Projecte de P-3: Fem fotos en blanc i negre.

Slides:



Advertisements
Presentaciones similares
C A N I C R O S S Km 0 alçada 464 m. Sortida del pont de la plaça en direcció Av. Catalunya-ctra. de Gallifa. Km 0,328 alçada 485 m. Gir a la dreta Rda.
Advertisements

Realitzat per: La Nerea, l’Alba, en Marc, la Cristina i l’Enzo.
Leo.
COM FUNCIONA UNA BRÚIXOLA:
CLASSE:ELS ÀNECS PARVULARI 5 ANYS CEIP BARÓ DE VIVER
DESCRIPCIÓ DEL CIRCUIT
Les entrevistes: Segona part
Experimentem amb l’elasticitat escola arc iris roger soto, laura torcal, pere ros, lluc rodó, júlia aicart i jan sanfulgencio.
Una experiència amb PÈBILI PROJECTE FILOSOFIA 3/18
Portada. Portada Presentació: VEIEM I ESCOLTEM ALS EXPERTS Feu clic a sota.
INSTITUT RONDA 1 ESO-Lleida
PREZI Primers passos Davinia Alfonsin 4rt C Info. Tecnològica
Cambios en el espacio: transformaciones geométricas
Cambios en el espacio: transformaciones geométricas
El Pare Claret és un regal per a tots
Fórmules per a ser feliç
La Càmera C A R L I È.
Els nens i nenes de l’aula d’acollida hem treballat els jeroglífics i aquí us ensenyem alguns dels que ens hem inventat nosaltres mateixos. A veure si.
3a PART Els nens i nenes de P- 4
CLASSE DELS POPS CURS
PETITS REPORTERS Títol.
Increïble però cert, ens casem!!!!
Els pallassos.
Potències de nombres racionals
COM VIATJA EL SO? Nenes i nens de 4t de primària IEA Oriol Martorell
PREGUEM: Pare, Perdó per les coses que he fet malament,
Per què es veu la lluna de dia?
IMPLIQUEM A TOTES LES CLASSES EN EL NOSTRE PROJECTE
QUÈ FA QUE UNA PILOTA BOTI MÉS QUE UNA ALTRA?
DIADA DE La pau i la no violència.
VISITEM LA RESIDÈNCIA.
GO PRO Martí Macià 5è A.
AIGUAMOLLS DE L’ALT EMPORDÀ.
Automàtic o al vostre gust amb el 8 Amb so ¯
RECOLLIM ELS DIBUIXOS Tothom ens va ajudar molt, i tots els alumnes de 1r a 4t van fer el seu dibuix. Amb aquests dibuixos vam decidir enquadernar-los.
El vestit nou del rei A partir d’ara has d’anar fent “clic” amb el botó esquerre del ratolí fins que arribis al final del conte.
Estat de benestar en els drets socials
Trobadors Intercanviem opinions Formem els nostres grups
ENFUNDA’T JOSEP MARIA RIERA NOA MARTÍN ROBERT TORRES ZOUBAIR GUETTAF
ENS ORIENTEM AMB LA BRÚIXOLA
AQUESTS SÓN ELS RODOLINS DEL BOSC QUE HAN FET ELS NENS I NENES DE 2nB
COM FUNCIONA UNA BRÚIXOLA:
EL COLOR BLAU.
EN HODJA I LA PORTA Conte del Marroc.
ENS TROBEM DE NOU.
Projecte: el mercat 2a PART P -4.
CONCURS.
LA VIDA DE LES PERSONES.
TECNOLOGIA.
ENS ORIENTEM AMB LA BRÚIXOLA
COM FUNCIONA UNA BRÚIXOLA:
CREIXEM EL COS HUMÀ Alumnes de Primer de Primària.
Tutorial com canviar color i paisatge
ELS NENS I NENES DE P4 TREBALLEM EL PROJECTE DELS MONSTRES
Alumnes de 4T de primària - s.j.o. Barcelona
Projecte xarxa Aleix Adell, Asier Aguilera, Silvia Alba, Ivet Clavell
Alumnes de l’aula d’acollida.
Projecte de P-3: Som fotògrafs!!
Cambios en el espacio: transformaciones geométricas
SISTEMA DUNAR.
Observa aquesta balança i mira quins canvis hi fem
Power Point de la meva vida!!!
PROJECTE HORT CEIP BUFALÀ CURS
AQUESTA QUARESMA TU POTS SER MÉS!
Temps de Quaresma.
AQUESTA QUARESMA TU POTS SER MÉS!
Presentacions automàtiques amb FotoAngelo
Setmana de la Solidaritat 2010 – 2011 Escola Pública “Josep Carner” (Badalona) L’ EDUCACIÓ, UN FUTUR EN IGUALTAT: el que han de fer nens i nens de tot.
LES 2D , 3D I 4D.
Com contaminem l`aigua?
Transcripción de la presentación:

Projecte de P-3: Fem fotos en blanc i negre. -2a Part- Curs 2016-2017

Com fem fotos en blanc i negre? Pensem quina foto volem fer. Agafem la càmera ben fort, perquè no caigui. Ens passem la corda per la mà. Girem la rodeta fins que veiem a la pantalla la imatge en blanc i negre. Prenem el botó i hem d’estar molt quiets! Esperem que soni, i veiem la foto a la pantalla. Ja està feta la foto!!!

Resultat: Àlex Ramon

Leo Adrián Júlia

Quim Dídac Ismael

Lucas Keira Diego

Paula Tena Julia

Irene Álvaro Isabela

Aimar Thomas Agostino

Us ha agradat? A nosaltres ens encanta fer fotos! I seguim investigant!!