TEXT DIDÀCTIC FUNCIONAL PER A FER UN ORGANIGRAMA

Slides:



Advertisements
Presentaciones similares
L’ÈPOCA DE L’IMPERIALISME
Advertisements

1 u n i t a t Conceptes bàsics de tècnica comptable.
P-3 P-4 P-5 QUÈ FEM AL LABORATORI ? ESCOLA PAU DELCLÒS. TARRAGONA Curs FEM HIPÒTESIS SOBRE ELS FENÒMENS FÍSICS I QUÍMICS OBSERVEM,
Reaccions químiques.
“ESCOLTA’M” La vinculació del tutor/a com a factor protector i alhora creador de resiliència en els infants de risc d’exclusió social.
1. La Segona Revolució Industrial
Solubilitat i insolubilitat
CONCEPTES BÀSICS DE GENÈTICA.
Sector secundari a) Definició de sector secundari.
L’Expressió escrita.
Protocol de canvi de nom legal a canvi de nom sentit
La funció de relació en els vegetals
PROPIETATS PERIÒDIQUES DELS ELEMENTS
En aquest tema veurem els apartats següents:
GESTIÓ PER PROCESSOS.
L’ecosistema és el nivell d’integració dels organismes amb el medi
ELABORACIÓ D’UN PERFIL DE L’ÀREA METROPOLITANA
ORGANIGRAMES FUNCIONALS Circuit - oposició: moviments migratoris
ORGANIGRAMES FUNCIONALS: Comparació / oposició
DINÀMICA DE LA POBLACIÓ ELABORACIÓ D’UN ORGANIGRAMA
Fecundació de l’eriçó de mar IES Narcís Oller. Valls
TEMA 5 : FUNCIÓ DE NUTRICIÓ
SOCIOLINGÜÍSTICA COMUNICACIÓ Pàg
EL PLA INDIVIDUALITZAT
TIPUS D’EVOLUCIÓ DE LA POBLACIÓ
DEL TEXT INFORMATIU AL TEXT DIDÀCTIC
Aprendre junts alumnes diferents: Una escola per a tothom
CREIXEMENT D’UNA ÀREA METROPOLITANA
TRIGONOMETRIA Conceptes bàsics: Triangle (tres costats i tres angles)
ELABORAR UN ORGANIGRAMA A PARTIR D’UN LLISTAT (Ordre i jerarquia)
ELABORAR UN ORGANIGRAMA A PARTIR D’UN LLISTAT (Ordre i jerarquia)
NOVETATS ESPAI MARGALEF
Eines d’internet per al professorat d’EOI.
DINÀMICA GENERAL DE LA POBLACIÓ
TIPUS D’EVOLUCIÓ DE LA POBLACIÓ
La POBLACIÓ Conceptes Bàsics de Demografia
DINÀMICA DELS FACTORS SOCIOECONÒMICS: Grans grups d’edat
NUTRICIÓ I PREVENCIÓ DEL CÀNCER DE MAMA
Matemàtiques 3er E.S.O..
DINÀMICA GENERAL DE LA POBLACIÓ
ESTRUCTURA TRIANGULAR BÀSICA: Modificació del nivell d’informació
ELABORACIÓ D’UN ORGANIGRAMA A PARTIR D’UN TEXT ESTÀNDARD
Recursos Didàctics en Geografia Organigrames
LES Etapes DE LA VIDA.
Recursos Didàctics en Geografia Dibuixos / Treball
ESTRUCTURA D’UN ORGANIGRAMA: ELEMENTS I JERARQUIES
LIDERATGE D’EQUIPS INSCRIPCIÓ Inici: 04/07/2018 Fi: 18/07/2018 Horari:
2. El materialisme històric de Marx
DINÀMICA DELS FACTORS BIOLÒGICS: Grans grups d’edat
Tancat Sistema Aillat Univers Obert Entorn Funcio d’estat
CONNEXIONS SENSE CABLES I DISPOSITIUS MÒBILS
RESPONSABLE SERVEI/OFICINA/DELEGACIÓ
ESTRUCTURES TRIANGULARS I CIRCULARS DE TRES NIVELLS
Introducció Al posicionament Web.
   MOVIMENTS MIGRATORIS    TERRITORI D’ATRACCIÓ TERRITORI
Organització i creixement
Catàleg de llocs de treball del CPNL
ORGANIGRAMES FUNCIONALS: Seqüència històrica / Successió de conjunts
ESTRUCTURA TRIANGULAR DE TRES NIVELLS: FORMES BÀSIQUES ELEMENTALS
Quin poble volem? CP Mare de Déu del Toro Es Mercadal
ORGANIGRAMES FUNCIONALS
DINÀMICA DELS FACTORS BIOLÒGICS
DINÀMICA DELS FACTORS SOCIOECONÒMICS
Màster d’Aplicacions Multimèdia
ORGANIGRAMA MIGRACIONS Nivells didàctics diferents
COM FER UNA EXPOSICIÓ ORAL
DE L’ORGANIGRAMA AL DIBUIX Dinàmica i funcionament de la ciutat
El departament de Recursos Humans
ELABORACIÓ D’UN ORGANIGRAMA: NOMBRE I JERARQUIA DELS ELEMENTS
TEXT I ORGANIGRAMA Variables bàsiques
Transcripción de la presentación:

TEXT DIDÀCTIC FUNCIONAL PER A FER UN ORGANIGRAMA No és un text que reflecteix exclusivament conceptes acadèmics del tema que es vol tractar. Prioritza els aspectes operatius a fi de facilitar als estudiants l’elaboració de l’organigrama. Necessàriament ha d’ésser un text elaborat pel professor en funció de l’objectiu que vol assolir; per això s’anomena text didàctic funcional. La seva lectura ha de facilitar als estudiants la ubicació a l’organigrama dels elements/conceptes i de les seves relacions en el si de l’organigrama. LA POBLACIÓ: FACTORS BIOLÒGICS I SOCIOECONÒMICS La població d’un lloc determinat és el conjunt d’habitants que hi viuen. Però el nombre de persones d’aquesta població depèn de dos conjunts de factors: 1.- Biològics, integrats per la natalitat i la mortalitat. El primer és positiu, és a dir, augmenta el nombre d’habitants, i representa les entrades de noves persones en el conjunt d’una població. El segon és negatiu, és a dir, disminueix el nombre d’habitants, i representa les sortides de persones del conjunt d’una població. 2.- Socioeconòmics, integrats per la immigració i l’emigració. J.P.G. 2.007) Recursos Didàctics en Geografia Textos i organigrames Professorat

ESTRUCTURA FORMAL I FUNCIONAL DE L’ORGANIGRAMA 1.3.P La forma de l’organigrama ha d’intentar reflectir l’estructura funcional que el professor vol donar del tema que tracta. En aquest cas, es contraposen dos aspectes bàsics de la població: Els aspectes biològics (part superior). Els aspectes socioeconòmics (part inferior). Per altra banda es vol visualitzar unes estructures funcionals: Dins dels factors biològics un circuit tancat d’increment de la població i un altre d’obert de pèrdua de la població. Dins dels socioeconòmics un circuit tancat d’increment de la població i un altre d’obert de pèrdua de la població. Població Biològics Socioeconòmics mortalitat immigració emigració natalitat depèn (-) (+) entrades sortides J.P.G. 2.007) Recursos Didàctics en Geografia Textos i organigrames