9.1 Joc del 15 (Joc de taula) Objectius

Slides:



Advertisements
Presentaciones similares
SINECOLOGIA La sinecologia estudia les relacions tròfiques (alimentació) dins els ecosistemes. Els cicles de matèria i energia en els ecosistemes.
Advertisements

Concurs Aula Amigable IES Josep Maria Quadrado Octubre del 2004.
BÀSQUET.
Impress 3... Posa-hi un fons!
Edició 2017 Reunió amb famílies.
OLIMPIADA MATEMÀTICA 2010 FASE PROVINCIAL PRIMÀRIA PROVA INDIVIDUAL
OLIMPIADA MATEMÀTICA 2008 FASE PROVINCIAL PROVA INDIVIDUAL
Podeu posar una foto del vostre centre
PowerPoint accessible
LES MESURES.
JOC EXPERIMENTAL Parteix de TEORIES DE GOLDSCHMIED
PROJECTES: UN LLARG CAMÍ…
El mercat ELS NENS I NENES DE P-4.
1 Biologia i Geologia 1r ESO.
COMISSIÓ DE MEDI AMBIENT IES FELANITX
L´entusiasMat ens entusiasma!!!.
Problemes prova individual
Experimentam amb la ciència
Una forma fàcil d'obtenir algunes fórmules
OLIMPIADA MATEMÀTICA 2009 FASE autonómica PRIMÀRIA PROVA INDIVIDUAL
El nou pla docent de la UB: Adequació al sistema ECTS
AMBIENTACIÓ DEL CENTRE
IMPLIQUEM A TOTES LES CLASSES EN EL NOSTRE PROJECTE
EXPERIMENT SOBRE EL TABAC
OLIMPIADA MATEMÀTICA 2011 FASE PROVINCIAL PROVA INDIVIDUAL
COMUNICACIÓ I INTERACCIÓ EDUCATIVA II (CIE II)
ELABORAR UN ORGANIGRAMA A PARTIR D’UN LLISTAT (Ordre i jerarquia)
ELABORAR UN ORGANIGRAMA A PARTIR D’UN LLISTAT (Ordre i jerarquia)
CIÈNCIES NATURALS CURS
Eines d’internet per al professorat d’EOI.
9.3 Joc de Nim (Joc amb mistos)
Introducció i objectius
Matemàtiques 3er E.S.O..
Què existeix i què no existeix.
Grups interactius a L’Esquitx
Títol: Un exemple de lliçó a Atenea: Teoria de la simetria
Els Políedres.
LES MATEMÀTIQUES AL MÓN
GIMCANA MATEMÀTICA AL PATI
OLIMPIADA MATEMÀTICA 2010 FASE PROVINCIAL PROVA INDIVIDUAL
LABANDÀRIA.
Ara resoldrem alguns problemes amb balances.
Tres en ratlla.
El teu esforç, la seva energia
ESPORTS D’ADVERSARI: EL PÀDEL
XXIII OLIMPìADA MATEMÀTICA 2012
INS Pedraforca 1r d’ESO Curs
Problemes que es poden resoldre amb equacions
Una experiència d’ambientalització curricular als estudis de Magisteri de la FPCEE Blanquerna PAMB IV SEMINARI SOBRE AMBIENTALITZACIÓ CURRICULAR de les.
Les taules de multiplicar
Les fraccions Sisè B curs
Introducció Al posicionament Web.
CONCURS INVENTEM-REPTE REAL
MÀGIA POTÀGIA.
Jessica, Gerard, Laura P, Alex
Caixes de descobriment
La literatura i les matemàtiques van de la mà.
INFORMÀTICA I MATEMÀTIQUES
Maquetació de continguts
Justificació De la mateixa manera que l'esport és important per mantenir la forma física, la gimnàstica mental és important per al nostre cervell. "Enginy"
L’HANDBOL A L’ESCOLA.
A la classe de Medi ens vàrem preguntar quins dubtes voldríem aclarir envers el nostre cos… Després de molt pensar va sorgir la pregunta…
Promotor Universitari de la Donació de Sang
Plantilla per realitzar un projecte
La Gestió dels Camps de Futbol
EL QUADRAT LES MARIETES.
6a SETMANA de QUARESMA US PRESENTEM LA JOANA QUE ENS ACOMPANYARÀ EN AQUESTA SISENA SETMANA DE QUARESMA. LA JOANA DE VEGADES ES MOSTRA MOLT RESPONSABLE.
El SEGUIMENT DE COMPLECIÓ
ORGANITZACIÓ ACCIÓ TUTORIAL
CABREM TOTS AL GIMNÀS?.
Transcripción de la presentación:

9.1 Joc del 15 (Joc de taula) Objectius Comptar, llegir i escriure números enters fins al 20 Ordenar i comparar números fins al 20 Reconéixer, descriure i continuar sèries i determinar el següent número en la línea Reconéixer i anomenar figures de dos dimensions Descriure l'ample i el llarg de les figures Mesurar àrees I comptar quadrats

9.1 Joc del 15 (Joc de taula) Eines, Materials y Organització Un puzle de fitxes corredisses format per una caixa quadrada de 4x4 i 15 cubs numerats de l'1 al 15. Un full de patrons numèrics que cada estudiant ha d'intentar resoldre. La lliçó es divideix en 2 classes de 45 minuts.

9.1 Joc del 15 (Joc de taula) Joc del 15

9.1 Joc del 15 (Joc de taula) Descripció de la classe Primera part de la classe: Crea grups de 2 persones. Dóna'ls una caixa quadrada buida i els 15 cubs numerats. Digues-los que col·loquen els cubs en ordre ascendent i descendent fora de la caixa. Demana'ls que posen els cubs en fila dins de la caixa en ordre ascendent i descendent. Demana'ls que posen els cubs en columnes dins de la caixa en ordre ascendent i descendent.

9.1 Joc del 15 (Joc de taula) Descripció de la classe Segona part de la classe: El professor explica el joc. Un dels estudiants juga mentre que l'altre observa. L'estudiant que observa posa els cubs a la caixa de manera desordenada. El professor els dóna un full amb 6 patrons diferents. El jugador ha de fer lliscar les peces usant l'espai buit que queda per col·locar-les en ordre. Els participants juguen diverses vegades, invertixen els rols (jugador i observador) i intenten resoldre la major quantitat de patrons del full.

9.1 Joc del 15 (Joc de taula) Recomanacions Útils Assegura't que els estudiants poden comptar i ordenar números de manera ascendent i descendent. Assegura't que els estudiants entenen els conceptes de fila i columna. Usa la primera part de la classe per explicar i aclarir aquests conceptes. Han d'entendre els conceptes subjacents, si no no seran capaços de jugar a aquest joc.

9.1 Joc del 15 (Joc de taula) ACTIVITATS I Quantes files hi ha a cada figura? Quantes columnes hi ha a cada figura?

9.1 Joc del 15 (Joc de taula) ACTIVITATS II

9.1 Joc del 15 (Joc de taula) ACTIVITATS III Omple les caselles de les taules amb els números correctes per completar les sèries :

9.1 Joc del 15 (Joc de taula) JUGUEM AL JOC DEL 15

El resultat és: juga i aprén matemàtiques més fàcilment. El nostre projecte t‘ajudarà: www.math-games.eu