Duplicació de la línia R3 entre Barcelona i Vic:

Slides:



Advertisements
Presentaciones similares
PRESUPUESTOS GENERALES DEL ESTADO EN CATALUÑA COMPARACION PGE / ANTERIOR LEGISLATURA CATALUÑA TOTAL PP TOTAL PSOE MEDIA ANUAL PP MEDIA.
Advertisements

María Carmona Iván Zamora Sergio Gerra. S’anomena tren a una sèrie de vagons agafats units, generalment van sobre carrils especialitzats al cap dels anys.
L9 VISITA D’OBRES A L’L9 DEL METRO DE BARCELONA Barcelona, 4 de juny de 2014.
Perllongament d’FGC a Sabadell 12 de setembre de 2016.
Peu de Figura: Arial, cos 18 normal
BUS NIT CARNAVAL TORELLÓ 2012
Pla d’Infraestructures de transport de Catalunya
DESCRIPCIÓ DEL CIRCUIT
PROJECTE BANDA AMPLA RURAL - SATÈL·LIT
Millores de transport públic a la Garrotxa
Anàlisi cost-benefici d’implantar el tramvia en el tram central de l’avinguda Diagonal entre plaça Francesc Macià i plaça de les Glòries.
ORIENTACIÓ I COORDENADES GEOGRÀFIQUES
XXIII OLIMPìADA MATEMÀTICA 2012
Infraestructures ferroviàries a la comarca del Vallès Occidental
La Condició Física i les Qualitats Físiques Bàsiques
Radiocomunicacions d’Emergències i Seguretat de Catalunya
PER QUÈ LA FILOSOFIA VA AL CINEMA?
Pla Director d’infraestructures ferroviàries
Pla de transports de viatgers de Catalunya
Prova pilot sensor de control volumètric a 4 municipis de la província de Barcelona Conchita Vicaria
Fronts de reacció-dispersió per poblacions Neolítiques
L'ART GREC.
Cap d’Assessoria d’Urbanisme i Transports
Europa aposta pel ferrocarril
Nou tram en servei Nou tram de línia de 3,7 km de via doble
Objectius Disposar d’informació que ens aproximi a estimar el cost mitjà i la seva variabilitat en relació amb les diferents línies d’activitat i sobre.
CTMO COORDINACIÓ TÈCNICA DE MUNICIPIS D’OSONA 31 de març de 2011
Inauguració tram L9 Sud Aeroport T1- Zona Universitària
Modificaciones de Servicio Instalación de catenaria rígida en el túnel de Passeig de Gràcia Del al /11/2018.
Coneixement del Medi Social i Cultural
Palau dels comptes de Pignatelli
PERQUÈ NO ENS FOTIN EL TREN La Garriga, 14 de desembre de 2015
Comarques de Catalunya
Eines d’internet per al professorat d’EOI.
Situacions de risc per Torb
Resultats DIAGNOSI SOCIO CULTURAL DE L’ENTORN FAMILIAR DELS I DE LES
Reunió Plenària 13 de novembre de 2015
El dia del cribratge d’alcohol a Catalunya, una estratègia de sensibilització en el marc del programa Beveu Menys Autors: Díaz Álvarez, Estela; Segura.
AGENDA CATALANA DEL CORREDOR MEDITERRANI
Al vostre gust amb el 8 Amb so ¯
Mànegues i caps de fibló a Catalunya:
Comarques de Catalunya
L'ÀTOM Repàs del que hem fet fins ara:
DINÀMICA DELS FACTORS BIOLÒGICS: Grans grups d’edat
LA VIDA DE LES PERSONES.
les competències bàsiques
Coneixement del Medi Social i Cultural
El repte d’incloure Recursos i estratègies
PERQUÈ LA NOSTRA SABATA TÉ UN NÚMERO!!
ESPORTS D’ADVERSARI: EL PÀDEL
L’AIGUAT DELS 750 MILIONS DE LITRES (Nit del 31-7 al 1-8 del 2002)
Des de l'eBID al qBID 1.0 fins …
EMBOLCALLS SOSTENIBLES
CLUBS SOCIALS TAULA RODONA: SALUT MENTAL I ACCIÓ SOCIAL
Marcos Escolano, Carles Casamiquela i Adrià Doménech
L’ ELEFANT.
BARRI SAGRADA FAMÍLIA.
Actuacions ferroviàries: RENFE
PROJECTE EXPERIMENTAL D’HOMOLOGACIÓ D’EMPRESES D’FCT
Barcelona podria tenir una Via Verda com la Ruta del Carrilet de Girona.
Títol: Git, un sistema de gestió del codi per projectes de software
no tocar el ratolí fins el final
EL BAGES.
Màster d’Aplicacions Multimèdia
Raúl Álvarez Genes ( auronplay )
Evolució del comerç als barris de Barcelona
La demografia mèdica a Osona.
FASES DE PROJECTE TECNOLÒGIC
Enllaç químic El sistema periòdic David Mor Elbal.
Jornada Tècnica per a Coordinadors d’informàtica CEE
Transcripción de la presentación:

Duplicació de la línia R3 entre Barcelona i Vic: Barcelona, 18 de febrer de 2015

Demanda de la R3 El 37% de la població del corredor de la R3 pot accedir a peu (considerant un radi de 750 m) a les estacions de la R3, el que suposa unes 95.000 persones. Aquest valor és sensiblement inferior al rati de la R2, que és de 120.000 persones. D’altra banda, si ens fixem en la demanda que té la R3 en comparació amb la resta de línies de rodalia, la diferència és significativa: Línia Viatgers/dia R1: Molins de Rei - Maçanet-Massanes 86.757 R2: Sant Vicenç de Calders - Maçanet-Massanes 120.880 R3: L'Hospitalet de Llobregat - Puigcerdà 22.480 R4: Sant Vicenç de Calders - Manresa 109.686

DIAGRAMA DE MARCHAS DE LA LÍNEA C3 Servei actual Actualment, la capacitat de la R3 permet tan sols 2 trens/hora per sentit. La via única implica que els trens de diferent servei s’hagin de creuar a les estacions següents: Fins a Vic, les úniques estacions que són baixadors (impossibilitat de creuament) són: A més, la via única també perjudica la fiabilitat del servei i la capacitat de reacció davant d’incidències, així com la velocitat comercial a l’haver de fer aturades més llargues a les estacions per assegurar els creuaments. DIAGRAMA DE MARCHAS DE LA LÍNEA C3 Balenyà – Tona – Seva Centelles Figaró La Garriga Les Franqueses Parets del Vallès Santa Perpètua Balenyà – Els Hostalets

Limitacions de capacitat Actualment els trens únicament poden creuar-se a les estacions de la línia (via única). Les distàncies entre estacions al tram Montcada Bifurcació – Vic són: Els trams que limiten més la capacitat actual tenen les distàncies més grans entre estacions: Parets del Vallès – Granollers-Canovelles: 8,5 km Les Franqueses – La Garriga: 6,2 km Balenyà-Tona-Seva – Vic: 10,8 km

Proposta de priorització Es proposa prioritzar els trams de major longitud de via única i de menor cost de desdoblament amb la finalitat de millorar la capacitat de la via. L’actuació permetrà tenir unes interdistàncies màximes a l’entorn dels 5 km. BCN Vic (69+1) Figaró (42+3) Montcada R. (12+3) La Garriga (37+6) Centelles (52+7) Parets del V. (20+2) Granollers C. (28+7) Montcada Bifurcació (9+1) Baix. Sta. Perpètua (15+4) Mollet Sta. Rosa (17+3) St. Martí de Centelles (47+5) Balenyà Els Hostalets (54+8) Balenyà-Tona-Seva (58+2) Taradell Mont Rodon (63+1) Futura estació de Montmeló (24) Les Franqueses del V. (31+4) Via única existent Via doble existent Via doble proposada Vía única existente Vía doble existente Vía doble propuesta 5

Conclusions Feta aquesta primera anàlisi, els trams que actualment limiten més la capacitat i en els que s’actuarà amb el desdoblament són: Parets del Vallès – Granollers-Canovelles (inclou l’estació de Montmeló) Les Franqueses del Vallès – La Garriga Balenyà-Tona-Seva – Vic Actuant amb aquesta proposta de desdoblament parcial es garanteix una interdistància màxima en via única de 5 km, amb la que es podria incrementar la freqüència i deixar-la en uns 15 minuts (4 trens/hora per sentit).