ORGANIGRAMES FUNCIONALS: Comparació / oposició

Slides:



Advertisements
Presentaciones similares
ECONOMIA DE L’EMPRESA 1 BATXILLERAT UNITAT 1 L’EMPRESA I L’ENTORN.
Advertisements

Com estudiar… El subratllat Organització de la informació Esquemes
Diapositiva de presentació
UNITAT 1 L’EMPRESA I L’ENTORN ECONOMIA DE L’EMPRESA 1 BATXILLERAT.
P-3 P-4 P-5 QUÈ FEM AL LABORATORI ? ESCOLA PAU DELCLÒS. TARRAGONA Curs FEM HIPÒTESIS SOBRE ELS FENÒMENS FÍSICS I QUÍMICS OBSERVEM,
PROJECTE DE PASTORAL I EDUCACIÓ EN VALORS
Ciències per al món contemporani
L’equilibri en les reaccions químiques
El Club de Futbol Femení de St.Roc DISSENYA EL BLOG DEL SEU EQUIP
TEXT DIDÀCTIC FUNCIONAL PER A FER UN ORGANIGRAMA
PROPIETATS PERIÒDIQUES DELS ELEMENTS
ELABORACIÓ D’UN PERFIL DE L’ÀREA METROPOLITANA
SETMANA DE LA PAU I LA SOLIDARITAT CLARET BARCELONA-2018
ORGANIGRAMES FUNCIONALS Circuit - oposició: moviments migratoris
MAPES MENTALS TONI BUZAN
DINÀMICA DE LA POBLACIÓ ELABORACIÓ D’UN ORGANIGRAMA
MIREMMATEMÀTIQUES Lleida 24 d’octubre de 2009.
XILE cultures a conèixer Cultura de Xile
TIPUS D’EVOLUCIÓ DE LA POBLACIÓ
DEL TEXT INFORMATIU AL TEXT DIDÀCTIC
DINÀMICA I FUNCIONAMENT DE LA CIUTAT
Les Restriccions d’accés
DIADA DE La pau i la no violència.
1 u n i t a t Empresa i comunicació.
CREIXEMENT D’UNA ÀREA METROPOLITANA
ELABORAR UN ORGANIGRAMA A PARTIR D’UN LLISTAT (Ordre i jerarquia)
ELABORAR UN ORGANIGRAMA A PARTIR D’UN LLISTAT (Ordre i jerarquia)
Eines d’internet per al professorat d’EOI.
Situacions Simuladores Preferencials (SSP)
Matemàtiques 3er E.S.O..
DINÀMICA GENERAL DE LA POBLACIÓ
1. Epicur de Samos i l’epicureisme
ESTRUCTURA TRIANGULAR BÀSICA: Modificació del nivell d’informació
Recursos Didàctics en Geografia Organigrames
ESTRUCTURA D’UN ORGANIGRAMA: ELEMENTS I JERARQUIES
ORGANIGRAMES FUNCIONALS: Factors bàsics del comerç internacional
Objectiu Educatiu Trienni
2. El materialisme històric de Marx
Potser la seva vestimenta deia el que la seva ànima volia reflectir
Preinscripció a la UPF Curs 2017/18
ELS NOSTRES FILLS: COM AJUDAR-LOS A CRÉIXER
Alumnes de 4T de primària - s.j.o. Barcelona
Les taules de multiplicar
ESTRUCTURES TRIANGULARS I CIRCULARS DE TRES NIVELLS
Xavi Fabregat 4tA Karim Atsailali 4tA
Explica amb detall com ho has fet per decidir el tros que pintes.
   MOVIMENTS MIGRATORIS    TERRITORI D’ATRACCIÓ TERRITORI
Organització i creixement
ORGANIGRAMES FUNCIONALS: Seqüència històrica / Successió de conjunts
ESTRUCTURA TRIANGULAR DE TRES NIVELLS: FORMES BÀSIQUES ELEMENTALS
En aquest tema veurem els apartats següents:
El Salm 135 de Schütz canta l’amor etern de Déu
ORGANIGRAMES FUNCIONALS
Plantilla per realitzar un projecte
MORFOLOGIA i SINTAXI PRONOMS RELATIUS i PRONOMS INTERROGATIUS
DINÀMICA DELS FACTORS BIOLÒGICS
EL QUADRAT LES MARIETES.
DINÀMICA DELS FACTORS SOCIOECONÒMICS
Valors i actituds polítiques en perspectiva comparada
El SEGUIMENT DE COMPLECIÓ
ORGANIGRAMA MIGRACIONS Nivells didàctics diferents
Forma substancial (essència)
Estils i Plantilles Ms Word.
COM FER UNA EXPOSICIÓ ORAL
DE L’ORGANIGRAMA AL DIBUIX Dinàmica i funcionament de la ciutat
Cas Danone.
IMPULS DE LA LECTURA FORMACIÓ
Què fas a la universitat?
Què fas a la universitat?
TEXT I ORGANIGRAMA Variables bàsiques
Transcripción de la presentación:

ORGANIGRAMES FUNCIONALS: Comparació / oposició Són uns exemples concrets d’aproximacions o allunyaments de l’organigrama funcional model en el qual es basen. Sempre és el professor el que ha de decidir fins a quin punt segueix o no el model d’organigrama; però és evident que aquest ens dóna una estructura que pot ésser aprofitable sense arribar a esclavitzar-nos. Sembla evident que el sentit comú ens indica que els organigrames models són uns referents estructurats per ajudar-nos a resoldre un organigrama sobre un tema determinat. Però mai s’han de convertir en una estructura que ens oprimeixi i que no la puguem modificar, total o parcialment, en funció del que ens interessa mostrar als nostres estudiants. Per altra banda s’ha de reconèixer que és molt difícil elaborar un organigrama correcte, des del punt de vista didàctic, si el construïm sense una estructura predeterminada que mostri la idea essencial que volem transmetre als nostres estudiants. També és poc freqüent que el professorat es senti satisfet copiant una estructura model per a elaborar un organigrama sobre un tema determinat. J.P.G. 2.007 Recursos Didàctics en Geografia Organigrames reals Professorat

ORGANIGRAMES FUNCIONALS: Factors bàsics del comerç internacional OBJECTIUS BÀSICS: 1.- Mantenir l’estructura bàsica de l’organigrama funcional model, jerarquitzat en tres nivells. 2.- Identificar alguns elements previs al primer nivell. 3.- Agrupar els teòrics dos tercers nivells en un únic nivell, comú als dos països. Organigrama model Jerarquia 1 Jerarquia 2 Jerarquia 3 Jerarquia 2 Jerarquia 1 Organigrama elaborat J.P.G. 2.007 Recursos Didàctics en Geografia Organigrames reals

ORGANIGRAMES FUNCIONALS: Factors bàsics del comerç internacional OBJECTIUS BÀSICS: 1.- Mantenir l’estructura bàsica de l’organigrama funcional model, jerarquitzat en dos nivells i donant-li un aspecte dinàmic en el seu nucli central (nivell 1 i 2). 2.- Identificar alguns elements previs al primer nivell. 3.- Agrupar els teòrics nivells 2 i 3 en un únic nivell, comú als dos països per mostrar-nos la idea d’intercanvi i les condicions que el permeten. Organigrama model Jerarquia 1 Jerarquia 2 Jerarquia 1 Organigrama elaborat J.P.G. 2.007 Recursos Didàctics en Geografia Organigrames reals

ORGANIGRAMES FUNCIONALS: Immigrants i societat receptora OBJECTIUS BÀSICS: 1.- Partint del model teòric comparatiu de dos nivells, s’elabora un organigrama que mostri l’oposició, el contrast i el resultat de la convivència. 2.- Nivell d’aclariments de la jerarquia 1. 3.- La jerarquia 2 és el nucli central del tema mostrant el resultat de la interacció. Jerarquia 1 Jerarquia 2 Jerarquia 1 Organigrama model Organigrama elaborat J.P.G. 2.007 Recursos Didàctics en Geografia Organigrames reals