QUÈ LI FALTA A AQUEST COTXE? CEIP Marian Aguiló 4 anys A

Slides:



Advertisements
Presentaciones similares
Un conte de Shel Silverstein Traducció, Xesco Boix
Advertisements

Cambios en el espacio: transformaciones geométricas
CLASSE:ELS ÀNECS PARVULARI 5 ANYS CEIP BARÓ DE VIVER
Les amistats estan fetes de trossets....
CATECISME de la Conferència Episcopal Espanyola Jesús és el Senyor.
21 de l’any cB Regina Pregar escoltant el “Pie Jesu” de Marcel Olm, ens posa al costat de Jesús.
Barça Reportatge especial Reportatge creat per: T’INTERESSA.
Els instruments musicals
PROJECTE FEM UN RESTAURANT
BAUHAUS, una escola d’art
31 de l’any Regina Els “Records de pluja” de Marcel Olm ens fan desitjar una vida fecunda en l’amor.
PREZI Primers passos Davinia Alfonsin 4rt C Info. Tecnològica
PRONOMS RELATIUS i PRONOMS INTERROGATIUS
Quina és la fórmula de la felicitat que ens dóna la paraula de Déu?
Tema 2. DIVISIBILITAT.
Cambios en el espacio: transformaciones geométricas
● Un home perseguit implacablement (v ● Un home perseguit implacablement (v. 9) apel·la al poder de Déu perquè el deslliuri dels seus adversaris.
Un animal en perill d’extinció
EL JOC DELS PINS CAMP D’APRENENTATGE D’EMPÚRIES
CONSULTA OBERTA LA CONSULTA OBERTA COM A REPTE PERSONAL I PROFESSIONAL. AJUDAT A VALORAR ELS ADOLESCENTS D’UNA ALTRA MANERA, FINS ARA, AL MENYS PER MI.
Problemes prova individual
Funcionament See Thecnical.
En Pinotxo i els colors A partir d’ara has d’anar fent “clic” amb el botó esquerre del ratolí fins que arribis al final del conte.
POLINOMIS.
Cançó de Sant Nicolau 4 de Desembre del 2009.
Projecte interdisciplinari:
Un far a l’entrada anuncia la Setmana UNESCO
EL REGNE ÉS ENMIG NOSTRE EL REGNE ÉS ENMIG NOSTRE
LES ESTRELLES Joan Osiris Zoey Carlota .
Classificarem la prova en 3 categories:
ALICIA I EL MON DE LES TRES DIMENSIONS.
Problema 1: Trobar la recta que passa pel punts A(2, -3) i B(-1, 3)
Com crear un compte de correu amb gmail
DIADA DE LA PAU A SJO.
EL COLOR BLAU.
El petit príncep
Projecte: el mercat 2a PART P -4.
CONCURS.
Perifèrics ... Memòria USB, per guardar arxius!
I vosaltres, qui dieu que sóc jo?
LA VIDA DE LES PERSONES.
MORFOLOGIA i SINTAXI PRONOMS RELATIUS i PRONOMS INTERROGATIUS
Anem al Cap de Creus... I això ¿on para?.
PERQUÈ LA NOSTRA SABATA TÉ UN NÚMERO!!
L’arc de Sant Martí.
Problemes que es poden resoldre amb equacions
Tutorial com canviar color i paisatge
PERDONEU-NOS, SENYOR ! Jesús ens descobreix el goig de retrobar l’amistat amb Déu el nostre Pare Amb nosaltres 2-8.
ELS NENS I NENES DE P4 TREBALLEM EL PROJECTE DELS MONSTRES
QUAN FAS EQUIP, ETS FAN ÀSTIC!
Les fraccions Sisè B curs
Automàtic, us aconsellem no tocar el 8 Amb so ¯
Alumnes de l’aula d’acollida.
Meditem escoltant “He menjat el Teu Cos” (7’) de la Passió de Bach
Cant espiritual Joan Maragall.
AQUESTA QUARESMA TU POTS SER MÉS!
d’una xerrada de l’Eduard Sala que trobareu a
US PRESENTEM EL CONTE DE LES SET CABRETES I EL LLOP.
TEMA 7. COMPRES, VENDES I EXISTÈNCIES
PRIMAVERA GRUP IV 01a.
“NO TINGUIS POR, QUE JO SÓC AMB TU”
NO TINGUIS POR, QUE JO SÓC AMB TU
CARTA AL LLOGATER.
EL QUADRAT LES MARIETES.
NOM DEL PAIS AUTORS DEL PROJECTE.
6a SETMANA de QUARESMA US PRESENTEM LA JOANA QUE ENS ACOMPANYARÀ EN AQUESTA SISENA SETMANA DE QUARESMA. LA JOANA DE VEGADES ES MOSTRA MOLT RESPONSABLE.
Raúl Álvarez Genes ( auronplay )
Aquí podreu buscar i escoltar música on-line
CABREM TOTS AL GIMNÀS?.
El SOL 1.Què és el Sol ? Una estrella.
Transcripción de la presentación:

QUÈ LI FALTA A AQUEST COTXE? CEIP Marian Aguiló 4 anys A Tutora: Catalina Llobera

LI FALTA EL “TECHO”. (BLANCA) “LA GENTE”. (IMANOL) D’ACORD, PERÒ LA GENT ÉS A DINS LI FALTAN ELS LLUMS (DANIEL) JO ELS VEIG DAVANT I DARRERA, PERÒ ESTAN APAGATS FALTA LA MARCA (BLANCA) SI QUE ÉS VERITAT, PERÒ TAMBÉ LI FA FALTA UNA ALTRA COSA QUE TENEN TOTS ELS COTXES, QUÈ ÉS? ELS NÚMEROS (BLANCA) SÍ, ÉS AIXÒ. PERÒ, SABEU COM ES DIU ALLÀ ON HI HA ELS NÚMEROS? MARCA (UNS QUANTS NINS) (COM ÉS HORA DE SORTIR, ELS DEMAN QUE PARLIN A CASA) QUÈ LI FALTA A AQUEST COTXE?

QUÈ ÉS AIXÒ? QUÈ HEM ANAT A VEURE? ELS COTXES. (DANIEL) UN COTXE. (TOTS) TÉ UNA MARCA IGUAL QUE EL MEU PAPÀ. (BLANCA) ON ÉS AQUESTA MARCA? AQUÍ (BLANCA ASSENYALA AMB EL DIT SOBRE EL MURAL) EL MEU PAPÀ TAMBÉ. (UNS QUANTS) TOTS ELS COTXES TENEN AQUESTA MARCA? NO, EL MEU PAPÀ, NO. (AITANA) DONCS, QUÈ LI FALTA A AQUEST COTXE? ELS NÚMEROS. (TOTS) VOLEU QUE ANEM A VEURE ELS COTXES QUE HI HA A L’APARCAMENT? SÍ. (TOTS) ELS COTXES. (DANIEL) LES MATRÍCULES DELS COTXES. (ANDREA) ELS NÚMEROS I LES LLETRES. (IMANOL) S’ESCRIVEN DE NEGRE. (ANDREA) PER DEVORA DELS NÚMEROS ESTÀ BLAU. (ADRIANA) EL COTXE DE NA JOANA TÉ UN TROSSET BLAU QUE PER DINS TÉ ESTRELLETES. (BLANCA) HEM VIST L’”E” D’EVELYN. (CAROLINA) HI HA LLETRES AMB NÚMEROS PER DARRERA IGUAL. (AITANA) ENTRAVEN COTXES. (ANDREA) HEM VIST EL COTXE DE NA JOANA. (LAURA) DE COLOR VERMELL. (JUAN CARLOS) EL COTXE DEL MEU PAPÀ TÉ LA MATRÍCULA IGUAL QUE DAVANT (AINARA)

DE QUIN COLOR PINTAM EL NOSTRE COTXE? FEIM UNA VOTACIÓ. CADA NIN MARCA A LA PISSARRA EL COLOR QUE MÉS LI AGRADA. FEIM EL RECOMPTE I EL RESULTAT ÉS EL SEGÜENT: VERMELL IIIIII 6 ROSA IIIIIIIIIIII 12 BLAU IIIII 5 VERD I 1 GROC I 1 DONCS, DE QUIN COLOR HAUREM DE PINTAR EL COTXE? DE ROSA. (TOTS)

PER QUÈ SERVEIX AQUESTA FULLA? PEL COTXE. (TOTS) “PARA LOS NÚMEROS Y LAS LETRAS”. (ANDREA) PER ESCRIURE EL NÚMERO DEL NOSTRE COTXE. (LAURA) PER QUÈ DUEN AIXÒ? PER VEURE EL NÚMERO DEL NOSTRE COTXE. (BLANCA) QUIN NOM TÉ AIXÒ? MATRÍCULA. (JULIA) HEU MIRAT LA VOSTRA MATRÍCULA? JO SÍ, “DELANTE Y DETRÁS ESTÁ LO MISMO”. (ANDREA)

ALS NINS I NINES QUE HAN MIRAT LA MATRÍCULA DEL SEU COTXE I LA VOLEN ESCRIURE, ELS FACILIT UN FULL RECTANGULAR I TRIEN EL COLOR I AMB QUÈ LA VOLEN ESCRIURE

CADA INFANT HA DE COLOREJAR I ESCRIURE LA MATRÍCULA DEL SEU COTXE.

A CASA HAN D’OBSERVAR I COPIAR LA MATRÍCULA DEL VEHICLE FAMILIAR. HEM DE COPIAR LA MATRICULA DEL NOSTRE COTXE A CASA HAN D’OBSERVAR I COPIAR LA MATRÍCULA DEL VEHICLE FAMILIAR.

QUAN TENIM LA MATRÍCULA LA COPIAM A UN ADHESIU PETIT I L’AFERRAM A LA FITXA DEL COTXE QUE JA HEM COLOREJAT

CLASSIFICAM CADA INFANT COL·LOCA LA SEVA MATRÍCULA ON CREU PERTINENT. SURTEN TRES CLASSIFICACIONS: LES QUE TENEN LA “E” I ESTRELLES DAVANT. LES QUE TENEN LLETRERS DAVANT. LES QUE COMENCEN PER NÚMEROS.

ESCRIVIM LA MATRICULA AL COTXE DEL MURAL UNA VEGADA ACORDAT EL TIPUS DE MATRÍCULA, FEIM VOTACIONS PER TRIAR ELS 4 NÚMEROS I LES TRES LLETRES. AQUEST ÉS EL MODEL TRIAT DECIDIM QUINS SÓN ELS NÚMEROS QUE NECESSITAM ABANS DE FER LES VOTACIONS.

ESCRIVIM LA MATRICULA AL COTXE DEL MURAL AQUESTA ÉS LA MATRÍCULA TRIADA PEL NOSTRE COTXE I L’ESCRIUREM AL MURAL.

AQUEST ÉS EL RESULTAT !