LA DISTRIBUCIÓ DE TASQUES DE NETEJA DINS DE LA LLAR

Slides:



Advertisements
Presentaciones similares
2. REPRESENTACIÓ GRÀFICA D’HABITATGES
Advertisements

Colònies de Primavera
TUTORIAL BÀSIC PER A LA GESTIÓ DE LA UBICACIÓ DE LES PERSONES EN L’APLICACIÓ DEL CATÀLEG D’ESPAIS SERVEI TÈCNIC I DE MANTENIMENT.
RECURSOS EDUCATIUS SÓN ELS MITJANS QUE UTILITZEM A L’ESCOLA PER A TREBALLAR L’AULA. ESPAI: On? TEMPS:Quan? MATERIALS: Amb què ? RECURSOS HUMANS: Qui ?
Concurs Aula Amigable IES Josep Maria Quadrado Octubre del 2004.
SERVEI DE MENJADOR INFANTIL / PRIMÀRIA.
Pràctiques de Psicopedagogia a Londres
PROJECTE FEM UN RESTAURANT
BAUHAUS, una escola d’art
El pare i la mare estaven mirant la televisió quan la mare va dir: “estic cansada, és tard, me’n vaig al llit”.
SETMANA SANTA A eL COLLELL TEMPORADA 2015/16
SETMANA SANTA AL COLLELL TEMPORADA 2016/17
IES PUIG DE SA FONT “NECESSITATS CENTRE”
DECÀLEG D’HÀBITS SALUDABLES A L’ESCOLA
Noms: Franco i Julio Grup i nivell: 5è B Escola: CEIP Anselm Clavé
L’aula de Tecnologia. Eines i operacions
DEPENDÈNCIA I ACTIVITATS DE LA VIDA DIÀRIA
Mantenir nets els espais comuns.
CLAUDE MONET.
3a PART Els nens i nenes de P- 4
CURS PRESENTACIÓ 20 de maig de 2014.
2ª Qüestió: Quin tipus de mesures cal distingir
Estació Depuradora d’Aigües Residuals VALL DEL GES
EL RECICLATGE DELS RESIDUS DOMÈSTICS
Fem de cuiners! Els nens i nenes de 2n. estem treballant els aliments per això hem anat al Nútrim a fer un taller de cuina per aprofundir en el tema.
Un dia a la classe de P.3 HÀBITS.
L'ILLA DELS 5 FARS (FERRAN RAMÓN CORTÉS)
1 er dia - 2on dia. 1 er dia - 2on dia 2on dia - 3er dia.
Continuació: l’espai II
ETIQUETES DELS PRODUCTES QUÍMICS
EL MISTERIÓS CAS DE LA ROBA BRUTA
TEMA 5 : FUNCIÓ DE NUTRICIÓ
UNITAT 4 L’aula de tecnologia
HORT = TREBALL EN EQUIP - 4t
El pare i la mare estaven mirant la televisió quan la mare va dir: “estic cansada, és tard, me’n vaig al llit”. Fotografies de Chema Madoz.
NOVETATS ESPAI MARGALEF
Tutorials Campus Virtual Càrrega automàtica d’alumnes
PRIMERS AUXILIS OBJECTIU PRINCIPIS D’ACTUACIÓ EN PRIMERS AUXILIS (PAS)
FORMACIÓ EN PREVENCIÓ DE RISC BIOLÒGIC PELS PROFESSIONALS D'INFERMERIA
Classificarem la prova en 3 categories:
I tu, com estudies?.
Somnis d'Infant.
Normes del laboratori de ciències naturals
L’equip de treball..
Noms: Cristobal Grup i nivell: 5èA Escola: CEIP Anselm Clavè
ELS CUCS ESTRENEN CASA NOVA!
HORT = TREBALL EN EQUIP - 4t
LABANDÀRIA.
EDUCACIÓ INFANTIL CURS
ORDRE I NETEJA MESURES PREVENTIVES FACTORS DE RISC: RISC:
XXIII OLIMPìADA MATEMÀTICA 2012
PLA D’EVACUACIÓ Curs 2016/17 Generalitat de Catalunya
Lingua e cultura catalana Unitat 4: habitatge i l’entorn
Treball efectuat per GUILLEM BIRBA i MARIA JORDANA
Al vostre gust amb el 8 Amb so ¯
Somnis d‘infant.
Passes a seguir per iniciar un nou curs acadèmic en el GestIB
PRIMERS AUXILIS OBJECTIU PRINCIPIS D’ACTUACIÓ EN PRIMERS AUXILIS (PAS)
ACTIVITATS DE LA VIDA DIÀRIA
LA SEGURETAT ÉS FEINA DE TOTS NECESSITEM LA VOSTRA COL·LABORACIÓ
L’HANBOL.
Transport incorrecte de l’escala Transport correcte de l’escala
CEIP Mas Clarà.
Noms: Gemma-Raquel Grup i nivell: 5è A Escola: CEIP Anselm Clavé
Llengua catalana i literatura
NORMES DE CONVIVÈNCIA INSTITUT DE DELTEBRE Generalitat de Catalunya
TUTORIAL BÀSIC PER A LA GESTIÓ DE LA UBICACIÓ DE LES PERSONES EN L’APLICACIÓ DEL CATÀLEG D’ESPAIS SERVEI TÈCNIC I DE MANTENIMENT.
EL QUADRAT LES MARIETES.
6a SETMANA de QUARESMA US PRESENTEM LA JOANA QUE ENS ACOMPANYARÀ EN AQUESTA SISENA SETMANA DE QUARESMA. LA JOANA DE VEGADES ES MOSTRA MOLT RESPONSABLE.
R ECICLATGE Lucia Sánchez Aragón [26] Raquel Carrasco Medialdea [23]
Transcripción de la presentación:

LA DISTRIBUCIÓ DE TASQUES DE NETEJA DINS DE LA LLAR Formació Continuada de Cuidadors – 2016 Tema. Distribució de tasques de neteja LA DISTRIBUCIÓ DE TASQUES DE NETEJA DINS DE LA LLAR

És tasca de tots NO EMBRUTAR els espais i MANTENIR-LOS NETS. Formació Continuada de Cuidadors – 2016 Tema. Distribució de tasques de neteja Diapositiva 2 La neteja dels espais La neteja i la higiene dels espais és bàsica per a la bona salut de tots. Hi ha 2 parts en la neteja d’un espai: La neteja a fons, integral i amb materials desinfectants. Ho fa una empresa de neteja especialitzada. 2. La neteja després de cada ús i que fa possible que una altra persona faci servir l’espai a continuació sense problemes. L’hem de fer totes les persones usuàries de les instal·lacions. És tasca de tots NO EMBRUTAR els espais i MANTENIR-LOS NETS.

Habitacions: Preparar per la neteja Formació Continuada de Cuidadors – 2016 Tema. Distribució de tasques de neteja Diapositiva 3 Habitacions: Preparar per la neteja Els cuidadors han de deixar les HABITACIONS preparades per a la neteja: Retirar roba bruta i pujar-la a la bugaderia de la planta 6. Ordenar. Sense objectes per terra, ni per les superfícies que cal netejar. Fer els llits: Amb llençols nets i vànoves sense taques. Amb la finestra oberta per airejar. Retirar i llençar: bolquers, col·lectors, compreses, .... Deixar la pica sense restes de sabó o pasta de dents. Netejar els estris d’higiene personal: respall de dents, màquina d’afaitar, pintes i respalls. L’habitació ha de quedar preparada per a ser netejada cada matí.

Banys: Preparar per la neteja Formació Continuada de Cuidadors – 2016 Tema. Distribució de tasques de neteja Diapositiva 4 Banys: Preparar per la neteja Els cuidadors han de deixar els BANYS (de la 0 a la 5) preparats per a la neteja: Netejar la tassa del WC després de cada ús. (Passar escombreta i eixugar gotes). Netejar la dutxa, banyera i cadira adaptada després de cada ús. Netejar la pica de restes de sabó o pasta de dents. Llençar correctament els bolquers, col·lectors, compreses i tampons a la paperera especial. Recollir tovalloles i manyoples i pujar-les a la bugaderia. Recollir els estris d'higiene personal de cada resident i desar-los al seu lloc. Els BANYS han de quedar preparats per a ser usats pel següent usuari.

Menjador: Preparar per la neteja Formació Continuada de Cuidadors – 2016 Tema. Distribució de tasques de neteja Diapositiva 5 Menjador: Preparar per la neteja Els cuidadors han de deixar el MENJADOR preparat per a la neteja: Recollir els plats de la taula. Llençar les restes de menjar a la brossa. Netejar les taules i cadires. Escombrar el terra per treure les molles grosses. Recollir el menjar: Menjar fresc a la nevera La resta al rebost Netejar les taques de terra i mobiliari de seguida per evitar que s’assequin. El MENJADOR ha de quedar preparat després de cada àpat.

Cuina: Preparar per la neteja Formació Continuada de Cuidadors – 2016 Tema. Distribució de tasques de neteja Diapositiva 6 Cuina: Preparar per la neteja Els cuidadors han de deixar la CUINA preparada per a la neteja: Recollir els plats de la taula. Llençar les restes de menjar a la brossa. Rentar la vaixella al rentaplats. Assecar i desar la vaixella als armaris. Recollir el menjar: Menjar fresc a la nevera La resta al rebost Pujar els draps, pitets i tovallons a la bugaderia. La CUINA ha de quedar preparada després de cada ús.

Espais comuns: Preparar per la neteja Formació Continuada de Cuidadors – 2016 Tema. Distribució de tasques de neteja Diapositiva 7 Espais comuns: Preparar per la neteja Els cuidadors han de deixar els ESPAIS COMUNS preparats per a la neteja: Sense objectes al mig del pas que impedeixin la neteja de terres i mobiliari. Netejant les taques de terres i mobiliari, immediatament, per impedir que s’assequin. Els ESPAIS COMUNS han de quedar SEMPRE lliures pel pas.

Gràcies per seguir millorant dia a dia Formació Continuada de Cuidadors – 2016 Tema. Distribució de tasques de neteja Gràcies per seguir millorant dia a dia