Emilio Arias Consultor. Director de proxectos de Edan Xestión, s.l.

Slides:



Advertisements
Presentaciones similares
PROGRAMA DE MINIMZACIÓN DE RESIDUOS
Advertisements

CICLO SUPERIOR DE ADMÓN. Y FINANZAS
A ORQUESTRA SINFÓNICA DE GALICIA
Feliz Nadal a todos os que comparten o desexo dun
RELEVO, HIDROGRAFÍA E CLIMA DE ESPAÑA
RELEVO, HIDROGRAFÍA E CLIMA DE ESPAÑA
Laboratorio de Proxectos e Iniciativas Xuvenís
As claves dunha nova escola
PROGRAMA CAIXAPROINFANCIA PONTEVEDRA
O legado de Roma IES MONTE DAS MOAS 1º ES0 MAIO 2011.
Normas de aula Educación en valores
Licenciatura de MATEMÁTICAS
1. OS RISCOS ELÉCTRICOS 2. O ESTRÉS 3. O BURN-OUT 4. O MOBBING
¿COMO AXUDAR OS FILLOS CO ESTUDO?
O SALARIO.
A PROGRAMACIÓN DA BIBLIOTECA ESCOLAR
ESTUDO DOS AUTÓNOMOS DE PONTEVEDRA ESTUDO DOS AUTÓNOMOS DE PONTEVEDRA
O barroco compostelán.
PROXECTO LOVA ELECTRICIDADE.
CONCILIACIÓN LIDERAZGO E ESTILOS DE DIRECCIÓN:
A forza do local: dimensións técnica e política
PROGRAMA MUNICIPAL DE INTERVENCIÓN FAMILIAR
SITUACIÓN LABORAL DOS AXENTES DE EMPREGO E DESENVOLVEMENTO LOCAL
VINCENT VAN GOGH
Proxecto interdisciplinar
R E T O S D A S P O L Í T I C A S de Igualdade E N G A L I Z A.
Déixese sorprender….
CURSO E.D.A Galicia, Outubro – Decembro 2008.
Servizo de asesoramento e información para a xuventude
Emilio Arias Consultor. Director de proxectos de Edan Xestión, s.l.
Emilio Arias Consultor. Director de proxectos de Edan Xestión, s.l.
Emilio Arias Consultor. Director de proxectos de Edan Xestión, s.l.
Emilio Arias Consultor. Director de proxectos de Edan Xestión, s.l.
A intervención psicopedagóxica nunha escola de e para O ALUMNADO
CAIXA VIRTUAL DE CRÉDITO MUTUO
O PROXECTO XENOMA HUMANO E AS IMPLICACIÓNS
CONQUISTA E ROMANIZACIÓN DE GALLAECIA
RISCOS ESPECÍFICOS OFICINAS
O POR QUE DO CAMBIO.
Estamos en rede.
FUNDITEA Fundación Tutelar para a Promoción de Persoas con Discapacidade, particularmente Trastorno do Espectro Autista Xornadas sobre protección xurídica.
Coordinadora de barrio Plan Comunitario de Teis
INTRODUCCIÓN TAREFAS PROCESO AVALIACIÓN CONCLUSIÓN.
COOPERANDO PARA APRENDER ESTRUTURA COMPLEXA
Emilio Arias Consultor. Director de proxectos de Edan Xestión, s.l.
O PORTFOLIO EUROPEO DAS LINGUAS (2009/10)
A programación de aula por competencias
CONQUISTA E ROMANIZACIÓN DE GALLAECIA
ASESORAMENTO AO PROFESORADO DENDE A ORIENTACIÓN ESCOLAR
Atréveste a crear un book tráiler?
PROGRAMA “SANTIAGO SUMA” DE INCLUSIÓN SOCIAL
FRACASO ESCOLAR By Claudia García Marcos Begoña Besada Romero
O DEPARTAMENTO DE ORIENTACIÓN
PROXECTO PARA O ESTABLECEMENTO DA XORNADA MIXTA
PROBAS DE VALORACIÓN DA CONDICIÓN FISICA
Emilio Arias Consultor. Director de proxectos de Edan Xestión, s.l.
Lei Orgánica 2/2006 de 3 de maio, de Educación LOE
Era unha vez unha competencia ...
A intervención psicopedagóxica nunha escola de todos e para todos OS ALUMNOS Pontevedra, 27 de abril do 2009.
RECOÑECEMENTO DE COMPETENCIAS POR EXPERIENCIA LABORAL (Real Decreto 1224/2009, de 17 de Xullo, de recoñecemento das competencias profesionais.
PROCESOS PSICOLÓXICOS BÁSICOS PARA EDUCADORES/AS SOCIAIS
Proxecto Pesquería de POLBO 2016
CEIP ISIDORA RIESTRA I ENCONTROS DE E.INFANTIL E DE E. PRIMARIA.
Presentación Pública MEMORIA 2016
A MODELIZACIÓN NO ENSINO SECUNDARIO
Traballo do anteproxecto: Asamblea de Huesca decembro
XXIV ENCONTRO ESTATAL DE ESCOLAS ASOCIADAS Á UNESCO. MELILLA-2011
Santiago de Compostela, 2012
TRATAMENTO INTEGRADO DE LINGUAS
A AVALIACIÓN NA EDUCACIÓN PRIMARIA
Transcripción de la presentación:

Emilio Arias Consultor. Director de proxectos de Edan Xestión, s.l. Organización do traballo Emilio Arias Consultor. Director de proxectos de Edan Xestión, s.l.

Presentación A xestión eficaz do tempo son as medidas e actuacións que se realizan para conseguir os obxectivos marcados no menor tempo posible, optimizando este recurso na realización de tarefas.

Presentación Metas da xestión eficaz de tempos: Conseguir tempo para o desfrute persoal; Ser máis eficaz na realización de tarefas, (traballar máis intelixentemente e produtivamente); Combater o estrés.

O valor da vida profesional Presentación Tarefa importante e urxente Tarefa non importante e urxente O valor da vida profesional Tarefa importante pero non urxente Tarefa non importante nin urxente

Presentación Calidade de vida e no traballo: Ter claro o noso propósito xeral, no uso do noso tempo. Relación cos principios de vida e coa escala de valores de cada un. Esa meta non que estar definida, senón que pode ir evolucionando.

Presentación Os propósitos vivenciais O traballo Un/ha mesmo/a A familia

Presentación O estrés: Aparecen deficiencias no funcionamento racional: erros, dificultade de concentración, distracción, falla de memoria. Estrés positivo?

Traballar por obxectivos Os obxectivos son o punto de partida dunha xestión eficaz do tempo. A identificación de obxectivos sinala o máis importante, asigna prioridades.

Traballar por obxectivos Tipos de obxectivos: fundamentais, instrumentais, complementarios.

Traballar por obxectivos Outros puntos a ter en conta: O dilema entre o urxente e o importante; Descompoñer os obxectivos en tarefas Lista de tarefas Establecer prioridades Ordear secuencialmente as tarefas Calcular o tempo necesario para esas tarefas

Planificar O calendario: compromiso por escrito de realizar as tarefas nun tempo determinado. Un calendario permite visualizar os recursos temporais dos que se dispón e un plan para asignalos ás distintas actividades.

Planificar Recomendacións (i): Planificar só unha parte do día; Planificar 1º o traballo de alta prioridade; Evitar as reunións consecutivas; Pasar as tarefas non completadasa períodos próximos libres; Planificar cara atrás.

Planificar Recomendacións (ii): Ter sempre o calendario á vista; Dispoñer dunha lista de tarefas complementaria; Escribir as tarefas ao final do día anterior ou ao comezo do día.

Ter tempo

Ter tempo Causas dunha xestión ineficaz do tempo: Carencia de prioridades, falta de disciplina, exceso de tarefas asignadas, ... Consecuencias dunha xestión ineficaz do tempo: Estrés, esforzo innecesario, ...

Ter tempo O aprazamento. Razóns para o mesmo: tarefa desagradable ou pouco interesante; medo ao fracaso; non sabe por ónde empezar;

Ter tempo Evitar a sobrecarga: Ser consciente de cáles son os obxectivos propios e as responsabilidades clave; Resistir o impulso de intervir e asumir responsabilidades; Non presupoñer que se debe facer todo; Aprender a dicir non.

Delegar Encargar unha tarefa ou proxecto determinado a outra persoa. Non só se transfire o traballo, senón que tamén se transfire a responsabilidade de realizar ese traballo.

Delegar Beneficios de delegar: redúcese a carga de traballo propia e de estrés; coñécense mellor as aptitudes persoais e profesionais das outras persoas; mellora o nivel de confianza entre as partes; oportunidade para a a mellora do nivel de organización.

Delegar Preparación eficaz para delegar: Tarefas a delegar Análise das tarefas Elección da persoa na que delegar.

Ter vida persoal A maioría das persoas actúan a reacción no uso do seu tempo persoal, posto que no se tratan os obxectivos persoais do mesmo modo que os profesionais.

Ter vida persoal Pasos para programar a vida persoal: Poñer en claro os obxectivos persoais Asignar prioridades aos obxectivos Identificar qué se debe facer.

Ter vida persoal Regras básicas respecto a ... ... número de posesións, ... compromisos sociais, ... relacións tóxicas.

Ter vida persoal Equilibrio vida persoal e profesional: Uso das tecnoloxías; Protocolos de presentacións e reunións áxiles e flexibles; Teletraballo, horarios, ....