TFG I – PROJECTE PROFESSIONAL

Slides:



Advertisements
Presentaciones similares
DIFUSIÓ DE LA CULTURA, BIBLIOTEQUES I PROPIETAT INTEL•LECTUAL
Advertisements

ESTUDI DE MOBILITAT URBANA SOSTENIBLE DE CALDES DE MONTBUI
Tema 3. Aplicacions de les TIC a l’educació.
Pla estratègic del Servei de Biblioteques
APLICACIÓ DEL CONTACT IMPROVISACIÓ A L’ENSENYAMENT SECUNDARI
1 u n i t a t L’educador infantil.
ATENCIÓ A LA DIVERSITAT Atenció educativa a l’alumnat immigrant
CRAI: Unitat de Procés Tècnic
Programa Pacient Expert ICS en MPOC
Implantació del protocol Inserqual en la fase d’acollida
TNR. Presentació de Tesis Doctorals
Proposta EC: definició, objectius i pressupost
Escola de cuidadors. Escola de cuidadors Una mica d'Història.
ESTADÍSTIQUES DELS CF DEL DEPARTAMENT DE SANITÀRIA, CURS 07/08
Algunes dades 65 i més anys ,5 % 75 i més anys ,5%
EXCEL·LÈNCIA PROFESSIONAL I INCREMENT
ENFISPO.
Aspectes ètics de la recerca
AMPA 2.0 ? AMPA escola IPSE de Barcelona
Decret d’autonomia dels centres educatius
Autor: Samuel Lozano Alcodori
1 u n i t a t El departament de Recursos Humans.
Esquema de treball Josep Minguell M. Mercè Fernández
ORGANITZACIÓ A) Alumnat que vulguin certificat d’aprofitament
Per realitzar la inscripció de forma gratuïta
Tema 3. Aplicacions de les TIC a l’educació.
TFC - Antoni Romanos Arasa
Integració europea i gènere Centre de Documentació Europea de la URV
Projecte d’Itineraris Formatius
ERASMUS A LA HELSINKI UNIVERSITY LIBRARY
COMUNICACIÓ I INTERACCIÓ EDUCATIVA II (CIE II)
ESPAI DE REFLEXIÓ I DEBAT AMB JOVES UNIVERSITARIS INQUIETUDS NECESSITATS DEMANDES ROL DEL COL·LEGI ESPAI DE REFLEXIÓ I DEBAT AMB JOVES UNIVERSITARIS.
Decret d’autonomia dels centres educatius
Eines d’internet per al professorat d’EOI.
La gestió per processos
Reptes per a incorporar les competències transversals a les nostres assignatures  M.Jesús Marco Galindo Estudis d’Informàtica, Multimèdia i Telecomunicació.
Tesis Doctorals en Xarxa
Trobada monogràfica sobre Treball de Recerca
Formació per a responsables del programa Biblioteca escolar: PUNTEDU
El màrqueting i els seus elements
Docublog El blog del Programa de Documentació dels Estudis de Ciències de la Informació i la Comunicació de la Universitat Oberta de Catalunya Núria Ferran.
SCOPUSxxxxxxxxxxxxxxxx
Pla estratègic de desenvolupament econòmic local i l’ocupació del Vallès Oriental ( ) Presentació del Pla de treball Consell d’Alcaldes del.
OBSERVATORI DE LA MEDICINA FAMILIAR AL MARESME
Les pràctiques curriculars del grau d’Informació i Documentació
IV JORNADES DOCTORIALS
ALIANCES ESTRATÈGIQUES
PdD Escola Salvador Espriu Característiques generals
Condicionament de la Travessia de Jesús
MPGM Ciutat Meridiana Procés participatiu Gener 2019.
Dipòsit Digital de la Universitat de Barcelona
CRAI: Unitat de Serveis a Usuaris
PLA DE FORMACIÓ DE ZONA DE NOU BARRIS
CRAI: definició i estructura
LES PREFERÈNCIES COM A EINA FACILITADORA
Barcelona, 23 de novembre de 2.009
I Jornades de Mobilitat Internacional del PAS
CRAI: Unitat de Recerca
CRAI: Unitat de Docència
PRESENTACIÓ RIS VICEPRESIDENCIA I CONSELLERIA INNOVACIÓ
Anàlisi d’un lloc web implementant actualització del contingut
ACCÉS A L’HABITATGE A BARCELONA
CEDRO denúncia a les UNIVERSITATS
Màster d’Aplicacions Multimèdia
Convivència i Mediació Escolar
La inserció laboral dels graduats de grau de la UPF
IMPULS DE LA LECTURA FORMACIÓ
TRETS DIFERENCIADORS 4t ESO
ESTADA A L’EMPRESA AL BATXILLERAT
Trobada monogràfica sobre Treball de Recerca
Transcripción de la presentación:

TFG I – PROJECTE PROFESSIONAL   ÀREA DE SERVEIS A LA INVESTIGACIÓ   TFG I – PROJECTE PROFESSIONAL Esther Fernández Ramos Tutor: Joan Isidre Badell Guijarro

OBJECTE DEL TREBALL SERVEI DE BIBLIOTECA I DOCUMENTACIÓ (SBD) 2016   OBJECTE DEL TREBALL SERVEI DE BIBLIOTECA I DOCUMENTACIÓ (SBD) 2016 2017 COMENÇA REESTRUCTURACIÓ ACABA REESTRUCTURACIÓ ÀREA DE SERVEIS A LA INVESTIGACIÓ I ADQUISICIONS (ASIA)

OBJECTIUS GENERALS ESPECÍFICS 1- DEFINIR L’ABAST I LES COMPETÈNCIES   OBJECTIUS GENERALS 1- DEFINIR L’ABAST I LES COMPETÈNCIES 2- IDENDIFICAR I ATENDRE LES NECESSITATS REALS DELS USUARIS 3- DEFINIR I DISTRIBUIR LES TASQUES 4- DIFONDRE EL SERVEI 5- ACTUALITZACIÓ I FORMACIÓ ESPECÍFICS 1- identificar les possibilitats 2- obtenir informació dels usuaris 3- definir l’estructura i les responsabilitats 4- presentar-se als usuaris 5- informació i formació contínua

ÀMBIT D’ACTUACIÓ ÀREA DE SERVEIS A LA INVESTIGACIÓ I ADQUISICIONS   ÀMBIT D’ACTUACIÓ ÀREA DE SERVEIS A LA INVESTIGACIÓ I ADQUISICIONS CAP DE SECCIÓ (FORMACIÓ D’USUARIS I COORDINACIÓ) PRÉSTEC INTERBIBLIOTECARI ADQUISICIONS I SUBSCRIPCIONS INTERCANVIS I DONATIUS DIALNET RECOLZAMENT PI

METODOLOGIA I RECOLLIDA DE DADES   METODOLOGIA I RECOLLIDA DE DADES ESTADÍSTIQUES ENQUESTES COMUNICACIÓ DIRECTA AMB ELS USUARIS Font de les dades: estadístiques REBIUN Font: https://en.wikipedia.org/wiki/File:Feedback-loop-general.svg

CALENDARI D’ACTUACIÓ TFG I TFG II TFG II setmana 1 setmana 2 setmana 3   CALENDARI D’ACTUACIÓ TFG I TFG II TFG I setmana 1 setmana 2 setmana 3 setmana 4 Primera entrega Lectura del material   Títol i objecte Cerca bibliogràfica Objectius Àmbit, interès i relació Precedents i coneixements Metodologia recollida de dades Calendari d'actuació Bibliografia Redacció setmana 5 setmana 6 setmana 7 setmana 8 Segona entrega Repasar Portada Cronograma Competències DAFO Hipòtesi Metodologia Comentar bibliografia Revisió de la literatura científica Dades Valoració i conclusions finals setmana 9 setmana 10 setmana 11 setmana 12 setmana 13 setmana 14 Entrega final Repassar Corregir errades Resumen TFG II setmana 1 setmana 2 setmana 3 setmana 4 setmana 5 setmana 6 Primera entrega Revisió   Lectura del material Cerca bibliogràfica Calendari d'actuació Comprobació referències setmana 7 setmana 8 setmana 9 setmana 10 setmana 11 setmana 12 Segona entrega Repassar Redacció Començar presentació setmana 13 setmana 14 setmana 15 Entrega final Acabar presentació Revisió final Defensa tribunal

RESULTATS OG 1: - Una àrea amb tres seccions clarament diferenciades:   RESULTATS OG 1: - Una àrea amb tres seccions clarament diferenciades: - Adquisicions i Subscripcions - Préstec Interbibliotecari - Serveis a la Investigació OG 2: - Un millor coneixement de: - les tendències i novetats al nostre àmbit - els usuaris (les seves característiques, interessos i necessitats) - Un millor contacte amb l’Oficina de Suport a la Recerca OG 3: - Una distribució coherent de la feina i eines per millorar la comunicació interna OG 4: - Creació d’una identitat per l’Àrea i la seva difusió (correu electrònic, cartells…) OG 5: - Es posa la informació d’interès a l’abast de tot el personal de l’àrea - Es facilita la formació necessària segons les tasques

  RESULTATS La secció de Serveis a la Investigació ofereix informació i formació per: - acreditació i sexennis - drets d’autor i accés obert - suport a la publicació - bibliometria (Amb una atenció especial a la visibilitat dels professionals i de la UIB.)

VALORACIÓ I CONCLUSIONS FINALS   VALORACIÓ I CONCLUSIONS FINALS En aquest moment, alguns dels punts claus pels investigadors són: 1- gran part de la informació és accessible mitjançant mitjans electrònics, que requereixen una actualització constant (administrativa, tecnològica i d’aprenentatge d’ús). 2- la identitat dels autors ha de ser unívocament determinada, tant per prestigi com per publicar. 3- és impossible tenir disponibles tots els recursos en una mateixa organització, per la qual cosa és indispensable la col·laboració (xarxes, convenis, etc.). 4- els serveis de préstec interbibliotecari són molt apreciats per poder estar informat de les darreres investigacions.

VALORACIÓ I CONCLUSIONS FINALS   VALORACIÓ I CONCLUSIONS FINALS Per poder aconseguir tot això, és indispensable la formació contínua dels professionals, una bona estructura de suport i la voluntat d’ajudar i servir als usuaris de la millor manera possible. Font: https://www.flickr.com/photos/pstainthorp/5464971022/in/photostream/ Font: https://pixabay.com/es/unidad-cooperaci%C3%B3n-confianza-mano-1917780/

GRÀCIES ESTHER FERNÁNDEZ RAMOS 2016-2017   GRÀCIES ESTHER FERNÁNDEZ RAMOS 2016-2017 efernandezramos@uoc.edu esther.fernandez@uib.es