WISC-V : Escala d’Intel·ligència de Wechsler per a Nens-V

Slides:



Advertisements
Presentaciones similares
: El meu espai. Què és el Recercador És el cercador dels recursos electrònics del CRAI de la UB. Ofereix un sol punt d’accés a: bases de dades, portals.
Advertisements

La figura del Data Protection Officer a les institucions europees
Com imprimir des dels ordinadors de la Biblioteca
EL NOU CATÀLEG DE LA BIBLIOTECA de l’escola
Campus Virtual.
Campus Virtual.
Exportar qualificacions a les actes
Importar les notes al Campus Virtual
SERVEI DE PETICIÓ DE DOCUMENTS
Títols oficials. Tramesa dels títols als centres. Circuit
TUTORIAL PER TREBALLAR AMB EL MOODLE
José Luis Molina Materiales proporcionados por Javier Ávila Molero
Recomanacions per a la correcta identificació
T’invitem a la sessió de cine-fòrum amb la pel·lícula-documental
CUIDATGE.
2c. Les pàgines web i l’hipertext. Les bases de dades a la xarxa
Introducció de TEDIs (COACs) Versió 4.0
Concurs literari i d’instagram 2018
Recursos informàtics i mètodes quantitatius en Història – curs
ENFISPO.
3 Ara proposeu el portafoli a la vostra assignatura (2,5 h) presencials (4 h de treball fora de l’aula (presentació de resultats a l’Atenea 6 de març.
Library and Information Science Abstract
Per entrar a l’intraweb:
Recursos informàtics i mètodes quantitatius en Història – curs
PubMed i el gestor de revistes del CRAI de la UB (servei SFX)
RACO Revistes Catalanes amb Accés Obert.
Comunicació Audiovisual
Memòria Digital de Catalunya
Les Restriccions d’accés
Com enllaçar des de PubMed al gestor de
La Direcció queda habilitada per:
Tutorials Campus Virtual Càrrega automàtica d’alumnes
AUTOMATRÍCULA Tutorial d’automatrícula adreçat als/les estudiants de la Facultat de Psicologia (estudiants que van formalitzar una matrícula abans.
Arxius digitals CREDAT
Publicar articles de recerca al
Guia Ràpida Web (HTTP/HTML) Protocol
Tesis Doctorals en Xarxa
Pràctica amb RQDA.
Publicació de la recerca al Dipòsit Digital de la UB
Gestió electrònica del Dipòsit Legal
1 La identificació com a usuari periodista es realitza la primera vegada introduint en el camp Usuario, la lletra E seguida dels vuit dígits del DNI.
L’avaluació com a motor de l’aprenentatge TALLER D’AVALUACIÓ A L’EDUCACIÓ PRIMÀRIA Primera sessió Març 2018.
Localitzar citacions rebudes
Conèixer la Biblioteca de Matemàtiques
PRÉSTEC DE LLIBRES ELECTRÒNICS Breu tutorial
Proves de competències bàsiques als 14 anys
Tasques Moodle 2.x: afegir comentaris als PDF dels alumnes
PROCEDIMENT PER SOL·LICITAR EL SERVEI DE TRANSPORT ESCOLAR
CFA Sebastià Juan Arbó Curs
Dipòsit Digital de la Universitat de Barcelona
El meu compte Des d’El meu compte podeu:
CRAI: Unitat de Serveis a Usuaris
Curs de Biocomputació Universitat Autònoma de Barcelona
Concreció de la resposta educativa en el PI
Manual renovacions llibres
Títol de la sessió d’una sola línia
Títol de la sessió d’una sola línia
Títol de la sessió d’una sola línia
VIRAT FOTOGRÀFIC VIRAT FOTOGRÀFIC
Exportar qualificacions a les actes
Títol de la sessió d’una sola línia
BONES PRÀCTIQUES MODELS D’ÚS DIDÀCTIC DE LES TICS
Títol de la sessió d’una sola línia
El SEGUIMENT DE COMPLECIÓ
Catàleg de les biblioteques del CRAI de la Universitat de Barcelona
Títol de la sessió d’una sola línia
Anàlisi de la qualitat de vida de les persones majors a Mallorca
Estils i Plantilles Ms Word.
Accés als recursos informàtics
PRESENTACIÓ Aquesta és la base de dades de sentències del CEMICAL.
Transcripción de la presentación:

WISC-V : Escala d’Intel·ligència de Wechsler per a Nens-V (Guia per la correcció en línia)

WISC-V és una mesura de l’aptitud intel·lectual WISC-V és una mesura de l’aptitud intel·lectual. Es pot aplicar a nens i adolescents entre 6 a 16 anys i 11 mesos. La correcció en línia s’ha de fer des de l’ordinador de tests del CRAI Biblioteca del Campus de Mundet.

Un cop administrada la WISC-V, corregiu els tests aplicats i obteniu la puntuació directa (PD) de cada un d’ells. Per corregir i obtenir la PD, consulteu el capítol III del Manual de aplicación y corrección.

Demaneu al personal del CRAI Biblioteca del Campus de Mundet que us obri una sessió.

A Nuevo Examinando entreu les dades de la persona a la que s’ha administrat la WISC-V.

És aconsellable que no siguin dades reals 6 anys ≤ Edat ≤ 16 anys i 11 mesos

Podeu modificar les dades clicant a ID del Examinando.

Asignar nueva evaluación. Inicieu l’avaluació a Asignar nueva evaluación.

Introduïu les dades de l’examinador i seleccioneu-lo. 1 2

Completeu l’apartat Datos demográficos.

Introduïu les dades a Puntuaciones directas i quan acabeu trieu l’opció Guardar y cerrar.

Creeu l’informe a Generar informe.

Els valors d’aquest quadre apareixen per defecte. Es poden canviar els intervals de confiança, els valors crítics, el nivell de significació o el grup de referència. Els canvis han d’estar relacionats amb l’objectiu de l’avaluació. Al manual d’aplicació (pàgines: de la 48 a la 68), trobareu més informació sobre les condicions i fonamentació dels paràmetres adequats per a l’elaboració del perfil.

Un cop definits els valors, cliqueu a Generar informe.

Obriu l’informe, guardeu-lo (Ex. A un pendrive, a l’escriptori Obriu l’informe, guardeu-lo (Ex. A un pendrive, a l’escriptori...) i/o imprimiu-lo.

Desde ID del Examinando podeu tornar a generar l’informe.

Guia elaborada pel CRAI Biblioteca del Campus de Mundet amb la col·laboració del Dr. Juan Antonio Amador Campos, professor titular del Departament de Psicologia Clínica i Psicobiologia de la UB. © CRAI Universitat de Barcelona, curs 2016-17