Ajuntament de Sallent 25 d’octubre de 2011 Equip redactor geovial, slp

Slides:



Advertisements
Presentaciones similares
EL PROJECTE SANT ANDREU – LA SAGRERA: ESTACIÓ I CIUTAT
Advertisements

L9 VISITA D’OBRES A L’L9 DEL METRO DE BARCELONA Barcelona, 4 de juny de 2014.
CARRETERES COMPARTIDES PLA D’HOMOGENEÏTZACIÓ A LES VIES DE PEATGE C-32 Garraf i Maresme i C-33.
Àmbit d’intervenció del Pla
Pla de Mobilitat Urbana Sostenible de Montcada i Reixac
Actualització del mapa de soroll de trànsit de la ciutat de Girona.
PLA DE MOBILITAT DE LA CIUTAT DE LLEIDA ( )
PRESSUPOST 2017.
La tecnologia i la seguretat viària
ESTUDI DE MOBILITAT URBANA SOSTENIBLE DE CALDES DE MONTBUI
PLA D’ESPAIS VERDS DE TARRAGONA
Xarxa Productes de la terra
JUNTA LOCAL DE SEGURETAT DE MATARÓ
EL DESPLAÇAMENT EN BICICLETA NO ÉS UN EXOTISME
Infraestructures ferroviàries a la comarca del Vallès Occidental
Diputació de Barcelona
Pla de transports de viatgers de Catalunya
1er FÒRUM DE LA XESVIC.
Generalitat de Catalunya
Aportacions de les enquestes de camp
POBLES I CIUTATS Ciències Socials.
Polítiques d’Ordenació Comercial
3 RADIOTELESCOPIS JODRELL BANK, Anglaterra. EFFELSBERG, Alemanya.
PRESSUPOST MUNICIPAL AJUNTAMENT SANT HILARI SACALM REGIDORIA D’HISENDA
Algunes dades 65 i més anys ,5 % 75 i més anys ,5%
Europa aposta pel ferrocarril
Projecte de reforma de la plaça d’Espanya
INDICADORS DE SOSTENIBILITAT DE L’HOSPITALET DE LLOBREGAT
Junta Local de Seguretat 2015 Sant Quirze del vallès
RESUM FEIL 2009 I FEOSL 2010.
Estudi de millora del transport públic a la comarca del Bages
Transformació de la carretera de Sentmenat en un Passeig
Barris al dia 2014 I Comissió Cívica 1 d’abril de 2014.
Setmana de la Mobilitat Sostenible i Segura a Lleida,
Evolució dels perfils professionals a logística
PRI Enllumenat ( 2017 – 2020) Ecologia Urbana
PLA REACTIVACIÓ MUNICIPAL Ajuntament de Sant Pere de Ribes
Ple Municipal 29 de gener de 2009
PROJECTE DE CONSTRUCCIÓ I EXPLOTACIÓ DEL TRAMVIA SALT-GIRONA
TREBALL DE FINAL DE CARRERA
PLA REACTIVACIÓ MUNICIPAL Ajuntament de Sant Pere de Ribes
PLATJA DE SANT SEBASTIÀ
. Eficiència energètica mitjançant l’estalvi elèctric per la substitució de bombetes de vapor de sodi de 150W per luminàries de tecnologia LED de 80W a.
Infraestructures de la Generalitat de Catalunya
Presentació Pública dels Pressupostos del 2015
Retorn de Resultats Novembre 2018.
Montbau + Accessible.
ELABORACIÓ DEL PLA D’ACTUACIÓ
Illes de vianants.
ANTECEDENTS Time-Sheets eina pròpia UPC en productiu
Us convidem a la Sessió tècnica:
Línies mestres de la futura Llei del Sistema de Formació Professional
PRESENTACIÓ DEL PROJECTE GESMOPOLI
Millora integral de la mobilitat a la ronda d’Europa
Condicionament de la Travessia de Jesús
HORTS URBANS ECOLÒGICS
2016.
Ajuntament de Faura PRESSUPOST 2008 Novembre 2007.
Consell de Barri La Maternitat i Sant Ramon 12 de desembre de 2018.
Pla d’acció per la millora dels polígons d’activitat econòmica (PAE) de Mollet del Vallès Sessió de retorn de resultats Auditori de l’Hospital de.
a Calafat i Tres Cales (octubre 2009-maig2011)
Geografia.
CEIP Mas Clarà.
Jornada per a una mobilitat de qualitat a les terres de Lleida
Sants-Montjuïc Abril de 2017 BIM/SA
2018.
Noves Sortides d’Emergència Túnel Sants-Sagrera
Infraestructures de la Generalitat de Catalunya
Tall per obres: Reforma de la carretera de Sant Joan
Residencia estudiants
Transcripción de la presentación:

Ajuntament de Sallent 25 d’octubre de 2011 Equip redactor geovial, slp Presentació Projecte MILLORA TRAVESSERA URBANA CARRETERA C-1411Z Com convertir una carretera en un carrer Ajuntament de Sallent 25 d’octubre de 2011 Equip redactor geovial, slp

Projecte Singular Objectiu principal: convertir carretera de la Generalitat en carrer Municipal Reducció del transit Reducció dels camions Reducció dels accidents (disminució de la velocitat) Reducció de la contaminació Reducció del soroll

Projecte Singular Objectiu principal: convertir carretera de la Generalitat en carrer Municipal Millora de les voreres Millora dels aparcaments Millora de la convivència entres diferents modes de transport Millora de l’enllumenat Millora de la qualitat de vida

Dos Actors : Generalitat de Catalunya + Ajuntament de Sallent Projecte on participen dividit en 2 fases, una per actor: Generalitat de Catalunya: entre vorades, calçada i aparcaments Ajuntament de Sallent: voreres i serveis DOS FASES D’OBRES

Fase 1: Generalitat de Catalunya Objectiu Principal Objectiu CALÇADA UNIFORME i VORERES D’AMPLADA MÍNIMA (on sigui possible): 2 + 3.20 / 3.20 + 2 Carril d’aparcament 2 m (on sigui possible) Demolicions de la vorera i l’asfalt existent entre la rotonda de l’inici i el pont vell

Fase 1: G.C. Paviments Execució de Nova capa de ferm en tota la travessera Construcció de Guals per vianants per a persones a mobilitat reduïda i per vehicles (mateixos models que resta de municipi) Creació de 2 Passos elevats per a vianants

Fase 1: G.C Drenatge Actualment Col·lector existent UNITARI (Residuals + Pluvials) Execució Nou col·lector: PLUVIALS, connexió de vivendes a xarxa de pluvials Manteniment Col·lector VELL: RESIDUALS Construcció de Pous i Embornals NOUS Anul·lació d’embornals vells

Fase 1: G.C. Senyalització, SS.AA Senyalització horitzontal, vertical (codi i orientació) Proteccions NOVA configuració de 2 interseccions: Institut + Pont Nou

Cap a la Fase 2: Situació INTER-FASES Necessitats de reblerts PROVISIONALS Reblert per a vianants (futura vorera): Formigó Reblert per a vehicles (guals): Demolició dels reblerts en la FASE 2

Fase 2: Aj. Sallent OBJECTIUS Millora de voreres Execució de carril – bici Millora de l’enllumenat públic Integració dels serveis

Fase 2: Aj. Sallent. VORERES Demolició de reblerts provisionals i de voreres existents Panot de 20x20x4: HOMOGENEÏTZACIÓ amb la resta del municipi Amb panot de punts per a persones invidents en passos de vianants

Fase 2: Aj. Sallent. CARRIL-BICI Implantació de carril-bici entre Rotonda i Parc de Bombers, enganxat a vorada. Amplada 2 metres. Paviment de Formigó + pintat de vermell. Senyalització vertical i horitzontal inclosa

Fase 2: Aj. Sallent. ENLLUMENAT PÚBLIC Situació ACTUAL: Enllumenat de carretera en el primer tram + Enllumenat en façana en el segon tram Projecte: Manteniment 2 TRAMS D’ENLLUMENAT (Reducció de contaminació lumínica), HOMOGENEÏTZACIÓ MUNICIPAL (CARANDINI) Primer tram: Unilateral Columna de 9 metres i 2 braços (cotxes + vianants) Segon tram: Portell Columna de 5 metres 1 braç

Fase 2: Aj. Sallent INTEGRACIÓ DE SERVEIS URBANS Situació ACTUAL: Alguns serveis en PRECARI Projecte: RENOVACIÓ TOTAL DE XARXA DE CLAVEGUERAM, AIGUA POTABLE MILLORES PUNTUALS EN XARXA DE GAS I ELÈCTRICA EXECUCIÓ DE XARXA DE FIBRA ÒPTICA