Responem a la pregunta "Podem moure els dits i les articulacions amb el tendó trencat?"

5è A 5è B 5è C