La bauhaus Mies van der roher

Slides:



Advertisements
Presentaciones similares
ARQUITECTURA RACIONALISTA
Advertisements

EL ARTE CONTEMPORÁNEO, SIGLO XX
Carrera: Diseño Gráfico Módulo: Comunicación Gráfica Escuela de Comunicación Instituto Profesional AIEP de la Universidad Andrés Bello 2009 Docentes: Evelyn.
Bauhaus – Movimiento Moderno Lucia Taulé. UTN, Noviembre 2011
Bauhaus Información.
Bauhaus Información.
EL ARTE DEL SIGLO XX.
José Eduardo Guerrero Medrano
Información Bauhaus. Historia de la Bauhause Desde el punto de vista de la historia de la cultura, la Bauhaus no es en modo alguno un fenómeno aislado.
Aquitectura Le Corbusier / Mies Van Der Rohe. Mies Van Der Rohe El racionalismo arquitectónico es una corriente surgida en Europa tras la I Guerra Rompió.
Bauhaus Información.
ARQUITECTURA EN LA PRIMERA MITAD DEL SIGLO XX
Das staatliches bauhaus La casa del estado para la construcción.
La Bauhaus. Desintegración de la Bauhaus. Walter Gropius nombró sucesor …
"La Escuela Bauhaus" se asentó en tres ciudades: 1919 – 1925: Weimar 1925 – 1932: Dessau 1932 – 1934: Berlín Estuvo manejada por tres Directores:
BAUHAUS ( ) FACTORES QUE LA PROPICIARON:
Difusión del Movimiento Moderno.
Autor: Mtra en C.D. Zinnia Quiñones Urióstegui
Walter Gropius ( ) Arquitecto Alemán.
“La plena conciencia de mis responsabilidades como arquitecto, fundada en mis propia reflexiones, se determinó en mí, como resultado de la primera guerra.
Abstraccionismo El Abstraccionismo nace casi al mismo tiempo en varias partes de Europa hacia Existen dibujos de Picabía que se remontan a 1907,
ANTONI GAUDI CORNET CORAL I NEOMA.
Ludwig Mies Van der Rohe
Raffaello Sanzio i l’escola d’atenas
L’Art Europeu del S. XIX De Goya al Modernisme II
Ludwig Mies Van der Rohe
Arquitectura racionalista espanyola
Quan la natura s’expressa
PAVELLÓ ALEMANY Mies van der Rohe.
BAUHAUS, una escola d’art
La Segona fase de la industralització
EL REALISME.
Temps era temps, hi havia un pagès molt i molt alt i gros que semblava un gegant.
“L’ART NO EXPRESSA EL QUE ÉS VISIBLE, MÉS AVIAT FA VISIBLE...”
ELS TEATRES D’ESPARREGUERA ABANS I ARA
L’escola Pitagòrica i els filòsofs atomistes.
Quan la natura s’expressa
ESCOLA MARE DE DÉU DEL ROSER - AMÍLCAR
LA FAULA.
FRANCESC FERRER GUARDIA
PLA D’ORIENTACIÓ PROFESSIONAL
Wassily Kandinsky 1866, Moscú – 1944, París
NOUS ESTATS INDEPENDENTS D’EUROPA: SEGLES XX i XXI
Palau dels comptes de Pignatelli
“Capacitats i habilitats directives en la producció i gestió de les Arts Escèniques” Eduard Abelló Sessió conjunta AADPC – SDE 19 setembre 2014 (Associació.
Egipte i el Nil El riu Nil a part de ser molt llarg i gran, era la font de l’antic Egipte. És l’únic riu que neix en el Sud d’Egipte i finalitza al.
Guerra del Marroc
ARQUITECTURA MODERNA La arquitectura moderna es el conjunto de todos los estilos arquitectónicos que nacieron en el transcurso del siglo XX.
Creadors!!!! -Paula Gutierrez Joel Asis Manel Moreno
INSERCIÓ LABORAL DE LES PERSONES GRADUADES DE FP INICIAL I TITULACIONS D’ARTS PLÀSTIQUES
LA FESTA MAJOR I ELS GEGANTS
EXCURSIÓ AL BARTOLO El dilluns, 30 de Juny vam anar a caminar al Bartolo amb l’escola d’estiu.
Proyect. Cap1 Cap3 Cap4.
LA DEFINICIÓ D'ART Activitat intel·lectual i tècnica que té, a més d’altres possibles funcions (religiosa, social, pràctica...), una intencionalitat estètica:
Hi havia una vegada un nen que es deia Tomàs que volia ser mag.
DIADA DE LA PAU A SJO.
Alumnes de 3r de Primària Curs 2016 – 2017
-FIGURA SEGONA SETMANA: JOSEP I MARIA DIMECRES 9 -FIGURA SEGONA SETMANA: JOSEP I MARIA SOMRIU, JA QUEDA POC PER CELEBRAR EL NAIXEMENT DE NEN JESÚS.
BAUHAUS Escuela: Instituto de Estudios Superiores de Poza Rica Alumno (a): Lilia Nohemi Florencia Martínez Profr. (a): Lic. Alejandra Espinosa Cao Romero.
ESTAT DE LA COEDUCACIÓ EN ELS CURRÍCULUMS EDUCATIUS
Inici del curs setembre de 2018
MARCO TEORICO.
A la classe de Medi ens vàrem preguntar quins dubtes voldríem aclarir envers el nostre cos… Després de molt pensar va sorgir la pregunta…
Viatgem per Llinars i els seus voltants
El Modernisme Tradició I Modernitat a L’arquitectura Del Canvi De Segle Projecte Escolar Comènius 1
Repte 1. Accessibilitat universal dels continguts culturals, espectacles Projectes actuals i propostes de futur.
Escola Jacint Verdaguer Tàrrega
Aproximació telemàtica a l’art contemporani: Comunicació, art i educació Modalitat A. Classificació: Educació artística. Educació Visual i Plàstica.
UNIDAD 2 PRINCIPIOS TEÓRICOS DEL MOVIMIENTO MODERNO ORIGEN Y EVOLUCIÓN DEL FUNCIONALISMO.
ARQUITECTUR A MODERNA EN EL PERÚ. ■ Para finales de la década de 1920 Le Corbusier había definido cinco puntos de la arquitectura moderna plasmados posteriormente.
Transcripción de la presentación:

La bauhaus Mies van der roher

GROPIUS:BAUHAUS.

Va ser una escola fundada a 1919 com el resultat de la fusió de l’Escola Superior de Belles Arts i l’Escola d’Arts i Oficis de Saxònia. Era una escola democràtica, sorgida en l’ambient socialdemòcrata de la República de Weimar, proclamada després de la caiguda de l’emperador Guillem II després de la !a. Guerra Mundial

GROPIUS: OFICINAS FAGUS.

L’arquitecte Walter Gropius la va dirigir inicialment amb la intenció de crear un escola moderna d’arts plàstiques, on es complementessin l’ensenyament teòric i el pràctic, les teories d'avantguarda amb els ensenyaments tradicionals, trencant amb la separació entre art i producció industrial . Va tenir professorat del molt prestigi, Paul Klee, Kandinsky, A 1928 Hans Meyer la va orientar cap a l’arquitectura A 1930 Mies van der Rohe assumí la direcció i es va traslladar a Berlín A 1933 fou clausurada pels nazis.

PAVELLÓ ALEMANY, BARCELONA, 1929 http://www.miesbcn.com/ca/exterior.html http://www.xtec.net/~fchorda/credit/credit5/htm/507.htm#cata

cadira Barcelona

CADIRA BARCELONA, 1929