Situat a una ciutat perifèrica a Múnich anomenada Garching prop de un campus universitari.

Slides:



Advertisements
Presentaciones similares
ELS BLOCS I LA SEVA APLICACIÓ A L’AULA Recull de propostes sobre els usos didàctics dels blocs Material del Curs de l’Escola d’Estiu Virtual d’Espiral.
Advertisements

AIGUAMOLLS DE L’ALT EMPORDÀ CdA Empúries.
COHABITATGE ‘COHOUSING’*
RECURSOS EDUCATIUS SÓN ELS MITJANS QUE UTILITZEM A L’ESCOLA PER A TREBALLAR L’AULA. ESPAI: On? TEMPS:Quan? MATERIALS: Amb què ? RECURSOS HUMANS: Qui ?
L'ELECTRICITAT I CIRCUIT ELÈCTRIC.
Raffaello Sanzio i l’escola d’atenas
Dofins.
Campus Virtual.
Campus Virtual.
L’HABITATGE COL·LECTIU: Nous conceptes per a l’habitatge del s.XXI
AIGUAMOLLS DE L’ALT EMPORDÀ CdA Empúries.
ESTRUCTURA D’UNA CIUTAT ROMANA
TAP E
ARKITEMA, AALBORG | 2004 Elisabet Méndez Melillas.
AVALUAR-QUALIFICAR PER COMPETÈNCIES
CONCEPTES BÀSICS DE GENÈTICA.
FALKEN RESIDENTIAL AND COMERCIAL BUILDING
Ciències socials ceip portal nou
ELS PAISATGES I ELS POBLES
NORDLYSET COPENHAGEN | 2006
CASTELL DE PAPA LUNA El Castell es va construir entre els anys 1294 i 1307 (segles XIII i XIV), per defensar-se. Servia perquè hi visqués el senyor feudal.
L’ÚS DE LES LLIBRETES A LES SESSIONS DE FILOSOFIA 3/18
LA FASE DE SELECCIÓ (FS) A LA FIB
DE LA GARROTXA A L’EMPORDÀ, VIU EL FLUVIÀ
LA VIDA DE JOAN MIRÓ.
TIPUS DE PAISATGES.
LA METEOROLOGIA.
El nou pla docent de la UB: Adequació al sistema ECTS
TIPUS DE TAURONS.
IV Congreso de la Sociedad Científica Española de Enfermería Escolar
Les Restriccions d’accés
INVENTS EL PARALLAMPS.
Què hi ha a l'Univers?.
Frases del llibre d’Stefan Zweig
ANTECEDENTS El febrer de 2013 L’Hospitalet va iniciar un procés participatiu de reflexió estratègica amb la ciutadania per tal d’establir les bases de.
El tapís de la creació Victor Navarro 2n ESO
Les ciutats Unitat 4.
ASSOCIACIÓ DE PERIODISTES I ESCRIPTORS AGRARIS DE CATALUNYA
AIGUAMOLLS DE L’ALT EMPORDÀ.
EL TEMPS.
L'ÀTOM Repàs del que hem fet fins ara:
CASTELL DE PIERA Em va agradar molt!
El tsunami Traducció del japonès: Ona a port.
SUPORTS PUBLICITARIS MARQUES I. SUPORTS PUBLICITARIS
Avui per mi dema per tu.
MODEL DE CREIXEMENT DE LA CIUTAT ESPANYOLA
Miquel Marco i Alejandro
L’Aventura de l’Olinet
TIPUS D’EDIFICIS SANDRA RAYA 3r. ESO B.
El monestir de Pedralbes
Una experiència d’ambientalització curricular als estudis de Magisteri de la FPCEE Blanquerna PAMB IV SEMINARI SOBRE AMBIENTALITZACIÓ CURRICULAR de les.
AIGUAMOLLS DE L’ALT EMPORDÀ CdA Empúries.
SORTIDA PER BARCELONA CAIXAFORUM.
Estudiants graduats a la UOC per nombre de titulacions de la Universitat que posseeixen % Títols ,09% ,82% ,96%
Característiques generals dels artròpodes
EXPERIÈNCIES EN UNA ASSIGNATURA OPTATIVA NO CONVENCIONAL: INTRODUCCIÓ ALS NOUS MATERIALS A L’ARQUITECTURA I Congrés UPC Sostenible i 13 de Juliol.
CEIP Mas Clarà.
Tema 4: Clima i Vegetació d’europa
Els mol·luscs Yughggkughgjhgiuogyjutugtyj.
la cohesió social va per barris
Promotor Universitari de la Donació de Sang
La vulneració dels drets socials
RESTA PORTANT-NE.
Divisió Cel· lular Verònica Fontbuté Raluy.
AIGUAMOLLS DE L’ALT EMPORDÀ CdA Empúries.
Grau en ADE Erasmus Praga 2015/2016.
ELS BLOCS L’aula més enllà Enric Puig Amat.
BARCELONA EMMURALLADA
Universitat - Secundària
AIGUAMOLLS DE L’ALT EMPORDÀ CdA Empúries.
Transcripción de la presentación:

Jaume Morro Ramon Habitatge coL·lectiu Residencia d’estudiants a Garching

Situat a una ciutat perifèrica a Múnich anomenada Garching prop de un campus universitari. Emplaçament.

P L À N O s 2 blocs de B+3 3 tipus de vivenda: Individual Compartida per parelles Compartida per quatre Nucli vertical als tasters Anell perimetral de circulació Estratificació de les dependencies desde lo més públic a lo mes privat.

Protecció de malla d’acer inoxidable a la passera que s’anirà cobrint de vegetació caduca conseguint sombra a l’estiu i sol a l’hivern. El balcó es va fent ample i estret donant dinamisme als blocs.

El tipus de convivencia que poden tenir els estudiants pot afevorir la relacio entre espai privat i col·lectiu, fent que la seva zona privada es pugui expandir i ocupar el passadis tan sols obrint les vidrieres. Es podria considerar que les passeres exteriors són els balcons de cada una de les vivendes que formen el bloc.